Ik vroeg slechts naar tips mensen, meer niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Foto en/of stats (BMI + bodyfat%) minimum. Anders kun je 100 posts doordiscussieren zonder dat we weten hoe je ervoor staat en welk advies je nodig hebt.
Leggings dragen of geen rok meer aan doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:56 schreef Klokov het volgende:
Heeft er iemand een oplossing voor bovenbenen die tegen elkaar aanwrijven en een uitslag veroorzaken?
Was srs hoor, ga gewichtheffen. Maargoed jij wilt alleen armen trainen, en meer tips dan die er eerder zijn gegeven heb ik niet voor je.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vroeg slechts naar tips mensen, meer niet.
BMI zit ik te hoog in volgens GGD (27-ish) en andere bronnen (GGD gaf al aan dat ik te zwaar was op mijn 13 maar gaven ook aan: lichamelijk in piekconditie op het oog), vetpercentage is helemaal lastig.
Dat is voor mannen natuurlijk niet echt een optie.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leggings dragen of geen rok meer aan doen.
Maar ik zou niet weten hoe je als man daar schuurplekken krijgtquote:Op maandag 29 juli 2013 01:47 schreef CylonNL het volgende:
Dat is voor mannen natuurlijk niet echt een optie.
Hokjesdenken.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik zou niet weten hoe je als man daar schuurplekken krijgtMeeste mannen dragen toch ook geen hotpants (toch?!).
Ik heb geregeld, zeker na t benen trainen, dat mn bovenbenen lekker tegen elkaar aanschuren. Pijpjes van boxershorts icm met zweet maken het schuren, dus de uitslag, alleen maar erger bij mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik zou niet weten hoe je als man daar schuurplekken krijgtMeeste mannen dragen toch ook geen hotpants (toch?!).
Pics van jou in je hotpantsquote:
Bovenbenen zijn te groot en schuren tegen elkaar aan tijdens het lopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Check DM.quote:
Fixedquote:Op zondag 28 juli 2013 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Kail wilt gewoon iets achter laten in de Fitness/bodybuilding community geld verdienen, en dat is hem denk ik wel gelukt.
Ik krijg altijd tering erge jeuk in m'n gezicht van beta alaninequote:Op zondag 28 juli 2013 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
Als je nog een pre-workout wil formuleren: caffeine, eventueel beta-alanine voor de HARDCORE TINTELINGEN, een paar waardeloze goedkope andere stoffen erdoor die goed klinken en wat rattenstudies achter de naam hebben en voila.
50000% winstmarge eroverheen en verkopen in je webshop.
we lachen erom, maar degenen die er miljonair mee zijn geworden lachen het hardstquote:
Yupquote:Op maandag 29 juli 2013 05:15 schreef star_gazer het volgende:
we lachen erom, maar degenen die er miljonair mee zijn geworden lachen het hardst
planet fitness heeft toch ook een grunt alarm? Zodra je een beetje inspanning levert gaat er een alarm af en komt er iemand naar je toe om je te vertellen dat je moet dimmenquote:
Is dit de doelgroep?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:10 schreef Drinky het volgende:
planet fitness heeft toch ook een grunt alarm? Zodra je een beetje inspanning levert gaat er een alarm af en komt er iemand naar je toe om je te vertellen dat je moet dimmen
Met een beetje fatsoenlijke benen schuur je je broeken echt wel kapot. Been there, done that.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grunt alarm en pizza sessies zijn gewoon populistische gedoe van PF waarmee ze publiciteit hopen te krijgen. En dat lukt aardig, zelfs in dit topic.quote:
Jup same here! Broeken gaan altijd kapot aan de binnenkant en lopende in een Short met dit warme klamme weer is ook geen pretje na verloop van tijdquote:Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Met een beetje fatsoenlijke benen schuur je je broeken echt wel kapot. Been there, done that.
Mijn bovenbenen heb ik ooit gemeten en waren 70 cm omtrek. Geen idee wat het nu is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:59 schreef 1517 het volgende:
Heb een middel van 29/30 maar mijn benen zijn 32/34.
Heel vervelend, het is zelfs nu zo erg dat ik een veel te dure G-star hipster broek aan heb met 3D pijpen
Kali muscle G4Pquote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef esv7 het volgende:
Wtf Kali Muscle in de nieuwe planet fitness reclame.
Over het algemeen 3 setjes en 8 reps. Behalve de deadlift, squat en benchpress deze doe ik voornamelijk voor kracht en dan max 5 reps!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit trouwens, verder. Hoeveel sets/reps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |