Ik pas net aan en het is wel lekker vaag.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer uitgezet
Ik ga nog even muziek luisteren voordat ik gaquote:Op maandag 29 juli 2013 00:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik pas net aan en het is wel lekker vaag.
Ik weet niks beter, want ik heb geen kindersquote:Op maandag 29 juli 2013 00:43 schreef sacha het volgende:
wat een 'vroeger was alles beter' of 'wij weten het beter' teneur zeg
Waar?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:43 schreef sacha het volgende:
wat een 'vroeger was alles beter' of 'wij weten het beter' teneur zeg
Ik zie dat ook niet zitten hoor.quote:
Het ging erom dat ik m'n 15 maanden oude kind een helmpje opzette toen hij met een noodgang op die wishbonebike bleek te rijden, maar nog absoluut geen controle over dat ding had.quote:
Mooiquote:Op maandag 29 juli 2013 09:43 schreef Margo37 het volgende:
Hier heb ik vroeger weleens op gereden, zonder motorrijbewijs(was van me ex)
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet nietquote:Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooi, bestaat dat merk eigenlijk nog?
Ook nog nooit van gehoord, maar ja ik weet ook bijna niks van motoren.quote:
Huh waar komt dat ineens vandaan, je zegt het en ineens komt daar het woord tevoorschijn. Staat het merk daar altijd nog een keer op?quote:
Ik weet er ook weinig van hoor, rijden vond ik heerlijk af en toe maar heb nooit de moeite genomen voor het rijbewijs.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord, maar ja ik weet ook bijna niks van motoren.
Niet altijd, maar bij vele merken wel...quote:Op maandag 29 juli 2013 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Huh waar komt dat ineens vandaan, je zegt het en ineens komt daar het woord tevoorschijn. Staat het merk daar altijd nog een keer op?
Tarzan reinvented...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:01 schreef Kingstown het volgende:
Als er nog users rondlopen die naakte pubers leuk vinden....sla je slag!
LIF / iemand?
Ik ben Sjoerd en ik heb een knoert?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:01 schreef Kingstown het volgende:
Als er nog users rondlopen die naakte pubers leuk vinden....sla je slag!
LIF / iemand?
Heb er iig geen last van met 'mijn' pubers, je weet wanneer ze puber zijn/worden als ze ineens de deur op slot doen met het douchenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:20 schreef Kingstown het volgende:
Ik wilde eigenlijk een linkje plaatsen naar Martijn.org, maar ik vrees dat dat niet gewaardeerd zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |