Ja FANN dat is Waylon.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dat deze Fluitertje? Ik zeg DOEN!![]()
Ik was hem al kwijt.quote:
Ken Waylon van deze youtubequote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Resteert er maar één vraag natuurlijk: WIE?????
Al zou je me doodslaan, ik zou geen hit van hem op kunnen noemen...
Dat zijn toch geen eigen hits? Heeft 'ie ooit een eigen hit gescoord?quote:
Kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen eigen hits? Heeft 'ie ooit een eigen hit gescoord?
Dijk van een stem toch?quote:
Nou nog een goed liedje!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dijk van een stem toch?Ziet er niet verkeerd uit ook
Jah...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nou nog een goed liedje!
[ afbeelding ]
Bedankt dat het ESF-topic hier mag blijven en je het niet naar muziek Muziek doorstuurt, wanneer ESF weer open gaat kunnen we daar weer verder.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:40 schreef static het volgende:
Zullen we er maar een algemeen ESF topic van maken?
Zeg het maar.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedankt dat het ESF-topic hier mag blijven en je het niet naar muziek Muziek doorstuurt, wanneer ESF weer open gaat kunnen we daar weer verder.
Kan de openingspost ook best veranderen!
We moeten blij zijn dat er uberhaupt nog artiesten van een béétje (!) naam naar het Songfestival willen, na alle eerdere fiasco's. Ze staan niet echt in de rij, zeg maar. Plus hij heeft best een aantal prima eigen nummers. Geen hits, maar ach, Jim Bakkum heeft ook niet echt hits, die Sharon ook niet, ik vind niet dat iedereen zonder echte hits uitgesloten zou moeten worden. Je hebt geen eerdere hits nodig om het Songfestival te winnen, op zich.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat 'ie niet zoveel noten op z'n zang moet hebben. Ik vond dat van Anouk al over het randje, maar die heeft in ieder geval hits gescoord. Waylon? Not so much
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Glennis Grace sluit een deelname aan het Eurovisie Songfestival toch niet uit.
[ afbeelding ]
Glennis: Als Armin van Buuren mij zou vragen, dan wordt het een ander verhaal!
Bron: Shownieuws
Op 26 april 2011 werd bekendgemaakt dat de meiden van Close II You bezig zijn met een comeback.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:35 schreef L3viathan het volgende:
kunnen we close 2 you niet weer bij elkaar brengen? Of zijn die al verlept?
Ik mis volgens mij die ene blonde leadzangeres...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Op 26 april 2011 werd bekendgemaakt dat de meiden van Close II You bezig zijn met een comeback.
Laten we dat maar niet doen, nu Denemarken in 2012 een Ilse-kloon stuurde die het ook niet echt briljant deedquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Ilse DeLange sluit een deelname aan het Eurovisie Songfestival toch ook niet uit, maar Ilse staat er niet om te springen. Dat vertelt Ilse in Mikro Gids. Ze zegt niet direct ‘nee’. “Voorlopig voel ik nog steeds niet de behoefte. Als kind was ik een groot Songfestivalliefhebber. Wij zaten altijd als gezin voor de buis. Maar toen het festival steeds meer een spektakel- en freakshow werd, haakte ik af. Wat dat betreft ben ik Anouk dankbaar. Het liedje doet er nu weer toe. Anouk heeft bewerkstelligd dat de artiesten die hier pertinent tegen waren, zoals ik, ineens anders zijn gaan denken.
Ik zit er ook niet op te wachten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, nu Denemarken in 2012 een Ilse-kloon stuurde die het ook niet echt briljant deed
yup. Als hij net als Anouk zo'n vrijkaart zou krijgen zelf mag bepalen hoe de act eruit komt te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Greys het volgende:
Heeft Armin ooit aangegeven wel te willen dan?
Kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Dat was dit jaar toch al een beetje zo (of eigenlijk: een middenweg tussen postcard en kort portret)?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Producent J. Lagermand Ludme: De Deense omroep DR neemt afscheid van de postcards voorafgaand aan optreden tijdens het Eurovisie Songfestival. De toeristische filmpjes worden vervangen door korte portretten van de deelnemer. De kijker leert de deelnemers zo meer kennen.
Dan is het helemaal dom dat ze hem niet gebeld hebbenquote:Op vrijdag 13 september 2013 07:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
yup. Als hij net als Anouk zo'n vrijkaart zou krijgen zelf mag bepalen hoe de act eruit komt te zien.
Zouden ze Irma de backingvocal naar voren schuiven?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef ato het volgende:
Vandaag bij de Coen en Sander show, FM 3 "Armin van Buuren gaat niet naar het songfestival"...
Snik, snik, snik, snik................
Armin vertelde dat hij niet gebeld is en eigenlijk het songfestival niet zag zitten.
Wel had hij geruchten gehoord dat Anouk of haar management wederom met het songfestival te maken heeft volgend jaar...........
Coen en Sander gaat het uitzoeken..
Ik moet bijkomen van deze teleurstelling.
Volgens mij wel... zeker met budgetkwesties in omroepland zal hij nog steeds een dikke vinger in de pap hebben... zij krijgt nu mooie exposure via The Voice en hoppa... volgend jaar naar Kopenhagenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef Greys het volgende:
Hm. Daar zeg je wat.
Bemoeit John de Mol zich er nog steeds mee dan?
Zaterdag 14 september Opium Tv. Samen met Cornald Maas blikte Anouk terug op het Songfestival.quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef ato het volgende:
In het interview met Cornald Maas en Anouk gisteren, werd wel over het songfestival gesproken.
Maar niet over het aankomend ESF. Dus niet over het schrijven van een liedje voor Shirma.
Het viel mij wel op dat Anouk enthousiast over het ESF was en er erg veel van had genoten!
Sinds meer dan 10 jaar bij een optreden.
Het was een leuk interview.
Bronquote:Regels Eurovisie Songfestival aangescherpt
De organisatie van het Eurovisie Songfestival heeft de regels rond de jury van de liedjeswedstrijd aangepast. Dat is gedaan om meer openheid te krijgen in hoe de vakjury stemt. Daarom worden de namen van de juryleden vooraf openbaar gemaakt.
Verder wordt na de finale bekendgemaakt hoe de individuele juryleden hebben gestemd. Niet alleen hun puntentelling wordt openbaar gemaakt, maar ook hoe ze in de halve finales hebben gestemd komt op een speciale website te staan.
Daarnaast worden de resultaten van de televoting openbaar gemaakt. Tijdens de uitzending worden de resultaten van de jury en die van de televoting bij elkaar opgeteld waarna er een puntenverdeling uitrolt. Die wordt op tv bekendgemaakt.
Ook mogen juryleden niet in de nationale jury van een land zitting nemen als ze al in de twee voorgaande edities van het songfestival in de jury hebben gezeten. Zo wil organisator EBU de diversiteit van de jury waarborgen.
Die Kim.... daar sprongen de glitters en sterren nog net niet vanafquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:17 schreef ato het volgende:
De winnaar of wel winnaressen. Was ook de leukste...
Wat bedoel je Vulture???
De branie straalt er aan alle kanten vanaf, was in Holland's Got Talent ook al zo. Lijkt me in 'real life' een bloedirritant joch, maar op tv vind ik zo'n type juist wel leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef ato het volgende:
Aah ja die Kim met zijn 2 kusjes, wel bijdehand hoor "Er kan van alles gebeuren"..
Volgens mij is dat met het Junior Songfestival niet zo, daar hadden ze het overquote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Spanje doet automatisch mee omdat zij mee financieren. Samen met Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italië en Spanje dus.
Omgquote:Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is dat met het Junior Songfestival niet zo, daar hadden ze het over
Geeft toch niksquote:Op zondag 29 september 2013 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omgik dacht dat het over volwassen Eurovisie Songfestival ging. Sorrie!
Cyprus stopt met het Songfestival. Door geldgebrek wordt er het komende jaar fors bezuinigd.quote:Op zondag 29 september 2013 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Cyprus haakt waarschijnlijk wel af bij het echte ESF en Turkije wil met hun eigen Turkvision meer landen wegtrekken bij het ESF. Roerige tijden dus.
Ato, nog niet veel nieuws.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef ato het volgende:
Overigens eind augustus, einde vakantie zullen wij meer horen.
Eind deze week????
bron/link?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:18 schreef KoningPils het volgende:
25 november wordt bekend wie ons land gaat vertegenwoordigen.
Ik zie haar niet zo snel een liedje voor een ander schrijven eigenlijk.. misschien produceert Armin of een andere DJ haar lied welquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh, ik lees net op FB bij iemand die het weten kan dat Ilse idd wel een zekerheidje is, maarrrrrrrrrrrr.... dat het ook als duet of alleen als componist kan zijn, dat zij meewerkt...
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef Drrk het volgende:
Zolang Armin maar niet zelf op het podium staat.
Op de 1 of andere manier vind ik het lied dan totaal niet overkomen. Ik moet hierbij meteen denken aan Deep Zone & Balthazar in 2008.quote:
Leuk hè dat Cornald weer erbij isquote:Op woensdag 6 november 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
Cornald Maas terug als commentator, is bevestigd.
Alleen wel samen met Jan Smit
Nou vind ik dat eigenlijk een prima compromis, want Jan deed het vooral vorig jaar eigenlijk prima en zat er helemaal niet doorheen te tetteren. Daniël Dekker was de irritante.
Cornald weet wie namens ons land meedoet vertelde hij in RTLLN. Wordt op 25 november bekend gemaakt hij is zelf verbaasd over zei ie.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Hm... dat ene concert is misschien nog wel te verplaatsen. Want verder staat er die hele maand niets in haar online agenda behalve die ene.
Maar idd, zo zeker is het allemaal nog niet
Het ligt mss de laatste twee dagen voor de hand, maar daarvoor gaf ze juist altijd aan er niet echt voor open te staan. Dus op zich kan hij daarover nog verbaasd zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Aoibhin het volgende:
Als Cornald zegt dat hij verbaasd is over de artiest, dan zal het vast Ilse niet zijn. Die ligt namelijk zo voor de hand.
Ik ben ook erg benieuwd. Wel jammer dat er weer geen voorrondes komen, maar ik snap het wel.
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 00:30:06Hey watchers #songfestival - cliffhanger voor het weekend: het is toch echt anders -qua Ned inzending- dan men zegt/denkt. Holadijee reageer retweet
Of Cornald kan bedoelen op een DJ Armin van Buuren holadijeequote:Op zaterdag 9 november 2013 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Hmzzz... zou het dan toch iemand anders zijn....
Wat zei ze dan dat het toch wel bevestigde?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef BVO het volgende:
Zonder het echt te zeggen bevestigde ze het net wel in RTL Late Night.
Nee..quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me ineens dat het ook wel eens Kim-Lian zou kunnen zijn... de AVRO zal vast een vinger in de pap willen in hun eerste jaar...
Zat jij nog in het gesloten ESF forum?quote:
Jaquote:Op zondag 10 november 2013 12:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zat jij nog in het gesloten ESF forum?![]()
Kaartverkoop Eurovision in concert Melkweg start 30 november.
Hahaha, die Holadijee van Cornald z'n tweet bedoel je?quote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag op een site de theorie dat Holadijee zou staan voor Hollandse DJ
Ik vind het nu al weer leuk al dat speculeren
Holadiejee volgens mijquote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, die Holadijee van Cornald z'n tweet bedoel je?
Ook een leuke theorie jaWant normaal schrijf je het anders toch? Hoe ook alweer?
Het lijkt mij een bijzonder prettig gebeuren als het zo blijkt te zijn!quote:Op zondag 10 november 2013 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Holadiejee volgens mij
Maar de combi Waylon met een lied van Ilse schijnt nu toch wel het meest hardnekkige gerucht te zijn
Albert V wist eerst ook zeker dat het Ilse was die er heen gingquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:25 schreef borisz het volgende:
Waylon dus. Ilse schrijft het liedje. Aldus Albert V.
Zolang de AVROTROS zich koest houdt komt het met Waylon en Ilse wel goed(lees niet met de muziek bemoeien)quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Albert V wist eerst ook zeker dat het Ilse was die er heen ging
Maar dit zal het idd wel zijnIk ben er wel blij mee. Ligt nog even aan het nummer, maar Waylon is een goede keuze.
Maar bij de toppers was dat zeker geen probleem meneer Gordon?quote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is het niet eens met de manier waarop AvroTros omgaat met het Songfestival vertelt hij op Radio 538. “Ik vind het Songfestival toch altijd een soort competitie waar zes tot acht artiesten zingen, zodat je kunt kiezen als land. Nu wordt het toch weer één artiest en dat vind ik jammer. Dan is toch een beetje de grandeur van het Songfestival weg.” Volgens geruchten gaat het om Ilse DeLange. “Haar laatste nummer vind ik bijvoorbeeld verschrikkelijk. “Als je dat stuurt, dan weet je zeker dat je nooit in de finale komt. Je bent afhankelijk van haar keus.” Volgens Gordon is het een goed idee als Ilse de competitie aangaat met bijvoorbeeld Bo Saris of Waylon.
[ afbeelding ]
Ha, nu je het zegt... dat was idd ook uitgemaakte zaak wie er ging.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Maar bij de toppers was dat zeker geen probleem meneer Gordon?
Cornald Maas zei op twitter iemand waar je niet gauw van verwacht ...Zou hij Waylon bedoelen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:25 schreef borisz het volgende:
Waylon dus. Ilse schrijft het liedje. Aldus Albert V.
Denk dat hij Armin (of een andere DJ) bedoeldequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cornald Maas zei op twitter iemand waar je niet gauw van verwacht ...Zou hij Waylon bedoelen?
Die man heeft echt de hersenactiviteit van een amoebe he.... nu klagen over die selectieprocedure terwijl je er zelf ook op die manier voor bent geselecteerdquote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is het niet eens met de manier waarop AvroTros omgaat met het Songfestival vertelt hij op Radio 538. “Ik vind het Songfestival toch altijd een soort competitie waar zes tot acht artiesten zingen, zodat je kunt kiezen als land. Nu wordt het toch weer één artiest en dat vind ik jammer. Dan is toch een beetje de grandeur van het Songfestival weg.” Volgens geruchten gaat het om Ilse DeLange. “Haar laatste nummer vind ik bijvoorbeeld verschrikkelijk. “Als je dat stuurt, dan weet je zeker dat je nooit in de finale komt. Je bent afhankelijk van haar keus.” Volgens Gordon is het een goed idee als Ilse de competitie aangaat met bijvoorbeeld Bo Saris of Waylon.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me stug dat hij Waylon bedoelde, want die roept al jaren dat hij graag mee wil doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cornald Maas zei op twitter iemand waar je niet gauw van verwacht ...Zou hij Waylon bedoelen?
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man heeft echt de hersenactiviteit van een amoebe he.... nu klagen over die selectieprocedure terwijl je er zelf ook op die manier voor bent geselecteerd
Waar las/hoorde je dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Pluto1975 het volgende:
Volgens Armin zelf heeft hij géén nummer geproduceert voor het SF. Het blijft wel spannend zo, wellicht een andere DJ, zou het niet heel erg vinden, ben geen fan van Armin.
Kan Cornald wel niet verwachtten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me stug dat hij Waylon bedoelde, want die roept al jaren dat hij graag mee wil doen
Waarom zou Cornald het niet verwachten dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kan Cornald wel niet verwachtten.
Oh, daar is geen ruimte meer voor 'misschien bedoelt ie het stiekem anders' iddquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Pluto1975 het volgende:
Op z´n FB staat: Ik lees zojuist dat ik een nummer zou produceren voor het Songfestival, hierbij wil ik even laten weten dat dit niet het geval is.
Gaat hij ook mee op het podium?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is die DJ wel gewoon Daniel Dekker
Hou op! Huuuuuuuu! Het zal je gebeurenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is die DJ wel gewoon Daniel Dekker
Ik lach me dood als het straks gewoon een Ralf Mackenbach blijkt te zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, daar is geen ruimte meer voor 'misschien bedoelt ie het stiekem anders' idd
Albert V moet maar weer iets nieuws verzinnen om als zekerheidje te brengen dan
Nu je het zegt....niet te hopen dat ze zichzelf moet aankondigenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Miss Montreal zou ook nog heel goed de tweede of derde persoon kunnen zijn.
Zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Jup, maar daar heeft Ilse weer helemaaaaaaaaaaal de stem niet voor, vind ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:19 schreef Pluto1975 het volgende:
Eens, een duet is al snel truttig, tenzij er een knalharde productie achter zit (Noorwegen 2013)
*ril*quote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Ilse en Waylon ook nog wel een Never ever let you go- achtig liedje doen zoals Denemarken in 2001... Blijft een van mijn favorieten allertijden
quote:
Ja die vond ik ook zaligquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Ilse en Waylon ook nog wel een Never ever let you go- achtig liedje doen zoals Denemarken in 2001... Blijft een van mijn favorieten allertijden
Heerlijk.quote:
Dito!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:17 schreef Pluto1975 het volgende:
Moet het effe kwijt: ben zó nieuwsgierig!!!
Worst nightmare als je het mij vraagt...quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
Ik lees dat stukje steeds verkeerd denk ik
Ze bedoelen dan toch Ilse, Waylon en Lohues, en dan zonder DJ?
Als het die Daniel wordt, gaan we dus een countrynummer krijgen, gezongen door een trio?
WTF
Hahahhaa ja zo klinkt het wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Worst nightmare als je het mij vraagt...
Ow ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
Ik lees dat stukje steeds verkeerd denk ik
Ze bedoelen dan toch Ilse, Waylon en Lohues, en dan zonder DJ?
Als het die Daniel wordt, gaan we dus een countrynummer krijgen, gezongen door een trio?
WTF
Countrynummer? Neuh... Daniel Lohues? JAAA! Die man heeft toch geen internationale uitstraling? Dat 'past' toch niet naast een Ilse of Waylon? Kan me niet voorstellen dat AVROTROS die gast mee naar Denemarken stuurt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Worst nightmare als je het mij vraagt...
Ik draai het om, eerste keus Waylon (als podiumzanger daar dan, Ilse mag best het liedje schrijven). Verder eens. Is het al 25 november?quote:Op zondag 17 november 2013 00:02 schreef Pluto1975 het volgende:
lohues mag wegblijven, over bijeengeraapt zooitje gesproken....Voor mij mag het Ilse zijn met een hippe productie van een goede DJ, tweede keus is Waylon, derde keus is samen, en verder hoeft er niemand bij (ook geen trijntje of marco, yuk)
Ilse heeft iig 1 concert met een orkest staan in Haarlem, 1 dag voor de finale (dus generale repetities ESF). Maar dat kan vast worden verschovenquote:Op zondag 17 november 2013 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we de agenda van Lohues, Waylon en Ilse niet ergens checken voor de 25e en voor mei 2014?
Waar is heur haar?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind Waylon van de genoemde drie sowieso de enige met ENIGE internationale uitstraling.
Ilse ook niet zo zeer. Maar misschien heb ik het mis en heb ik te weinig van haar gehoord en gezien.
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Het trio gerucht komt hier vandaanquote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef Pluto1975 het volgende:
Waar komen overigens de geruchten vandaan dat het een trio wordt....eigenlijk terug bij af.....ilse schrijft, waylon zingt en dj produceert, dat zou ideaal zijn
quote:15/11/2013 - We zijn er de site niet naar om het ene gerucht na het andere de wereld in te sturen, maar in dit geval volgen de ontwikkelingen zich helaas in sneltempo op. Nog maar eens naar Nederland dus waar volgens Show Vandaag op SBS blijkt dat Ilse De Lange naar het Songfestival gaat als lid van een driekoppige gelegenheidsformatie, die ook zou bestaan uit Waylon en een nog niet nader genoemde derde lid. Volgens onze informatie zou het om Daniël Lohues gaan. Anderen tippen op DJ Sander Kleinenberg.
Lohues heeft geen tijd.quote:Op zondag 17 november 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
Lohues gaat niet mee naar het Eurovisie![]()
Tenminste, die heeft een complete theatertour staan in april, mei 2014 die ook op de halve finale data staat.
Spannend!quote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Oke:
- Het is iig geen solozanger(es), dat is zeker.
- Duet is 'zo goed als zeker'.
- Ilse en Waylon zijn er 'bij betrokken', dat is zeker.
- Er is nog een derde persoon 'bij betrokken'. Dat is ook zeker.
- Of dat Lohues is als schrijver samen met Ilse bv of dat het een DJ is, nog onbekend.
- Management van Lohues ontkent het nog, maar dat zegt niets
Bron: (iemand van) Songfestivalweblog
Ik hoop het, dat Waylon de enige on stage isquote:Op donderdag 21 november 2013 06:59 schreef ato het volgende:
Ik ben terug van 3 heerlijke weken in Gran Canria en heb uiteraard het nieuws gevolgd over de Nederlandse inzending.
Ik zeg ja tegen Waylon, desnoods samen met Ilse. Ik weet niet wat ik moet denken aan de rol van Daniel?
Nieuwe geruchten zijn dat Waylon alleen op stage is, met een lied geschreven door Ilse en geproduceert door Daniel.
Dat riekt naar country. Ik heb eigenlijk weinig met country tenzij in het een leuk jasje wordt gestoken zoals Texas lighting of Denemarken 2001.
Maar Waylon is 100 procent entertainer, pracht jong om te zien en heeft een goede stem..
Nog 4 dagen en wij weten het..
Overigens heb ik veel ESF liedjes gehoord hier in bars, radio en er werden zelfs ESF avonden gehouden was gezellig hoor..
Begin 2014.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer gaat het subforum weer open? Zo langzaam aan beginnen de diverse selecties weer en ook onze eigen inzending is maandag bekend?
Ook Bulgarije is volgend jaar niet van de partij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:00 schreef Greys het volgende:
Servië haakt af![]()
http://www.songfestivalwe(...)e-songfestival-2014/
Zeg dat wel!quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:53 schreef Cee het volgende:
Bye bye baby, bye bye...
Helaas moeten we jullie mededelen dat het ESF subforum aan het einde van dit weekend (7 juli) gesloten gaat worden. Deze locomotief met de liefste en leukste passagiersgaat helaas maar stapvoets vooruit en er is meer nodig dan reizigers om hem op stoom te laten komen. Zoals bijvoorbeeld een Songfestival. En die komt er, maar gezien het feit dat nieuws omtrent dit jaarlijkse evenement momenteel maar mondjesmaat is, hebben we besloten om de boel te ontkoppelen en even op een zijspoor te zetten. Het zij zo.
De wagons worden de komende maanden opgepoetst, de stoelen worden opnieuw bekleed, het spoorboekje wordt nog eens flink onder handen genomen en dan gaan we begin 2014 weer geheel volgens planning met volle kracht vooruit, op de rails, kedeng kedeng, recht op het circus in Denemarken af!
We willen jullie voor nu bedanken voor jullie enthousiasme, inzet, liefde, humor, verhitte discussies, geweldige inzichten, sarcasme en eufooooriaaaaaaa! We hopen jullie allemaal weer te zien zodra het vrolijkste subforum van Fok! over een paar maanden weer back in business is.
Maar voor nu:
Don't cry honey don't cry
Gonna walk out the door
But I'll soon be back for more
Ben maandag vrijquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
AvroTros zenden de persconferentie dit jaar live uit met een livestream via Songfestival.nl.
Wat heerlijk.quote:
Hoelaat ik mn nest uitkom bedoel je?quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat heerlijk.
Weet je ook hoelaat? Middag , avond?
Weet ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat heerlijk.
Edit: hoelaat is de persbijeenkomst in de Wisseloordstudio?
Ja spannend!quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:16 schreef grazz het volgende:
Ik begin het ineens weer spannend te vinden. Nog maar een paar nachtjes!
Maandagavond zal Anouk praten over de stemproblemen die ze had tijdens haar Symphonica in Rossoconcerten. En heel waarschijnllijk zal Anouk haar mening geven over de Nederlandse inzending voor 2014.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:18 schreef grazz het volgende:
Wordt nog leuk bij P&W. Stel het is Ilse voor NL. Zou Anouk iets positiefs kunnen zeggen over Ilse en haar lied?
12.30 want vanaf dan wordt live gestreamed .quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat heerlijk.
Edit: hoelaat is de persbijeenkomst in de Wisseloordstudio?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:18 schreef grazz het volgende:
Wordt nog leuk bij P&W. Stel het is Ilse voor NL. Zou Anouk iets positiefs kunnen zeggen over Ilse en haar lied?
Ik denk het eigenlijk wel... Zou je voor enkel een artiest bekend maken die setting kiezenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef Greys het volgende:
Maar denken jullie echt dat we maandag het lied ook al horen?
Mwah, ik zie het niet zo. Anouk was afgelopen jaar onze inzending en heeft het erg goed gedaan, dus zij kan wel een zinnig commentaar geven op de deelnemer van dit jaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk juist doordat Anouk bij P&W zit as maandag het Ilse is die er heel erg bij betrokken is... het lijkt me een zet van een redacteur die weet hoe de verstandhouding tussen beide dames is en hoopt op publiciteit en kijkcijfers... misschien wel ingefluisterd door Cornald..
Ik ben nog nergens mee in de weer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ben je erg in de weer met de locomotief, hulp nodig?
De naam Sander Kleinenberg kwam ik ook tegen tussen al die namen die mogelijk betrokken zijn bij onze inzending. Hij heeft in elk geval Blue Bittersweet geremixed:twitter:
Als het zoiets wordt zou ik wel heel blij zijnquote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef grazz het volgende:
De naam Sander Kleinenberg kwam ik ook tegen tussen al die namen die mogelijk betrokken zijn bij onze inzending. Hij heeft in elk geval Blue Bittersweet geremixed:twitter:
https://soundcloud.com/kleinenberg/blue-bittersweet-ilse-de-lange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |