Kan me dat lastig voorstellen, was er altijd bij en we kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Achteraf controle ontbreekt meestal... Mijn dochter woont 1900 km zuid... En volgens mij is ze slim en niet dom... Maar hoe kan ik dat controleren? Ze heeft haar jaar gehaald en is over ?
Blijft moeilijk
No its me Johnny Sweet !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lucky bastard.. Wees blijquote:Op zondag 28 juli 2013 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan me dat lastig voorstellen, was er altijd bij en we kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden.
Zo'n beetje de enige die naar me luistert.
Ah, hij was er alquote:Op zondag 28 juli 2013 01:18 schreef APK het volgende:
De eerste die een plaatje van een vibrator plaatst is overigens een retard van Tong-achtige proporties
Lijkt mij echt iemand die de telefoon niet beantwoordtquote:
Kloptquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij echt iemand die de telefoon niet beantwoordt
Waarschijnlijk te druk met nieuwe topics openenquote:
Ik ben even naar dat weerforum.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Natuur is een kwestie van geven en nemen sig....
Vind deze nog altijd de beste.quote:
Mooiquote:
Ik ken alle versies uit mijn hoofd.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:35 schreef APK het volgende:
Oh, sig luistert even 10 sec. en post 'em al zonder naar jouw versie te luisteren
Respect is ver te zoeken hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |