Waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef Drrk het volgende:
Zolang Armin maar niet zelf op het podium staat.
Op de 1 of andere manier vind ik het lied dan totaal niet overkomen. Ik moet hierbij meteen denken aan Deep Zone & Balthazar in 2008.quote:
Leuk hè dat Cornald weer erbij isquote:Op woensdag 6 november 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
Cornald Maas terug als commentator, is bevestigd.
Alleen wel samen met Jan Smit
Nou vind ik dat eigenlijk een prima compromis, want Jan deed het vooral vorig jaar eigenlijk prima en zat er helemaal niet doorheen te tetteren. Daniël Dekker was de irritante.
Cornald weet wie namens ons land meedoet vertelde hij in RTLLN. Wordt op 25 november bekend gemaakt hij is zelf verbaasd over zei ie.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Hm... dat ene concert is misschien nog wel te verplaatsen. Want verder staat er die hele maand niets in haar online agenda behalve die ene.
Maar idd, zo zeker is het allemaal nog niet
Het ligt mss de laatste twee dagen voor de hand, maar daarvoor gaf ze juist altijd aan er niet echt voor open te staan. Dus op zich kan hij daarover nog verbaasd zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Aoibhin het volgende:
Als Cornald zegt dat hij verbaasd is over de artiest, dan zal het vast Ilse niet zijn. Die ligt namelijk zo voor de hand.
Ik ben ook erg benieuwd. Wel jammer dat er weer geen voorrondes komen, maar ik snap het wel.
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 00:30:06Hey watchers #songfestival - cliffhanger voor het weekend: het is toch echt anders -qua Ned inzending- dan men zegt/denkt. Holadijee reageer retweet
Of Cornald kan bedoelen op een DJ Armin van Buuren holadijeequote:Op zaterdag 9 november 2013 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Hmzzz... zou het dan toch iemand anders zijn....
Wat zei ze dan dat het toch wel bevestigde?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef BVO het volgende:
Zonder het echt te zeggen bevestigde ze het net wel in RTL Late Night.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |