quote:Op zondag 28 juli 2013 13:37 schreef McNulty het volgende:
Alle dames in deze draad moet als dank kontje geven aan Geo.
Vind ik wel, gewoon naast elkaar, voorover gebukt, doggyquote:Op zondag 28 juli 2013 13:37 schreef McNulty het volgende:
Alle dames in deze draad moet als dank kontje geven aan Geo.
ik heb gister zowaar maar 1 biertje gedronken, heb me nog nooit vrijwillig zo goed ingehouden. En ik vond het niet eens erg en voelde me schuldig tijdens dat ene biertjequote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Beach het volgende:
Verjaardag gehad en in de zon drie biertjes opgoodbye gains.
Heb jy ooit iemand zien krimpe toen ie een baco dronk? Presies.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef Levolution het volgende:
niet weten dat het 'alcohol is katabool' verhaal verzonnen is door jaloerse mensen die niet willen dat we shredded zijn én kk hard party hardyen
gwn kapot zuipe in je tanktop
idd lolquote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jy ooit iemand zien krimpe toen ie een baco dronk? Presies.
Precies en die pomp in je armen van al dat heisen wauw ze hangen aan die 35'' gunzzquote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
idd lol
zyzz dronk tog ook kkveel
ze wete dat we kk veel pussy pullen zo dus ze kunnen nie handlen
lol idd sws kk shredded door vochtverliesquote:Op zondag 28 juli 2013 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies en die pomp in je armen van al dat heisen wauw ze hangen aan die 35'' gunzz
Hopelijk heb je ook water om de pasta in te koken, zo niet heb je een probleem.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef no1uknow het volgende:
boys hoe maak ik pasta als ik alleen spaghetti, gehakt, tomaten en uien in huis heb
Rly? Is that so hard?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef no1uknow het volgende:
boys hoe maak ik pasta als ik alleen spaghetti, gehakt, tomaten en uien in huis heb
Uitje snipperen, tomaten ontdoen van vel ( heel in kokendheet water gooien). In blokjes snijden.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef no1uknow het volgende:
jawel maar nog nooit pasta gemaakt zonder zo'n zak saus, sinds ik op mezelf woon alleen maar rijst met kip gemaakt snapje, maar nu tijd voor iets anders want 8 weken rijst met kip wordt een beetje teveel van de goeiequote:Op zondag 28 juli 2013 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ook water om de pasta in te koken, zo niet heb je een probleem.
Zonder dollen, heb je geen kruiden in huis?
danke sehrquote:Op zondag 28 juli 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uitje snipperen, tomaten ontdoen van vel ( heel in kokendheet water gooien). In blokjes snijden.
Gehakt bakken tot het rul is, uitje erbij, tomaten erbij. Spaghetti koken. En voila.
Qua kruiden kun je er knoflook, paprikapoeder, zwarte peper en zout doorheen doen wil je het simpel houden, als je basicilum hebt is het nog beter.
wat fanta zegtquote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jawel maar nog nooit pasta gemaakt zonder zo'n zak saus, sinds ik op mezelf woon alleen maar rijst met kip gemaakt snapje, maar nu tijd voor iets anders want 8 weken rijst met kip wordt een beetje teveel van de goeie
overigens ging het me niet om hoe te bereiden maar of je met de genoemde ingrediënten een lekker maaltje kan maken
Dat heeft ie wss niet in huis en alleen goed als je bulkt natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
wat fanta zegt
en doe er op het laatst nog wat geraspte kaas over op je bord
Hij moet toch wel kunnen genieten.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat heeft ie wss niet in huis en alleen goed als je bulkt natuurlijk.
ja oke keto is beterrrrrquote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Levolution het volgende:
Mensen die vetarm gaan eten in een cut.
echte boerenkaas zelfsquote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat heeft ie wss niet in huis en alleen goed als je bulkt natuurlijk.
Ja die sauzen wil ik ook niet gebruiken, maar zit ook zonder tomatenpuree dusquote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
Zorg trouwens dat je voortaan altijd tomatenpuree in huis hebt.
Niet die kant- en klare sauzen.
Gezeefde tomaten.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja die sauzen wil ik ook niet gebruiken, maar zit ook zonder tomatenpuree dusgewoon die van euroshopper of heb je nog een aanrader?
Euroshopper voldoet, lees maar eens op de verpakking, zit vaak alleen tomaten en zout in.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja die sauzen wil ik ook niet gebruiken, maar zit ook zonder tomatenpuree dusgewoon die van euroshopper of heb je nog een aanrader?
Ik zie het zo voor me hoe je voor je kindjes aan het koken bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uitje snipperen, tomaten ontdoen van vel ( heel in kokendheet water gooien). In blokjes snijden.
Gehakt bakken tot het rul is, uitje erbij, tomaten erbij. Spaghetti koken. En voila.
Qua kruiden kun je er knoflook, paprikapoeder, zwarte peper en zout doorheen doen wil je het simpel houden, als je basicilum hebt is het nog beter.
Geen idee, maar voetbal is sowieso voor paupers.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom draagt iedereen een feyenoord shirt vandaag? Op CS en station Delft beiden. Allemaal mongolen trouwens#vooroordeelconfirmed
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me hoe je voor je kindjes aan het koken bent.![]()
Mammie Fanta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |