quote:Op zondag 28 juli 2013 09:21 schreef Dven het volgende:
35 graden vandaag. Zomer hier lijkt toch nog een warme periode te gaan krijgen
Die 36 graden is ook weer niet nodigquote:Op zondag 28 juli 2013 10:24 schreef Lemans24 het volgende:
Vier dagen 'normale' temperaturen en regenachtig, daarna extreem warm? Ik zie 36 graden staan voor het oosten op vrijdag.
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:23 schreef BlackRhino het volgende:
[..]Waar..?
19 graden hier, lekker koel.
Ja Den Haag ook, beetje jammer...quote:Op zondag 28 juli 2013 10:43 schreef Fred0w het volgende:
Hier in Zeeland viel het wel mee, een onweer dat we wel vaker meemaken.
Wat doet die windkracht 0 daar rechts? Kapot weerstation ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2013 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder staat een goed windje, het is totaal niet benauwd en de zon schijnt af en toe door de wolken heen!
[ afbeelding ]
Windstil in het bosquote:Op zondag 28 juli 2013 10:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat doet die windkracht 0 daar rechts? Kapot weerstation ofzo?
jup..quote:Op zondag 28 juli 2013 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder staat een goed windje, het is totaal niet benauwd en de zon schijnt af en toe door de wolken heen!
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat daar dan voor nieuws vandaan komt. Tuurlijk is achteraf lullen makkelijk, maar in de tijd dat ik nu hier zit, dit forum bestaat en de geringe hoeveelheden waarmee LVL3's door estofex worden afgegeven had je mogen denken dat er veel meer ellende en schade te verwachten was. Maar goed, misschien was het het inderdaad net niet, was het net dat kleine beetje trigger dat er niet was waardoor de tornado's niet ontstonden etc etc, die kennis heb ik dan niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 07:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Daar is Frankrijk het niet mee eens denk ik
Dit was voor gisteren/vannacht.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:04 schreef GekkePoes het volgende:
Is dit nu een voorbeeldplaatje? of komt er echt wat onweer aan.
[ afbeelding ]
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 28-07-2013 om 11:54:18In Duitsland is gisteren een onvervalste supercell actief geweest. Die dropte o.a. dit soort hagel 'bommen'. http://t.co/5af2gVDDL0 reageer retweet
Hier en daar wat tenten omgewaaid geloof ik. Maar een level 3 garandeert geen extreem weer, alleen een relatief hoge kans (en zelfs die is maar 15%)quote:Op zondag 28 juli 2013 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar dan voor nieuws vandaan komt. Tuurlijk is achteraf lullen makkelijk, maar in de tijd dat ik nu hier zit, dit forum bestaat en de geringe hoeveelheden waarmee LVL3's door estofex worden afgegeven had je mogen denken dat er veel meer ellende en schade te verwachten was. Maar goed, misschien was het het inderdaad net niet, was het net dat kleine beetje trigger dat er niet was waardoor de tornado's niet ontstonden etc etc, die kennis heb ik dan niet.
Hier is het vaak niet anders dat we enorme onstabiliteit zien, hoge Capes, prima LI's en vervolgens ontbreekt het laatste ingrediënt en gebeurd er vrij weinig.
Jezus die hagelsteenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:28 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 28-07-2013 om 11:54:18In Duitsland is gisteren een onvervalste supercell actief geweest. Die dropte o.a. dit soort hagel 'bommen'. http://t.co/5af2gVDDL0 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |