Tja, dan kan je je inderdaad maar beter kut voelen en afgeven op de hele wereld zodat je niet eens even ongestoord naar een museum kan gaan. Drama is immers veel leuker.quote:
Jullie zijn grappig!quote:
Of mensen die het liever voor zich houden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:48 schreef Gray het volgende:
Rustig hier. Te weinig depressieve, angstige mensen.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of mensen die het liever voor zich houden.
Al gaat het mij op dit moment ook niet geweldig.
Mijn hele verhaal heb ik een keer op pagina 33 al verteldquote:
Sorry, maar hier gaat het (op wat eenzame maar overbrugbare momentjes na) best goed. Wat aan het minderen met Fok!, bevalt primaquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:48 schreef Gray het volgende:
Rustig hier. Te weinig depressieve, angstige mensen.
Nooit meer studeren? Omdat het niet mag of jij het niet wil?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn hele verhaal heb ik een keer op pagina 33 al verteldBeetje oud al om weer terug te halen helaas
Maar loop dus voor een deel van die problemen bij psycholoog al tijdje, en ik krijg morgen een adviesgesprek waarin ze `hopelijk'' met een diagnose komen.
Waar ik nogal tegenop kijk. Want als ze met een diagnose komen die voor mij in het nadeel zal werken kan ik waarschijnlijk nooit meer studerenEn ik ben bang dat dat een klap wordt waardoor ik meteen weer in een dal terecht ga komen.
En verder voel ik me gewoon verrot eenzaam om dit moment door wat dingetjes die ik dan weer niet ga bespreken hier
Komt vast goed!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, maar hier gaat het (op wat eenzame maar overbrugbare momentjes na) best goed. Wat aan het minderen met Fok!, bevalt prima![]()
Komende week de intake bij GGZ, ik zie er nog niet tegenop. Ergens kijk ik er zelfs naar uit al zal dat vast nog anders worden voor de afspraak
Omdat het niet kan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Nooit meer studeren? Omdat het niet mag of jij het niet wil?
[..]
Komt vast goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het niet kan.
Ik zal het wel even in een spoiler zetten wat ik hier voorheen weleens heb gepost
Ah, dat herinner ik me ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou ik toch graag willen dat ik me kon opsplitsen en ieder de hand beet te pakken om samen iets nieuws te creëren. Niet dat alles even zoetsappig zal zijn hoor; ik bijt op z'n tijd, maar ik zou het anderen zo graag gunnen. En mezelf ook. Zelf kan ik ook wel een opdonder gebruiken her en der. Her een stok, daar een wortel.
Iemand moet mij gewoon heel veel geld geven zodat ik filantroop kan worden.![]()
Helaas, helaas., Zou een hoop mensen beter uitkomen inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, dat herinner ik me ja.
Wat zou ik toch graag willen dat ik me kon opsplitsen en ieder de hand beet te pakken om samen iets nieuws te creëren. Niet dat alles even zoetsappig zal zijn hoor; ik bijt op z'n tijd, maar ik zou het anderen zo graag gunnen. En mezelf ook. Zelf kan ik ook wel een opdonder gebruiken her en der. Her een stok, daar een wortel.
Iemand moet mij gewoon heel veel geld geven zodat ik filantroop kan worden.
Hoe kan een label daarvoor zorgen? Zonder diagnose zou het ook wel of niet mogelijk zijn. Het kan t enkel bevestigen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Waar ik nogal tegenop kijk. Want als ze met een diagnose komen die voor mij in het nadeel zal werken kan ik waarschijnlijk nooit meer studeren![]()
Nou misschien beetje verkeerd verwoord inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe kan een label daarvoor zorgen? Zonder diagnose zou het ook wel of niet mogelijk zijn. Het kan t enkel bevestigen.
Maar ook diagnoses zijn maar indicaties en uitzonderingen zijn er genoeg.
Al komt het door je ogen, wie weet helpen add medicijnen wel . Dus vandaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien beetje verkeerd verwoord inderdaad.
Maar als mijn problemen door mijn ogen komen *ik hoop dat je mijn verhaal gelezen hebt dat je weet waar ik het over heb* Dan weet ik dus dat ik er niks aan kan doen en dan is studeren dus redelijk uitgesloten, als ik te horen krijg dat ik bijvoorbeeld add heb dan weet ik dat er wat aan gedaan kan worden, met eventueel medicijnen of iets dergelijks. Dus vandaar
Hm ja, maar ik denk niet dat ze mij add-medicijnen voorschrijven als het door mijn ogen komt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al komt het door je ogen, wie weet helpen add medicijnen wel . Dus vandaar
(denk maar gewoon heel simpel hoor. Bedoel meer dat een diagnose niet ineens alles uitsluit))
Laat diagnostiek over aan mensen die ervoor geleerd hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat ik Schizoïde + Ontwijkend + Depressie ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |