Lijkt me ook wat overdrevenquote:
Het was Grosjean's fout hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
Goh die button kan ook niet tegen zn verlies zeg, hele tijd dat geklaag!!!
Kimi weer ouderwets hard aan het stampen, maar net iets langzamer dan Grosjean?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Jaja, Raikkonen heeft het echt moeilijk met het talent Grosjean![]()
stom stuk stokbrood op wielen dattie er is.quote:
was er al voorbijquote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij sneed de chicane af voor een win plaats
Hij kreeg een beuk van Button terwijl hij al voor hem zat. Ik vind dat Button een 10 sec. stop and go moet krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij sneed de chicane af voor een win plaats
Waarom niet meteen Hamilton de schuld er van geven?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt mij Buttons fout, die is geklopt en moet de bocht aan Grosjean laten. Het is een aardige kerel en goed in de gevechten, maar laten we niet doen alsof het het braafste jongetje van de klas is.
Button kreeg geen ruimte? Moet ie dan op het gras gaan rijden?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kimi weer ouderwets hard aan het stampen, maar net iets langzamer dan Grosjean?
Het lijkt mij Buttons fout, die is geklopt en moet de bocht aan Grosjean laten. Het is een aardige kerel en goed in de gevechten, maar laten we niet doen alsof het het braafste jongetje van de klas is.
Laten we het niet hopenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:43 schreef Xebber het volgende:
BUT & GRO under investigation.
Ná de race waarschijnlijk.
Button kan niet verdwijnen. Grosjean zat niet helemaal voor en hij ging op de racingllijn waar Button al reed.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kimi weer ouderwets hard aan het stampen, maar net iets langzamer dan Grosjean?
Ja, nou, wat heeft hij het er moeilijk mee. Kwalificatie 16-10 voor Raikkonen. 2 overwinningen tegenover 0 van Grosjean en dik 2x zoveel punten.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In ieder geval wel toen ik voor voor hun seizoen al zei dat als Grosjean een beetje een talent was, Raikkonen het nog moeilijk met hem ging krijgen.
Hij moet liften, hij ligt achter en mag zijn racelijn niet meer claimen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Button kreeg geen ruimte? Moet ie dan op het gras gaan rijden?
Nee want anders staat dat er bijquote:Op zondag 28 juli 2013 14:43 schreef Xebber het volgende:
BUT & GRO under investigation.
Ná de race waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |