Ik mis volgens mij die ene blonde leadzangeres...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Op 26 april 2011 werd bekendgemaakt dat de meiden van Close II You bezig zijn met een comeback.
Laten we dat maar niet doen, nu Denemarken in 2012 een Ilse-kloon stuurde die het ook niet echt briljant deedquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Ilse DeLange sluit een deelname aan het Eurovisie Songfestival toch ook niet uit, maar Ilse staat er niet om te springen. Dat vertelt Ilse in Mikro Gids. Ze zegt niet direct ‘nee’. “Voorlopig voel ik nog steeds niet de behoefte. Als kind was ik een groot Songfestivalliefhebber. Wij zaten altijd als gezin voor de buis. Maar toen het festival steeds meer een spektakel- en freakshow werd, haakte ik af. Wat dat betreft ben ik Anouk dankbaar. Het liedje doet er nu weer toe. Anouk heeft bewerkstelligd dat de artiesten die hier pertinent tegen waren, zoals ik, ineens anders zijn gaan denken.
Ik zit er ook niet op te wachten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, nu Denemarken in 2012 een Ilse-kloon stuurde die het ook niet echt briljant deed
yup. Als hij net als Anouk zo'n vrijkaart zou krijgen zelf mag bepalen hoe de act eruit komt te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Greys het volgende:
Heeft Armin ooit aangegeven wel te willen dan?
Kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Dat was dit jaar toch al een beetje zo (of eigenlijk: een middenweg tussen postcard en kort portret)?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Producent J. Lagermand Ludme: De Deense omroep DR neemt afscheid van de postcards voorafgaand aan optreden tijdens het Eurovisie Songfestival. De toeristische filmpjes worden vervangen door korte portretten van de deelnemer. De kijker leert de deelnemers zo meer kennen.
Dan is het helemaal dom dat ze hem niet gebeld hebbenquote:Op vrijdag 13 september 2013 07:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
yup. Als hij net als Anouk zo'n vrijkaart zou krijgen zelf mag bepalen hoe de act eruit komt te zien.
Zouden ze Irma de backingvocal naar voren schuiven?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef ato het volgende:
Vandaag bij de Coen en Sander show, FM 3 "Armin van Buuren gaat niet naar het songfestival"...
Snik, snik, snik, snik................
Armin vertelde dat hij niet gebeld is en eigenlijk het songfestival niet zag zitten.
Wel had hij geruchten gehoord dat Anouk of haar management wederom met het songfestival te maken heeft volgend jaar...........
Coen en Sander gaat het uitzoeken..
Ik moet bijkomen van deze teleurstelling.
Volgens mij wel... zeker met budgetkwesties in omroepland zal hij nog steeds een dikke vinger in de pap hebben... zij krijgt nu mooie exposure via The Voice en hoppa... volgend jaar naar Kopenhagenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef Greys het volgende:
Hm. Daar zeg je wat.
Bemoeit John de Mol zich er nog steeds mee dan?
Zaterdag 14 september Opium Tv. Samen met Cornald Maas blikte Anouk terug op het Songfestival.quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef ato het volgende:
In het interview met Cornald Maas en Anouk gisteren, werd wel over het songfestival gesproken.
Maar niet over het aankomend ESF. Dus niet over het schrijven van een liedje voor Shirma.
Het viel mij wel op dat Anouk enthousiast over het ESF was en er erg veel van had genoten!
Sinds meer dan 10 jaar bij een optreden.
Het was een leuk interview.
Bronquote:Regels Eurovisie Songfestival aangescherpt
De organisatie van het Eurovisie Songfestival heeft de regels rond de jury van de liedjeswedstrijd aangepast. Dat is gedaan om meer openheid te krijgen in hoe de vakjury stemt. Daarom worden de namen van de juryleden vooraf openbaar gemaakt.
Verder wordt na de finale bekendgemaakt hoe de individuele juryleden hebben gestemd. Niet alleen hun puntentelling wordt openbaar gemaakt, maar ook hoe ze in de halve finales hebben gestemd komt op een speciale website te staan.
Daarnaast worden de resultaten van de televoting openbaar gemaakt. Tijdens de uitzending worden de resultaten van de jury en die van de televoting bij elkaar opgeteld waarna er een puntenverdeling uitrolt. Die wordt op tv bekendgemaakt.
Ook mogen juryleden niet in de nationale jury van een land zitting nemen als ze al in de twee voorgaande edities van het songfestival in de jury hebben gezeten. Zo wil organisator EBU de diversiteit van de jury waarborgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |