Later vanavond ? Noodweerquote:
Bij gebrek aan beter?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Om de muziek hoeft het niet, maar wat laat spektakel in de nacht ....
Dik in de 70, Hartaanval. ploep.. Zo erg is het nou ook weer nietquote:
Mooi leven gehad en plots het einde.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dik in de 70, Hartaanval. ploep.. Zo erg is het nou ook weer niet
Ken het niet eens echt... Zal het wel ergens op een schijf hebben staan... Maar ik hou meer van de John Cale muziek ...quote:
73 ofzo, met een flink aantal erbij die dubbel tellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi leven gehad en plots het einde.
Ik teken er voor...
John Cale Live is echt goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het niet eens echt... Zal het wel ergens op een schijf hebben staan... Maar ik hou meer van de John Cale muziek ...
Precies.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
73 ofzo, met een flink aantal erbij die dubbel tellen.
Mijn devies is beter 50 jaar dubbel dan 90 jaar half.
Historische concerten waren dat altijd op de Duitse TV laat in de nacht ..quote:
Zit nu op 54 waarvan ruim 30 die dubbel tellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies.
Heb altijd gezegd dat ik maximaal 66 jaar oud wilde worden, totdat die kloothommels de pensioenleeftijd op 67 stelden.
Nou ja, toch maar 66 aanhouden voorlopig...
Ik heb ook een jaartje of 25 die ik wel als dubbel mag bestempelen, letterlijk en figuurlijk...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit nu op 54 waarvan ruim 30 die dubbel tellen.
Even zoeken naar Rockpalast op YouTube en je bent voorlopig zoet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Historische concerten waren dat altijd op de Duitse TV laat in de nacht ..
In die jaren was ie er vaak bij.... Waterpijpen deed ik niet aan .... Bier zal er wel geweest zijn ...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Even zoeken naar Rockpalast op YouTube en je bent voorlopig zoet.![]()
Er zijn wat kratten bier en waterpijpen langsgekomen in die lange nachten die tijd.
Fotograaf of Hooligan ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Een deel van mijn 25 dubbele jaren, 1982:
[ afbeelding ]
Een (ex-)voetbalhooligan die verdrietig wordt als meisjes ruzie maken op een i-net forum?!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Een deel van mijn 25 dubbele jaren, 1982:
[ afbeelding ]
Niet verdrietig, sla elkaar dan echt de hersens in in plaats van dat gejengel via een forum.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een (ex-)voetbalhooligan die verdrietig wordt als meisjes ruzie maken op een i-net forum?!
En jij hangt aan het hek? Of heb je de cornervlag in je handen ....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laatste (alhoewel dat misschien wat zwaar bestempeld is) , foto is van George Verberne...
Dan zal ik je over 3 kwartier niet meer storen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet verdrietig, sla elkaar dan echt de hersens in in plaats van dat gejengel via een forum.
Maar ik heb God inmiddels in mijn leven toegelaten...![]()
Zie de foto, ik droeg ook Dr. Martens toen...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:17 schreef sig000 het volgende:
Voetbalhooligan?
Ik was in die tijd meer dit:
[ afbeelding ]
Me too....kut-voetbalhooligans waren juist de aartsvijanden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:17 schreef sig000 het volgende:
Voetbalhooligan?
Ik was in die tijd meer dit:
[ afbeelding ]
In het hek met fietsslot in mijn hand...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij hangt aan het hek? Of heb je de cornervlag in je handen ....
Ik was skinhead destijds en kon met beide partijen wel overweg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Me too....kut-voetbalhooligans waren juist de aartsvijanden.
Dank je, mijn zoon...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal ik je over 3 kwartier niet meer storen.
Lang leve Vrankrijk ... Ik heb ooit ook 1 keer gekraaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was skinhead destijds en kon met beide partijen wel overweg.
Veel punkers op school, kwam veel in kraakpanden en heb veel plezier gehad van het anarchistisch kookboek...
Meer Grote Keijzer, Singel 445, Rode Tetter, Grote Wetering, PH kade, Vogelstruijs en zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Lang leve Vrankrijk ... Ik heb ooit ook 1 keer gekraakt
Ik neem aan dat jij in (rond) Amsterdam woonde?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was skinhead destijds en kon met beide partijen wel overweg.
Veel punkers op school, kwam veel in kraakpanden en heb veel plezier gehad van het anarchistisch kookboek...
Die skinheads hoorde er wel een beetje bij zolang ze van Ska en punk hielden en niet van het rechts extreme gedachtegoed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Me too....kut-voetbalhooligans waren juist de aartsvijanden.
De voetbalhooligans in Groningen waren toen tot op het bot doordrenkt met extreem-extreem rechts gedachten goed, Types als Eite Homan voerden toen de boventoon.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die skinheads hoorde er wel een beetje bij zolang ze van Ska en punk hielden en niet van het rechts extreme gedachtegoed.
Linkse Hippies waren eerder de grootste vijand samen met de politiek en rechtse nationalisten.
Anarchist waren we en brachten dat in de praktijk in grote kraakpanden.
Heb jij meegemaakt dat het Oosterpark onder de Ajax leuzen gekalkt was en we door de hekken heenbraken en de Z-Side via het veld aanvielen? Begin jaren 80 moet dat geweest zijn. Henk Schiffmacher was toen als free lance fotograaf met ons mee en heeft alles gefotografeerd...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De voetbalhooligans in Groningen waren toen tot op het bot doordrenkt met extreem-extreem rechts gedachten goed, Types als Eite Homan voerden toen de boventoon.
Overigens ging ik zelf geregeld naar het Oosterpark....dat dan weer wel.
Als ik hetzelfde zou doen, zou ik je bijna kunnen zien?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nog even buiten aan de whisky...
Voetballen heb ik gedaan tot mijn 15e.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb gevoetbald tegen beide Koemannetjes, ben getraind door de Johan Derksen, De Don Leo Beenhakker en een Oom van de Gijp... Maar na mn middelbare school nooit meer naar een wedstrijd wezen kijken (tot op latere leeftijd 30+ op uitnodiging) En 1.5 jaar terug in Valencia ...
Maar nooit Hooligan of zo
Nope....als het echt helemaal begin jaren 80 was, dan was ik daar nog net te jong voor (kom uit '66) en toen woonde ik nog in Assen. Ben in '83 naar Groningen verhuisd voor de studie en hoewel ik daarvoor ook al in Groningen uitging ben ik pas rond 83/84 naar FCG gegaan.quote:
Als je in Assen woonde kende je vast wel de Markt, mijn opa en Oma woonden daarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....als het echt helemaal begin jaren 80 was, dan was ik daar nog net te jong voor (kom uit '66) en toen woonde ik nog in Assen. Ben in '83 naar Groningen verhuisd voor de studie en hoewel ik daarvoor ook al in Groningen uitging ben ik pas rond 83/84 naar FCG gegaan.
De ellende met die Joop Glimmerveen-adepten was dan ook vooral in het uitgaansleven waar ze geregeld de boel sloopten op plekken waar ik ook nog wel eens kwam.
Jazeker ken ik dat. Ben er geboren en getogen en woon er nu (deels) weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je in Assen woonde kende je vast wel de Markt, mijn opa en Oma woonden daar
Ik kwam toen in de 70's wel vaak naar de training of naar de wedstrijd zelf... Oom van me uit Assen regelde altijd zitplaatsen in de "kniebocht"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
De TT in Assen, 's nachts erheen met de CX, wat rondhangen daar en dan rond uur of 5 op de parkeerplaats zetten en ff pitten.
En weer wakker worden van de training.![]()
Ze hadden daar een fietsenzaak op nmr 3 ... nu een pizzeria of zoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker ken ik dat. Ben er geboren en getogen en woon er nu (deels) weer.
Nee das geen leuk vooruitzicht... We weten van ons verleden dat het niet zo was en laten we hopen dat het zo blijft in de toekomst.... Maar soms les je berichten die wijzen op meer en meer control ...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat maakt het leven mooi, moet er niet aan denken dat mensen hetzelfde gaan zijn.
Het aantal meelopers die als een kip zonder kop ronddolen is volgens mij wel groter geworden helaas.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das geen leuk vooruitzicht... We weten van ons verleden dat het niet zo was en laten we hopen dat het zo blijft in de toekomst.... Maar soms les je berichten die wijzen op meer en meer control ...
Ik heb een prachtig uitzicht aan 2 kanten, de Veluwe krijgen flink wat water nu en aan de andere kant gaat het los boven de Utrechtse heuvelrug.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Overvloedig water? of slecht een half gietertje vol ?
Het IQ is er volgen mij ook niet op vooruit gegaan.... Simpele geesten, dom gedrag en violence...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het aantal meelopers die als een kip zonder kop ronddolen is volgens mij wel groter geworden helaas.
Ik maak me er niet druk over, ga mijn eigen weg en dat heb ik meegegeven aan mijn dochter.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het IQ is er volgen mij ook niet op vooruit gegaan.... Simpele geesten, dom gedrag en violence...
Achteraf controle ontbreekt meestal... Mijn dochter woont 1900 km zuid... En volgens mij is ze slim en niet dom... Maar hoe kan ik dat controleren? Ze heeft haar jaar gehaald en is over ?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk over, ga mijn eigen weg en dat heb ik meegegeven aan mijn dochter.
De rest zal me aan de reet roesten maar ik makkelijk lullen.
Kan me dat lastig voorstellen, was er altijd bij en we kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Achteraf controle ontbreekt meestal... Mijn dochter woont 1900 km zuid... En volgens mij is ze slim en niet dom... Maar hoe kan ik dat controleren? Ze heeft haar jaar gehaald en is over ?
Blijft moeilijk
No its me Johnny Sweet !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lucky bastard.. Wees blijquote:Op zondag 28 juli 2013 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan me dat lastig voorstellen, was er altijd bij en we kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden.
Zo'n beetje de enige die naar me luistert.
Ah, hij was er alquote:Op zondag 28 juli 2013 01:18 schreef APK het volgende:
De eerste die een plaatje van een vibrator plaatst is overigens een retard van Tong-achtige proporties
Lijkt mij echt iemand die de telefoon niet beantwoordtquote:
Kloptquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij echt iemand die de telefoon niet beantwoordt
Waarschijnlijk te druk met nieuwe topics openenquote:
Ik ben even naar dat weerforum.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Natuur is een kwestie van geven en nemen sig....
Vind deze nog altijd de beste.quote:
Mooiquote:
Ik ken alle versies uit mijn hoofd.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:35 schreef APK het volgende:
Oh, sig luistert even 10 sec. en post 'em al zonder naar jouw versie te luisteren
Respect is ver te zoeken hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |