Maar dat is altijd toch? Als er niks aan de hand is dik lawaai. Is er werkelijk wat aan de hand, dan hoor je niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef BlueNumber het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat alles en iedereen code oranje kreeg vanochtend en nu alles geel blijft.
Code oranje voor Zuid-Holland lijkt me wel terecht.
Nee, het is vooral gebabbel in een tuinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef starla het volgende:
[..]
Me too![]()
Straat?
Misschien komt die muziek wel van mij![]()
Inderdaad wel apart. Dit complex is minstens zo zwaar. Maar toen met die hagel september 2011 werd er ook veel te laat opgeschaald. Het KNMI is erg conservatief geworden. Vroeger gaven ze te snel een code af wat uitdraaide op niets en toen hebben ze het systeem herzien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef BlueNumber het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat alles en iedereen code oranje kreeg vanochtend en nu alles geel blijft.
Code oranje voor Zuid-Holland lijkt me wel terecht.
QFTquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef practics het volgende:
[..]
Maar dat is altijd toch? Als er niks aan de hand is dik lawaai. Is er werkelijk wat aan de hand, dan hoor je niks.
Welk complex moet daar voor gaan zorgen dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het westen krijgt een voorproefje, het echte werk is voor Midden- en Oost Nederland.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:30 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Welk complex moet daar voor gaan zorgen dan?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het westen krijgt een voorproefje, het echte werk is voor Midden- en Oost Nederland.
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef zoem het volgende:
Het noordwesten en het zuidoosten krijgen duidelijk het minst mee van het front.
Maar eigenlijk doen ze precies hetzelfde als in Amerika. Daar geven ze een severe thunderstorm warning ( nu code geel KNMI ). Wanneer de buien er echt zijn in de desbetreffende gemeentes gaan ze over naar een Severe Thunderstorm warning en eventueel een tornado warning.. Zo werkt het KNMI nu ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad wel apart. Dit complex is minstens zo zwaar. Maar toen met die hagel september 2011 werd er ook veel te laat opgeschaald. Het KNMI is erg conservatief geworden. Vroeger gaven ze te snel een code af wat uitdraaide op niets en toen hebben ze het systeem herzien.
Ah, je durft je straat niet te vermelden...mietjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, het is vooral gebabbel in een tuin. Ik hoor geen muziek. Wel gerommel in de verte!
Het zal ook eens nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef zoem het volgende:
Het noordwesten en het zuidoosten krijgen duidelijk het minst mee van het front.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef starla het volgende:
[..]
Ah, je durft je straat niet te vermelden...mietje![]()
Groenhovenweg hier.
Vaak is Limburg the lucky one, dus het zal wel meevallen met julliequote:
Ik duim...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:35 schreef zoem het volgende:
Nog even en het (uiterste) oosten krijgt niets. De trekrichting is steeds noordelijker.
Neen, de laatste editie is slechts een update voor vannacht (tot 28/07 06:00). Die van morgen moet nog komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Morgen ook level 3, zou toch een keer moeten uitkomen.
Je hebt gelijk, wat een faal van mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, de laatste editie is slechts een update voor vannacht (tot 28/07 06:00). Die van morgen moet nog komen.
Nee hoor, bij jou mag het compleet losgaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef practics het volgende:
[..]Jij gooit altijd roet in mijn feestje
Ja buiten kijken hoe het 300km verder op onweert schiet niet op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk dat jullie dit allemaal van achter je computer vandaan bijhouden zeg.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, bij jou mag het compleet losgaan
Smartphones tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
Nee, daarom is het interessant om het toch bij te houden via de computer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef practics het volgende:
[..]
Ja buiten kijken hoe het 300km verder op onweert schiet niet op.
Creepyyyyyy haha.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef starla het volgende:
[..]
Groenhovenweg hier.
Geeft niks, ik ben met weinig tevreden. Zeker in dit gevalquote:
Ik houd het meer bij naar wat ik hier zie. Cams hoog op het dak, ik in de achtertuin met laptoppie. Kaartjes en data van eigen sensoren op het beeld en hier een beetje volgen wat er in de rest van NL en omstreken gebeurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben met weinig tevreden. Zeker in dit geval
Ga m'n straat niet op fok zetten neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef starla het volgende:
[..]
Groenhovenweg hier.
Hoe poëtisch!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef starla het volgende:
De eerste druppels vallen
De flitsen komen aan de horizon
En het gedonder komt dichterbij
Nog een kwartiertje schat ik zo....
Godverquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef practics het volgende:
[..]![]()
Vrouwen met weinig wensen. Het is dat je te oud bent maar anders
Deze is breder en groter maar de richting is veruit hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef humorduck28 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het een kopie van de buienlijn van vanmiddag?
quote:
Ik ook richting het zuidoosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie flitsen in de verte en hoor al rommelen...
Pff. je zegt het zelf ook de ganse tijd!quote:
Oke, wel leuk opzichquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:46 schreef Aelse het volgende:
[..]
Deze is breder en groter maar de richting is veruit hetzelfde.
Wie zojuist zei dat de richting steeds meer noordelijk is aan het worden, check het laatste radarbeeldje van 23:30 en zie dat de richting daar toch echt noordoostelijk is.
Dat klopt! Ik zoek een echte man met een mannenbroekquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:46 schreef practics het volgende:
[..]sorry
Vermoed dat je gewoon niet wacht op een broekie like muh
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik zoek een echte man met een mannenbroek![]()
Tevens is dit geen hosseltopic
Klopt, wrijf jij het er ook nog even inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff. je zegt het zelf ook de ganse tijd!
Ik ontkende net na jou dat het een hosseltopic isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tussen het onweer door wordt er hier gehosseld, soort van. Netjes.
Dat is helemaal niet poetisch, dat is een KNAL in het gezichtquote:
in Den Bosch nu zo'n 10 minuten wat regen. Verder nog niets aan de handquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Drassss het volgende:
Eerste meldingen van wateroverlast komen al binnen in Brabant oa Klundert/Ossendrecht/Kaatsheuvel.
Prima, morgen weer een dagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Johnfokk het volgende:
Het oosten kan het wel vergeten denk ik, het midden en westen hebben de meeste kansen
Dank aan:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Johnfokk het volgende:
Het oosten kan het wel vergeten denk ik, het midden en westen hebben de meeste kansen
Nope...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef Johnfokk het volgende:
Het is geen tramquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef Sterrenstof86 het volgende:
hoe laat komt het aan in amsterdam?
Nu weet ik dat ik tot best veel in staat ben, maar een compleet onweerscomplex tegenhouden? Nu overschat je me echt...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:52 schreef practics het volgende:
[..]
Dank aan:
[ afbeelding ] Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
Vliegtuig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Helmond kan een hoop lawaai ook van een conversatie tussen twee mensen komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef mefke79 het volgende:
En droog na buitje met een beetje onweer in Helmond. Niet echt afgekoeld en het echte complex moet nog komen.
Sinds dat ik jou hier tegen ben gekomen heb ik geen goed onweertje meer gehad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu weet ik dat ik tot best veel in staat ben, maar een compleet onweerscomplex tegenhouden? Nu overschat je me echt...
Van mij mag heel Twente een hele bats onweer op de kop krijgen, ik woon er niet in de buurtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef practics het volgende:
[..]
Sinds dat ik jou hier tegen ben gekomen heb ik geen goed onweertje meer gehad.![]()
Dat maakt de klacht dat midden Twente wel keer weer goed getroffen mag worden.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij mag heel Twente een hele bats onweer op de kop krijgen, ik woon er niet in de buurt
Hier ook errug warm nog (in Twente)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef practics het volgende:
Luchtvochtigheid 91.0 %
Pfffffff![]()
Hoop dat hier nog wat spontaan ontstaat.
Warmte valt wel mee, die luchtvochtigheid maakt het gewoon KUT, 20,6 graden is opzich niet heel warmquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hier ook errug warm nog (in Twente)
Oke, ik bedoelde ook niet de warmte, maar de klamte (of hoe je dat ook zegt)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef practics het volgende:
[..]
Warmte valt wel mee, die luchtvochtigheid maakt het gewoon KUT, 20,6 graden is opzich niet heel warm
De buren ja, maar die zijn dankzij de regen naar binnen. Het waait wel lekker nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
In Helmond kan een hoop lawaai ook van een conversatie tussen twee mensen komen.
Benauwd weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde ook niet de warmte, maar de klamte (of hoe je dat ook zegt)
luchtvochtigheid dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde ook niet de warmte, maar de klamte (of hoe je dat ook zegt)
Och, het valt hier ook regelmatig uit elkaar of het hupt over het dorp heen. Ook niet ergquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef practics het volgende:
[..]Trekt altijd weg naar Drenthe hé. Pas op met wat je wenst.
Had vannacht nog nachtmerrie van die bui van eergisteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, het valt hier ook regelmatig uit elkaar of het hupt over het dorp heen. Ook niet erg
De maas is vaak de grote boosdoener.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef Aelse het volgende:
Hier nu echt HARDE regen en sterk toenemende wind. Steeds meer weerlicht en gerommel, maar nog niets aan deze kant van de grens. Ik zit hier op nog geen km van de grens met Belgie, die grens is hier de Maas en aan beide kanten ligt nog een redelijk kanaal. Dat houdt de stormen altijd een tijdje vast aan de grens voor ze oversteken. Daardoor zakt hier de temperatuur voordat de bui er is en ontstaat er veel meer convectie. Als de bui dan daadwerkelijk oversteekt gaat het meestal ook goed los.
Ik zie niks.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef ACT-F het volgende:
Weerlichten al waar te nemen richting westen. Het duurt nog wel even voordat het oosten aan de beurt is
Dat wordt dus weer een kutnacht...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef ACT-F het volgende:
Weerlichten al waar te nemen richting westen. Het duurt nog wel even voordat het oosten aan de beurt is
Ik zal zo eens achter thuis kijken. Jij woonde vlakbij toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iets hoger gaan wonen
[..]
Lekker verkoeling
Lig al 3 dagen verticaal in bed zodat ik recht voor het raam lig.quote:
Goor. Jij Almelo toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal zo eens achter thuis kijken. Jij woonde vlakbij toch?
Dat wel natuurlijk, maar het geeft zo'n gedonder... Daarbij slaap ik al ruk de laatste maanden, nu wordt het dus helemaal nietsquote:
M'n slaapkamer is voorzien van airco, dat probleem heb ik gelukkig nietquote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef practics het volgende:
[..]
Lig al 3 dagen verticaal in bed zodat ik recht voor het raam lig.![]()
Het is hier 28.8 graden met 92% luchtvochtigheid
Da's best knap, verticaal liggenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef practics het volgende:
[..]
Lig al 3 dagen verticaal in bed zodat ik recht voor het raam lig.![]()
Het is hier 28.8 graden met 92% luchtvochtigheid
Mijn ex had dat ook. Gvd als je dan wakker word, heb je ook eerst 3 weken nodig om weer bij te komen. Airco komt er dus niet in. (Wel voor in de woonkamer enzulks maar slaapkamer echt niet)quote:Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar het geeft zo'n gedonder... Daarbij slaap ik al ruk de laatste maanden, nu wordt het dus helemaal niets
[..]
M'n slaapkamer is voorzien van airco, dat probleem heb ik gelukkig niet
Morgen kun je uitslapenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
Dat wel natuurlijk, maar het geeft zo'n gedonder... Daarbij slaap ik al ruk de laatste maanden, nu wordt het dus helemaal niets
[..]
M'n slaapkamer is voorzien van airco, dat probleem heb ik gelukkig niet
quote:
Als ik slaap staat hij ook niet aan, ik zet hem een paar uurtjes voor het slapen gaan aanquote:Op zondag 28 juli 2013 00:13 schreef practics het volgende:
[..]
Mijn ex had dat ook. Gvd als je dan wakker word, heb je ook eerst 3 weken nodig om weer bij te komen. Airco komt er dus niet in. (Wel voor in de woonkamer enzulks maar slaapkamer echt niet)
Het kakt inquote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit loopt toch weer af met een domper zo want er gebeurd hier weer geen fuck behalve af en toe een flitsje en wat regen...
Ik kan elke dag uitslapen door omstandighedenquote:
Donders genietenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan elke dag uitslapen door omstandigheden
Okee, je bent oud.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, wrijf jij het er ook nog even in
[..]
Ik ontkende net na jou dat het een hosseltopic is![]()
/slowchat
Mwoah...quote:
Nee, jij bent gewoon belachelijk jongquote:
Alleen de grote klappers zijn sporadisch te zien. Het is nog ver wegquote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie niet veel nog. Wel heerlijk koel nu buiten zonder shirt
Pics van het weer?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie niet veel nog. Wel heerlijk koel nu buiten zonder shirt
Hé, we gaan niet lopen te relativeren he!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah...![]()
Dat uitslapen scheelt wel een stuk
[..]
Nee, jij bent gewoon belachelijk jong
Zelfs dat niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen de grote klappers zijn sporadisch te zien. Het is nog ver weg
quote:
Jong, ik kán het weerquote:Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé, we gaan niet lopen te relativeren he!
Omgeving Luik willen ook weer wat pitten ontstaan. Eens zien of dat doorzet.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:18 schreef Aelse het volgende:
En hop! Onweer aan deze kant van de grens, al een paar goede klappers in korte tijd.
is normaal jachtgedragquote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef Aelse het volgende:
Nou, de vleermuizen weten niet meer hoe ze moeten sturen hier, die beesten vliegen alle kanten op behalve die wat ze willen
Begint toch wel harder te regenen hier in oostquote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef Ajaxfan het volgende:
Diemen gerommel + geflits en een flauw regenbuitje.
wou net vragen xDquote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef Ronzz het volgende:
Hoelaat verwachten jullie dat het buiencomplex Enschede/Oldenzaal binnentrekt?
Kan moeilijk schatten met Buienradar. Europa en Benelux geven beide andere kaarten weer, lijkt het.
Dan moet het eerst hier komen en dan moet ik het met een reuzezwieperd terugmeppen richting Twente. Hoe actief denk je dat ik nu nog ben?quote:
Zeer actief?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet het eerst hier komen en dan moet ik het met een reuzezwieperd terugmeppen richting Twente. Hoe actief denk je dat ik nu nog ben?
Idd in Zeist is nog nauwelijks iets aan de hand. We wachten op de grote klappers. Wel veel regenquote:
Net dus wel een loeiharde knal in Zeistquote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Idd in Zeist is nog nauwelijks iets aan de hand. We wachten op de grote klappers. Wel veel regen
Wat voor geluid maakt een boom die vermoord wordt dan? Lijkt me eng.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef Paul het volgende:
Ik schrok me kapot, echt een knetterharde knal in Zeist. Alsof een boom vermoord werd
Mogelijk wel, maar ik ga geen poging ondernemen. Bij onweer blijf ik binnen. Onder m'n kussenquote:
Bezopen veel, maar nu even nietquote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef Ronzz het volgende:
Laat zien hoeveel doorzettingsvermogen je hebt!
Het is goed mogelijk dat het rond 1:00 al te horen is, maar rond 2:00 arriveert het zeker zolang niemand een force field aanzetquote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef livelink het volgende:
Hier in de buurt van Tiel begint het nu wel aardig los te gaan. Al zeker een half uur continue weerlichten en nu komt de donder en de regen erbij. Ik was net op tijd binnen.
Ah nu hoor ik het gedonder ook dichterbij komen.....quote:Op zondag 28 juli 2013 00:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hier* begint het steeds meer te flitsen.
* Venlo
Pics van je zusje?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef Ronzz het volgende:
Altijd leuk; ouders op vakantie en zusje en ik alleen thuis.
Zeg tegen haar dat het wel eens kan gaan spoken vannacht, nu is ze bang en kan ze niet slapen
Das gemeenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef Ronzz het volgende:
Altijd leuk; ouders op vakantie en zusje en ik alleen thuis.
Zeg tegen haar dat het wel eens kan gaan spoken vannacht, nu is ze bang en kan ze niet slapen
Je bent 15 jaar ouder, zou je het niet kwalijk nemen. Merk ook aan mijn ouders dat het allemaal wat minder wordquote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet het eerst hier komen en dan moet ik het met een reuzezwieperd terugmeppen richting Twente. Hoe actief denk je dat ik nu nog ben?
Alsof hier ook maar iets komt, Twente.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Het gaat hier(Turnhout) los...
Enkele stevige downbursts gehad, een kwartier geleden, waarbij enkele bomen sneuvelden.
Nu lijkt de lucht wel een gigantische stroboscoop...
Good luck, Nederland!
Het begint te regenen nu.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ah nu hoor ik het gedonder ook dichterbij komen.....
Feuer Frei...
Iets oostelijk van Den Haag, maar echt bliksemen doet het nog niet, beetje regen ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word verdrietig als ik de radar bekijk. Alle rode plekken zit oostelijk van Den Haag, hier alleen maar regen regen regen![]()
![]()
Die van mij gaat aan, ik ben er al tegen aan het trappenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk dat het rond 1:00 al te horen is, maar rond 2:00 arriveert het zeker zolang niemand een force field aanzet
Altijd weer Enschedequote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef practics het volgende:
[..]
Had je vanmiddag maar in Enschede moeten zijn
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij gaat aan, ik ben er al tegen aan het trappen
Normaal geen moeite mee...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef practics het volgende:
[..]
Je bent 15 jaar ouder, zou je het niet kwalijk nemen. Merk ook aan mijn ouders dat het allemaal wat minder word
Nee. En als er al wat komt slaap ik alquote:Op zondag 28 juli 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ik kán het weer![]()
Verwacht je in DH nog wat?
Hahah, ouwe gloeperd. 21 jaar, maar al voorzien ;Pquote:
Viel vanmiddag wel redelijk mee, toch? Ik verwacht(te) vanavond wat meer..quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef practics het volgende:
[..]
Had je vanmiddag maar in Enschede moeten zijn
Daar geloof ik niks van, je komt altijd terug nadat je welterusten hebt gezegdquote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee. En als er al wat komt slaap ik al
Truequote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef practics het volgende:
[..]Tjah wil je "slecht weer " in twente dan moet je daar toch echt zijn. Rest is vaak knudde.
Oké dan, jij je zinquote:Op zondag 28 juli 2013 00:35 schreef practics het volgende:
[..]
Dat zeiden me ouders tijdje terug ook
Als ik eerst nog ging fappen wel ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, je komt altijd terug nadat je welterusten hebt gezegd
Onee, ik bedoel 'snokske placeren'..quote:
Het is goed met je!quote:
Zie het niet als probleem, maar als uitdagingquote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef Ronzz het volgende:
Pfff nog steeds veel te warm op de kamer. Het is dat ik niet ga stappen vanavond..
Zin om alles open te zetten, maar dan ben ik bang dat ik in slaap val en vannacht alles nat wordt
Wtf, dan woon jij in een ander Zeist dan ik...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Idd in Zeist is nog nauwelijks iets aan de hand. We wachten op de grote klappers. Wel veel regen
Ik ook, heb zolderraamquote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef Ronzz het volgende:
Pfff nog steeds veel te warm op de kamer. Het is dat ik niet ga stappen vanavond..
Zin om alles open te zetten, maar dan ben ik bang dat ik in slaap val en vannacht alles nat wordt
Jaloersquote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef DemonRage het volgende:
Gaat goed tekeer hier in Eindhoven. Was ff naar de bovenste (10e) verdieping van de flat gelopen. Loop ik daar op de galerij, slaat de bliksem ergens vlakbij in... wat een knal.
Zo'n vuurbal jonguh.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef DemonRage het volgende:
Gaat goed tekeer hier in Eindhoven. Was ff naar de bovenste (10e) verdieping van de flat gelopen. Loop ik daar op de galerij, slaat de bliksem ergens vlakbij in... wat een knal.
Nu moet je ophouden met zo positief te doenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie het niet als probleem, maar als uitdaging
Naar als je bed er recht onderstaat. (zoals bij mij) Moet wel degelijk weten wat het gaat doen. Ook leuk als er niks word voorspelt en er toch noodweer komt. Dan zet je hem op stand 2 (waar dus met wind recht op raam gewoon naar binnen regent) Moet hor los, en ja hoor muggen happenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, heb zolderraamEen keer gehad dat ik hem open had laten slaan en het weer omsloeg. Kwam thuis, alles nat..
Ach man, krijg een onweersbui op je dakquote:Op zondag 28 juli 2013 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden met zo positief te doen
Mmm liever niet, een uitdaging hou ik normaal wel van maar hierbij weet ik vooraf dat het niet zo plezierig word...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie het niet als probleem, maar als uitdaging
Haha, heb ik ook. Vroeger wel eens open laten staan en toen kon ik visjes vangen op mn bureau zegmaar, dat laat ik liever achterwegequote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, heb zolderraamEen keer gehad dat ik hem open had laten slaan en het weer omsloeg. Kwam thuis, alles nat..
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:41 schreef ZodiaX het volgende:
Het oosten lijkt echt de dans te ontspringen, helaas.
Was er hier maar eens een donderbui, heb vanochtend welgeteld 2 zachte donders gehoord.. de eerste van dit jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach man, krijg een onweersbui op je dak
De verwachtingen zijn zojuist bijgesteld. De bui dooft uit. Ansich ben ik daar wel blij mee, omdat ik morgen vroeg op moet. Maar voor de liefhebbers is het balen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:42 schreef Slobeend het volgende:
De Veluwe lijkt ook weer karig bedeeld te worden
Dat denk ik nietquote:Op zondag 28 juli 2013 00:41 schreef ZodiaX het volgende:
Het oosten lijkt echt de dans te ontspringen, helaas.
Richting westen waarschijnlijk? Kan kloppen, is sporadisch te zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef Ronzz het volgende:
Ik dacht zojuist het eerste weerlicht gezien te hebben. Zuid-Oldenzaal (nabij Enschede)
Jup, heb de kamer helaas op het noorden. Net even buiten peukje gerookt en ik dacht dus weerlicht gezien te hebben, maar twijfelde. Bij deze dusquote:Op zondag 28 juli 2013 00:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Richting westen waarschijnlijk? Kan kloppen, is sporadisch te zien.
Het jong wil mij de stuipjes op het lijf jagen met onweerquote:
We gaan er allemaal aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |