Die Kim.... daar sprongen de glitters en sterren nog net niet vanafquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:17 schreef ato het volgende:
De winnaar of wel winnaressen. Was ook de leukste...
Wat bedoel je Vulture???

De branie straalt er aan alle kanten vanaf, was in Holland's Got Talent ook al zo. Lijkt me in 'real life' een bloedirritant joch, maar op tv vind ik zo'n type juist wel leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef ato het volgende:
Aah ja die Kim met zijn 2 kusjes, wel bijdehand hoor "Er kan van alles gebeuren"..

Volgens mij is dat met het Junior Songfestival niet zo, daar hadden ze het overquote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Spanje doet automatisch mee omdat zij mee financieren. Samen met Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italië en Spanje dus.

Omgquote:Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is dat met het Junior Songfestival niet zo, daar hadden ze het over
 ik dacht dat het over volwassen Eurovisie Songfestival ging. Sorrie!
 ik dacht dat het over volwassen Eurovisie Songfestival ging. Sorrie!

Geeft toch niksquote:Op zondag 29 september 2013 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omgik dacht dat het over volwassen Eurovisie Songfestival ging. Sorrie!

Cyprus stopt met het Songfestival. Door geldgebrek wordt er het komende jaar fors bezuinigd.quote:Op zondag 29 september 2013 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Cyprus haakt waarschijnlijk wel af bij het echte ESF en Turkije wil met hun eigen Turkvision meer landen wegtrekken bij het ESF. Roerige tijden dus.

Ato, nog niet veel nieuws.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef ato het volgende:
Overigens eind augustus, einde vakantie zullen wij meer horen.
Eind deze week????

bron/link?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:18 schreef KoningPils het volgende:
25 november wordt bekend wie ons land gaat vertegenwoordigen.

Ik zie haar niet zo snel een liedje voor een ander schrijven eigenlijk.. misschien produceert Armin of een andere DJ haar lied welquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh, ik lees net op FB bij iemand die het weten kan dat Ilse idd wel een zekerheidje is, maarrrrrrrrrrrr.... dat het ook als duet of alleen als componist kan zijn, dat zij meewerkt...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |