Dat is toch juist een veilige plek?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef humorduck28 het volgende:
Zojuist op het nieuws, blikseminslag in een politiewagengeen agent gewond
Nee, aangezien meeste auto's plastic bumpers hebben en stoot strippen op de deurenquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het westen krijgt een voorproefje, het echte werk is voor Midden- en Oost Nederland.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:30 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Welk complex moet daar voor gaan zorgen dan?
Oosten krijgt wel onweer, alleen Enschede rest pist al redelijke tijd naast de pot.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef humorduck28 het volgende:
Zo krijgt het oosten volgens de kenners geen onweer, en nu wel...
Het weer is net een vrouw. Onvoorspelbaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef humorduck28 het volgende:
Zo krijgt het oosten volgens de kenners geen onweer, en nu wel...
Hier wat gerommel, zelfs geen regen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:07 schreef practics het volgende:
[..]
Oosten krijgt wel onweer, alleen Enschede rest pist al redelijke tijd naast de pot.
Maar gaat hier nu echt heftig. camera zo maar eens te voorschijn halen
Vrouwen zijn vrij voorspelbaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het weer is net een vrouw. Onvoorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij valt onder Almeloooooo zuid-oost.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:07 schreef Ronzz het volgende:
Ik voel me overigens we
[..]
Ik als Oldenzaler voel me nu wel een beetje achtergesteld na die TT
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:04 schreef practics het volgende:
[..]
Nee, aangezien meeste auto's plastic bumpers hebben en stoot strippen op de deuren
En het oude bekende lintje onder de auto naar de grond is vervangen voor lucht
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:07 schreef practics het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vrij voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoort zo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:05 schreef humorduck28 het volgende:
Het terrein van het Zwarte Cross-festival veranderde door de regen in een grote modderpoel.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:05 schreef humorduck28 het volgende:
In het hele land zijn meldingen binnengekomen van blikseminslagen en wateroverlast door zware regenbuien.
In Meerkerk in Zuid-Holland is de bliksem ingeslagen in een rijdende politiewagen. De twee surveillerende agenten in de auto raakten niet gewond, maar ze voelden hun handen tintelen, meldt de politie.
De buien trekken van zuidwest naar noordoost over het land. Het terrein van het Zwarte Cross-festival veranderde door de regen in een grote modderpoel.
Bron: http://nos.nl/artikel/534(...)n-wateroverlast.html
Zijn nog redelijk goeie webcamsquote:Op zondag 28 juli 2013 02:02 schreef plankie het volgende:
Webcam linkje:
http://www.webcamsinnederland.nl/webcam/?l=263
The fuckquote:Op zondag 28 juli 2013 02:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En toch druppelt het hier, en het is niet mijn zweet
Ja en nee, ik heb de buitendeur openquote:Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
The fuck50 meter afstand en nog zo lokaal. Ben je buiten dan?
kooi van faradayquote:Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef practics het volgende:
[..]
Of dacht je dat het allemaal grappen waren?
Hoorde net wel een donder, maar echt geen regen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik heb de buitendeur openen ik hoor op de tuintafel het druppelen.
REGENquote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoorde net wel een donder, maar echt geen regen.moet je nagaan dat als ik de hoek om loop, ik al in jouw straat ben
raar dan, of zal mijn regenpijp kapot zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoorde net wel een donder, maar echt geen regen.moet je nagaan dat als ik de hoek om loop, ik al in jouw straat ben
gelulquote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef practics het volgende:
[..]
Hahaha, tot dat jij die kooi verlaat, de kooi blijft op spanning. Dat is het probleem
Tegen een lantarenpaal rijden?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef practics het volgende:
[..]
Hahaha, tot dat jij die kooi verlaat, de kooi blijft op spanning. Dat is het probleem
Mooie kruising.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:13 schreef plankie het volgende:
Nog maar eentje dan: Boskamp
http://www.webcamsinnederland.nl/webcam/?l=122
Dat zou wel eens kunnen jaquote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
raar dan, of zal mijn regenpijp kapot zijn.hahaha
Ga buiten spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:13 schreef practics het volgende:
[..]
Komt altijd vanaf mij naar joujij hebt 2 dehands regen en onweer.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen ja, ik hoop dat het cruijff court niet wegspoelt
voetbal daar dagelijks
Toch niet op cruijff?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:16 schreef practics het volgende:
[..]ga morgen ook wel effe potje voetballen.
Ach ik loop maar te dollen. Als het goed is heb je geen idee wie o wie ik kan zijn en ik denk dat ik aanzienlijk jonger ben.quote:
Je komt maarquote:Op zondag 28 juli 2013 02:17 schreef practics het volgende:
[..]tuuulk, krat bier vanuit kameraad mee
![]()
Mini meet.
Jij ook weinig echte bliksems, alleen flitsen van hoger in de wolken?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:18 schreef ACT-F het volgende:
Totale gekteContinu geflits en heel harde regen in Goor.
Het gaat henig hard hier nuquote:Op zondag 28 juli 2013 02:20 schreef practics het volgende:
[..]
Non stop flitsen en tyfus regen, alles dicht kunnen doen
Klopt ja. Ik heb het fotograferen maar gestaakt, te veel regen, vrijwel geen inslagen in de grond.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:20 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Jij ook weinig echte bliksems, alleen flitsen van hoger in de wolken?
Ik heb ooit echt noodweer meegemaakt in Callantsoog... was best leuk, onweersdreunen tegen de duinen aan... weerkaatsingquote:Op zondag 28 juli 2013 02:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wow, hele lange donder hier in Den Helder.
euh... steeds piep piep piep iepip piepip iepeip... ofzoietsquote:
twitter:iandewildt twitterde op zondag 28-07-2013 om 01:34:13Ahahaha in groesbeek zitten ze allemaal te huilen dat het omweert en regend #, Hou van Texel <3 geen omweer en regen <3 reageer retweet
Ah da's dan over 5 minuten weer hier.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Het begint trouwens weer te onweren.
Heb op mijn DLSR een filmpje gemaakt maar ook alleen maar flitsen gezien zonder bliksem.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb het fotograferen maar gestaakt, te veel regen, vrijwel geen inslagen in de grond.
Lolquote:Op zondag 28 juli 2013 02:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
euh... steeds piep piep piep iepip piepip iepeip... ofzoiets
Dit kan ik beamen jaquote:Op zondag 28 juli 2013 02:25 schreef Remzz het volgende:
Almelo echt continue flitsen en heel veel water.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen jaal die almeloers hier.
ik ook, maar wel echt nonstop, nog geen 1sec rust flits flits flits non stopquote:Op zondag 28 juli 2013 02:25 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Heb op mijn DLSR een filmpje gemaakt maar ook alleen maar flitsen gezien zonder bliksem.
Nice, in de bergen in Frankrijk wel een paar keer gehad, echo echo echoquote:Op zondag 28 juli 2013 02:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb ooit echt noodweer meegemaakt in Callantsoog... was best leuk, onweersdreunen tegen de duinen aan... weerkaatsing![]()
Zelfde hier, echt een stroboscoop, veel geflits, weinig bliksem/donder.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:27 schreef practics het volgende:
[..]
ik ook, maar wel echt nonstop, nog geen 1sec rust flits flits flits non stop
ooit in zuid Duitsland... ook in de bergen, met schoolkamp, al onse tenten kapot... door de bergwind, stond gelijk aan windkracht 10, gelukkig waaide het omhoog..quote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice, in de bergen in Frankrijk wel een paar keer gehad, echo echo echo
Hoax, nog steeds rustig in Ede.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Het begint trouwens weer te onweren.
Dat zijn ekte bazen, mocht er nu parkeerplaats vrij komen achter. Ging ik er ook doorheen. (staat nu op kut plek)quote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef Infection het volgende:
Hier zit serieus iemand buiten in zijn auto met zijn autodeur open een nummer van Nirvana te draaien in de stortende regen.
Alleen jammer dat je in de nacht de wolken die naar je toekomen niet kunt fotograferen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is echt veel vetter dan vanmiddag..
Oke dan.. toch niet zijn/haar auto?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef Toto69 het volgende:
Humorduck, iemand plaatst nu op fb een bericht over die autoalarmen, woont in jouw straat
zijn twitter plaatje ook : you only lives oncequote:Op zondag 28 juli 2013 02:24 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:iandewildt twitterde op zondag 28-07-2013 om 01:34:13Ahahaha in groesbeek zitten ze allemaal te huilen dat het omweert en regend #, Hou van Texel <3 geen omweer en regen <3 reageer retweet
Die moeten we even volgen voor als er "snil" valt
Sowieso, zoeken op "omweer" levert eng veel hits op
Smells Like Teen Spirit?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef Infection het volgende:
Hier zit serieus iemand buiten in zijn auto met zijn autodeur open een nummer van Nirvana te draaien in de stortende regen.
In de bergen kan het ontzettend spoken, ooit in oostenrijk een onweer/noodweer gehad wat niets ooit zal verbeteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ooit in zuid Duitsland... ook in de bergen, met schoolkamp, al onse tenten kapot... door de bergwind, stond gelijk aan windkracht 10, gelukkig waaide het omhoog..
Zo begint het, wel goed opletten want het is ook snel voorbij.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:29 schreef Ronzz het volgende:
Howww. Eerder zei ik dat er geen noodweer kwam, nu begint het stevig te waaien en hard te regenen. Ik hou nog hoop.
Nee die jongen heeft nog geen auto.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke dan.. toch niet zijn/haar auto?
Hmm lyrics-technisch gezien was die ander beter geweestquote:
Welk nummer? Rape Me?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef Infection het volgende:
hier waait en onweert het nog best wel... Schelfhorstquote:Op zondag 28 juli 2013 02:32 schreef ZodiaX het volgende:
In almelo lijkt het ook weer voorbij te zijn volgens de cam.
http://www.lyricsfreak.com/m/misfits/last+caress_20094072.htmlquote:
Het grootste potentiaal verschil tussen aarde en onweersbui zit altijd aan de randen waar koele en warme lucht elkaar opwrijven.quote:
Typischquote:Op zondag 28 juli 2013 02:34 schreef Ronzz het volgende:
Oldenzaal droog en niks bijzonders. Ik ga slapen, veel plezier nog verder!
Inderdaad. Matig nu.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef xTraFresh het volgende:
Eeeeeeeen de storm is gereduceert tot een simpele regenbui.
Hier ookquote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, het gootputje maakt nu wel overuren.
Haha knuppelquote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Misschien heb ik er wel een hele boel waar niemand wat vanaf weet
Ik zie je uit het raam staren. Zeg eens hai.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, het gootputje maakt nu wel overuren.
Meen je ditquote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik zie je uit het raam staren. Zeg eens hai.
Euh, nee, ik kijk niet uit het raam...quote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik zie je uit het raam staren. Zeg eens hai.
Het wordt wel heel dichtbij nu jaquote:Op zondag 28 juli 2013 02:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Euh, nee, ik kijk niet uit het raam...mis dus
Misschien een andere FOK!ker uit de SIngraven
Ik zit in de rij van singraven 2/4/6/8/10/12 etc. Jij woont tegenover mij, don't you?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Euh, nee, ik kijk niet uit het raam...mis dus
Misschien een andere FOK!ker uit de SIngraven
Xtrafresh en ik zitten te gokken wie je kan zijnquote:
Nou, ik heb een Renault...quote:Op zondag 28 juli 2013 02:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Xtrafresh en ik zitten te gokken wie je kan zijnik denk zelf haast een vriend van mij maar hij denkt dan weer van niet
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:41 schreef ACT-F het volgende:
Afgaand onweer fotograferen is altijd nog het beste. Richting Almelo:
[ afbeelding ]
Is er achter jullie een speeltuintje?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:41 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik zit in de rij van singraven 2/4/6/8/10/12 etc. Jij woont tegenover mij, don't you?
Yes sir.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Is er achter jullie een speeltuintje?
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:44 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
zo'n lelijke lichtblauwe die je altijd zit te modden ja
Yepquote:Op zondag 28 juli 2013 02:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Is er achter jullie een speeltuintje?
Vroeger wel elk jaar, humorduck weet wel. Was altijd wel vet; maar Anneke wil niet meer organiseren en de rest heeft geen fut.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:45 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb zo'n idee dat jullie weinig straat/buurt/wijkfeesten hebben...
In het begin hadden we er best wel wat... maar dat is nu verWATERd, sinds een aantal jaartjesquote:Op zondag 28 juli 2013 02:45 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb zo'n idee dat jullie weinig straat/buurt/wijkfeesten hebben...
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Staat die witte auto met blauwe strepen er nog?
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:46 schreef xTraFresh het volgende:
V
[..]
Vroeger wel elk jaar, humorduck weet wel. Was altijd wel vet; maar Anneke wil niet meer organiseren en de rest heeft geen fut.
Oja wacht..quote:
Anneke van Erik ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En toch Anneke wie ik denk die naast ons woont?
mijn lamp en 2 beeldschermenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:50 schreef RemcoW23 het volgende:
Ergens in een wijk van Almelo zie je nu drie lichtjes door het zolder dakraam heen
Dát zekerquote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef practics het volgende:
[..]
Maar mijn creatieve paint skills kwamen wel uit
Dat zekerquote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef practics het volgende:
[..]
Maar mijn creatieve paint skills kwamen wel uit
Ja temperatuur zit alweer op voor de buiquote:Op zondag 28 juli 2013 02:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zekerjammer dat het zo kortstondig was..
Weerman van de dag lintje heb ik wel verdientquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:55 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ze zijn beiden E.K.
[..]
Wat wil je weten, vriend.
Almelo heeft er flink van langs gekregen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zekerjammer dat het zo kortstondig was..
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Almelo heeft er flink van langs gekregen.
Ik hoor een gigantisch gerommel in de verte wat heel snel dichtbij komt.. Emmen hierquote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef RichardHammond het volgende:
Wow, dit was een hellestorm nabij Almelo. Verschrikkelijk wat ging het hier los, niet normaal meer. Geen mobiel bereik meer, helemaal niks. Had dom genoeg de parasol opengelaten dus toen mijn vriendin mij wakker maakte ben ik in een noodgang naar buiten gesprint. Gelukkig net op tijd, want de tafel ging al 50 cm de lucht in. Het flitsen ging gewoon constant door, een aparte gewaarwording.
Helaas zeer kort.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Almelo heeft er flink van langs gekregen.
Doe de ramen voor de zekerheid dicht en haal losse spullen naar binnen. Ik heb in ieder geval mijn lesje geleerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hoor een gigantisch gerommel in de verte wat heel snel dichtbij komt.. Emmen hier
we mogen hier niet teveel offline raken...quote:Op zondag 28 juli 2013 02:55 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ze zijn beiden E.K.
[..]
Wat wil je weten, vriend.
Ik ook, mijn ouders schrokken zich wezeloos toen hun slaapkamerdeur dichtwaaidequote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Doe de ramen voor de zekerheid dicht en haal losse spullen naar binnen. Ik heb in ieder geval mijn lesje geleerd.
>Mogenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
we mogen hier niet teveel offline raken...
Dat heb ik gelukkig alquote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Doe de ramen voor de zekerheid dicht en haal losse spullen naar binnen. Ik heb in ieder geval mijn lesje geleerd.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef practics het volgende:
[..]
Ofcourse kan altijd beter. Anders kun je wel in je kist gaan liggen.![]()
Inspiratieloos persoon
We mogen niet klagen, de meesten hadden minderquote:
Ben ik je wel eens tegengekomen dan? Mijn broer kent meer personen in deze straatquote:
Elke paar dagen zie je me wel. We zijn samen op straatfeesten geweest, ik ben jaren (10+) geleden weleens bij jullie aan de deur geweest jaren geleden om kinderpostzegels te verkopen (basisschool) etc.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben ik je wel eens tegengekomen dan? Mijn broer kent meer personen in deze straat
zit in muntendam al eventjes voor het raam te kijken.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:01 schreef sig000 het volgende:
Nu is het wachten dat ze in het noorden wakker worden.
Oke... zal best kunnen. Nog geen beeld, maar zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 28 juli 2013 03:04 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Elke paar dagen zie je me wel. We zijn samen op straatfeesten geweest, ik ben jaren (10+) geleden weleens bij jullie aan de deur geweest jaren geleden om kinderpostzegels te verkopen (basisschool) etc.
Van gezicht ken je me zeker.
Ik woon in de rij tegenover je. Als je me ziet zou je absoluut niet denken dat ik een internetpersoon ben. Denk nou maar goed na!quote:Op zondag 28 juli 2013 03:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke... zal best kunnen. Nog geen beeld, maar zal er eens over nadenken
Oh ik vind je juist wel een FOK!ker.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:10 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik woon in de rij tegenover je. Als je me ziet zou je absoluut niet denken dat ik een internetpersoon ben. Denk nou maar goed na!
Duurt nog even maar komt er snel aan, zit aardig in de goede richting.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:06 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
zit in muntendam al eventjes voor het raam te kijken.
Rommelt en flitst al een tijdje, het zware gedeelte is nog geeneens in de buurt.
jup,quote:Op zondag 28 juli 2013 03:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Duurt nog even maar komt er snel aan, zit aardig in de goede richting.
Hier in Ede was het kort en heftig, 2x een kwartiertje veel regen en mooie bliksem luchten aan 2 kanten.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:13 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
jup,
Komt hier aardig overheen gedenderd!
Ik was ook al op zoek naar Hierquote:Op zondag 28 juli 2013 03:18 schreef sig000 het volgende:
Dat hier kan ik niet vinden met Google maps.
quote:Op zondag 28 juli 2013 03:18 schreef sig000 het volgende:
Dat hier kan ik niet vinden met Google maps.
http://www.bliksemdetectie.nl/GLv30/index.phpquote:
Ik was een echte FOK!ker, alhoewel ik nu hier nog wel benquote:
Zeg jij nou maar tegen je broertje dat zijn auto een bloedlelijke kleur heeft en dat de bumpers veelste laag hangen en dat hij nooit meer dat ophoginkje moet oprijden terwijl er meerdere mensen in de auto zitten. Dan knalt ie tegen de stoep op, is al een keer gebeurd.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik was een echte FOK!ker, alhoewel ik nu hier nog wel benmaar dat komt door de benauwdigheid en nieuwsgierigheid
zal ik morgen, als hij er weer is, doen...quote:Op zondag 28 juli 2013 03:24 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar tegen je broertje dat zijn auto een bloedlelijke kleur heeft en dat de bumpers veelste laag hangen en dat hij nooit meer dat ophoginkje moet oprijden terwijl er meerdere mensen in de auto zitten. Dan knalt ie tegen de stoep op, is al een keer gebeurd.
Activeert weer een beetje. Zwaartepunt lijkt echter meer voor Veendam/Winschoten/Delfzijl?quote:Op zondag 28 juli 2013 03:26 schreef baggerbaas het volgende:
Zojuist gewekt door een heerlijke licht en donder show hier in Groningen. En het echte feest moet nog beginnen als ik de radar zo zie.
Fuck die dingen, die hebben wij net zo vaak in de tuin na een storm.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:27 schreef practics het volgende:
ie had makkelijk leven aangezien de tegels goed nat waren en hij er overhee
Hoop niet dat je op je snuit gevallen bent xDquote:Op zondag 28 juli 2013 03:27 schreef practics het volgende:
Net buiten, even auto verzetten. Loop in de achtertuin struikel ik over deze:
[ afbeelding ]
Die had makkelijk leven aangezien de tegels goed nat waren en hij er overheen kon racen.
Het zou eigenlijk iets westelijker moeten trekken ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Activeert weer een beetje. Zwaartepunt lijkt echter meer voor Veendam/Delfzijl?
Hij was niet in zijn 1tje en kwam best dreigend over.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hoop niet dat je op je snuit gevallen bent xD
Toen wij onze hond nog hadden, (sinds kort RIPquote:Op zondag 28 juli 2013 03:29 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Fuck die dingen, die hebben wij net zo vaak in de tuin na een storm.
Het stikt er hier ook van hoor. Niet alleen met regen. Het viel mij nu op dat ze gewoon gemiddeld 3x zo snel over de tegels heen racen. ( Ja gemeten met laserpistool)quote:Op zondag 28 juli 2013 03:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toen wij onze hond nog hadden, (sinds kort RIP) waren er dagelijks met warm weer deze vieze beesten, waarschijnlijk door het hondevoer
Jah, idd, vooral op gladde vloer kunnen ze best rap wezen..quote:Op zondag 28 juli 2013 03:34 schreef practics het volgende:
[..]
Het stikt er hier ook van hoor. Niet alleen met regen. Het viel mij nu op dat ze gewoon gemiddeld 3x zo snel over de tegels heen racen. ( Ja gemeten met laserpistool)
quote:Op zondag 28 juli 2013 03:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toen wij onze hond nog hadden, (sinds kort RIP) waren er dagelijks met warm weer deze vieze beesten, waarschijnlijk door het hondevoer
Wens ze sterkte hierquote:
Ja leek wel of ze ineens turbo hadden ingeschakeldquote:Op zondag 28 juli 2013 03:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, idd, vooral op gladde vloer kunnen ze best rap wezen..![]()
Het zijn ook turbo buien, ineens zijn ze er en even later weer weg.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:42 schreef practics het volgende:
Ja leek wel of ze ineens turbo hadden ingeschakeld
Die ook, maar wij hadden het over de slakken, hoe traag het onderwerp ook is.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het zijn ook turbo buien, ineens zijn ze er en even later weer weg.
Geeft niks nieuwe buien onderweg:quote:Op zondag 28 juli 2013 03:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Die ook, maar wij hadden het over de slakken, hoe traag het onderwerp ook is.
Oké danquote:Op zondag 28 juli 2013 04:01 schreef practics het volgende:
[..]
Geeft niks nieuwe buien onderweg:
[ afbeelding ]
Er is gewoon geen andere bui die Almelo nog kan raken. Dus deze bui moet topic titel waar gaan makenquote:
Jup eens, was wel heftig maar niet extreem.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik geef niet vaak of graag estofex ongelijk maar dit alles was toch geen level drie waard? Hooguit twee?
Je weet het niet, er zou ook zomaar een windhoos kunnen ontstaan en dan zijn de rapen gaar als de code niet oranje was.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik geef niet vaak of graag estofex ongelijk maar dit alles was toch geen level drie waard? Hooguit twee?
quote:Op zondag 28 juli 2013 04:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet het niet, er zou ook zomaar een windhoos kunnen ontstaan en dan zijn de rapen gaar als de code niet oranje was.
Volgens mij onderschat je het een beetje, er hoeft niets te gebeuren maar het kan wel en dan gaat het hard.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:25 schreef practics het volgende:
[..]![]()
Nouja die van vanavond stelde helemaal niks voor. En die van vanmiddag zaten niet echt windstoten bij hoor.Was lachertje, wel veel neerslag en redelijke ontladingen maar niks wat in de buurt komt van level 3.
Volgens mij wil jij level 3 maken terwijl er nog geen vuiltje aan de lucht is. Er zijn geen eens windstoten geweest van 90km per uur. En 90km per uur rechtvaardigt zeker geen level 3. Dan zijn we nu uitgepraat over het "gevaar" dat bestaat alleen bij jou tussen de oren.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat je het een beetje, er hoeft niets te gebeuren maar het kan wel en dan gaat het hard.
Je hebt waarschijnlijk nog nooit een windhoos meegemaakt die ineens heel snel uit het niets opduikt.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:28 schreef practics het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij level 3 maken terwijl er nog geen vuiltje aan de lucht is. Er zijn geen eens windstoten geweest van 90km per uur. En 90km per uur rechtvaardigt zeker geen level 3. Dan zijn we nu uitgepraat over het "gevaar" dat bestaat alleen bij jou tussen de oren.
Ze zaten er gewoon naast. Anders is bij elke zomerse onweersbui de mogelijkheid tot windhoos. In categorie F1/F2quote:Op zondag 28 juli 2013 04:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk nog nooit een windhoos meegemaakt die ineens heel snel uit het niets opduikt.
Caravan nog keer de lucht in gaat geloof ik, redelijk groot oppervlakte tegen redelijk laag gewicht. Maar auto? No way, volgens mij moet je even wakker worden en beseffen dat je in Nederland woont.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:33 schreef sig000 het volgende:
Met deze buien is het goed afgelopen maar er was nog maar kleine trigger nodig om plaatselijk de bomen, caravans en auto's in de lucht te laten vliegen.
Zo'n windhoos heeft maar breedte van 200 meter en gaat in soort sinus beweging.
Je hebt ook duidelijk nog nooit een windhoos aan het werk gezien.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:37 schreef practics het volgende:
[..]
Caravan nog keer de lucht in gaat geloof ik, redelijk groot oppervlakte tegen redelijk laag gewicht. Maar auto? No way, volgens mij moet je even wakker worden en beseffen dat je in Nederland woont.
Er is hier ergens rond 2006 1 door mijn tuin gegaan Almelo zuid. Vast nog wel terug te vinden via google. No way dat daar auto's of dergelijke mee naar tering gingen. Ja paar fietsen de lucht in.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt ook duidelijk nog nooit een windhoos aan het werk gezien.
Dat was plaatselijk een kleintje dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:42 schreef practics het volgende:
[..]
Er is hier ergens rond 2006 1 door mijn tuin gegaan Almelo zuid. Vast nog wel terug te vinden via google. No way dat daar auto's of dergelijke mee naar tering gingen. Ja paar fietsen de lucht in.![]()
Dak platen die wegwaaien. Alles wat groot is en in verhouding licht is gaat de lucht in. Rest blijft rustig aan de grond.
Nouja geef me maar nieuwsbericht van ergens in Nederland waar een auto de lucht in is gegaan. En nee dan geen klein gebakje van 700kilo wat kilometer van de grond afhangt welke is omgevallen.quote:
Daar is Frankrijk het niet mee eens denk ikquote:Op zondag 28 juli 2013 04:21 schreef Frutsel het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tornado_van_25_juni_1967quote:Op zondag 28 juli 2013 04:44 schreef practics het volgende:
[..]
Nouja geef me maar nieuwsbericht van ergens in Nederland waar een auto de lucht in is gegaan. En nee dan geen klein gebakje van 700kilo wat kilometer van de grond afhangt welke is omgevallen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 04:44 schreef practics het volgende:
[..]
Nouja geef me maar nieuwsbericht van ergens in Nederland waar een auto de lucht in is gegaan. En nee dan geen klein gebakje van 700kilo wat kilometer van de grond afhangt welke is omgevallen.
Een level 3 betekent niet meer dan dat er minimaal een 15 procent kans bestaat dat de voorziene omstandigheden leiden tot zeer zware weersomstandigheden, het is geen 'garantie' op dergelijke omstandigheden.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:28 schreef practics het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij level 3 maken terwijl er nog geen vuiltje aan de lucht is. Er zijn geen eens windstoten geweest van 90km per uur. En 90km per uur rechtvaardigt zeker geen level 3. Dan zijn we nu uitgepraat over het "gevaar" dat bestaat alleen bij jou tussen de oren.
Toch weer vooral in het oosten...quote:Op zondag 28 juli 2013 08:36 schreef kaatje50 het volgende:
is iedereen nu aan het uitslapen, na deze "spannende" nacht![]()
Hier is het nogal meegevallen, volgens mij. Ben in slaap gevallen en ergens tussen 2 en 3 er even uit geweest, toen was het al over
edit: hier is natuurlijk Den Bosch
Was het maar zo'n feest. 4 uur het bed in gedoken en nu onderweg naar zwarte crossquote:Op zondag 28 juli 2013 08:36 schreef kaatje50 het volgende:
is iedereen nu aan het uitslapen, na deze "spannende" nacht![]()
Hier is het nogal meegevallen, volgens mij. Ben in slaap gevallen en ergens tussen 2 en 3 er even uit geweest, toen was het al over
edit: hier is natuurlijk Den Bosch
Nee. Ze zaten er niet naast. Het enige wat er gezegd werd, was dat de ingrediënten voor zeer zwaar weer aanwezig waren. Dat mensen vervolgens zelf in hun hoofd al tornado's zien, staat daar los van.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:32 schreef practics het volgende:
[..]
Ze zaten er gewoon naast. Anders is bij elke zomerse onweersbui de mogelijkheid tot windhoos. In categorie F1/F2![]()
Gemiddelde onweersbui gaat harder dan wat we nu hebben gehad sorry, ben gewoon echt niet onder de indruk van de wind die er bij gepaard ging. Neerslag was redelijk heftig ja.ontladingen in sommige gebieden ook. Maar dan stopt het.
veel plezier daar. hoop dat het droog blijftquote:Op zondag 28 juli 2013 09:06 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. 4 uur het bed in gedoken en nu onderweg naar zwarte cross!
Dank uquote:Op zondag 28 juli 2013 09:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
veel plezier daar. hoop dat het droog blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |