Atheisten kunnen dat prima belangrijke leiders vinden hoor. Hoe kom je er bij dat dat niet kan ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Humanisme is toch anders dan Atheïsme? Sommige Humanisten vinden bijvoorbeeld Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort een belangrijk leider. Wat bij Atheisten niet het geval is.
Dat Satan blijkbaar geen trouwe dienaar van God is denk ik. Ofzoiets.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is nou precies het punt? Atheïsten zijn geen christenen? Humanisten zijn satanisten? Waar moet er nu over gesproken gaan worden?
O, dat klopt denk ik wel inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Grouch het volgende:
[..]
Dat Satan blijkbaar geen trouwe dienaar van God is denk ik. Ofzoiets.
Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren? Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef Grouch het volgende:
[..]
Atheisten kunnen dat prima belangrijke leiders vinden hoor. Hoe kom je er bij dat dat niet kan ?
Kom op Jigzoz, geen spelletjes meer. Het is allemaal voorbij. We zijn ontmaskerd...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is nou precies het punt? Atheïsten zijn geen christenen? Humanisten zijn satanisten? Waar moet er nu over gesproken gaan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
Ja, of niemand. Kan ook nog.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren? Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.
Ohnee, daar valt prima over te dicussieren. Dat iemand een aanklager is maakt hem nog niet tot een ontrouw dienaarquote:
Nu wordt het een beetje lastig, want wat is de definitie van God en wat is de definitie van Satan?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:18 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ohnee, daar valt prima over te dicussieren. Dat iemand een aanklager is maakt hem nog niet tot een ontrouw dienaar
Ja, en ? Daarom kunnen het nog wel leiders zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren?
Een van die drie was ook zwaar religieus. So still not getting it.quote:Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.
O ja, sorry.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:20 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Daarom typte ik ook ''sommige Atheisten''.
Dat de nieuwe vertalingen word de identiteit van satan weg gelaten en dat Jezus niet het vlees in God is, kijk eens dan het filmpje.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje lastig, want wat is de definitie van God en wat is de definitie van Satan?
Er zijn zat atheïsten die op Rutte gestemd hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Waarom zouden Atheisten religieuzen als leider nemen? Mohammed, Buddah, Jezus gaven religieuze uitspraken over God of reïncarnatie bijvoorbeeld. Daar hebben Atheisten geen baat aan (die geloven niet in religieuze dingen). Charles Darwin was een christen, ja.
Dat is één ander verhaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er zijn zat atheïsten die op Rutte gestemd hebben.
Ik ga geen filmpje van anderhalf zitten kijken. Geloof me, dat doet niemand hier.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:29 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dat de nieuwe vertalingen word de identiteit van satan weg gelaten en dat Jezus niet het vlees in God is, kijk eens dan het filmpje.
Er zijn meer onthullingen van de nieuwe vertalingenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpje van anderhalf zitten kijken. Geloof me, dat doet niemand hier.
Het idee van een openingspost is dat je zelf aangeeft wat je punt is.
Nou, breng ze ter sprake, zou ik zeggen. Misschien is het ook wel een aardig idee om nog even toe te lichten wat nou precies de rol van atheïsten, humanisten, satanisten en ander tuig in dezen is.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Er zijn meer onthullingen van de nieuwe vertalingen
Je hoeft het niet met alles wat je leider zegt eens te zijn. Als je het eens bent met de meerderheid van wat iemand verkondigt kan je prima over een paar kleine meningsverschillen heenstappen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Waarom zouden Atheisten religieuzen als leider nemen? Mohammed, Buddah, Jezus gaven religieuze uitspraken over God of reïncarnatie bijvoorbeeld. Daar hebben Atheisten geen baat aan (die geloven niet in religieuze dingen). Charles Darwin was een christen, ja.
Behandelt hij ook de politieke geschiedenis van de KJV ? Immers, de KJV is een van de vertalingen waarvan we 100% zeker weten dat hij gekleurd is om beter overeen te stemmen met bepaalde ideologieën - en niet als nauwkeurige vertaling van het woord Gods. Iemand die dat aspect weglaat in een vergelijkend onderzoek is per definitie een dienaar van de prins der leugensquote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Er zijn meer onthullingen van de nieuwe vertalingen
Dat gaat mij heel lang duren, waarom wil jij niet zelf even naar het filmpje kijken?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, breng ze ter sprake, zou ik zeggen. Misschien is het ook wel een aardig idee om nog even toe te lichten wat nou precies de rol van atheïsten, humanisten, satanisten en ander tuig in dezen is.
Ook dat is iets waar je het niet mee eens hoeft te zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 00:46 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Nou, misschien bij Buddah. Maar bij Jezus en Mohammed is niet het geval. Als je een van hun als je leider aanneemt, moet je letterlijk alles geloven (zoal gezegd in bijbel en koran). Als je alleen met bepaalde punten eens bent, dan ben je niet echt een volger, of hoe ze dat noemen.
"verdoemenis". In deze context verwijst het naar reddeloos verloren zielen die in het diepste deel van de hel zullen belanden.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef Hollander1000 het volgende:
Weet jij wat het woord perdition betekent?
Als jij geen punt wil maken moet jij dat zelf weten.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dat gaat mij heel lang duren, waarom wil jij niet zelf even naar het filmpje kijken?
Als ik het moet doen, ben ik veel langer bezig om uit te leggen, moet dan typen en dat kost allemaal tijd.
Maar als jij het wilt ontwijken, moet je zelf weten natuurlijk.
Punt is, dat humanisme het werk is van een duister geest.
"3 Let no man deceive you by any means: for that day shall not come, except there come a falling away first, and that man of sin be revealed, the son of perdition;
4 Who opposeth and exalteth himself above all that is called God, or that is worshipped; so that he as God sitteth in the temple of God, shewing himself that he is God"
Weet jij wat het woord perdition betekent?
Yes "Loss of the soul; eternal damnation"quote:Op zondag 28 juli 2013 00:49 schreef Grouch het volgende:
[..]
"verdoemenis". In deze context verwijst het naar reddeloos verloren zielen die in het diepste deel van de hel zullen belanden.
Nee toch! Vreselijk! wat nu?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:51 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Yes "Loss of the soul; eternal damnation"
Dat is wat wat er gebeurd met de nieuwe vertaling, Jezus weg zetten en Satan als het licht laten komen maar wordt op een slinkse manier gedaan.
De Bijbel negeert Jezus en zet aan tot satanisme?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:51 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Yes "Loss of the soul; eternal damnation"
Dat is wat wat er gebeurd met de nieuwe vertaling, Jezus weg zetten en Satan als het licht laten komen maar wordt op een slinkse manier gedaan.
Nee,de valse Bijbel vertaling zet dat aan dat lucifer verbergt en meng zich met Jezus door de identiteit van het beest te verbergen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De Bijbel negeert Jezus en zet aan tot satanisme?
Ik zei dus al een paar keer: niemand in dit topic gaat dat filmpje bekijken. Leuk dat je het erover wil hebben, maar dan moet je echt zelf met punten komen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Nee,de valse Bijbel vertaling zet dat aan dat lucifer verbergt en meng zich met Jezus door de identiteit van het beest te verbergen.
Daarom zeg ik ook, kijk eens naar dat filmpje, best zeer interessant.
De pers valt onder de perditionquote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij moeten we de pers inlichten. Dit is echt ernstig!
De pers is Satan. Zeker. Onderwijs ook trouwens. Gezondheidszorg ook. Techniek ook. Seks ook. Eigenlijk is alles Satan. Wat dat betreft heeft de nieuwe Bijbel wel een punt.quote:
Oh nee he! Ook dat nog! Heb jij een idee hoe we dit oplossen?quote:
2 Timoteüs 2:14quote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef Hollander1000 het volgende:
Lees eens goed het verschillen
Nu plaats ik hier een vers van de King James versie.
14 Of these things put them in remembrance, charging them before the Lord that they strive not about words to no profit, but to the subverting of the hearers.
En een van NIV vertaling
14 Keep reminding God’s people of these things. Warn them before God against quarreling about words; it is of no value, and only ruins those who listen
Wat is weg gelaten in de NIV vertaling?
Hmm, heb dat net gezegd dat de hoofdpunt dat het identiteit van het beest wordt weggelaten.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zei dus al een paar keer: niemand in dit topic gaat dat filmpje bekijken. Leuk dat je het erover wil hebben, maar dan moet je echt zelf met punten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |