quote:Op zondag 28 juli 2013 13:37 schreef McNulty het volgende:
Alle dames in deze draad moet als dank kontje geven aan Geo.
Vind ik wel, gewoon naast elkaar, voorover gebukt, doggyquote:Op zondag 28 juli 2013 13:37 schreef McNulty het volgende:
Alle dames in deze draad moet als dank kontje geven aan Geo.
ik heb gister zowaar maar 1 biertje gedronken, heb me nog nooit vrijwillig zo goed ingehouden. En ik vond het niet eens erg en voelde me schuldig tijdens dat ene biertjequote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Beach het volgende:
Verjaardag gehad en in de zon drie biertjes opgoodbye gains.
Heb jy ooit iemand zien krimpe toen ie een baco dronk? Presies.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef Levolution het volgende:
niet weten dat het 'alcohol is katabool' verhaal verzonnen is door jaloerse mensen die niet willen dat we shredded zijn én kk hard party hardyen
gwn kapot zuipe in je tanktop
idd lolquote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jy ooit iemand zien krimpe toen ie een baco dronk? Presies.
Precies en die pomp in je armen van al dat heisen wauw ze hangen aan die 35'' gunzzquote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
idd lol
zyzz dronk tog ook kkveel
ze wete dat we kk veel pussy pullen zo dus ze kunnen nie handlen
lol idd sws kk shredded door vochtverliesquote:Op zondag 28 juli 2013 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies en die pomp in je armen van al dat heisen wauw ze hangen aan die 35'' gunzz
Hopelijk heb je ook water om de pasta in te koken, zo niet heb je een probleem.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef no1uknow het volgende:
boys hoe maak ik pasta als ik alleen spaghetti, gehakt, tomaten en uien in huis heb
Rly? Is that so hard?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef no1uknow het volgende:
boys hoe maak ik pasta als ik alleen spaghetti, gehakt, tomaten en uien in huis heb
Uitje snipperen, tomaten ontdoen van vel ( heel in kokendheet water gooien). In blokjes snijden.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef no1uknow het volgende:
jawel maar nog nooit pasta gemaakt zonder zo'n zak saus, sinds ik op mezelf woon alleen maar rijst met kip gemaakt snapje, maar nu tijd voor iets anders want 8 weken rijst met kip wordt een beetje teveel van de goeiequote:Op zondag 28 juli 2013 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ook water om de pasta in te koken, zo niet heb je een probleem.
Zonder dollen, heb je geen kruiden in huis?
danke sehrquote:Op zondag 28 juli 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uitje snipperen, tomaten ontdoen van vel ( heel in kokendheet water gooien). In blokjes snijden.
Gehakt bakken tot het rul is, uitje erbij, tomaten erbij. Spaghetti koken. En voila.
Qua kruiden kun je er knoflook, paprikapoeder, zwarte peper en zout doorheen doen wil je het simpel houden, als je basicilum hebt is het nog beter.
wat fanta zegtquote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jawel maar nog nooit pasta gemaakt zonder zo'n zak saus, sinds ik op mezelf woon alleen maar rijst met kip gemaakt snapje, maar nu tijd voor iets anders want 8 weken rijst met kip wordt een beetje teveel van de goeie
overigens ging het me niet om hoe te bereiden maar of je met de genoemde ingrediënten een lekker maaltje kan maken
Dat heeft ie wss niet in huis en alleen goed als je bulkt natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
wat fanta zegt
en doe er op het laatst nog wat geraspte kaas over op je bord
Hij moet toch wel kunnen genieten.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat heeft ie wss niet in huis en alleen goed als je bulkt natuurlijk.
ja oke keto is beterrrrrquote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Levolution het volgende:
Mensen die vetarm gaan eten in een cut.
echte boerenkaas zelfsquote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat heeft ie wss niet in huis en alleen goed als je bulkt natuurlijk.
Ja die sauzen wil ik ook niet gebruiken, maar zit ook zonder tomatenpuree dusquote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
Zorg trouwens dat je voortaan altijd tomatenpuree in huis hebt.
Niet die kant- en klare sauzen.
Gezeefde tomaten.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja die sauzen wil ik ook niet gebruiken, maar zit ook zonder tomatenpuree dusgewoon die van euroshopper of heb je nog een aanrader?
Euroshopper voldoet, lees maar eens op de verpakking, zit vaak alleen tomaten en zout in.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja die sauzen wil ik ook niet gebruiken, maar zit ook zonder tomatenpuree dusgewoon die van euroshopper of heb je nog een aanrader?
Ik zie het zo voor me hoe je voor je kindjes aan het koken bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uitje snipperen, tomaten ontdoen van vel ( heel in kokendheet water gooien). In blokjes snijden.
Gehakt bakken tot het rul is, uitje erbij, tomaten erbij. Spaghetti koken. En voila.
Qua kruiden kun je er knoflook, paprikapoeder, zwarte peper en zout doorheen doen wil je het simpel houden, als je basicilum hebt is het nog beter.
Geen idee, maar voetbal is sowieso voor paupers.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom draagt iedereen een feyenoord shirt vandaag? Op CS en station Delft beiden. Allemaal mongolen trouwens#vooroordeelconfirmed
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me hoe je voor je kindjes aan het koken bent.![]()
Mammie Fanta
nofi no1uknow Immersquote:Op zondag 28 juli 2013 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee, maar voetbal is sowieso voor paupers.
Dit inderdaad als je meer ingredienten in huis hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
Voor de volgende keer: fruit ui, peper en knoflook, daarna gehakt er bij en bakken. Hou een beetje ui, peper en knoflook over, doe dat bij gezeefde tomaten (pakje 17cent) en wat kruiden als oregano en basilicum. En blenden maar, voila pasta saus. Voeg blokjes paprika en courgette toe zodra het gehakt geruld is. Daarna de saus en doorpruttelen. Als de pasta klaar is er doorheen roeren en cherry tomaatjes + parmazaanse kaas. hoppa![]()
wat is je puntquote:
truequote:Op zondag 28 juli 2013 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
Immers is een tokkie. Spotte hem eens in Amsterdam, met Verhoek, in een Real Madrid trainingspakwordt je zo dik overbetaald voor je prestaties, draag je zulke kleding in je vrije tijd!
_! Tokkies.
Jij keek toch ook geen Dragonball Z?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee, maar voetbal is sowieso voor paupers.
Toen ik 12-14 was keek ik dat weleens. Nu allang niet meerquote:Op zondag 28 juli 2013 19:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij keek toch ook geen Dragonball Z?
Faggot alert
Dat voetbal voor paupers is maar no flame intended naar jou toe no1uknow Lex Immersquote:
oh ik ben no1uknow lex immers? m'n volledige naam oid?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat voetbal voor paupers is maar no flame intended naar jou toe no1uknow Lex Immers
vanwege je ado avatarquote:Op zondag 28 juli 2013 20:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh ik ben no1uknow lex immers? m'n volledige naam oid?
niet luisteren naar hemquote:Op zondag 28 juli 2013 20:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh ik ben no1uknow lex immers? m'n volledige naam oid?
ja ik snap de link tussen ado en lex immers wel aap maar ik vroeg me af waarom je immers in die post noemde maar je punt was dus nofi ok grquote:Op zondag 28 juli 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
vanwege je ado avatar
komop dat snap je toch wel???
kost geldquote:Op zondag 28 juli 2013 20:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
niet luisteren naar hem
die faggot wil jou waarschijnlijk gewoon neuken
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
niet luisteren naar hem
die faggot wil jou waarschijnlijk gewoon neuken
ojkequote:Op zondag 28 juli 2013 20:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja ik snap de link tussen ado en lex immers wel aap maar ik vroeg me af waarom je immers in die post noemde maar je punt was dus nofi ok gr
je mag voetbal niet leuk vinden hoorz
assertje is ook geefbaarquote:Op zondag 28 juli 2013 20:14 schreef no1uknow het volgende:
ok beetje dan
[..]
dat is pas een beestenbulk
Sowieso triest als je je relatie met een heel forum deeltquote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
zoveel gayness in mijn naamtopic
[ afbeelding ]
Ik voeg wel een beetje alpha toe.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sowieso triest als je je relatie met een heel forum deelt
Goede nek:hoofd ratioquote:Op zondag 28 juli 2013 20:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik voeg wel een beetje alpha toe.
[ afbeelding ]
Zijn vriendin is best matig.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik voeg wel een beetje alpha toe.
[ afbeelding ]
pics?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn vriendin is best matig.
Hij zou zo Kate Upton kunnen rampeneren als hij wou
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn vriendin is best matig.
Hij zou zo Kate Upton kunnen rampeneren als hij wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Dit lijkt op iemand anders? Dit meisje heeft nog best een leuke kop, die andere niet.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker wijf man.Echt he, business in the front.. no party in the backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker wijf man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een faggot.
Wordt ondertussen meer een gay topic dan een gym topic
Er is niet zoveel te vinden maar dit zijn de weinige hits op Googlequote:Op zondag 28 juli 2013 20:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit lijkt op iemand anders? Dit meisje heeft nog best een leuke kop, die andere niet.
Deze is alleen wel een beetje chubby.
Dit wijf lijkt wel weer op die eerste, maar die tweede lijkt me gewoon een vriendin of een fan ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er is niet zoveel te vinden maar dit zijn de weinige hits op Google
[ afbeelding ]
Hij zou deze wel aantrekkelijk vinden. Klokov kan vast krijgen wat die wil.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit wijf lijkt wel weer op die eerste, maar die tweede lijkt me gewoon een vriendin of een fan ofzo.
Pssst.....Eyy...EYYYY!!!!!!! Tjikkie kijk hoeveel ik lift dan!quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij zou deze wel aantrekkelijk vinden. Klokov kan vast krijgen wat die wil.
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jij bent een Closet Faggot.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov zou mij zelfs kunnen krijgen als die wil.
Ik zou het er wel op kunnenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:34 schreef Levolution het volgende:
Hier in Nederland zouden de wijven zeggen: "ieh hij is te breed doe mij maar lief zacht buikje".
Maar er zijn gelukkig genoeg chicks die wel op een echte man zoals hij vallen.
Nederlandse wijven.
Jezelf toegeven aan een mooie man heeft niks met homoseksualiteit te maken.quote:
Maar intussen post je wel altijd van die beachboys.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zou het er wel op kunnenLijkt me wel een hele ervaring, zo'n gigantische kerel
Ik heb gelachen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jezelf toegeven aan een mooie man heeft niks met homoseksualiteit te maken.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jezelf toegeven aan een mooie man heeft niks met homoseksualiteit te maken.
Vrouwen weten niet wat ze willen. Dat is toch algemeen bekend.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar intussen post je wel altijd van die beachboys.
Niet relevant, Klokov straalt zelfverzekerheid uit en heeft een mooi gezicht.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pssst.....Eyy...EYYYY!!!!!!! Tjikkie kijk hoeveel ik lift dan!
Valt wel mee, maar vaak hebben de echt brede kerels een kuthoofd, dat heeft klokov niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar intussen post je wel altijd van die beachboys.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:34 schreef Levolution het volgende:
Hier in Nederland zouden de wijven zeggen: "ieh hij is te breed doe mij maar lief zacht buikje".
Maar er zijn gelukkig genoeg chicks die wel op een echte man zoals hij vallen.
Nederlandse wijven.
Mensen die denken dat een laag vetpercentage gelijk staat aan spierenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]mensen die niet weten dat op ontspannen spieren liggen lekkerder is dan op vet liggen
Alstu.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zou het er wel op kunnenLijkt me wel een hele ervaring, zo'n gigantische kerel
gigantisch? Hij is 1m82 ik dwarf hemquote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
En Franco Columbu dan? Ook mooi gezicht.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar vaak hebben de echt brede kerels een kuthoofd, dat heeft klokov niet.
Deden de spartanen ook, zolang je ze zijn ballen niet aanraakt is het niet gayquote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
Niks mis met je zelf submitten aan iemand die meer lift dan jij. Ik verwoest de jongens in de gym bij mij ook anaal als ze minder squaten dan ik, maar dat betekend niet dat je meteen homo bent.
Precies, Achilles neukte ook zijn neefje.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
Niks mis met je zelf submitten aan iemand die meer lift dan jij. Ik verwoest de jongens in de gym bij mij ook anaal als ze minder squaten dan ik, maar dat betekend niet dat je meteen homo bent.
Dit dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Deden de spartanen ook, zolang je ze zijn ballen niet aanraakt is het niet gay
Dieetclub is bijna vol vriendquote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
Maar je bent vast niet zo breedquote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
gigantisch? Hij is 1m82 ik dwarf hemook al weegt hij wel 3kg meer
Daar kan ik het ook wel op jaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
En Franco Columbu dan? Ook mooi gezicht.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Maar je bent vast niet zo breed
[..]
Daar kan ik het ook wel op jaIn zn jonge jaren dan.
gvd waarom ben ik getrouwd, nu kan ik nooit zo'n grote kerel proberen
Mik gewoon wat dbol in je man z'n ontbijt.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
[..]
spoor je man aan om huge te wordenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
[..]
Doe ik al, hij traint ook en ik kook voor hem dus hij eet alles wat ik eet. Maar hij is sowieso een manletquote:Op zondag 28 juli 2013 20:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
spoor je man aan om huge te worden
Tevens, oei, de eerste stap tot vreemdgaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef IrCute het volgende:
Hehe ja in de lengte wordt lastig.. ach.. manletsquote:Op zondag 28 juli 2013 20:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Doe ik al, hij traint ook en ik kook voor hem dus hij eet alles wat ik eet. Maar hij is sowieso een manlet
Hoezo? Dat ik eraan denk betekent nog lang niet dat ik het doe. Ik ben sowieso superkritisch, ik heb nog niemand in de gym gezien hier waarop ik het zou kunnenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tevens, oei, de eerste stap tot vreemdgaan.
Met een manlet trouwenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Doe ik al, hij traint ook en ik kook voor hem dus hij eet alles wat ik eet. Maar hij is sowieso een manlet
Op je 22ste je aan een enkele piem0l/vajayjay verbinden tot de dood je scheidt.quote:
Waarom heb je dan ecto manlet als man?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ik eraan denk betekent nog lang niet dat ik het doe. Ik ben sowieso superkritisch, ik heb nog niemand in de gym gezien hier waarop ik het zou kunnen
Had meer romantiek van jou verwacht macquote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Op je 22ste je aan een enkele piem0l/vajayjay verbinden tot de dood je scheidt.
Waarom blijven mensen hier intrappen. Huwelijk is een scam.
Is etha een manlet? geen wonder dat hij altijd zo'n grote mond heeftquote:Op zondag 28 juli 2013 20:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe ja in de lengte wordt lastig.. ach.. manletsgotta love em
Ga deze niet halen bro. Kut designen is moeilijker dan je denkt en het is dus nog af. Ook kloontje en alles erbij naar binnen sneaken voor de eckte stealth shitquote:
echt hequote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met een manlet trouwen![]()
Je verneukt je eigen genenpoel
Please stawp. Etha kijkt mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Had meer romantiek van jou verwacht mac
Ik heb toch niet zo'n bijzondere genenpoel.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met een manlet trouwen![]()
Je verneukt je eigen genenpoel
Ik heb goede redenen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Op je 22ste je aan een enkele piem0l/vajayjay verbinden tot de dood je scheidt.
Waarom blijven mensen hier intrappen. Huwelijk is een scam.
Omdat ik hem aantrekkelijk vind en hij intelligent, charismatisch en zorgzaam is en dat vind ik ook zeer aantrekkelijke kwaliteiten.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ecto manlet als man?
Wow. Just wow...quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef seto het volgende:
[..]
echt he
ik zou zelfs twijfels hebben om met een kleine vrouw te trouwen omdat ik niet wil dat mijn kinderen later zo voor schut staan
mmhmmm hij is gewoon rijk geef maar toequote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb toch niet zo'n bijzondere genenpoel.
[..]
Ik heb goede redenen.
[..]
Omdat ik hem aantrekkelijk vind en hij intelligent, charismatisch en zorgzaam is en dat vind ik ook zeer aantrekkelijke kwaliteiten.
Nog nietquote:Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mmhmmm hij is gewoon rijk geef maar toe
Ik ben je aan het kidden meid. Ben nota bene zelf manlet. Ik sta achter je huwelijk. :-)quote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
[..]
Ik heb goede redenen.
[..]
Omdat ik hem aantrekkelijk vind en hij intelligent, charismatisch en zorgzaam is en dat vind ik ook zeer aantrekkelijke kwaliteiten.
Telt niet mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nog nietZijn ouders hebben wel een strandhuis
Trouwen voor een Green Cardquote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
[..]
Ik heb goede redenen.
[..]
Je bedoelt Green Card willen om bij hem te kunnen zijn. Is wat anders dan trouwen voor een Green Card.quote:
Heb ook niet de gemiddelde jeugd gehad van iemand in NL dus heb heel snel volwassen en zelfstandig moeten wordenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben je aan het kidden meid. Ben nota bene zelf manlet. Ik sta achter je huwelijk. :-)
Sommige mensen zijn er vroeg klaar voor.
Die oudjes gaan nog maar een paar jaar mee en dan is het huis van de kinderenquote:
Jijquote:
Ik weet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb ook niet de gemiddelde jeugd gehad van iemand in NL dus heb heel snel volwassen en zelfstandig moeten worden
Jij leest zeker ook twilightquote:Op zondag 28 juli 2013 20:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je bedoelt Green Card willen om bij hem te kunnen zijn. Is wat anders dan trouwen voor een Green Card.
Goed verhaalquote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef McNulty het volgende:
Was een tijd terug bij een treinstation. Toen liep er kort meisje voorbij van rond de 1,60 voorbij. Normaal vind ik dat te kort maar haar gezicht maakte alles goed.
Goed verhaal, lekker kortquote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef McNulty het volgende:
Was een tijd terug bij een treinstation. Toen liep er kort meisje voorbij van rond de 1,60 voorbij. Normaal vind ik dat te kort maar haar gezicht maakte alles goed.
Goed verhaal, klaargekomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef McNulty het volgende:
Kort en krachtig net als mijn bedprestaties.quote:
Ik kan kleinere vrouwen nooit op leeftijd schatten. Weet nou nooit of ze nog minderjarig zijn of niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef McNulty het volgende:
Zaanse Hoeve. 0,66 pleurocent. AHquote:
ah volle kwark when bulking anders.. Magere kwark merk boeit niet toch smerig. Zolang er maar genoeg eiwit in zit.quote:
Je gaat 5x over je genetic limit heen met je casseine jonguh.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Casseine heeft een veel betere afgifte,voedingswaarde en smaak. Kwark is voor casuals
Volle is te duur. Voor hetzelfde bedrag koop je 2x ZH.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ah volle kwark when bulking anders.. Magere kwark merk boeit niet toch smerig. Zolang er maar genoeg eiwit in zit.
Je krijgt wel enkel hyperthrophy op de plek waar je het inspuit.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde dat je casseine moet injecteren klopt dat?
Je moet het ook inmasseren en de naald een minuut laten zitten zodat het kan verspreidenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je krijgt wel enkel hyperthrophy op de plek waar je het inspuit.
je gaat toch geen aas gebruiken...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Over injecteren gesproken, straks mijn 2e inject. Kijk er nog naar uit ook
naalden
Ik spoot ook vitamine B12, gains van mijn leven gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Over injecteren gesproken, straks mijn 2e inject. Kijk er nog naar uit ook
naalden
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
PLEUROC.....AHAHAHAHA...PLEUROCEGHEHEHEHE...IK KRIJG GEEN LUCHT MEER
Dat excuus gebruiken junks ook om naalden bij de apotheek te krijgenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik spoot ook vitamine B12, gains van mijn leven gemaakt.
ja want het eerste wat een chick mij vraagt is wat mijn grote 3 isquote:Op zondag 28 juli 2013 20:56 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
oh.. Manlets kunnen wel weer meer squatten en benchen... Is ook wat waard
doe niet aan kwark ben Nattyquote:
niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja want het eerste wat een chick mij vraagt is wat mijn grote 3 is
Chicks vinden het wel altijd geil als je ze spontaan oppaktquote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
chubby? fysiek?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
[..]
Ik heb goede redenen.
[..]
wanneer je wat ouder bent kom je erachter dat je fysiek weinig te maken heeft met pussy pullenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Misschien als die pussy blind is.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
wanneer je wat ouder bent kom je erachter dat je fysiek weinig te maken heeft met pussy pullen
22, wees, geëmigreerd naar de vs, agnost.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ben je serieus getrouwd IrCute? Ben je niet 19 ofzo? Ben je refo?
Geëmigreerd heeft er niet heel veel mee te maken natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
22, wees, geëmigreerd naar de vs, agnost.
Weet je wie je ouders zijn?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
wow..quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Jawel, want ik had al 4.5 jaar een relatie met een amerikaan en de enige manier voor mij om samen te kunnen wonen met hem was trouwen, niet omdat ik zo graag wou trouwen, was trouwens gewoon een ''bruiloft'' bij de gemeente, mijn broer en zijn vriendin waren er en zijn ouders en broers, verder niemand. Als alles goed gaat dan trouwen we over een paar jaar echt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geëmigreerd heeft er niet heel veel mee te maken natuurlijk. Maar leeftijd natuurlijk wel, net als dat je eerder al zei geen gewone jeugd te hebben gehad. In zo'n situatie wordt je inderdaad een stuk sneller volwassen.
Ehm ja? Vader overleden toen ik 8 was, moeder afgelopen november.quote:
Nee, zo erg ook weer nietquote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef Beach het volgende:
Je bent wees? Damn. Ben je opgegroeid in tehuizen of gewoon geadopteerd?
Oh dus het is gewoon een ordinaire green card marriagequote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
Jawel, want ik had al 4.5 jaar een relatie met een amerikaan en de enige manier voor mij om samen te kunnen wonen met hem was trouwen, niet omdat ik zo graag wou trouwen, was trouwens gewoon een ''bruiloft'' bij de gemeente, mijn broer en zijn vriendin waren er en zijn ouders en broers, verder niemand. Als alles goed gaat dan trouwen we over een paar jaar echt.
Niet echt, ben niet geemigreerd omdat ik zo graag in de vs wou zijn. Als emigreren naar NL voor hem een realistische optie was hadden we dat wel overwogen, maar dat was het niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dus het is gewoon een ordinaire green card wedding
Ah okee ja. Ik zie net dat je niet beide ouders verloren bent op zeer jonge leeftijd.quote:
Dat is niet vanzelfsprekend voor elke wees. Ging er vanuit dat je vanaf geboorte wees was.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
Jawel, want ik had al 4.5 jaar een relatie met een amerikaan en de enige manier voor mij om samen te kunnen wonen met hem was trouwen, niet omdat ik zo graag wou trouwen, was trouwens gewoon een ''bruiloft'' bij de gemeente, mijn broer en zijn vriendin waren er en zijn ouders en broers, verder niemand. Als alles goed gaat dan trouwen we over een paar jaar echt.
[..]
Ehm ja? Vader overleden toen ik 8 was, moeder afgelopen november.
Nee maar je bent wel getrouwd omdat je anders niet naar de VS kon gaan toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niet echt, ben niet geemigreerd omdat ik zo graag in de vs wou zijn. Als emigreren naar NL voor hem een realistische optie was hadden we dat wel overwogen, maar dat was het niet.
Haha, nouja zo extreem was het gelukkig ook weer niet, maar wel een behoorlijke kutjeugdquote:Op zondag 28 juli 2013 21:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is niet vanzelfsprekend voor elke wees. Ging er vanuit dat je vanaf geboorte wees was.
Getrouwd omdat ik anders niet samen in 1 land kon zijn met mijn vriend ja. Ik zie dat niet als een ''ordinaire green card wedding'', dat zou zijn als ik gewoon met iemand random getrouwd zou zijn om een green card te krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar je bent wel getrouwd omdat je anders niet naar de VS kon gaan toch?
Daar heb je inderdaad gelijk inquote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Getrouwd omdat ik anders niet samen in 1 land kon zijn met mijn vriend ja. Ik zie dat niet als een ''ordinaire green card wedding'', dat zou zijn als ik gewoon met iemand random getrouwd zou zijn om een green card te krijgen.
Net zoiets als trouwen met je vriend(in) hier puur voor de fiscale voordelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Getrouwd omdat ik anders niet samen in 1 land kon zijn met mijn vriend ja. Ik zie dat niet als een ''ordinaire green card wedding'', dat zou zijn als ik gewoon met iemand random getrouwd zou zijn om een green card te krijgen.
Zoiets jaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Net zoiets als trouwen met je vriend(in) hier puur voor de fiscale voordelen.
In Nederland is huur bijna niet op te hoesten als je single bent en beneden modaal verdient; denk dat fiscale voordeen zeker een reden is voor veel stelletjes om eerder te gaan samenwonen...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon voor geregistreerd partnerschap. Dan heb je veel van de voordelen ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Of een contract opstellen dat ze bij de scheiding niks krijgt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Dat er nog mannen trouwen
Beide ballen worden er afgehakt na een scheiding die je vrouw dan mag inlijsten aan de muur, naast wat monetaire voordelen voor haar.
Faire huwelijkse voorwaarden lijken me een minimumquote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Of een contract opstellen dat ze bij de scheiding niks krijgt.
Maar zal ze blij mee zijn als je voordat je trouwt met zo'n document aan komt zetten
Voor veel vrouwen is trouwen wel 'bijzonder' en ze manipuleren de man net zo lang totdat die ermee akkoord gaat. Veel mannen denken net als jij, dunkt mij.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Levolution het volgende:
Wat de neuk boeit het of je trouwt of gewoon een relatie hebt en samenwoont, je kiest gewoon voor datgene wat het makkelijkst uitkomt (trouwen i.v.m. fiscale voordelen of een Green Card of whatever). Maar voor de relatie maakt het toch niet uit?
Ja maar voor mij zal er niks veranderen als ik getrouwd ben. Ik ga daardoor niet extra mijn ballen inleveren, ballen inleveren doe je al zodra je een vaste relatie begint.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen is trouwen wel 'bijzonder' en ze manipuleren de man net zo lang totdat die ermee akkoord gaat. Veel mannen denken net als jij, dunkt mij.
Wel als je familie je haat omdat je hokt en niet trouwt vanwege de HEERE :3quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Levolution het volgende:
Wat de neuk boeit het of je trouwt of gewoon een relatie hebt en samenwoont, je kiest gewoon voor datgene wat het makkelijkst uitkomt (trouwen i.v.m. fiscale voordelen of een Green Card of whatever). Maar voor de relatie maakt het toch niet uit?
De meeste mannen denken, ´dat zij dat soort dingen nooit zou doen´. Eeb vriend van me dacht er wek aan, maar ging er ook vanuit dat ze dat nooit zou doen...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Dat er nog mannen trouwen
Beide ballen worden er afgehakt na een scheiding die je vrouw dan mag inlijsten aan de muur, naast wat monetaire voordelen voor haar.
Volgensmij ben je zelfs dan niet compleet veilig. Als een vrouw trouwt met een rijke man en zij gaan scheiden, dan moet zij haar levensstandaard kunnen behouden. Daar mag je dus voor gaan dokken.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Of een contract opstellen dat ze bij de scheiding niks krijgt.
Maar zal ze blij mee zijn als je voordat je trouwt met zo'n document aan komt zetten
Ja daarom, sloots gonna sloot.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meeste mannen denken, ´dat zij dat soort dingen nooit zou doen´. Eeb vriend van me dacht er wek aan, maar ging er ook vanuit dat ze dat nooit zou doen...
Nu gescheiden, hij is zo´n beetje alles kwijtgeraakt waar hij jaren hard voor heeft gewerkt.
bitches and whores manquote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Levolution het volgende:
Vind het sowieso wel bullshit dat de wet tegenwoordig nog zo werkt, terwijl vrouwen gewoon onafhankelijk kunnen zijn.
Mja, ik denk als een relatie goed is, niemand iets te vrezen heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar voor mij zal er niks veranderen als ik getrouwd ben. Ik ga daardoor niet extra mijn ballen inleveren, ballen inleveren doe je al zodra je een vaste relatie begint.
Maar als ze je financieel wil uitkleden dan heb je wel een punt ja. Maar vind het sowieso altijd triest om je ex zo te backstabben.
Het is een beetje alsof je deel van jezelf kwijtraakt. En dingen zoals samenwonen, trouwen, kinderen enz die je niet kunt delen met je eigen ouder(s)quote:Op zondag 28 juli 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vriend van me is ook voor z'n 30e wees geraakt. Niet leuk
Ik kan mij niet voorstellen dat ik dat ooit zou doenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meeste mannen denken, ´dat zij dat soort dingen nooit zou doen´. Eeb vriend van me dacht er wek aan, maar ging er ook vanuit dat ze dat nooit zou doen...
Nu gescheiden, hij is zo´n beetje alles kwijtgeraakt waar hij jaren hard voor heeft gewerkt.
Helaas zit ik ook in de leeftijd dat ik behalve trouwerijen ook scheidingen op mijn Facebook mag meemaken... en ik hoor steeds vaker dit verhaalquote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn wat belachelijke wetten uit eind 1800 van kracht. Die zooi zou echt eens herzien en ge-update moeten worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Levolution het volgende:
Vind het sowieso wel bullshit dat de wet tegenwoordig nog zo werkt, terwijl vrouwen gewoon onafhankelijk kunnen zijn.
Mja, ik vertrouw mezelf niet eens dat ik helder kan nadenken mocht er een dergelijke situatie voorkomenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:01 schreef IrCute het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat ik dat ooit zou doenZelfs niet als hij vreemdgaat ofzo.
je was toch 30?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helaas zit ik ook in de leeftijd dat ik behalve trouwerijen ook scheidingen op mijn Facebook mag meemaken... en ik hoor steeds vaker dit verhaal
Hier word het bijna de hele zomer donker rond 8 uurquote:Op zondag 28 juli 2013 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Wat wordt het al snel donker buiten, trouwens
//offtopic
Ja, m'n vrienden zijn schijnbaar niet zo goed in alleen zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef seto het volgende:
[..]
je was toch 30?ik ken nog niemand die getrouwd is en ben 27
ja zo ken ik er via via ook wel éénquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, m'n vrienden zijn schijnbaar niet zo goed in alleen zijnof trouwen
dat dere overredingskrachtquote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef seto het volgende:
[..]
ja zo ken ik er via via ook wel één
wou eerst niet samenwonen toen zijn vriendin dat wou omdat hij eerst liever nog op zichzelf wou blijven, minder dan 6 maanden later wonen ze samen
zij wou kinderen, hij niet want hij wou eerst aan zijn carrière werken, nu wordt hij over 2 maanden vader
Jammer is dat. Vind dat je rekening moet houden met het feit dat je partner ouder zal worden en dat de verliefdheid over zal gaan ooit. Als je een verbintenis aangaat met iemand moet je erop voorbereid zijn dat het straks alleen de hechte vriendschap is die jullie bij elkaar zal houden. Daar moet je naartoe werken.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik denk als een relatie goed is, niemand iets te vrezen heeft.
Het gaat fout wanneer iemand batshit crazy wordt om welke reden dan ook (vreemdgaan, midlifecrises etc.) en je sprookje een nachtmerrie wordt en ze door het trouwen je financieel uit kan kleden. Niemand wil zich hierop voorbereiden, want je leeft immers op een roze wolk als je nog jong en verliefttt bent. Maar het gebeurt helaas vaak, volgens de statistieken.
Hoorde vorige week van mijn ex met wie ik nog goed contact hebt dat haar ouders, door haar en de community als 'een gouden paar' beschouwd, uit elkaar waren. D'r vader had een relatie met... een jongere vrouw gekregen.
Zoiets zie je niet aankomen, plan je liever ook niet voor. Maar het kan gebeuren, bij iedereen...
Zodra ze voor het eerst gebloed heeft is het goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker een jong hertje nemen toch?
Biologisch gezien wel ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Zodra ze voor het eerst gebloed heeft is het goed.
Ja precies terug naar de Middeleeuwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Biologisch gezien wel ja.
De maatschappelijke normen zijn gewoon fucked up.
Hahah wat een betaquote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef seto het volgende:
[..]
ja zo ken ik er via via ook wel één
wou eerst niet samenwonen toen zijn vriendin dat wou omdat hij eerst liever nog op zichzelf wou blijven, minder dan 6 maanden later wonen ze samen
zij wou kinderen, hij niet want hij wou eerst aan zijn carrière werken, nu wordt hij over 2 maanden vader
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef Beach het volgende:
Je bent wees? Damn. Ben je opgegroeid in tehuizen of gewoon geadopteerd?
quote:
Tegenwoordig willen die ook al kids. Kijken teveel teenmom en shizz.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker een jong hertje nemen toch?
Beetje condoom snel uit de prullenbak gappen en haarzelf bevruchten en dan zeggen "ja schatje ik weet ook niet hoe het kan ik ben aan de pil en we gebruiken condoom".quote:Op zondag 28 juli 2013 22:16 schreef Levolution het volgende:
Fanta je doet wel elke keer stoer en down to earth enzo maar zodra jij in een relatie zit ga je de man ook zo misbruiken.
Bishes zijn allemaal hetzelfde.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje condoom snel uit de prullenbak gappen en haarzelf bevruchten en dan zeggen "ja schatje ik weet ook niet hoe het kan ik ben aan de pil en we gebruiken condoom".
Doen jouw zaadjes het nog wel met al dat gefiets?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
als fantababe goede man gevonden heeft gaat ze vanzelf die eistokjes rammelen tok
Baby..mijn broer is op die manier genaaid, weet hoe zijn leven daardoor 180 graden is gedraaid. Zou het nooit iemand anders aan kunnen doen. Heb liever iemand die 100% achter een kindje krijgen staat en dat de kans dus groot is dat het kind tot iig zijn 18e ouders heeft die samenzijn. Verder zie ik kinderen krijgen niet zitten en dat gaat wat verder dan het adoptie-verhaal wat ik eerder heb verteld. Heb nu ook een spiraal die er de komende 10 jaar niet uitgaat dus moet tot mijn 29e wel safe zitten.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:16 schreef Levolution het volgende:
Fanta je doet wel elke keer stoer en down to earth enzo maar zodra jij in een relatie zit ga je de man ook zo misbruiken.
Bishes zijn allemaal hetzelfde.
Sowieso alleen op een condoom vertrouwen om zwangerschappen te voorkomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje condoom snel uit de prullenbak gappen en haarzelf bevruchten en dan zeggen "ja schatje ik weet ook niet hoe het kan ik ben aan de pil en we gebruiken condoom".
Lol fucking bitch.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)andwellbeing.health2
Chick had Boris Becker gepijpt, sperma in mond bewaard, zichzelf bevrucht: tadaaa. Alimentatie.
Wat de fuuuuck.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Chick had Boris Becker gepijpt, sperma in mond bewaard, zichzelf bevrucht: tadaaa. Alimentatie.
Jouw arme broer, heb je haar geslagen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Baby..mijn broer is op die manier genaaid, weet hoe zijn leven daardoor 180 graden is gedraaid. Zou het nooit iemand anders aan kunnen doen. Heb liever iemand die 100% achter een kindje krijgen staat en dat de kans dus groot is dat het kind tot iig zijn 18e ouders heeft die samenzijn. Verder zie ik kinderen krijgen niet zitten en dat gaat wat verder dan het adoptie-verhaal wat ik eerder heb verteld. Heb nu ook een spiraal die er de komende 10 jaar niet uitgaat dus moet tot mijn 29e wel safe zitten.
Ik maak het altijd af in mijn eigen mond, niemand die me kan nakken.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sowieso alleen op een condoom vertrouwen om zwangerschappen te voorkomen.![]()
Bishes moeten gewoon een implanonstaafje in hun arm hebben. Dat weet je precies waar je aan toe bent.
Je onderschat mijn spartanenzaad - dat spiraaltje lost op waar je bij staat.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Heb nu ook een spiraal die er de komende 10 jaar niet uitgaat dus moet tot mijn 29e wel safe zitten.
Hoe lullig ik het ook voor hem vindt, hij had moeten weten waar hij zijn dolo niet in moest steken.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jouw arme broer, heb je haar geslagen?
Adoptieverhaal is me niet bekend.
Hahaquote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je onderschat mijn spartanenzaad - dat spiraaltje lost op waar je bij staat.
Wow, heldhaftig, kijken of het je echt gaat lukken. Ik heb hetzelfde met katten, mijn volgende kat zal om die reden een asielkat zijn (huidige was ook zwerfkat), maar met een kind zou ik die stap niet zetten. Maarja, zou uiteraard ook wel dom zijn om mijn superieure genen niet te verspreiden.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe lullig ik het ook voor hem vindt, hij had moeten weten waar hij zijn dolo niet in moest steken.
Ik adopteer later liever dan dat ik zelf baar. Bestaand kind een kans geven ipv zelf extra kinderen op de wereld zetten.
ja joh en als je gevraagd wordt welke bank je zit zeg je cker ook INP uh IGM uh SMS uh ABG uh AGN.quote:
Heb je dan ook voorkeuren qua ras of maakt het niet uit of het bijv. een negertje of chineesje is?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe lullig ik het ook voor hem vindt, hij had moeten weten waar hij zijn dolo niet in moest steken.
Ik adopteer later liever dan dat ik zelf baar. Bestaand kind een kans geven ipv zelf extra kinderen op de wereld zetten.
Kon je al van te voren aan haar merken dat ze zo in elkaar stak? Of was het een meisje dat zich heel keurig gedroeg en opeens 180 graden draaide en haar ware kleuren liet zien?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Liefst halfbloedje toch, die zijn zo schattig :3quote:Op zondag 28 juli 2013 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je dan ook voorkeuren qua ras of maakt het niet uit of het bijv. een negertje of chineesje is?
50 shades of batshit crazyquote:Op zondag 28 juli 2013 22:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kon je al van te voren aan haar merken dat ze zo in elkaar stak? Of was het een meisje dat zich heel keurig gedroeg en opeens 180 graden draaide en haar ware kleuren liet zien?
Goede vraag, bishes hebben disguise waar een ninja u tegen zou zeggen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kon je al van te voren aan haar merken dat ze zo in elkaar stak? Of was het een meisje dat zich heel keurig gedroeg en opeens 180 graden draaide en haar ware kleuren liet zien?
Jezus, een kind van Becker, dat kan niet goed gaan. En inderdaad...quote:Op zondag 28 juli 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Implanonquote:Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sowieso alleen op een condoom vertrouwen om zwangerschappen te voorkomen.![]()
Bishes moeten gewoon een implanonstaafje in hun arm hebben. Dat weet je precies waar je aan toe bent.
Holy crapquote:Op zondag 28 juli 2013 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus, een kind van Becker, dat kan niet goed gaan. En inderdaad...
[ afbeelding ]
Precies, beter dan elke keer het AAS gezeik van iemandquote:Op zondag 28 juli 2013 22:32 schreef Levolution het volgende:
Damn, dit topic is weer echt interessant geworden.
Echt props voor deze reeks.
In deze categorie weet ik ook nog eentje, de dochter van Eminem nu:quote:Op zondag 28 juli 2013 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap![]()
Beter deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk, maar hoe was ze toen ze 4 was?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In deze categorie weet ik ook nog eentje, de dochter van Eminem nu:
[ afbeelding ]
Dat snap ik dus niet he, als je op huwelijkse voorwaarden trouwt dan ga je er op voorhand al vanuit dat het ooit kapot kan gaan. Als je er niet 100% zeker van bent, trouw dan gewoon niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Faire huwelijkse voorwaarden lijken me een minimum
Als je vriendin dat niet ziet zitten weet je wel hoe laat het is... ook al zal dat wel lastig zijn om het zo helder te benaderen.
Deze opmerking is een note waard.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja leuk, maar hoe was ze toen ze 4 was?
/pedo
Niets is zeker, behalve de dood.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he, als je op huwelijkse voorwaarden trouwt dan ga je er op voorhand al vanuit dat het ooit kapot kan gaan. Als je er niet 100% zeker van bent, trouw dan gewoon niet.
Beter gebruik je geen veiligheidsgordels in het verkeer, omdat je er op voorhand al vanuit gaat dat je een ongeluk kunt krijgen. Als je niet 100% zeker bent, rij dan gewoon niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he, als je op huwelijkse voorwaarden trouwt dan ga je er op voorhand al vanuit dat het ooit kapot kan gaan. Als je er niet 100% zeker van bent, trouw dan gewoon niet.
Als sommige mensen geen rijbewijs zouden hebben dan zou ik confortabel zonder gordel kunnen rijden jaquote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter gebruik je geen veiligheidsgordels in het verkeer, omdat je er op voorhand al vanuit gaat dat je een ongeluk kunt krijgen. Als je niet 100% zeker bent, rij dan gewoon niet.
Ik denk dat het juist verstandig is. Je weet dat shit kan gebeuren, dat heeft op zich niks met bij voorbaat al falen te maken.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat het voor de meeste koppels wel verstandig is jaquote:Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist verstandig is. Je weet dat shit kan gebeuren, dat heeft op zich niks met bij voorbaat al falen te maken.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In deze categorie weet ik ook nog eentje, de dochter van Eminem nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |