abonnement Unibet Coolblue
pi_131192485
Vonk wat blijft je toch hard gaan, goed bezig!
Ik neem aan dat er wel een stromingsbuis is gebruikt bij de handdoekradiator?
En die thermostaatknop zit eigenlijk niet helemaal goed, nu heb je kans dat hij dichtloopt door de warmte van de radiator....
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Moderator zondag 15 september 2013 @ 13:00:23 #127
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_131193476
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 12:28 schreef junkiexp het volgende:
Vonk wat blijft je toch hard gaan, goed bezig!
We zijn nu op dat punt in de verbouwing wat iedereen denk ik wel herkent, je bent in avonduren en mijn vader vaak overdag druk met werkzaamheden die in het totaalplaatje compleet niet opvallen.
Zaken die moeten gebeuren, maar dat je niet direct ziet wat er nu gebeurd is.

Dat je de glijstang en handdouche e.d. opgehangen hebt, en dat je daar dan de hele avond mee druk bent. En dat het niet opvalt dat je wat gedaan hebt -O-

quote:
Ik neem aan dat er wel een stromingsbuis is gebruikt bij de handdoekradiator?
En die thermostaatknop zit eigenlijk niet helemaal goed, nu heb je kans dat hij dichtloopt door de warmte van de radiator....
Er is inderdaad wel een stromingsbuis gemonteerd bij de radiator; en ik weet dat de thermostaatknop in de meest optimale situatie niet zo gemonteerd moet worden, maar als we hem een kwart slag naar voren draaien dan loopt de badkamerdeur er tegen aan.

Draaien we hem helemaal om dan zit hij vast tussen de douchewand en de radiator zelf; dus dan moesten we kiezen voor een tussenoplossing, de radiator dient toch hoofdzakelijk als "bij verwarming"
de vloerverwarming hebben we als hoofdverwarming in de badkamer aangelegd. :)
pi_131194243
Stel die dip nog even uit totdat jullie er wonen.
Wij hebben drie van die dips gehad in de loop der jaren. ):O
Of ik ben de tel kwijt.

Het komt goed # mantra.

Jullie eigenste Kerstboom in jullie eigenste huis ~:)
  zondag 15 september 2013 @ 13:34:32 #129
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_131194616
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:10 schreef Vonkenboer het volgende:
En voordat ik het vergeet :@ !
Gisteren hebben we eigenlijk ook een mijlpaal bereikt, we hebben namelijk vloerbedekking uitgezocht voor alle drie de slaapkamers boven en vinyl uitgezocht voor op zolder ! *O*

[ afbeelding ]

Op de grootte slaapkamer komt dit grijzige tapijt te liggen, dit combineerd denk ik wel heel goed met de muurkleuren
[ afbeelding ]

En op de andere twee slaapkamers komt een wat meer zandkleurig tapijt te liggen.
[ afbeelding ]

En op zolder hebben we vinyl gelegd,
[ afbeelding ]

Puur omdat het dan wat mooier oogt, en je veel makkelijker met spullen en dozen over de vloer kunt schuiven. Het blijft uiteindelijk gewoon een bergzolder.

[ afbeelding ]
Eigenlijk is dit een mooie manier van een huis verbouwen/inrichten. Je doet erg veel zelf, al dan niet met behulp van anderen, het huis blijft zijn originele uiterlijk houden. En wat mij nog wel het meeste aanspreekt is een gebrek aan luxueuze overdaad, alles is gewoon, netjes met hier en daar een stukje moderne stijl/techniek. Ik kom soms wel eens in huizen waar alles 'duur' uitstraalt, ik heb daar niks mee, net zoals hippe kleurtjes zoals mintgroen, paars en allerlei behangetjes met patroontjes waar je psychedelisch van wordt.

Doe mij maar gewoon normaal, is goed genoeg.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 15 september 2013 @ 14:18:30 #130
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_131196243
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2013 13:34 schreef cvboer het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit een mooie manier van een huis verbouwen/inrichten. Je doet erg veel zelf, al dan niet met behulp van anderen, het huis blijft zijn originele uiterlijk houden. En wat mij nog wel het meeste aanspreekt is een gebrek aan luxueuze overdaad, alles is gewoon, netjes met hier en daar een stukje moderne stijl/techniek. Ik kom soms wel eens in huizen waar alles 'duur' uitstraalt, ik heb daar niks mee, net zoals hippe kleurtjes zoals mintgroen, paars en allerlei behangetjes met patroontjes waar je psychedelisch van wordt.

Doe mij maar gewoon normaal, is goed genoeg.
Helemaal mee eens. Het ander groot voordeel ook van 'doe-maar-normaal' is dat je waarschijnlijk ook over tien jaar nog helemaal tevreden bent met het resultaat, dit in tegenstelling als je je huis helemaal hebt volgegooid met 'trendy' spullen en kleurtjes, waarvan je over tien jaar denkt, "oh... helemaal geen-gezicht-2013..." toch maar weer aan de klus.

't Wordt prachtig Vonkenboer, nu nog eventjes de laatste loodjes! *O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 15 september 2013 @ 14:23:47 #131
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_131196449
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Het ander groot voordeel ook van 'doe-maar-normaal' is dat je waarschijnlijk ook over tien jaar nog helemaal tevreden bent met het resultaat, dit in tegenstelling als je je huis helemaal hebt volgegooid met 'trendy' spullen en kleurtjes, waarvan je over tien jaar denkt, "oh... helemaal geen-gezicht-2013..." toch maar weer aan de klus.

't Wordt prachtig Vonkenboer, nu nog eventjes de laatste loodjes! *O*
Even beetje offtopic, ben dan wel benieuwd hoe jij je huis hebt ingericht :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 15 september 2013 @ 15:25:47 #132
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_131198569
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef cvboer het volgende:

[..]

Even beetje offtopic, ben dan wel benieuwd hoe jij je huis hebt ingericht :P
Nou, ik ben door schade-en-schande in mijn vorige woning (lees: Villa Kakelbont :P ) 'wijs' geworden: de basis (wanden, plafonds en vloer) is nu helemaal neutraal, RAL9010 en een grijze laminaatvloer met houtnerf. De meubels hebben - op de boekenkasten na, ook RAL9010 - wel veel kleur (knalrood... komen nog uit 't vorige huis en vind ik ook nog prima O+ ), voor de rest probeer ik de kleuren nu te beperken tot accessoires, die zijn eenvoudiger te vervangen als ik ze zat ben.
Heb momenteel een groen-tik ontwikkeld. :)

Mijn vorige huis: blauw plafond, oranje muur, en als klap op de vuurpijl: overal gele deuren, gele trap, gele kozijnen... haha. Was 'mode' in 1995, of zo. :P

Nooit meer. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_131200403
Ik heb het groen-bruin-oranje tijdperk nog meegemaakt.

Bruine plafonds, groene muren en de deuren oranje of rood. Nu alles RAL 9010 en paneeldeuren met lichtgele lijsten. Verder hanteren wij het credo: "less is more'...ruimte, lucht en licht. En zo min mogelijk spullen (behalve in de schuur/zolder/keuken, die puilen uit van de rotzooi).
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator zondag 15 september 2013 @ 18:56:11 #134
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_131205750
Heel lang geleden hebben al eens gekeken naar de mogelijkheden die we hadden om de trap die in het huis zit weer op te knappen, dit is een op maat gemaakte ouderwetse getimmerde trap; geen enkele trede is even die, of even hoog. Maar niettemin loopt de trap op zich prima.

Toen hebben we maar besloten om eens een adviseur van Upstairs traprenovatie langs te laten komen, om eens te vragen wat bij hun de mogelijkheden waren. :)

Telefonisch even een afspraak gemaakt, en de beste man maar eens laten komen.
Heel verhaal aangehoord, over het materiaal, de werkwijze e.d., mooie grijs eiken-achtige trapoverzettrede uitgezocht en maar eens een offerte laten maken, om een trap te laten renoveren met 15 treden en een 1/4 draai erin. Ook de stootborden zouden dan uitgevoerd worden in dezelfde kleur als de treden.

Zou toch niet heel erg duur moeten zijn, dachten wij.

:X

Nou, wat zaten wij er toen behoorlijk naast ! :') _O-

Hij kwam op een bedrag uit van ruim ¤ 4800,- euro :{w

We hebben de beste man toen maar een hand gegeven, heel erg bedankt voor zijn tijd.
En we zouden wel bellen wanneer die kale Gaston van de tv ons een cheque overhandigd zou hebben !

Sinds die tijd hadden we eigenlijk niet echt serieus meer gekeken naar de mogelijkheden wat betreft de trap, één ding was duidelijk we zouden hem niet geheel willen schilderen, en we wouden ook geen traploper o.i.d. aanbrengen. Om de trap gewoon te laten bekleden met vloerbedekking vonden we niet mooi.

En dan kom je automatisch toch weer in de traprenovatie hoek uit, die ongeveer net zo dubieus is als verkopers van sanitair en keukens. :{w

Op hoop van slagen toch maar eens een afspraak gemaakt met een willekeurige traprenovatieboer in de regio en die hebben we afgelopen maandag dan over de vloer gehad.

Alle monsters van overzet treden die hij bij zich had hebben we even bekeken, en we kwamen al snel tot deze keuze. Het is een soort heel hard geperste laminaat soort, waardoor het slijtvast en krasbestendig is. En de treden zijn vanuit de fabriek voor de veiligheid al behandeld met een soort van antislipcoating,



Omdat onze trap een ouderwetse getimmerde trap is, zit er een lat aan de voorkant van de trap.
Die er tegenwoordig niet meer zit; omdat trapconstructies tegenwoordig anders zijn.
Bij Upstairs zouden we die hele lat moeten weghalen, met een hoop hak en breekwerk tot gevolg !, anders kon de trap volgens hun moeilijk gerenoveerd worden.

Deze adviseur dacht er anders over, het zou mogelijk moeten zijn om die lat te laten zitten.
We hebben daarvoor met elkaar de volgende constructie bedacht.



Op de foto zie je maar een klein proefstukje, het is dus straks de bedoeling dat alles dan uitgevoerd word in dezelfde kleur namelijk kalk eiken.

Onder de overzet treden komt een (zo klein mogelijk stuk) schuin gemonteerd stukje plint, en daaronder komt dan weer het nieuwe stootbord te zitten. Op die manier kunnen we de oude lat laten zitten en wijzigen we helemaal niks aan de bestaande trapconstructie ^O^ !

Vervolgens hebben we een prijs laten maken, die bleek tot onze verbazing ruim 50% onder de prijs van Upstairs te zitten ! _O-
En we hebben dus besloten om door hem onze trap te laten renoveren ! *O*

Wel moeten we 1,2 centimeter van alle traptreden afzagen in verband met de dikte van de overzet treden maar dat is inmiddels ook al gedaan.
Nu nog even een precieze datum prikken wanneer hij dan langskomt.

w/
pi_131205780
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Daarmee kan ik concluderen dat ik in een beetje in een klus dip zit -O-
We zijn tegelijk begonnen en tegelijk in de klus dip. Erg jammer dus!!

Ik heb ook echt nu zoiets van fuck it dan maar niet zo mooi en goed.

Ondertussen moet het klaar want been het zat. Toch volhouden!!!
Laat die handjes wapperen!
  zondag 15 september 2013 @ 19:12:52 #136
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_131206460
^^ Slim aangepakt, Vonk!

Ja, een trap (laten) renoveren betekent doorgaans òf pijn in je knieën, of pijn in je portemonee... :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator zondag 15 september 2013 @ 19:31:48 #137
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_131207354
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Slim aangepakt, Vonk!

Ja, een trap (laten) renoveren betekent doorgaans òf pijn in je knieën, of pijn in je portemonee... :{
Het bedrag wat ik uiteindelijk nu betaal valt dan in verhouding nog heel erg mee.
Het kan veel gekker, geloof mij maar !

We hebben ook bedrijven afgebeld nadat ze telefonisch al aangaven dat we bij hun toch wel meer kwijt zouden zijn dan ¤ 5000,- voor deze trap met 15 treden en een 1/4 draai _O-

quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

We zijn tegelijk begonnen en tegelijk in de klus dip. Erg jammer dus!!

Ik heb ook echt nu zoiets van fuck it dan maar niet zo mooi en goed.

Ondertussen moet het klaar want been het zat. Toch volhouden!!!
Mwah, het is ook gewoon dat je minder vooruitgang ziet dan voor een half jaar terug.
En dat merk je gewoon heel erg in je motivatie e.d. :)
  zondag 15 september 2013 @ 20:31:21 #138
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_131210347
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Het bedrag wat ik uiteindelijk nu betaal valt dan in verhouding nog heel erg mee.
Het kan veel gekker, geloof mij maar !

We hebben ook bedrijven afgebeld nadat ze telefonisch al aangaven dat we bij hun toch wel meer kwijt zouden zijn dan ¤ 5000,- voor deze trap met 15 treden en een 1/4 draai _O-
Ik kan me nog best wel voorstellen dat er nog mensen zijn die dat er voor over hebben ook... :{

Uit eigen ervaring, het opknappen van het trappenhuis van mijn voormalige woning was echt de allerergste klus die ik ooit zelf heb gedaan (de werkzaamheden m.b.t. de huiszwam in datzelfde pand niet meegerekend :P ) - vastgerot antiek smerig tapijt verwijderen met een plamuurmes en weet-ik-wat-voor chemische stinkzooi, daarna 123461461041234014 spijkertjes verwijderen met een knijptang, daarna weken schuren, plamuren, en weer schuren, nou ja, you-get-it. ;)

quote:
Mwah, het is ook gewoon dat je minder vooruitgang ziet dan voor een half jaar terug.
En dat merk je gewoon heel erg in je motivatie e.d. :)
De wet van de remmende voorsprong! De laatste loodjes! ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_131218655
Een trap is ook prima zelf te bekeden met laminaat. En afwerken met RVS strippen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_131227444
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:00 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

We zijn nu op dat punt in de verbouwing wat iedereen denk ik wel herkent, je bent in avonduren en mijn vader vaak overdag druk met werkzaamheden die in het totaalplaatje compleet niet opvallen.
Zaken die moeten gebeuren, maar dat je niet direct ziet wat er nu gebeurd is.

Ik ken het... En ik denk dat iedereen die zijn huis stript en opnieuw opbouwt hetzelfde mee heeft gemaakt. Wij hadden zo'n klus dip toen we met de huiskamer bezig waren. Er leek gewoon niets te gebeuren (terwijl er wel veel werk werd verzet). Tot het moment dat de stucloper uit de woonkamer weg ging. Ineens zag je dat die woonkamer prachtig was geworden. En toen de gordijnen opgehangen werden was hij echt ineens af.

Het eerste wat in de woonkamer stond was de kerstboom :D

quote:
Er is inderdaad wel een stromingsbuis gemonteerd bij de radiator; en ik weet dat de thermostaatknop in de meest optimale situatie niet zo gemonteerd moet worden, maar als we hem een kwart slag naar voren draaien dan loopt de badkamerdeur er tegen aan.

Draaien we hem helemaal om dan zit hij vast tussen de douchewand en de radiator zelf; dus dan moesten we kiezen voor een tussenoplossing, de radiator dient toch hoofdzakelijk als "bij verwarming"
de vloerverwarming hebben we als hoofdverwarming in de badkamer aangelegd. :)
De radiator is dus eigenlijk alleen maar een handdoek verwarmer :P

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou, ik ben door schade-en-schande in mijn vorige woning (lees: Villa Kakelbont :P ) 'wijs' geworden: de basis (wanden, plafonds en vloer) is nu helemaal neutraal, RAL9010 en een grijze laminaatvloer met houtnerf. De meubels hebben - op de boekenkasten na, ook RAL9010 - wel veel kleur (knalrood... komen nog uit 't vorige huis en vind ik ook nog prima O+ ), voor de rest probeer ik de kleuren nu te beperken tot accessoires, die zijn eenvoudiger te vervangen als ik ze zat ben.
Heb momenteel een groen-tik ontwikkeld. :)

Mijn vorige huis: blauw plafond, oranje muur, en als klap op de vuurpijl: overal gele deuren, gele trap, gele kozijnen... haha. Was 'mode' in 1995, of zo. :P

Nooit meer. ;)
Wij (nou ja, ik) kleuren uitkiezen voor de woonkamer. Donkerbruine balken (chocolade bruin) en deurkozijn, de raamkozijnen en deur zou ik niet kunnen benoemen (soms ivoor, soms biggetjes roze, afhankelijk van het licht...) en witte muren met een drupje rood erin. Kleuren die niemand heeft, maar wel neutraal (huis uit 1900 dus die donkerbruine balken passen bij het huis). Komen we een paar maanden later erachter dat donkerbruin weer helemaal in is/was...

Maar ik ben er helemaal mee eens dat je beter met je accessoires kunt spelen als je kleur wilt. Onze badkamer is bijvoorbeeld antraciet (vloer, radiator), wit (muren) en aluminium (randen van het meubel en douchedeur). Behoorlijk kleurloos dus. Maar die knalrode badmat valt daardoor wel echt op.

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Heel lang geleden hebben al eens gekeken naar de mogelijkheden die we hadden om de trap die in het huis zit weer op te knappen, dit is een op maat gemaakte ouderwetse getimmerde trap; geen enkele trede is even die, of even hoog. Maar niettemin loopt de trap op zich prima.

Toen hebben we maar besloten om eens een adviseur van Upstairs traprenovatie langs te laten komen, om eens te vragen wat bij hun de mogelijkheden waren. :)

Telefonisch even een afspraak gemaakt, en de beste man maar eens laten komen.
Heel verhaal aangehoord, over het materiaal, de werkwijze e.d., mooie grijs eiken-achtige trapoverzettrede uitgezocht en maar eens een offerte laten maken, om een trap te laten renoveren met 15 treden en een 1/4 draai erin. Ook de stootborden zouden dan uitgevoerd worden in dezelfde kleur als de treden.

Zou toch niet heel erg duur moeten zijn, dachten wij.

:X

Nou, wat zaten wij er toen behoorlijk naast ! :') _O-

Hij kwam op een bedrag uit van ruim ¤ 4800,- euro :{w
Oef... Ik zou niet eens willen weten wat ze van onze trap dan zouden maken... Er zit dan wel geen knik in, maar het is ook een handgemaakte trap (van de jaren 60, toen is er een gat gemaakt naar de zolder) en er is geen traptrede gelijk... En hij loopt aan de onderkant schuin weg omdat er anders geen ruimte meer is om richting de wc en badkamer te gaan... (maar geen knik!)
pi_131227588
Ik heb zelf 2 (open) trappen laten maken voor mijn nieuwbouwhuis.
Trappen waren van mahonie, spijltjes van RVS.
Was dacht ik iets van ¤6000

Die bedragen voor die renovatie met een beetje laminaat zijn dus wel afzetterij.

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef blomke het volgende:
Een trap is ook prima zelf te bekeden met laminaat. En afwerken met RVS strippen.
Ik zag laatst foto`s van een trap bij mijn collega thuis die het ook zelf met laminaat had gedaan, dit was een wenteltrap, dat zag er geslaagd uit.

[ Bericht 57% gewijzigd door bluemoon23 op 16-09-2013 08:26:58 ]
  maandag 16 september 2013 @ 22:46:16 #142
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_131261776
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:33 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Het is meer een combinatie van factoren waardoor ik even dit topic niet helemaal up to date is.
De bouwvak is hier in het wilde oosten ( :P ;) ) weer voorbij, dus ik ben dagelijks gewoon weer volop aan het werk.

Dagelijks wordt er in de avonduren nog steeds volop geklust, maar er moeten ook een hele hoop zaken uitgezocht en besteld worden en dat vreet in combinatie met het klussen en werken gewoon veel tijd.

En dan komen er nog een heleboel sociale activiteiten als verjaardagen en feestjes e.d. bij waar ook aandacht aan besteed moet worden... Jawel, ook ik heb iets wat ze een gewoon leven noemen :P

Helaas is dit topic daar momenteel even de dupe van, maar ik beloof beterschap !
joh, de boog hoeft niet altijd gespannen te staan. Kijk maar naar cijber of sq en ik. Klusdips heeft iedereen. Er is niemand die dat jaren vol houdt. En dan ben jij er nog aardig bij in de buurt gekomen :Y .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 september 2013 @ 23:11:44 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131263132
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Vonkenboer het volgende:

En de kelder hebben we even onder handen genomen, dat wil zeggen we hebben alle wanden geschilder met witte latex, en we hebben alvast enkele houten schappen aangebracht die we straks mooi kunnen gebruiken als opbergruimte.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We hebben in totaal 7 schappen aangebracht, de hele bovenste is 40 cm diep, die daaronder is iets kleiner, ik geloof 37 cm
Dan komt er nog één van 25 cm diep, en dan volgen er nog twee van 20 en de onderste zijn twee keer 15 cm diep.

Lijkt mij voorlopig voldoende opbergruimte, we kunnen er achteraf natuurlijk altijd nog wat bij maken :Y

waarom heb je de opbergplanken links onderin niet laten doorlopen tot aan de muur???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 18:38:47 #144
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_131286993
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

waarom heb je de opbergplanken links onderin niet laten doorlopen tot aan de muur???
Daar komt uiteindelijk nog een koelkast of kleine diepvries te staan, dus de ruimte die we nu over hebben gehouden vullen we daarmee wel op. :)
pi_131290831
Wat ga je ongelofelijk snel zeg en wat is die badkraan gaaf!!
  woensdag 18 september 2013 @ 10:47:55 #146
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  Milf woensdag 18 september 2013 @ 17:26:07 #147
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_131319039
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef blomke het volgende:
Een trap is ook prima zelf te bekeden met laminaat. En afwerken met RVS strippen.
Dat is een goed idee! :o

Ik heb nog allemaal oud laminaat in de kelder staan en heb voldoende planken voor een trap O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_131385149
quote:
Tnx voor je tegel inspiratie, inmiddels zit hier ook alles er op :)
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_131387594
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:33 schreef Woep het volgende:

[..]

Tnx voor je tegel inspiratie, inmiddels zit hier ook alles er op :)
[ afbeelding ]
was de bedoeling een wildverband of diagonaal lijnen?
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:28:27 #150
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_131408893
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:26 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat is een goed idee! :o

Ik heb nog allemaal oud laminaat in de kelder staan en heb voldoende planken voor een trap O+
hoe gaat het met je tuinproject eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')