Maar dat is altijd toch? Als er niks aan de hand is dik lawaai. Is er werkelijk wat aan de hand, dan hoor je niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef BlueNumber het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat alles en iedereen code oranje kreeg vanochtend en nu alles geel blijft.
Code oranje voor Zuid-Holland lijkt me wel terecht.
Nee, het is vooral gebabbel in een tuinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef starla het volgende:
[..]
Me too![]()
Straat?
Misschien komt die muziek wel van mij![]()
Inderdaad wel apart. Dit complex is minstens zo zwaar. Maar toen met die hagel september 2011 werd er ook veel te laat opgeschaald. Het KNMI is erg conservatief geworden. Vroeger gaven ze te snel een code af wat uitdraaide op niets en toen hebben ze het systeem herzien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef BlueNumber het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat alles en iedereen code oranje kreeg vanochtend en nu alles geel blijft.
Code oranje voor Zuid-Holland lijkt me wel terecht.
QFTquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef practics het volgende:
[..]
Maar dat is altijd toch? Als er niks aan de hand is dik lawaai. Is er werkelijk wat aan de hand, dan hoor je niks.
Welk complex moet daar voor gaan zorgen dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het westen krijgt een voorproefje, het echte werk is voor Midden- en Oost Nederland.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:30 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Welk complex moet daar voor gaan zorgen dan?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het westen krijgt een voorproefje, het echte werk is voor Midden- en Oost Nederland.
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef zoem het volgende:
Het noordwesten en het zuidoosten krijgen duidelijk het minst mee van het front.
Maar eigenlijk doen ze precies hetzelfde als in Amerika. Daar geven ze een severe thunderstorm warning ( nu code geel KNMI ). Wanneer de buien er echt zijn in de desbetreffende gemeentes gaan ze over naar een Severe Thunderstorm warning en eventueel een tornado warning.. Zo werkt het KNMI nu ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad wel apart. Dit complex is minstens zo zwaar. Maar toen met die hagel september 2011 werd er ook veel te laat opgeschaald. Het KNMI is erg conservatief geworden. Vroeger gaven ze te snel een code af wat uitdraaide op niets en toen hebben ze het systeem herzien.
Ah, je durft je straat niet te vermelden...mietjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, het is vooral gebabbel in een tuin. Ik hoor geen muziek. Wel gerommel in de verte!
Het zal ook eens nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef zoem het volgende:
Het noordwesten en het zuidoosten krijgen duidelijk het minst mee van het front.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef starla het volgende:
[..]
Ah, je durft je straat niet te vermelden...mietje![]()
Groenhovenweg hier.
Vaak is Limburg the lucky one, dus het zal wel meevallen met julliequote:
Ik duim...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:35 schreef zoem het volgende:
Nog even en het (uiterste) oosten krijgt niets. De trekrichting is steeds noordelijker.
Neen, de laatste editie is slechts een update voor vannacht (tot 28/07 06:00). Die van morgen moet nog komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Morgen ook level 3, zou toch een keer moeten uitkomen.
Je hebt gelijk, wat een faal van mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, de laatste editie is slechts een update voor vannacht (tot 28/07 06:00). Die van morgen moet nog komen.
Nee hoor, bij jou mag het compleet losgaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef practics het volgende:
[..]Jij gooit altijd roet in mijn feestje
Ja buiten kijken hoe het 300km verder op onweert schiet niet op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk dat jullie dit allemaal van achter je computer vandaan bijhouden zeg.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, bij jou mag het compleet losgaan
Smartphones tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk dat jullie dit allemaal van achter je computer vandaan bijhouden zeg.
Nee, daarom is het interessant om het toch bij te houden via de computer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef practics het volgende:
[..]
Ja buiten kijken hoe het 300km verder op onweert schiet niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |