Laat mensen in hun waardequote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef darkmond het volgende:
Gast gewoon NEE.............. doe ff normaal![]()
Laat mensen anders even in hun waarde. Alsof je last hebt van nudisten.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef darkmond het volgende:
Gast gewoon NEE.............. doe ff normaal![]()
denk je?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:09 schreef Flurry het volgende:
Ik denk, dat als wildvreemden je als 14 jarige meenemen naar een naaktstrand oid, dat dat strafbaar zou kunnen zijn.
Dude wil je nou echt dat een geile ouwe hengst je naakt ziet? Ik bedoel het enige wat zo'n oude paarsegepunte lans nog opwind,is een naakte 14 jarigequote:Op maandag 29 juli 2013 15:58 schreef sjoerd0506 het volgende:
nou ik ben sjoerd,
en als sinds ik klein ben vind ik het fijn om naakt te zijn en naakt te kunnen rondlopen. maar mijn ouders zeiden dat ik dit niet mocht. nu ben ik 14 en wil ik het nog steeds en ik vroeg me af of er mensen (naturisten/nudisten) zijn die mij een keer willen mee nemen naar een camping of bij hun thuis mij willen inwijden in dat leven.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
Dude wil je nou echt dat een geile ouwe hengst je naakt ziet? Ik bedoel het enige wat zo'n oude paarsegepunte lans nog opwind,is een naakte 14 jarige
ik wil het ook niet doen om naar mensen te kijkenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
Dude wil je nou echt dat een geile ouwe hengst je naakt ziet? Ik bedoel het enige wat zo'n oude paarsegepunte lans nog opwind,is een naakte 14 jarige
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Laat mensen in hun waarde![]()
Is het normaal dat een mens wat naakt geboren is kleren moet aantrekken?
Alsof je als 14 jarige zoiets doet....zou ik gwn ff wachtenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat mensen anders even in hun waarde. Alsof je last hebt van nudisten.
Nee,maar hoe zit het andersom dan ?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef sjoerd0506 het volgende:
miss
[..]
[..]
ik wil het ook niet doen om naar mensen te kijken
ook niet neem ik aanquote:Op maandag 29 juli 2013 16:25 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
Nee,maar hoe zit het andersom dan ?
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef Mirjam het volgende:
Je bent 14, ga eerst nog maar 's een paar jaar met je ouders op vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |