Ik wil er niets meer over zeggen anders danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, net klaar met teruglezen. BB die doet als of hij dronken is
Zo praat je niet tegen een meerdere! En haal de grove smoel van je schedel.quote:
Prima plan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben bored. Morgen chickies hosselen hngg?
''Ik poep op uw strepen KORPORAALTJEEE!!!'' Zo beter?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een meerdere! En haal de grove smoel van je schedel.
Ik moet alleen wel in m'n eentje, is verder niemand hierquote:
Eh, verkeerde topic?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:25 schreef EricOscuro het volgende:
Mensen die zo obsessief bezig zijn met mensen die gay zijn....![]()
Twijfel je aan jezelf?
Geen idee, wat denk je zelf?quote:
hehequote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh modje.
Bevalt het modschap je een beetje?
In die van mij komt wel waterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Zwembad hebben mijn ouders ook. Maar die is leeg en staat vol planten
Niet zo handig om dit op internet te zettenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Zwembad hebben mijn ouders ook. Maar die is leeg en staat vol planten
hehequote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niet zo handig om dit op internet te zetten
Vergeet de worstjes nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:11 schreef Erasmo het volgende:
Denk er maar even over na ER
Ondertussen ben ik ff douchen en de stad in, moet nog rookmot halen voor de bbq
Mogguh Heer Rommelquote:
Die hepquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Denken laat je maar aan een paard over. Die hep een grote kop.
't is toch 'dat hep' dat weet ik zelfsquote:
'Hun hep' dan nog altijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is toch 'dat hep' dat weet ik zelfs
Al, daar wacht ik ook op je. Je hebt nog 12 minuten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Weet je wat je kunt jitzzze? Naar de Mokerhei lopen
Bij de plantjes?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Tis goed met je. Kom deze kant maar op. Drinken we koude biertjes
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niet zo handig om dit op internet te zetten
11:00B, huidige tijd dus...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar om een lang verhaal kort te maken ER, de schoenen en de Kiwi staan hier klaar voor je. Ik verwacht je om 10:00A sharp.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tijdzone, maar ik kan er niet zo goed mee omgaan
Aha, duidelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tijdzones..
Z= 0
A= Wintertijd hier. (+1)
B= Zomertijd hier. (+2)
Dus, 09:00Z = 10:00A= 11:00B.
Hier slaat op NL, je zou ook LT kunnen gebruiken (local time). Maar elke tijdzone heeft zijn eigen letter.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, duidelijk![]()
Maar dat "hier" gedeelte, dat is toch relatief?
Correct, op bv Kreta is het een uur later, Z+ 3. Oftewel, onze huidige tijd (zomertijd=B) +1.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, duidelijk![]()
Maar dat "hier" gedeelte, dat is toch relatief?
Dat word dan toch C?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, op bv Kreta is het een uur later, Z+ 3. Oftewel, onze huidige tijd (zomertijd=B) +1.
Dat gaat vanzelf, je wordt niet ineens wakker in zone K ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen al die tijdzones zou voor mij een reden zijn om niet het leger in te gaan
Schat, ik probeer al jaren het AM/PM systeem in mn hoofd te stampen en zelfs dat lukt niet echtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf, je wordt niet ineens wakker in zone K ofzo
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ik probeer al jaren het AM/PM systeem in mn hoofd te stampen en zelfs dat lukt niet echt
Yup, atm wel, op het moment dat zij de wintertijd in gaan is het weer B. Ook daar hebben ze zomer en wintertijd.quote:
Ik vraag het wel aan mn veteraan. Of anders wacht ik wel tot ik de slet kan spelen op en een open dag en vraag het daarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Huppel, ik heb nog wel een handboek soldaat liggen.
Mag je lenen
Rogier kopie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, atm wel, op het moment dat zij de wintertijd in gaan is het weer B. Ook daar hebben ze zomer ten wintertijd.
Mjah, ik vind het nog wel meevallen.quote:
Ezelsbruggetje: ZAB (Zulu=0, A=+1, B=+2)quote:
Ik werk er te weinig mee om het te onthoudenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: ZAB (Zulu=0, A=+1, B=+2)
Wintertijd = A time (WA, "Weer Afniften")
Zomertijd = B time (ZB, "Zeer Benauwd")
Of verzin zelf iets.
Dat klopt inderdaad welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of verzin zelf iets.
Thermometer stuk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
52 graden in de zon nu, 43 in de schaduw en het is windstil boh
Gerechtigheidquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
Sta je lekker je gazonnetje te bewerken, gaat het ineens regenen
Wintertijd = A (Apres-Ski tijd)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of verzin zelf iets.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:40 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft het licht uitgedaan![]()
In één minuut donker geworden en een stormwind opgestoken...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Je hebt van die dingen die je op een bbq kan doen, dekselsquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:28 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt van die dingen die je op een bbq kan doen, deksels
Lui? Ik heb het hartstikke drukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
Het is zaterdagmiddag, 14.27 uur, tijd voor..........goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
Het is zaterdagmiddag, 14.27 uur, tijd voor..........Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Enske of Groenlo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks naar Grolschgebied.
Ik denk dat ik aan het water ga
Welkomquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks naar Grolschgebied.
Ik denk dat ik aan het water ga
Avond. Had geen bonuskaart bij me (ik doe nooit boodschappen, mijn oudersquote:
Elke kassadame heeft er ook eentje bij de kassa liggenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Avond. Had geen bonuskaart bij me (ik doe nooit boodschappen, mijn ouders), bood een man me zijne aan. Achterhoekse gemoedelijkheid
Ja, dat probeerde hij me mompelend te vertellen (al te laat, was al gescannedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Elke kassadame heeft er ook eentje bij de kassa liggen
Geen bonuskaart hebben is wel erg 1998quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde hij me mompelend te vertellen (al te laat, was al gescanned), maar ik vond het te veel moeite om uit te leggen dat mijn ouders op vakantie zijn, ik zelf thuis ben, ik nooit boodschappen doen, en dus echt geen bonuskaart heb
.
Pfftquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen bonuskaart hebben is wel erg 1998
Je verwart me met BB, dat zou me wel een heel jonge universitaire bachelor makenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh wacht, toen was je er nog niet eens
Oh wacht, dit is Samquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je verwart me met BB, dat zou me wel een heel jonge universitaire bachelor maken![]()
Wel een bonuskaart hebben...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen bonuskaart hebben is wel erg 1998
AchJa is onbekend met aanbiedingen in de supermarktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel een bonuskaart hebben...![]()
![]()
Nooit gehad en wil het ook niet.
Kijk eens naar mijn onderschrift...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
AchJa is onbekend met aanbiedingen in de supermarkt
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn onderschrift...
Op het moment dat bedrijven mijn koopgedrag aan een persoon kunnen koppelen haak ik af. Zeker als je bedenkt dat de AH een "samenwerking" is aangegaan met een zorgverzekeraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |