Bovendien heeft Johan Derksen ook geen haar meer op de plasser.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan van Halst komt ook intelligent over.
Gewoon op de plek van de Jaap Edenhal een nieuw ijspaleis neerzetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we ook de historie van het schaatsen in Amsterdam?
gewoon schaatsen in het OS stadionquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon op de plek van de Jaap Edenhal een nieuw ijspaleis neerzetten.
Oneens.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Almere ligt centraal, Heerenveen niet
Eens
Oneens
Oneensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
dat gaat gebeurenquote:
Om nog maar te zwijgen over de sporthistorie van Almere.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we ook de historie van het schaatsen in Amsterdam?
Almere ligt 3 kwartier centraler, maar daar gaat het niet om. Bij een groot toernooi krijg je het stadion toch wel vol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals mijn idool zei: "Koekoek."
ik moest altijd om 05.00 opstaan voor zwemmenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Zielig, hij moest heel vroeg op om te schaatsen.
Jij wint.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moest altijd om 05.00 opstaan voor zwemmen
want om 13.00 uur was het water dichtgevroren voor de schaatsers?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Trio met Ria en DeMart.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Henk het eigenlijk wel eens met Ria Visser gedaan?
ja dat waren nog eens zomersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
want om 13.00 uur was het water dichtgevroren voor de schaatsers?
Maar moet alles centraal? En wat is centraal? Hoe groot is Nederland nou helemaal?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Almere ligt 3 kwartier centraler, maar daar gaat het niet om. Bij een groot toernooi krijg je het stadion toch wel vol.
Het probleem is vooral dat de gemeente Heerenveen krap bij kas zit. Die hadden/hebben geen geld om in een ijsstadion te investeren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Dit is precies het probleem waar Heerenveen al jaren mee zit maar verrekte wat aan te doen
Want het aquagymnastiek clubje voor 65+'ers begon om 07.00?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik ging met vriendjes vrijwillig 6:00 zwemmen in het buitenzwembad omdat het dan lekker rustig was bij de duikplank.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Misschien kan ene Veenstra in het bestuur plaatsnemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat de gemeente Heerenveen krap bij kas zit. Die hadden/hebben geen geld om in een ijsstadion te investeren.
De provincie is eigenaar en wilde eerst niet betalen en nu ineens wel..... bovendien heeft Almere ook geen geld en toch kan er een hal komen.... er is meer dan de overheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat de gemeente Heerenveen krap bij kas zit. Die hadden/hebben geen geld om in een ijsstadion te investeren.
Zijn companen zoeken ook nog een baan, dus dat moet goed komen. Bedrijfsrecherche erbijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan ene Veenstra in het bestuur plaatsnemen.
Dat hoeft ook niet, maar blijkbaar is er in Almere meer geld om in de sport en de infrastructuur te steken. Dan is het een beetje flauw om alleen op basis van "traditie" voor Heerenveen te kiezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Maar moet alles centraal? En wat is centraal? Hoe groot is Nederland nou helemaal?
Keith Bakker ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Peter Jan Rens is ook een mensenmens.
Ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef Zipportal het volgende:
"Lekker grabbelen in de broekjes van jongetjes. "
[ afbeelding ]
Er zit ook privaat geld in het nieuwe Thialf. En of Almere het geld daadwerkelijk bij elkaar kan krijgen, ik moet het nog zien. Die financiën had de KNSB nog wel eens grondig mogen doorlichten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De provincie is eigenaar en wilde eerst niet betalen en nu ineens wel..... bovendien heeft Almere ook geen geld en toch kan er een hal komen.... er is meer dan de overheid.
Hint?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
Valt me nog mee dat er niet een plaatje wordt gepost wat ik verwachtte.
Oh sorry ik was wat traagquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
Valt me nog mee dat er niet een plaatje wordt gepost wat ik verwachtte.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorry ik was wat traag
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar de EO jongerendag negeert hij stelselmatig. De klootzak.
De paus is niet zo protestants aangelegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar de EO jongerendag negeert hij stelselmatig. De klootzak.
Purrel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij wat heeft meegenomen uit het regenwoud.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Henk Bres.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt johannes, hier maak ik een screenshot van.quote:
Hij is bekeerd door Andries.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
De paus is niet zo protestants aangelegd.
Misschien iets voor in een signature. Ik doe zo nog een suggestie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt johannes, hier maak ik een screenshot van.
Je mag aantekeningen maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puur vanwege de naam waarschijnlijk.
Heb je ook een screenshot van vorige week toen het TdF-peloton door Manigod reed?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Wat was Renske denkende
Je kiest ook wel gelijk de beste foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puur vanwege de naam waarschijnlijk.
Ik maak gewoon een muurschildering en dan ben ik zo weer vrij. Dan meteen zo'n slagroomtaartje in de mik gooien.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Wat was Renske denkende
Je pakt ook wel haar beste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puur vanwege de naam waarschijnlijk.
know'm sayin?
word? word.
Links achter Andrea zit Seth Gaaikemaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Die kerel die op Peter R. lijkt daarachter zit echt vaak in het publiek.
Ik zat te twijfelen tussen dat en dit plaatjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kiest ook wel gelijk de beste foto.
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Die kerel die op Peter R. lijkt daarachter zit echt vaak in het publiek.
Hoogst waarschijnlijk zijn er van haar géén sexy gifjes beschikbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen dat en dit plaatje
[ afbeelding ]
Ik zou jou natuurlijk graag vereeuwigen in mijn signature naast mijn legendarische Gewiss Ballan filmpje, maar ik weet niet goed hoe.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien iets voor in een signature. Ik doe zo nog een suggestie.
ja die vent met dat mondje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Vorige week vrijdag met Maarten van Rossem zat hij er ook... Er zat toen trouwens ook een Peter R aan tafel.
Gewoon ebonypron.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Je pakt ook wel haar beste foto
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen dat en dit plaatje
[ afbeelding ]
Dan ben je een onbenul.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou jou natuurlijk graag vereeuwigen in mijn signature naast mijn legendarische Gewiss Ballan filmpje, maar ik weet niet goed hoe.
Ja tuurlijk, alleen hij mij niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij zou hem wel willen zoenen of niet?
Dat is wel een mond vol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De pseudo-intellectueel uithangen in het plaatselijke literaire café.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is dat Pearl op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Ik weet het bijna zeker.
Ja ook zo een knapperd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wilde nog wat zeggen over Kim Holland.
Tsja, het ligt niet aan jou... mensen die bij Knevel en Poephoofd aan tafel hebben gezeten krijgen vaak last van kapsones en een bn'er complex.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alleen hij mij niet waarschijnlijk.
Ohjaa, Danny, uitspreken ook als Danny, niet als Dennyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal even die steen naar Griekenland faxen.
Ik zie alleen Jessica Alba.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is dat Pearl op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Ik weet het bijna zeker.
Dat avontuur heb ik een week geleden nog gezienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal even die steen naar Griekenland faxen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat is Paul Gascoigne die aan geheugenverlies lijdt.
[ afbeelding ]
Dit was wel een van de leukere afleveringen van dat programma.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen zie ik de carriére van Beau van Erven Dorens voor mijn ogen afglijden op SBS.
Ik heb anders ook nog wel een peperkist in de aanbieding.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat avontuur heb ik een week geleden nog gezien
En toch ik houd ik van je. Gefeliciteerd met je FOK! onsterfelijkheid.quote:
Mijn oom en tante hadden alleen deel 1 op video, deel 2 heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat avontuur heb ik een week geleden nog gezien
Beau is een baas.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen zie ik de carriére van Beau van Erven Dorens voor mijn ogen afglijden op SBS.
Welke carrière? Die van faalhaas die zijn eigen falen niet kan accepteren en op die pulpzender steeds weer een nieuw 'baanbrekend, origineel programma' 'presenteert'?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik wil dit graag vieren met dit enorm schattige gifje van Jessica Alba.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toch ik houd ik van je. Gefeliciteerd met je FOK! onsterfelijkheid.
Beau is een baas.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Welke carrière? Die van faalhaas die zijn eigen falen niet kan accepteren en op die pulpzender steeds weer een nieuw 'baanbrekend, origineel programma' 'presenteert'?
Daar ging spontaan mijn broekje van uit, JOHANNES JOHANNES JOHANNES!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil dit graag vieren met dit enorm schattige gifje van Jessica Alba.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik je hier een plezier mee doe.
Alle lelijke vrouwen onder een tent, Topidee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
Misschien de Sharia invoeren, daar mag je geen rente vragen.
Dit was cuteness, niet sexyness.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ging spontaan mijn broekje van uit, JOHANNES JOHANNES JOHANNES!
Nou dat lijkt me wel wat ja. Lekker in een tentje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle lelijke vrouwen onder een tent, Topidee.
Hij heeft wel een punt, spaarrente is nog geen anderhalve procent en als je een lening moet hebben dat is het rentepercentage daar een veelvoud van.quote:
Zijn grootste succes was Hole In The Wall, kwaliteits-tv pur sang.quote:
Wat is hier rullevant aan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Top talent op zijn 4e al.
Jazeker, even uit het raam gehangen en 1 minuut lang op de knop gedrukt. Dat hij maar mag branden in de hel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met de elektrische vliegenmepper?
Die geur van verbrande vliegen.
Kwalbert aan een hijskraan...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle lelijke vrouwen onder een tent, Topidee.
Stagiair heeft lang over deze nagedachtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Preken over Bach op een bierfestival is 'parels voor de zwijnen werpen'
Eens
Oneens
.
Wim Kieft, ook bekend als deelnemer van de Pelgrimscode?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken iemand die snuift alleen maar.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wim Kieft, ook bekend als deelnemer van de Pelgrimscode?
Tx. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.husqvarna-motorcycles.nl/
Pelgrimscodequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wim heeft wel de geitjes op het drogequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Leeuwarden gaat men door!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
PelgrimscodeGod hebbe zijn/haar ziel
EO stopt ermee.
Een gemis voor de Nederlandse televisie. Kwaliteit wordt zelden meer erkend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
PelgrimscodeGod hebbe zijn/haar ziel
EO stopt ermee.
Wat een baas met die geitjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim heeft wel de geitjes op het droge
[ afbeelding ]
Ik vond dit seizoen leuker dan WIDM.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gemis voor de Nederlandse televisie. Kwaliteit wordt zelden meer erkend.
Hij was de lievelingsgeitenbreier van Ome Willemquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim heeft wel de geitjes op het droge
[ afbeelding ]
Dat was mooi jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geitjes zijn zijn specialiteit, hij is iets minder met de katapult
[ afbeelding ]
Auw! Ik hoor het hem zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het verbaast me dat hij in de voetballerij als aanvaller fungeerde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor debiele stelling?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Popmuziek mag je niet vergelijken met klassieke muziek
Eens
Oneens
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat hij in de voetballerij als aanvaller fungeerde.
Wim heeft duidelijk geluisterd naar het advies van de man van de bond tegen het vloeken die ze bij VI Oranje aan het woord lieten.quote:
Heb je het wel gezien? Het was lang niet meer zo suf als de eerste seizoenen en er was veel meer rivaliteit onderling dan bij WIDM, dat een grote vriendengroep is.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"En jij moet al helemaal oprotten, schijtbak.
"Ma iemand van de krant? De krant. 100 piek anders geen foto.
De jonge mensen hier zouden met bijna dezelfde New Kids scene komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"En jij moet al helemaal oprotten, schijtbak.
"Ma iemand van de krant? De krant. 100 piek anders geen foto.
Foto is goed gelukt.
Ik heb een paar afleveringen gezien. Maar ik vond de opdrachten vrij saai en ik had het idee dat de kandidaten het zelf ook niet helemaal serieus namen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien? Het was lang niet meer zo suf als de eerste seizoenen en er was veel meer rivaliteit onderling dan bij WIDM, dat een grote vriendengroep is.
Gelukkig kijk ik naar geen van beide.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
De jonge mensen hier zouden met bijna dezelfde New Kids scene komen.
Aha, hij is leuker dan Frans Bauer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat hij niet met scherp schiet waarschijnlijk.
Jij kijkt geen Flodder?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik naar geen van beide.
Ik kijk liever naar dingen van niveau zoals Sierd en VI.
Sierd is vol van zichzelf. Die kan ik niet serieus nemen. Die gaat ook nooit meer naar een restaurant. De vorige keer is het 'm slecht bevallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik naar geen van beide.
Ik kijk liever naar dingen van niveau zoals Sierd en VI.
Doe mij die melkboer Burdy maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Genoeg klassiek. Ik zet zanger Tobias erop.
De aanwezige Groningers kennen hem misschien in een andere rol.
Don't remind me.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
beterhoren.nl
Ouderdom komt met gebreken.
Afgelopen woensdagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Komt Johan nog een tweede keer of hij is zeker al geweest afgelopen week?
Woensdag, was uiteraard een topshow.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij was er woensdag al een tweede keer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef Quyxz_ het volgende:
En komt uit een rechts-christelijk milieu.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was er woensdag al een tweede keer.
Misschien ook nog wel een derde keer, hij is namelijk een generatiegenoot van Andries.
Andries was één van die personen waar hij zich lekker thuis voor de buis aan kon ergeren en dan kom je zo iemand eens tegen in de kantine in Hilversum en dan blijkt het een ontzettend aardige man te zijn. Vervelend is dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En komt uit een rechts-christelijk milieu.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Andries was één van die personen waar hij zich lekker thuis voor de buis aan kon ergeren en dan kom je zo iemand eens tegen in de kantine in Hilversum en dan blijkt het een ontzettend aardige man te zijn. Vervelend is dat.
Dat heb ik ook wel met sommige users op dit forum.
Ook weleens omgekeerd gehad?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie zou dat toch kunnen zijn? Ik zeg Tong!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Andries was één van die personen waar hij zich lekker thuis voor de buis aan kon ergeren en dan kom je zo iemand eens tegen in de kantine in Hilversum en dan blijkt het een ontzettend aardige man te zijn. Vervelend is dat.
Nou... jou bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wie zou dat toch kunnen zijn?
Nee. Ik had het even moeten uitleggen: dat op FOK! iemand heel leuk leek maar in het echt zwaar irritant was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mensen mij niet uit kunnen staan?
Nee nog nooit gehad.
Namen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik had het even moeten uitleggen: dat op FOK! iemand heel leuk leek maar in het echt zwaar irritant was.
Gelukkig heb ik nog niemand van FOK! in het echt ontmoet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik had het even moeten uitleggen: dat op FOK! iemand heel leuk leek maar in het echt zwaar irritant was.
Karina bleek helemaal niet zo'n lief omaatje te zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het aan Johannes, zelf geen ervaring meequote:
Heb ik jou ontmoet dan? STiekemerd, wist ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Karina bleek helemaal niet zo'n lief omaatje te zijn
Ik vind jou als VBL-poster misschien wel de beste van Nederland, maar je hoeft niet bang te zijn dat ik op jouw verjaardag kom.quote:
Ik wil voor dat succes ook graag Louis noemen die een grote rol gespeeld heeft bij mijn opleiding.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind jou als VBL-poster misschien wel de beste van Nederland, maar je hoeft niet bang te zijn dat ik op jouw verjaardag kom.
We genieten lekker van de anonimiteit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het aan Johannes, zelf geen ervaring meeIk heb er ook niet zoveel ontmoet...
Maar Johannes dus ook niet.
Ja, anders gaat mijn imago naar de Filistijnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We genieten lekker van de anonimiteit.
Ties02 zou zich op een afgesproken plek in Groningen melden zodat er flink wat koeken uitgewisseld konden worden, maar op het laatste moment krabbelde hij terug.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een FOKker in het echt ontmoet. Er schijnen meerdere mensen uit Groningen in het VI-topic te posten, maar in real life heb ik nog nooit mensen "Dat vind ik niet zo rullevant" of "Jij denkt te scoren, maar je loopt met je eigen domheid te koop!" horen zeggen.
Terwijl ik af en toe wel eens VI-quotes gebruik in het dagelijks leven. Bij voorkeur tegen mensen die geen idee hebben.
Of naar de Fiji eilanden, om in de geest van Maarten te blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, anders gaat mijn imago naar de Filistijnen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een FOKker in het echt ontmoet. Er schijnen meerdere mensen uit Groningen in het VI-topic te posten, maar in real life heb ik nog nooit mensen "Dat vind ik niet zo rullevant" of "Jij denkt te scoren, maar je loopt met je eigen domheid te koop!" horen zeggen.
Terwijl ik af en toe wel eens VI-quotes gebruik in het dagelijks leven. Bij voorkeur tegen mensen die geen idee hebben.
Heb je mijn zeer rullevante en rake posting over jouw imago wel gelezen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, anders gaat mijn imago naar de Filistijnen.
Zeker een keurige leraar uit Nijmegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het dagelijks leven praat ik nooit VI na. Dat bewaar ik voor hier.
Jouw dagelijkse leven is hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op zijn tijd een beetje straatengels toepassen kan geen kwaad. Ik gebruik regelmatig de termen "Not dun", "Bludbrudders", "Strietwijs" en "Piepelmanager".quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laatst ontwikkelde ik een leven, maar toen werd ik hier bestraffend toegesproken. Toen heb ik een pas op de plaats gemaakt.quote:
Zo ver ben ik nog niet, maar het is natuurlijk mijn doel om net als -J-D- een persoonlijke vriend van Johan Derksen te worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zeker een keurige leraar uit Nijmegen.
Aan te raden bij elk mondeling Engels inderdaad. En als je als een intellectueel over wil komen, terwijl je eigenlijk een boerenlul bent kan je nog citeren uit het werk van Eckhart Tolle, Krishnamurti en Carlos Castaneda.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zijn tijd een beetje straatengels toepassen kan geen kwaad. Ik gebruik regelmatig de termen "Not dun", "Bludbrudders", "Strietwijs" en "Piepelmanager".
Nee wil ik dat wel lezen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je mijn zeer rullevante en rake posting over jouw imago wel gelezen?
Het schijnt dat er een award voor langste posting 2013 in zit die dan uiteraard een prominent plekje gaat krijgen op de schoorsteenmantel van huize Kingstown.
Als ik in de Albert Heijn ben zeg ik altijd: dat PLUS sponsor van FOX Sport Eredivisie is. Dat vinden ze de medewerkers die op het beurtbalkje wachten, maar al te mooi. Nooit meer voetbalplaatjes en die terreur, van die schooiende kut kinderen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |