Inderdaad!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef Troel het volgende:
Maar even serieus, ziet er weer goed uit Vonkenboer!
*noteert in agenda 15 december housewarming party vonkenboerquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef Vonkenboer het volgende:
, we zijn al bijna acht jaar samen; een mooie gelegenheid om eens samen te gaan wonen.
Dus we gaan er dit jaar ook echt wel in; al wordt het misschien pas 10 dagen voor kerst ofzo
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef Troel het volgende:
Maar even serieus, ziet er weer goed uit Vonkenboer!
We zijn momenteel erg druk met schilderen; het plafond in de gang bij de achterdeur is nu een keer of twee gesausd. De gang kast staat nu in de grondverf, en de deuren van de badkamer en de wc zijn voor de eerste keer in de "echte" verflaag gezet.quote:
We houden hoopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
*noteert in agenda 15 december housewarming party vonkenboer*
Wij hadden zaterdag ook heel andere plannen; zo was er het plan om te gaan behangen in de gang en de entree beneden; maar daar is het niet van gekomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:39 schreef Gieliovd het volgende:
Ja, ik ken het... grote plannen deze week. Ik wilde de avonden besteden aan klussen.
Tja, maandag laat thuis 21:00 klaar met boodschappen/koken... dinsdag laat met werken, file... 22:00 klaar. Woensdag 19:30 thuis, 21:00 klaar met koken en eten...
Schiet lekker op zo'n week.
Succes, laat ons nog wat foto's zien!
Mwah, ik ga niet weer voor honderd(en) euro aan gordijnrails besteden en volgens de meetinstructie van de schilder moet dit de juiste lengte rail zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...Vonkenboer...nu het nog kan!
Maak die gordijnrails breder !!!
De gordijnen hangen deels voor de ramen, onpraktisch en lelijk in mijn ogen.
De lappen horen links en rechts óp de muren te hangen.
Afgezien van de lengte![]()
En dat voor een mod van K & W
lekker onpraktisch.quote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef AnneX het volgende:
De foto emmer werkt weer![]()
"Dramatisch en theatraal" , het is zo een toevoeging aan / van een vierde wand.
Net als behang.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook die korte stukjes gordijn kunnen in ieder geval náast de ramen óp de muur!?
Bij kennissen - een 3 meter breed raam / 60 cm hoog - hangen
die afgrijselijke lamellen in het kozijn plus gordijntjes.![]()
Ik denk dat ze vanzelf nog wel aardig uit zullen zakken als ze een tijdje hangen.quote:Op maandag 4 november 2013 08:22 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Mooie kleur gordijnen. Ze hangen nu alleen nog als hobbezakken jaEven de strijkbout er overheen!
Mee eens, een garantie voor stofnesten. Weer zo'n modetrend die er leuk uitziet op plaatjes, maar in de praktijk natuurlijk volstrekt onhandig is.quote:Even over die "te korte gordijnen"... In mijn ogen moeten gordijnen of net boven de grond hangen (maar dan wel bij hoge ramen) of net onder de vensterbank (bij gewone ramen). Gordijnen op de grond zou ik nooit nemen.
wassen, nat ophangen en probleem is verholpenquote:Op maandag 4 november 2013 08:22 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Mooie kleur gordijnen. Ze hangen nu alleen nog als hobbezakken jaEven de strijkbout er overheen!
Nou, ik kan je vast verzekeren dat ze in de woonkamer niet op die manier komen te hangen.quote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef AnneX het volgende:
De foto emmer werkt weer![]()
"Dramatisch en theatraal" , het is zo een toevoeging aan / van een vierde wand.
Net als behang.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook die korte stukjes gordijn kunnen in ieder geval náast de ramen óp de muur!?
Bij kennissen - een 3 meter breed raam / 60 cm hoog - hangen
die afgrijselijke lamellen in het kozijn plus gordijntjes.![]()
Mwah, we hebben de gebruiksaanwijzing die er bijgeleverd was ook nog niet opgevolgd.quote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef Gieliovd het volgende:
Goed werk weer Vonk en co.!
Die gordijnen ziet er niet uit, dat is echt weer zoiets dat ik zou meemaken en waarvan ik in de put zou raken... die plooien haha.
Komt vast goed bij jullie
In de woonkamer komen ze straks ook niet tot op de grond; daar komen ze ook "maar" tot onder de vensterbank.quote:Op maandag 4 november 2013 15:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanzelf nog wel aardig uit zullen zakken als ze een tijdje hangen.
Met die strijkbout moet je bij bepaalde stoffen juist mee oppassen, vooral als er linnen in de stof verwerkt zit - dan loop je het risico dat de stof heel lelijk gaat glimmen.
[..]
Mee eens, een garantie voor stofnesten. Weer zo'n modetrend die er leuk uitziet op plaatjes, maar in de praktijk natuurlijk volstrekt onhandig is.
't Ziet er weer mooi uit, Vonk!
We willen het eerst nog op een andere manier proberen; maar anders zou dat ook nog een optie kunnen zijn. Leuk dat ook jij mijn topic nog steeds volgt !quote:Op maandag 4 november 2013 16:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
wassen, nat ophangen en probleem is verholpen
ik heb je vanaf dag één gevolgd, sterker nog, ik heb je gevolgd nog voor je het topic opendequote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Vonkenboer het volgende:
We willen het eerst nog op een andere manier proberen; maar anders zou dat ook nog een optie kunnen zijn. Leuk dat ook jij mijn topic nog steeds volgt !
Wij hadden dat probleem zelf niet... Aangezien ik een kleur wilde (rood en dan niet bordeaux, maar echt bloed rood, een beetje de kleur die je ook in theaters e.d. ziet) die nergens te krijgen was behalve bij een echte stoffeerder, is alles bij ons alles eerst perfect afgemeten (huis is niet helemaal recht, zit een cm 5 verschil tussen het meest linkse en meest rechtse gordijn), daarna zijn de gordijnen afgemeten en uiteindelijk ook helemaal afgehangen door professionals...quote:Op maandag 4 november 2013 15:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanzelf nog wel aardig uit zullen zakken als ze een tijdje hangen.
Met die strijkbout moet je bij bepaalde stoffen juist mee oppassen, vooral als er linnen in de stof verwerkt zit - dan loop je het risico dat de stof heel lelijk gaat glimmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |