het is ook nooit goedquote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Paar inslagen in de buurt. Dat hoeft van mij nou ook weer niet.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:51 schreef Guanabana het volgende:
WTF, vanuit het niets ineens keihard onweer hier in Den Haag. Hele rare knallen ook vlak achter elkaar.
Doe wat je niet laten kanquote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef practics het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou jou hoofdverantwoordelijk voor dit fiasco. Hatert.
Hai!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit wat meer naar het oosten.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef Meike26 het volgende:
Net boven Utrecht zijn het ook alleen maar cloud to cloud flitsjes. Camera pakt het niet eens mee. Saaie onweersbui. Hierop heb ik niet gewacht.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef practics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hah we krijgen nog wel iets vannacht.Ontzettend nare kwibus dat je er bent!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kakelde vastquote:
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat was wel heel lokaal dan, in het centrum slechts enig gerommel.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hele heftige inslag net, Amsterdam..
Hij activeert nu ook weer redelijk, en breid uit, kan serieus worden voor oost. Die ander bui gaat wel oostwaards nu plots.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef ACT-F het volgende:
Je mag dan wel een grapje maken, maar dat is een hele venijnige die je daar omcirkeld hebt:
[ afbeelding ]
Echo tops van 39000 voet, oftewel bijna 12 kilometer. Dat is best hoog
Steek een dynamiet afquote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef Studiotje het volgende:
Flits, flits, regen, regen, donder, donder. Ik wil een knal horen van jewelste!
Misschien dat we straks onverwachts nog een 2e ronde krijgen. (hoop ik)quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Krambo het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat het helemaal niet afkoelt na zo'n bui. Vanmorgen/vanmiddag in no-time van 23 naar 18 graden en nu blijft het 22
Inslagen zijn volgens mij altijd erg lokaal toch? Dit waren twee harde klappen, rand van A'dam-Noord-Waterlandquote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was wel heel lokaal dan, in het centrum slechts enig gerommel.
Zitten nog wel enkele hele kleine frontjes boven duitsland. al betwijfel ik het. Dat gebied bij venlo geef ik meer kans.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien dat we straks onverwachts nog een 2e ronde krijgen. (hoop ik)
Ook iets gemerkt van die tijdelijke uithaal van de wind na de buien?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ging ff goed los hier in Eindhoven. Nu weer rustig.
Waar zie jij dat gebied, volgens de radar is het over hierquote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef practics het volgende:
[..]
Zitten nog wel enkele hele kleine frontjes boven duitsland. al betwijfel ik het. Dat gebied bij venlo geef ik meer kans.
http://www.bliksemdetectie.nl/GLv30/index.phpquote:Op zondag 28 juli 2013 01:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar zie jij dat gebied, volgens de radar is het over hier
Dat eerste heb je zeker gelijk in, jaquote:Op zondag 28 juli 2013 01:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Inslagen zijn volgens mij altijd erg lokaal toch? Dit waren twee harde klappen, rand van A'dam-Noord-Waterland
En een erg grote kans op hagel als die doorzet, dat is dan wat minder voor de autoquote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef practics het volgende:
[..]
Hij activeert nu ook weer redelijk, en breid uit, kan serieus worden voor oost. Die ander bui gaat wel oostwaards nu plots.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ook iets gemerkt van die tijdelijke uithaal van de wind na de buien?
Valt mee, vooral even veel regen maar de buien gaan snel over.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef k0fferbak het volgende:
Hier in Putten krijg ik zo de volle laag
Practics heeft 3 auto's allrisk verzekert en geeft geen neukquote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En een erg grote kans op hagel als die doorzet, dat is dan wat minder voor de auto
Ben hier al wel blij mee, meestal gaat het hier net langsheen of over de andere helft van het dorp.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Valt mee, vooral even veel regen maar de buien gaan snel over.
En hier nog een plaatje:quote:
Daar zit ik dus 10km vandaan, onweert behoorlijk en zie in de verte veel flitsen. Een jaartje of 6 geleden had je ook zoiets hier, toen kwamen er hagelstenen met de grootte van golfballen naar beneden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef ACT-F het volgende:
Het zwaartepunt bevindt zich nu boven Arnhem ergens.
Ok dan is het randje over 10 minuten hier.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef tralalala het volgende:
Het was even een kwartiertje rustig in Rhenen maar nu gaat het weer los.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Haps/4058745quote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef winterstorm666 het volgende:
hier begint het nou te bliksemen in haps
ik zit IN Almelo.. een kleine kans dus nog?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef practics het volgende:
[..]
Komt nog wel wat, zit je links van Almelo, dan krijg je gegarandeerd nog wat.
Ik ook, denk dat als je Almelo oost zit, je nog mazzel hebt wat ziet en anders de pret mist.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ik zit IN Almelo.. een kleine kans dus nog?
Klopt helemaal. Meldt degene ook hagel?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
Ik hoor net van iemand uit omgeving Tiel dat het daar smerig losgaat...
Jou dorpje staat wel op de lijst van links van Almelo, alleen de vraag hoe actief het dan nog is.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
Ik had het net over jequote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef rubbereend het volgende:
da fuck, non stop bliksem, aan alle kanten
quote:
Ja, sorryquote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]je hebt het hopelijk niet over mij
Woon op schelfhorst Almelo, vanmiddag ook een schamper meegehad met de regen... een paar onweersklappen, meer niet... maar het was tenminste wat.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef practics het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat als je Almelo oost zit, je nog mazzel hebt wat ziet en anders de pret mist.
Ik vind het een superfotoquote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef mithrandirrr het volgende:
m'n allereerste bliksemfoto!! Het is geen superfoto, maar toch ben ik er blij mee
[ afbeelding ]
Er was aardig wat neerslag in Aarle-Rixtel met erg veel weerlicht, echte bliksem als op foto niet veel jammer genoeg!
"In de buurt van", ik wou de naam van je dorp hier niet te grabbel gooienquote:
Als je het maar weer opruimt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit in noord oost Almelo dus ik zal wel naast de pot pissen![]()
:(
Almelo zuid was wel iets leuker. Maar ritje naar Enschede dan merk je toch dat het altijd daar gebeurd.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Woon op schelfhorst Almelo, vanmiddag ook een schamper meegehad met de regen... een paar onweersklappen, meer niet... maar het was tenminste wat.
Onweersfoto'squote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef mithrandirrr het volgende:
m'n allereerste bliksemfoto!! Het is geen superfoto, maar toch ben ik er blij mee
[ afbeelding ]
Er was aardig wat neerslag in Aarle-Rixtel met erg veel weerlicht, echte bliksem als op foto niet veel jammer genoeg!
98% kans. Mits het niet inkakt en dat geloof ik niet met huidige luchtvochtigheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:23 schreef zlotka het volgende:
Benieuwd of ik hier nog wat krijg, nog iets verder oostelijk dan Almelo
Idd, onweer heeft altijd een speciale geurquote:Op zondag 28 juli 2013 01:23 schreef Vogeltje88 het volgende:
Het ruikt naar onweer buitenTot nu wat regendruppels, wat gerommel en geflits in Zwolle.
Ozon.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Idd, onweer heeft altijd een speciale geur![]()
![]()
Ozon.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Idd, onweer heeft altijd een speciale geur![]()
![]()
Hier Singravenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef Toto69 het volgende:
He humorduck, ik woon ook op de schelfhorst.
quote:
We kunnen wel Almelo meet houden met 20km omtrek rondom Almeloquote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef Toto69 het volgende:
He humorduck, ik woon ook op de schelfhorst.
uhhuh, dat klopt, maar ik woon in de straat Singraven in Almelo, in de wijk Schelfhorst ...quote:
Een straat voor of een straat na, vergeleken met de winkelcentrum?quote:
Dat duur nog wel even zo te zien alhoewel de buien wel snel gaan, in 5 minuten van Rhenen naar Ede.quote:
welke? Je hebt ook een Rossum hier in de buurtquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef mithrandirrr het volgende:
[ afbeelding ]
Biljoenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Een straat voor of een straat na, vergeleken met de winkelcentrum?
Rossum in Overijsselquote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke? Je hebt ook een Rossum hier in de buurt
Ik zou niet te veel info weggeven, voor je het weet heb je een Project X FOK!-meeting in je straatquote:Op zondag 28 juli 2013 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
uhhuh, dat klopt, maar ik woon in de straat Singraven in Almelo, in de wijk Schelfhorst ...
Dat wordt een beste meeting...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:25 schreef practics het volgende:
[..]
[..]
We kunnen wel Almelo meet houden met 20km omtrek rondom Almelo![]()
Het Rossum waar Kastanova ooit woonde natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke? Je hebt ook een Rossum hier in de buurt
In Ede gaat het neem ik aan net zo hard?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat duur nog wel even zo te zien alhoewel de buien wel snel gaan, in 5 minuten van Rhenen naar Ede.
Martinnovaquote:Op zondag 28 juli 2013 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Het Rossum waar Kastanova ooit woonde natuurlijk
quote:
Hier ook, maar dat komt mede door mijn ventilator.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef ACT-F het volgende:
Het begint ook harder te waaien, een goed teken
Ik hoop met je mee broeder.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef ACT-F het volgende:
Het begint ook harder te waaien, een goed teken
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat komt mede door mijn ventilator.
Op een gedeelte is het gewoon licht, alsof het overdag isquote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef Dalando het volgende:
Dit was bij ons net, even een paar snel opgenomen.
http://willetu54.fiftyfour.axc.nl/movie.mp4
Volgens Buienalarm moet er nog flink wat regen komen over een uurtje. Of daar ook echt goed onweer bij is, weet ik niet. Buienradar loopt steeds een uur achter ofzo. Open ik em om 1 uur, begint ie de buien vanaf 12 uur te laten zienquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Op een gedeelte is het gewoon licht, alsof het overdag is
Ja, ik zag ook dat er nog wel iets hoort te komen maar ik verwacht er niet veel van. Ik ga maar slapen, want anders gaat dat nooit lukken.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:31 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Volgens Buienalarm moet er nog flink wat regen komen over een uurtje. Of daar ook echt goed onweer bij is, weet ik niet. Buienradar loopt steeds een uur achter ofzo. Open ik em om 1 uur, begint ie de buien vanaf 12 uur te laten zien
Gelukkig moeten ze er soms ook hard om lachen :pquote:Op zondag 28 juli 2013 01:31 schreef practics het volgende:
[..]Hopen dat het geen boerin is, want dan rosst die jouw dr 1 aan de bakkus.
![]()
Ondanks een goeie opmerking, meest offtopic-post ooit lijkt mijquote:
Stuk minder gevaarlijk dan vanmorgen toen hte op een recreatietijd was. Nu hoogstens wat wateroverlast. Vanmorgen was ook meer kans op zware windstoten.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:33 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu heeft het geen kleurcode gekregen van het knmi??
Nee, dat is als mensen bij het darts topic zeggen hoeveel het bij voetbal staat.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ondanks een goeie opmerking, meest offtopic-post ooit lijkt mij
Heb wel eens bij kameraden gezien dat dit soort grappen totaal verkeerd vielenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Gelukkig moeten ze er soms ook hard om lachen :p
Ik denk dat het hier over een uurtje begint.
Volgens mij kakt het onweer in voordat het in de omgeving van Zwolle komt. Verstandige beslissing dusquote:Op zondag 28 juli 2013 01:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat er nog wel iets hoort te komen maar ik verwacht er niet veel van. Ik ga maar slapen, want anders gaat dat nooit lukken.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:34 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Volgens mij kakt het onweer in voordat het in de omgeving van Zwolle komt. Verstandige beslissing dus![]()
In de omgeving van Zwolle?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:35 schreef practics het volgende:
[..]Volgens mij is hier voldoende lucht om de bui te voeden.
Actueel weer Enterquote:
Kans...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Stuk minder gevaarlijk dan vanmorgen toen hte op een recreatietijd was. Nu hoogstens wat wateroverlast. Vanmorgen was ook meer kans op zware windstoten.
Fuuuu hou die maar.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:37 schreef Dalando het volgende:
Onweer voorbij boven alphen, grote hagelstenen nu. Zag er net eentje van bijna een centimeter.
In een plas liggen om op te warmen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:37 schreef roislecxe het volgende:
Zoooo, net thuis van een verjaardag. 13 km in de regen en onweer gefietst. Heel breda staat blank volgens mij. Heb nog met mn vriendin in een plas van zeker 25 cm gelegen om ff op te warmen.
Superleuke avond. Eentje voor in het dagboek, als ik die had.
Het onweer was niet zo bijzonder, maar dat is het hier nooit. We maken er zelf wel wat van.
Heel mooi.
Lekker man, was warmer dan de regen op dat moment, en doorweekt waren we toch al.quote:
euh, hier klopt iets niet, in een plas liggen om op te warmen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:37 schreef roislecxe het volgende:
Zoooo, net thuis van een verjaardag. 13 km in de regen en onweer gefietst. Heel breda staat blank volgens mij. Heb nog met mn vriendin in een plas van zeker 25 cm gelegen om ff op te warmen.
Superleuke avond. Eentje voor in het dagboek, als ik die had.
Het onweer was niet zo bijzonder, maar dat is het hier nooit. We maken er zelf wel wat van.
Heel mooi.
zie bovenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
euh, hier klopt iets niet, in een plas liggen om op te warmen?
Duurt niet lang meer. Het complex is ook groter geworden. Echo tops van 41000 voet inmiddels.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:34 schreef winterstorm666 het volgende:
en de zwarte crossgangers niet omgewaaid?
Almelo WKN meet een optie?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:39 schreef practics het volgende:
[..]
*Pakt ook nog biertje en wacht op paar 100 meter afstand met je mee
Verklaart is met een T, maar dit zijn van die momenten om te koesterenquote:
Altijdquote:
Ik zie het onophoudelijk flitsen ten ZW van mij. Dus dat komt wel goedquote:Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef tralalala het volgende:
Rust is wedergekeerd in Rhenen, in de verte nog wel net zoveel geflits als net hier op het hoogtepunt dus denk dat de Noorderlingen nog zat krijgen.
WKN, dit topic dusquote:Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef practics het volgende:
[..]
Altijd![]()
Maar heel fok of dit topic? Bedoel heel fok gaat wss wel kut worden.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verklaart is met een T, maar dit zijn van die momenten om te koesteren
Count me inquote:Op zondag 28 juli 2013 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leuk idee tochBBQ erbij tijdens een fikse onweersbui
tentje opzetten op het Cruijff Court
No problemquote:Op zondag 28 juli 2013 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]toch schaam ik me.. toch net verkeerD gegokT.
Arnhem centrum hier. Ik lig in bed met de gordijnen open echt te genieten van het spektakel buiten.quote:
Niet gokken maar even uitzoeken hoe het ook alweer zitquote:Op zondag 28 juli 2013 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]toch schaam ik me.. toch net verkeerD gegokT.
Mooie woordspelingquote:Op zondag 28 juli 2013 01:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
No problemBen in een hele goeie BUI nu
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
Het is wel een Twents feestje hier vanavond
Het zal je verbazen, maar nee. Ik hou van Twente maar een meet organiseer je maar mooi zonder mij!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:45 schreef practics het volgende:
[..]jammer dat je dorpje er net buiten valt hé
Al is er een meeting van alle FOK!kers in jouw dorp, dan nog ga je niet heen...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar nee. Ik hou van Twente maar een meet organiseer je maar mooi zonder mij!
Moet eerlijk zeggen WKN meet zou ik doen. Algemeen fok meet van Overijssel niet. Hier komt toch vaak wat ander volk.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar nee. Ik hou van Twente maar een meet organiseer je maar mooi zonder mij!
Ik woon vlakbij het cruijff court, prima plek.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef practics het volgende:
[..]
Zolang het niet in mijn achtertuin is
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het cruijff court, prima plek.
Ja mijn kameraden wonen daar ookquote:Op zondag 28 juli 2013 01:48 schreef practics het volgende:
[..]ooh dat is bij kameraad in de straat
Denk het ook, ik wacht wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:48 schreef Ronzz het volgende:
Ik *denk* dat rond 2.20/2.30u het gaat beginnen voor de mensen uut Twente.
Hopelijk flink wat geknal. Ik blijf nog wel ff wakker
Geknal viel hier tegen, het onweer bleef vooral in de lucht hangen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:48 schreef Ronzz het volgende:
Ik *denk* dat rond 2.20/2.30u het gaat beginnen voor de mensen uut Twente.
Hopelijk flink wat geknal. Ik blijf nog wel ff wakker
Klopt het komt er zo, eindelijk, aanquote:Op zondag 28 juli 2013 01:49 schreef practics het volgende:
[..]
News flash, zag net flitsen vanuit Almelo zuid
Flitsen genoeg daarentegenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geknal viel hier tegen, het onweer bleef vooral in de lucht hangen.
Rijssen goor lochem uit die wereld op kwam het weg.quote:
licht geheel met wie je in een tentje zitquote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou. Nog niet. Daar wil je nu niet in een tentje zitten lijkt me.
Waterdicht luchtbedje en je slaapt heerlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
En een lage bromtoon van het onophoudelijke gedonderquote:
Het komt idd uit dir richtingquote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef practics het volgende:
[..]
Rijssen goor lochem uit die wereld op kwam het weg.![]()
Behoorlijk uitzicht vanuit me zolderkamert.
Mogelijk ga ik naar die van 3FM, nog even afwachten of ik er nog mee ga posten. Dus niet blaten, jonguh!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al is er een meeting van alle FOK!kers in jouw dorp, dan nog ga je niet heen...
Een tijdje terug heb ik zoiets in de Facebookgroep gegooid, naar iets gaan wat weer-gerelateerd is. Kwam weinig uitquote:Op zondag 28 juli 2013 01:47 schreef practics het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen WKN meet zou ik doen. Algemeen fok meet van Overijssel niet. Hier komt toch vaak wat ander volk.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:53 schreef Sterrenstof86 het volgende:
Tornadoes chasen in de VS als Fok meet lijkt me vet.
Zou me persoonlijk al nooit aanmelden voor een Facebook groep als dat. Neem Facebook al niet serieus.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogelijk ga ik naar die van 3FM, nog even afwachten of ik er nog mee ga posten. Dus niet blaten, jonguh!
[..]
Een tijdje terug heb ik zoiets in de Facebookgroep gegooid, naar iets gaan wat weer-gerelateerd is. Kwam weinig uit
als je geluk heb dan drijf je zo de Duitse grens overquote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Heb je net niet redelijk uitgebreid gepost waar je woont?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:54 schreef practics het volgende:
[..]
Zou me persoonlijk al nooit aanmelden voor een Facebook groep als dat. Neem Facebook al niet serieus.Laat staan dat ik fokker nog iets meer info geef over mijn leven.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je geluk heb dan drijf je zo de Duitse grens over
Mooie gelegenheid om wat brandhout te scoren morgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:54 schreef Burnie88 het volgende:
Lekker losgegaan op de Veluwe. Flink onweer, heel veel regen en windstoten.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Heb je net niet redelijk uitgebreid gepost waar je woont?
Niemand kan verder op je account kijken als je alles hebt afgeschermd. Het enige dat men ziet is dan een foto en een naam. Daar ben ik niet zo moeilijk inquote:Op zondag 28 juli 2013 01:54 schreef practics het volgende:
[..]
Zou me persoonlijk al nooit aanmelden voor een Facebook groep als dat. Neem Facebook al niet serieus.Laat staan dat ik fokker nog iets meer info geef over mijn leven.
Jah, ik verneem druppels...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wathier niet en we wonen bijna naast elkaar
Duurt een kwartiertje en dan is 't over.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:56 schreef Jorian29 het volgende:
Tering tieten. Apeldoorn meldt feest. Wat een noodweer, gigantische bak regen, continu geflits. Werd er wakker van, zo enorm onweren.
Ik heb er 9 weten te vangen, een uur geleden ongeveer. Is de eerste x dat bliksemfoto's enigszins lukken.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik ga de camera ook klaarzetten. Het aantal flitsen in de verte komt gestaag dichterbij. Nog rood geel van kleur omdat het ver weg is. Maar ze worden steeds witter
Dan weet ik wel welke straat je bedoelt denk ik, maar havezathe valt wel mee toch? Bornsestraat lijkt me groter.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:57 schreef practics het volgende:
[..]Almelo zuid is heel breed. Daarnaast woon ik in de grootste straat van Almelo.
(Nouja havezathe komt ook nog in de buurt)
Als je mijn hoofd ziet vergeet je hem nooit weer. Wil altijd nog anoniem door het leven kunnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Niemand kan verder op je account kijken als je alles hebt afgeschermd. Het enige dat men ziet is dan een foto en een naam. Daar ben ik niet zo moeilijk in
Zweetdruppels gok ik. Ik ga eens uit het raam glurenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, ik verneem druppels...of het zijn mijn zweetdruppels.. zie wel veel flitsen/weerlichten richting winkelcentrum
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:58 schreef practics het volgende:
[..]
Als je mijn hoofd ziet vergeet je hem nooit weer. Wil altijd nog anoniem door het leven kunnen.
Ja als je dan de foto bekijkt die ik 1 topic terug poste, dan kun je exact bepalen waar ik woon.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan weet ik wel welke straat je bedoelt denk ik, maar havezathe valt wel mee toch? Bornsestraat lijkt me groter.
Nah ik ben geen stalker joh.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:59 schreef practics het volgende:
[..]
Ja als je dan de foto bekijkt die ik 1 topic terug poste, dan kun je exact bepalen waar ik woon.
+1quote:Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef Ronzz het volgende:
Zachtjes komt het dichterbij![]()
Heb er zin in! Laat maar knapp'n!
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef humorduck28 het volgende:
Zojuist op het nieuws, blikseminslag in een politiewagengeen agent gewond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |