abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129553299
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:45 schreef Catnip het volgende:

[..]

Dat durf ik vaak niet :@
Tja, dan kan je je inderdaad maar beter kut voelen en afgeven op de hele wereld zodat je niet eens even ongestoord naar een museum kan gaan. Drama is immers veel leuker.
pi_129554436
Hallo Grijs :W
Rustig aan.
pi_129555605
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo Grijs :W
Yo, koning.
pi_129555632
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Yo, koning.
Nog geneukt?
Rustig aan.
pi_129555655
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nog geneukt?
Alleen m'n hand.

Wat jij?
pi_129555706
quote:
13s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Alleen m'n hand.

Wat jij?
Ik ook mijn hand.
Rustig aan.
pi_129555735
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ook mijn hand.
Lekker hè?
pi_129559149
:') :D.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:54:17 #259
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129559613
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Lekker hè?
Jullie zijn grappig!

Porfavor, heftige shit zeg!

Mijn eerste gevoel is dat er meer aan de hand lijkt dan depressie en angst. Dit omdat ze die complotten lijkt te zien mbt medicatie en ook over andere mensen dat ze tegen haar zijn.

Wat voor jou heel belangrijk is: zorg dat ook jij hier hulp bij krijgt. Dat je er niet alleen voor staat, want dit is te zwaar om in je eentje te handlen. Ik ben zelf ooit helemaal de vernieling ingedraaid door een relatie met iemand die zwaar depressief was en daarbij een soort vage onserieuze zelfmoordpogingen deed. Daar heeft niemand wat aan.

En voor je vriendin: probeer haar zover te krijgen dat ze hulp aanvaardt. Misschien dan nu zonder meds, maar in ieder geval dat ze gesprekken kan voeren, iemand kan vertrouwen die ervoor is opgeleid om haar te helpen. Want al zou je het misschien wel willen, jij kan dat niet. Niet omdat je haar partner bent en niet omdat je waarschijnlijk geen psychiater van beroep bent.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_129564296
Rustig hier. Te weinig depressieve, angstige mensen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:51:22 #261
319979 Fok-it
All is well
pi_129564380
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:48 schreef Gray het volgende:
Of mensen die het liever voor zich houden.

Al gaat het mij op dit moment ook niet geweldig.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129564431
quote:
11s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Of mensen die het liever voor zich houden.

Al gaat het mij op dit moment ook niet geweldig.
Wil je erover praten?
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:55:09 #263
319979 Fok-it
All is well
pi_129564508
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Wil je erover praten?
Mijn hele verhaal heb ik een keer op pagina 33 al verteld :P Beetje oud al om weer terug te halen helaas :+

Maar loop dus voor een deel van die problemen bij psycholoog al tijdje, en ik krijg morgen een adviesgesprek waarin ze `hopelijk'' met een diagnose komen.

Waar ik nogal tegenop kijk. Want als ze met een diagnose komen die voor mij in het nadeel zal werken kan ik waarschijnlijk nooit meer studeren ;( En ik ben bang dat dat een klap wordt waardoor ik meteen weer in een dal terecht ga komen.

En verder voel ik me gewoon verrot eenzaam om dit moment door wat dingetjes die ik dan weer niet ga bespreken hier :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129564537
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:48 schreef Gray het volgende:
Sorry, maar hier gaat het (op wat eenzame maar overbrugbare momentjes na) best goed. Wat aan het minderen met Fok!, bevalt prima ;)

Komende week de intake bij GGZ, ik zie er nog niet tegenop. Ergens kijk ik er zelfs naar uit al zal dat vast nog anders worden voor de afspraak :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129565486
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mijn hele verhaal heb ik een keer op pagina 33 al verteld :P Beetje oud al om weer terug te halen helaas :+

Maar loop dus voor een deel van die problemen bij psycholoog al tijdje, en ik krijg morgen een adviesgesprek waarin ze `hopelijk'' met een diagnose komen.

Waar ik nogal tegenop kijk. Want als ze met een diagnose komen die voor mij in het nadeel zal werken kan ik waarschijnlijk nooit meer studeren ;( En ik ben bang dat dat een klap wordt waardoor ik meteen weer in een dal terecht ga komen.

En verder voel ik me gewoon verrot eenzaam om dit moment door wat dingetjes die ik dan weer niet ga bespreken hier :)
Nooit meer studeren? Omdat het niet mag of jij het niet wil?

quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:56 schreef minthy het volgende:

[..]

Sorry, maar hier gaat het (op wat eenzame maar overbrugbare momentjes na) best goed. Wat aan het minderen met Fok!, bevalt prima ;)

Komende week de intake bij GGZ, ik zie er nog niet tegenop. Ergens kijk ik er zelfs naar uit al zal dat vast nog anders worden voor de afspraak :P
Komt vast goed! :*
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:23:24 #266
319979 Fok-it
All is well
pi_129565551
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Nooit meer studeren? Omdat het niet mag of jij het niet wil?

[..]

Komt vast goed! :*
Omdat het niet kan.

Ik zal het wel even in een spoiler zetten wat ik hier voorheen weleens heb gepost :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129565728
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat het niet kan.

Ik zal het wel even in een spoiler zetten wat ik hier voorheen weleens heb gepost :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat herinner ik me ja.

;(

Wat zou ik toch graag willen dat ik me kon opsplitsen en ieder de hand beet te pakken om samen iets nieuws te creëren. Niet dat alles even zoetsappig zal zijn hoor; ik bijt op z'n tijd, maar ik zou het anderen zo graag gunnen. En mezelf ook. Zelf kan ik ook wel een opdonder gebruiken her en der. Her een stok, daar een wortel.

Iemand moet mij gewoon heel veel geld geven zodat ik filantroop kan worden. :Y
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:31:24 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_129565828
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, dat herinner ik me ja.

;(

Wat zou ik toch graag willen dat ik me kon opsplitsen en ieder de hand beet te pakken om samen iets nieuws te creëren. Niet dat alles even zoetsappig zal zijn hoor; ik bijt op z'n tijd, maar ik zou het anderen zo graag gunnen. En mezelf ook. Zelf kan ik ook wel een opdonder gebruiken her en der. Her een stok, daar een wortel.

Iemand moet mij gewoon heel veel geld geven zodat ik filantroop kan worden. :Y
Helaas, helaas., Zou een hoop mensen beter uitkomen inderdaad :)

Ik hoop maar op het beste maar ik zie het op dit moment somber in, heb gelukkig al wel een vakantie in het verschiet, waar ik eventueel slecht nieuws misschien wel kan verwerken of zo.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:31:48 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129565842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:

Waar ik nogal tegenop kijk. Want als ze met een diagnose komen die voor mij in het nadeel zal werken kan ik waarschijnlijk nooit meer studeren ;(
Hoe kan een label daarvoor zorgen? Zonder diagnose zou het ook wel of niet mogelijk zijn. Het kan t enkel bevestigen.

Maar ook diagnoses zijn maar indicaties en uitzonderingen zijn er genoeg.
pi_129565874
Ach, ook zonder geld kan een mens een ander helpen. Een luisterend oor maakt al een wereld van verschil.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:33:43 #271
319979 Fok-it
All is well
pi_129565909
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe kan een label daarvoor zorgen? Zonder diagnose zou het ook wel of niet mogelijk zijn. Het kan t enkel bevestigen.

Maar ook diagnoses zijn maar indicaties en uitzonderingen zijn er genoeg.
Nou misschien beetje verkeerd verwoord inderdaad.
Maar als mijn problemen door mijn ogen komen *ik hoop dat je mijn verhaal gelezen hebt dat je weet waar ik het over heb :P* Dan weet ik dus dat ik er niks aan kan doen en dan is studeren dus redelijk uitgesloten, als ik te horen krijg dat ik bijvoorbeeld add heb dan weet ik dat er wat aan gedaan kan worden, met eventueel medicijnen of iets dergelijks. Dus vandaar :)
pi_129566098
Ik denk dat ik Schizoïde + Ontwijkend + Depressie ben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:48:23 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129566283
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou misschien beetje verkeerd verwoord inderdaad.
Maar als mijn problemen door mijn ogen komen *ik hoop dat je mijn verhaal gelezen hebt dat je weet waar ik het over heb :P* Dan weet ik dus dat ik er niks aan kan doen en dan is studeren dus redelijk uitgesloten, als ik te horen krijg dat ik bijvoorbeeld add heb dan weet ik dat er wat aan gedaan kan worden, met eventueel medicijnen of iets dergelijks. Dus vandaar :)
Al komt het door je ogen, wie weet helpen add medicijnen wel . Dus vandaar ;)
(denk maar gewoon heel simpel hoor. Bedoel meer dat een diagnose niet ineens alles uitsluit))
  donderdag 1 augustus 2013 @ 00:50:32 #274
319979 Fok-it
All is well
pi_129566342
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Al komt het door je ogen, wie weet helpen add medicijnen wel . Dus vandaar ;)
(denk maar gewoon heel simpel hoor. Bedoel meer dat een diagnose niet ineens alles uitsluit))
Hm ja, maar ik denk niet dat ze mij add-medicijnen voorschrijven als het door mijn ogen komt.

Ik ben namelijk 3 jaar geleden al een keer behandeld geweest bij een andere instantie dan waar ik nu zit, toen hebben ze een psychologisch onderzoek gedaan en hebben ze gezegd dat het door mijn ogen kwam. En hebben ze zelfs een verzoek van mij tot add-onderzoek geweigerd ;( Wist niet eens dat dat kon of mocht maargoed. Ik vertrouwde hun oordeel dus niet dus vandaar dat ik nu weer onderzocht wordt.
pi_129566456
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat ik Schizoïde + Ontwijkend + Depressie ben.
Laat diagnostiek over aan mensen die ervoor geleerd hebben.
Bovendien is het gevaarlijke aan zelfdiagnostiek dat je je gaat gedragen naar wat je dénkt te hebben, dit geeft naar je hulpverleners een verkeerd beeld waardoor ze mogelijk met een onjuiste diagnose komen. Hiermee ben je niet geholpen, geloof dat maar. Al vaker gezien ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')