quote:
Wat dan? Wat dan? Wat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad! ik weet wel een middel tegen muggen bij jou!
Prutser!quote:
ikquote:
Ik word hier ook niet gestoken. Alleen als ik bij mijn ouders ben. Vorige week nog twee mooie blauwe plekken aan over gehoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ikdie beesten moeten altijd mij hebben. al mijn exen (wahahaha) werden zelden gestoken als ik naast ze lag. ik schijn nogal warm bloed te hebben. en lekker bloed. zo lekker dat ik er zelf bijna vampier van zou worden!
dat zijn dan zeker speciale Brabomuggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet gestoken. Alleen als ik bij mijn ouders ben. Vorige week nog twee mooie blauwe plekken aan over gehouden
Robshow klinkt goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef Holenmens het volgende:
Maandag en dinsdag doet Rob Stenders de CSSHOW. En vanaf woensdag met Sander
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn dan zeker speciale Brabomuggen?
Brabantquote:
Herkenbaar. Ik word ook altijd voor Limburger uitgemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Brabant![]()
geintje natuurlijk! hoewel ik een Gelderlander ben.....maar voor die Noorderlingen hier is alles met een beetje zachte G meteen limbo
terwijl ik echte limburgers echt nauwelijks verstaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik word ook altijd voor Limburger uitgemaakt.
Ik ben tijdens een van mijn bijbaantjes destijds wel bedreven geworden in het verstaan van allerhande Limburgse dialecten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
terwijl ik echte limburgers echt nauwelijks versta
Ik vond het wel leukquote:
als callcenteragent word je er ook beter in. net als het herkennen van postcodes en topografiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben tijdens een van mijn bijbaantjes destijds wel bedreven geworden in het verstaan van allerhande Limburgse dialecten.
nounou, dan vergeet je toch wel ff Peter Beense!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, Tessa RoseBeste wat Nederlandse muziek is overkomen sinds Doe Maar.
Limburgs is dan ook praktisch Duits, en dat snap ik wel primaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als callcenteragent word je er ook beter in. net als het herkennen van postcodes en topografie
yup, ook slecht nederlands sprekende medelanders enzo. je raakt er bedreven in. maar soms denk ik als meeluisteraar echt: hoe versta je dit? hoe haal je hier een klantvraag uit???quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Limburgs is dan ook praktisch Duits, en dat snap ik wel primaAls callcentermedewerker kan ik daar ook wel inkomen ja. Daar zul je ook wel van alles aan de lijn krijgen ja.
en toch vind ik em best lekkerquote:
Nee. Gewoon nee.quote:
we mogen best een eigen mening hebben hoor!quote:
Weet ik, maar zo geweldig is die plaat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we mogen best een eigen mening hebben hoor!
nja, ik hoef er idd ook geen album van te horen, maar zo ff is ie best lekkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet ik, maar zo geweldig is die plaat nou ook weer niet.
Doe ik ook altijd in de trein, maar dan meestal wel wat rustigs. Anders kan ik me niet concentreren op mijn boekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoef er idd ook geen album van te horen, maar zo ff is ie best lekker
vind ik btw zo lekker aan treinen: lekker muziekje aanVandaag oa Bring me The Horizon, Rudimental, Modestep, Mozes and the Firstborn en Major Lazer
ja, een boek lezen doe ik ook! of een tijdschrift (nieuwe revu, quest)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd in de trein, maar dan meestal wel wat rustigs. Anders kan ik me niet concentreren op mijn boek
Haha, wat een Johnny Bravo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, een boek lezen doe ik ook! of een tijdschrift (nieuwe revu, quest)
vandaag deze uitgelezen:
[ afbeelding ]
mijn favoriete WWE-wrestler.....heeft 2 autobio's gegreven en die zijn lekker vlot en met humor geschrevenquote:
Ik meestal thrillers. Maar ik ga niet meer zo vaak met de trein, dus de stapel boeken slinkt niet zo erg hard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn favoriete WWE-wrestler.....heeft 2 autobio's gegreven en die zijn lekker vlot en met humor geschrevenmaar over het algemeen lees ik thrillers en wat fantasy
's avonds in bed lees ik ook nog even. hoofdstukje of 2 meestal. en ik trein niet heel vaak, maar de laatste tijd wat concertjes bezocht en dan gaat er een boek mee. en waarschijnlijk volgende week zondag naar de Deventer Boekenmarktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik meestal thrillers. Maar ik ga niet meer zo vaak met de trein, dus de stapel boeken slinkt niet zo erg hard.
En dan weer met een stapel boeken thuiskomen zeker? Dat gebeurde mij altijd namelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
's avonds in bed lees ik ook nog even. hoofdstukje of 2 meestal. en ik trein niet heel vaak, maar de laatste tijd wat concertjes bezocht en dan gaat er een boek mee. en waarschijnlijk volgende week zondag naar de Deventer Boekenmarkt![]()
ik ben er wel bang voor ja.....ik heb de stapel van vorig jaar nog niet eens uit. ik neem mijn appelgroene shopper mee denk ik. scheelt sjouwenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan weer met een stapel boeken thuiskomen zeker? Dat gebeurde mij altijd namelijk
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er wel bang voor ja.....ik heb de stapel van vorig jaar nog niet eens uit. ik neem mijn appelgroene shopper mee denk ik. scheelt sjouwen
ik ook wel zoiets. ga nu aan een stapeltje van 3 beginnen dat ik een paar weken geleden bij Hema kocht....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Ik heb hier nog 6 boeken liggen die ik nog moet lezen. En die liggen er al minstens anderhalf jaar
Welke Frans?quote:
in de dagstats? je doet iig je foknaam eer aanquote:
Jij staat ook in de top 100, nog boven mij zelfsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de dagstats? je doet iig je foknaam eer aan
in de dagstats van vrijdag??? wtf??? ik ben goddomme 3uurtjes online geweest. wat is dat voor dooie boel???quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij staat ook in de top 100, nog boven mij zelfs
Plaats 63 zelfs.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de dagstats van vrijdag??? wtf??? ik ben goddomme 3uurtjes online geweest. wat is dat voor dooie boel???
Ik 80 postsquote:
nja, ik denk dat de warmte en de vakantieperiode wel meespelen.......als btw de huidige top500 niet alteveel post de komende 2wk ga ik die lijst halenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik 80 postsDat je daar tegenwoordig nog mee in de top 100 komt zeg!
Daar moet ik nog wel even voor doorposten. Ik loop er nog 30.000 achterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik denk dat de warmte en de vakantieperiode wel meespelen.......als btw de huidige top500 niet alteveel post de komende 2wk ga ik die lijst halen
nja, ik ben pas echt gaan posten in 2010 ofzo. heb ik nog best snel gedaan dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar moet ik nog wel even voor doorposten. Ik loop er nog 30.000 achter
wist em bij de eerste zin alquote:
Ik zit hier al meer dan 12 jaar ofzo. Vanaf BB1 in ieder geval. Maar ik post niet zo veel buiten de 3FM reeks en een aantal SHO topics.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben pas echt gaan posten in 2010 ofzo. heb ik nog best snel gedaan dus
nja, kijk naar mijn posthistorie en het leeuwendeel zit in 3fm.....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit hier al meer dan 12 jaar ofzo. Vanaf BB1 in ieder geval. Maar ik post niet zo veel buiten de 3FM reeks en een aantal SHO topics.
Waar haal je die cijfers vandaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, kijk naar mijn posthistorie en het leeuwendeel zit in 3fm.....
edit: bijna 40000 in 3fm, zo'n 4000 erbuiten...
in de startpost van dit topic vind je een linkje naar de statistieken van deze topicreeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:
Ik heb er hier bijna 5400 posts opzitten. Valt nog wel mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de startpost van dit topic vind je een linkje naar de statistieken van deze topicreeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
ja, en ook nog verspreid over een lange periode met hiatenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er hier bijna 5400 posts opzitten. Valt nog wel mee eigenlijk.
Dat is nogal een understatementquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en ook nog verspreid over een lange periode met hiaten
jij kunt hier tenminste wegblijven! jij hebt die discipline! ik kom hier al 3 jaar zo'n beetje iedere dagquote:
Maar dat wil ik helemaal nietquote:
het hoeft ook niet. je bent aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd welkom!quote:
Ik nodig mezelf wel uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het hoeft ook niet. je bent aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd welkom!
ik weet nog wel een plek waar jij jezelf mag uitnodigenquote:
Ja, dat zal wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet nog wel een plek waar jij jezelf mag uitnodigen
ja, de kerk! want daar is iedereen altijd welkom. toch?quote:
Geen idee, daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, de kerk! want daar is iedereen altijd welkom. toch?
quote:
quote:
tot volgende weekquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:04 schreef ddx het volgende:
En gewoon nog 24,5 graden binnen
Maar ik m'n bedje maar eens opzoeken, tot volgende week iig
Succes met proberen te slapen dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:04 schreef ddx het volgende:
En gewoon nog 24,5 graden binnen
Maar ik m'n bedje maar eens opzoeken, tot volgende week iig
Truste!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
en ook ik ga mijn bedje opzoeken na deze lange, drukke dag.
slaap lekker
nja, na een nachtje van 5uur, een werkdag van 6u, 2 redelijke belangrijke afspraken en ruim 3 uur reizen mag dat bestquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:10 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie zijn allemaal Sjaak Afhaak's vannacht
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, na een nachtje van 5uur, een werkdag van 6u, 2 redelijke belangrijke afspraken en ruim 3 uur reizen mag dat best
slaap lekkerquote:
Ik zal proberen om me in te houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
en niet teveel over mij dromen want ik heb mijn eigen slaap hard nodig![]()
Lekker is dat he. Ik heb hier m'n ramen ook wagenwijd opengezet om nog enigszins wat koudere lucht binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb hier al een half uur de deuren en ramen tegenover elkaar open staan. Je voelt gewoon die allesverslindende koudestroom door m'n huis suizen.
mmm, toch maar even een kans geven en anders kan ik altijd nog wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:56 schreef Holenmens het volgende:
Zometeen Sander Open Radio. DooddoenerVoorlopig geen Timur en Ramon meer, dat wordt afkicken
Volgende week ook niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:56 schreef Holenmens het volgende:
Zometeen Sander Open Radio. DooddoenerVoorlopig geen Timur en Ramon meer, dat wordt afkicken
Ok, dan luister ik even.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:56 schreef Holenmens het volgende:
nja, heb toevallig vorige week dat laatste album van Jay-Z gehoord, Magna Carta Holy Grail ofzo, en daar werd ik minder enthou van dan van deze 1 plaat van Kanye.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:30 schreef alors het volgende:
Kanye was altijd al op het randje, maar nu is hij erover heen gegaan
Honing-mosterd rapquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heb toevallig vorige week dat laatste album van Jay-Z gehoord, Magna Carta Holy Grail ofzo, en daar werd ik minder enthou van dan van deze 1 plaat van Kanye.
maar ik ben eerlijk gezegd niet zo into rap
zonnesteek????quote:
twitter:
ik ken het niet. wat is het dan?quote:
owja, dat heb ik wel gezien ja. maar ik legde zo snel het verband nietquote:
Huh, wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
Wat voor een vaag topic is dit zeg?!
R&P / Aandacht verdelen
En wat voegt dat toe aan dit topic?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
R&P / Aandacht verdelen
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 12:25:35Kudt zeg. J.J.Cale overleden. Weergaloze gitarist, aan 1 nootje te herkennen. reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 13:00:14Wat een genot. J.J. Cale blijkt nog te leven!!! Enorme wereldwijde Hoax. (hoop ik) reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 13:04:07Godverdomme, nu is hij weer dood... Wat een drama. reageer retweet
ik snapt er geen hout vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
R&P / Aandacht verdelen
Dat dacht ik dus ook!quote:
Niks, maar ik probeerde hier wat leven in de brouwerij te krijgen.quote:
Ik ook nietquote:
'navond!quote:
Hai!quote:
of een koud biertjequote:Op zondag 28 juli 2013 00:04 schreef ChatGirl het volgende:
Het is nog meer dan 25 graden bij mij binnen![]()
Ik zeg, tijd voor een ijsje.
Ook prima!quote:
en nog éénquote:
Ik heb net ook een 2e ijsje genomenquote:
wat voor een ijsjes heb je gepakt?quote:
Een waterijsje maarquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een waterijsje maarDan krijg ik tenminste geen dikke reet
Zo zou je het ook kunnen noemen. Ijsklontjes met een smaakje dan toch.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]je bent ijsklontjes aan het eten dus
welke smaak?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen. Ijsklontjes met een smaakje dan toch.
Geen idee, aardbei en tropical gok ik zo, aan de kleur af te hebben geleid.quote:
Ja, wil je ijs of bier?quote:
aan de smaak was het niet te ontdekken?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee, aardbei en tropical gok ik zo, aan de kleur af te hebben geleid.
Ja.quote:
Al die goedkope waterijsjes smaken toch hetzelfde.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan de smaak was het niet te ontdekken?
Ok.quote:
geen idee, geen 3fm aanquote:Op zondag 28 juli 2013 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
Tiesto heeft de stekker er uit getrokken?
Gister live op Tomorrowland.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
Tiesto heeft de stekker er uit getrokken?
quote:
are you my Roll?quote:
I'm on a Roll!quote:
dat kan natuurlijk ookquote:
Wachten tot het wat koeler in huis is, zodat ik kan slapen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ookwat doe jij nog zo laat wakker?
quote:
even wachten nog tot maandag danquote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wachten tot het wat koeler in huis is, zodat ik kan slapen.
ik wacht tot de negers verderop in de straat eens hun woningen binnengaan. en ik wacht op de regen..tot die tijd slaap ik toch niet/nauwelijks. na die tijd hoop ik dat dat wel lukt maar ik vermoed dat het dan diep, diep in de nacht isquote:Op zondag 28 juli 2013 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wachten tot het wat koeler in huis is, zodat ik kan slapen.
quote:
Dan moet je nog ongeveer een uur wachten als ik Buienradar moet geloven.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wacht tot de negers verderop in de straat eens hun woningen binnengaan. en ik wacht op de regen..tot die tijd slaap ik toch niet/nauwelijks. na die tijd hoop ik dat dat wel lukt maar ik vermoed dat het dan diep, diep in de nacht is
nja, ik houd buienradar in de gaten. het lijkt erop dat de rode vlekken langs Leeuwarden opgaan en dat stelt me al een beetje gerustquote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan moet je nog ongeveer een uur wachten als ik Buienradar moet geloven.
Daar val ik normaal gesproken altijd van in slaapquote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
en anders kan ik altijd nog op bed gaan liggen, slapen tot ik wakker word vd regen...
quote:
ik vroeger ook, maar als je keuken in 3 jaar tijd al een keer of 5-6 water heeft doorgelaten bij regen wordt dat toch wat minder prettig.....het geluid van regen vind ik nog steeds prettig, maar het idee dat mijn keuken weer blank zou kunnen komen te staan is wat minder prettig...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar val ik normaal gesproken altijd van in slaap
Dat is wel ruk ja. En vooral nu met deze hoosbuien.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vroeger ook, maar als je keuken in 3 jaar tijd al een keer of 5-6 water heeft doorgelaten bij regen wordt dat toch wat minder prettig.....het geluid van regen vind ik nog steeds prettig, maar het idee dat mijn keuken weer blank zou kunnen komen te staan is wat minder prettig...
yup, vanmiddag kwam er al wat water de keuken binnen. heb emmers en dweilen in die hoek gezet en nu maar hopen dat het meevalt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wel ruk ja. En vooral nu met deze hoosbuien.
Daar ben je ook mooi klaar mee danquote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, vanmiddag kwam er al wat water de keuken binnen. heb emmers en dweilen in die hoek gezet en nu maar hopen dat het meevalt.
tis een plat dakje waar meerdere dakgoten op uit komen. dat water moet door 1 afvoer de grond in en als die afvoer het niet aankan....gaat het via mijn keuken
heb inmiddels gereageerd op een appartementje via de woningbouw. ben benieuwd hoe hoog ik na anderhalf jaar inschrijving op de lijst sta. paar maanden geleden was ik ca nr 50 van de 200...
particulier is ook niet alles helaas. huisbazen die beloftes doen en ze niet nakomen. zonder internet zitten omdat de huisbaas niet heeft betaald. op vakantie gaan en geen vervanger hebben. over WoonFriesland hier in Leeuwarden hoor ik zelden slechte verhalen. en op zich zijn de wachtlijsten voor een simpel appartementje met 1 slaapkamer niet heel lang. jaartje of 2.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar ben je ook mooi klaar mee danHopelijk sta je nu wel wat hoger op de lijst, huren via de woningbouw is 9/10 ook een deceptie. Je moet er altijd stiklang wachten op een beetje fatsoenlijk appartement/huis.
Ik mag *ff afkloppen* redelijk blij zijn met mijn huurbaas. Als je belt voor een reparatie staat er meteen een onvervalste Rotterdamse Harrie op de stoep om het te komen makenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
particulier is ook niet alles helaas. huisbazen die beloftes doen en ze niet nakomen. zonder internet zitten omdat de huisbaas niet heeft betaald. op vakantie gaan en geen vervanger hebben. over WoonFriesland hier in Leeuwarden hoor ik zelden slechte verhalen. en op zich zijn de wachtlijsten voor een simpel appartementje met 1 slaapkamer niet heel lang. jaartje of 2.
en anders trek ik gewoon bij jou in. wordt wel lastig met woon/werkverkeer maar dat moet ik er dan maar voor over hebben. mits jij zorgt dat 's avond een warme prak klaarstaat natuurlijk
nja, mijn klusjesman is ook wel ok. en op zich mag ik niet heel erg klagen aangezien het nog wel erger kan. ik betaal niet extreem veel en het huis heeft eigenlijk maar 2 minpunten:quote:Op zondag 28 juli 2013 01:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik mag *ff afkloppen* redelijk blij zijn met mijn huurbaas. Als je belt voor een reparatie staat er meteen een onvervalste Rotterdamse Harrie op de stoep om het te komen maken![]()
En je mag altijd hier komen voor een warme prak. Alleen niet met dit soort weer hoor. Dan maak je maar een boterham ofzo.
Begrijpelijk. Ik wil hier eigenlijk ook wel weer weg. Dit huis is ongeisoleerd en met de afgelopen twee winters was er echt geen lol aan in de slaapkamerquote:Op zondag 28 juli 2013 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, mijn klusjesman is ook wel ok. en op zich mag ik niet heel erg klagen aangezien het nog wel erger kan. ik betaal niet extreem veel en het huis heeft eigenlijk maar 2 minpunten:
-lekkage bij hoosbuien
-een brakke ketel die te vaak bijgevuld moet worden. dat kan ik zelf niet want die ketel staat bij de bovenburen en daar heb ik geen sleutel van.
en wat kleine dingetjes: weinig ramen die open kunnen, geen tuin of balkon, pleisterwerk wat van de muur valt, een loszittende wc-pot, een wasmachinekraan die af-en-toe een beetje drupt en behang in het halletje dat loslaat.
maar ik wil gewoon eindelijk, na ruim 3 jaar, weer eens een aparte slaapkamer
Hej!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:39 schreef Evertjan het volgende:
stormt aardig hier boven de Veluwe ben er zelfs voor mij bed voor uitgekomen
navondquote:Op zondag 28 juli 2013 01:39 schreef Evertjan het volgende:
stormt aardig hier boven de Veluwe ben er zelfs voor mij bed voor uitgekomen
ik ga wel op zoek naar een 2persoonsappartement. kom je lekker in Ljouwert wonenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik wil hier eigenlijk ook wel weer weg. Dit huis is ongeisoleerd en met de afgelopen twee winters was er echt geen lol aan in de slaapkamer![]()
Maar ze komen als het goed is dit jaar het hele blok renoveren. Maar dat zeiden ze twee jaar geleden ook al, dus ik moet het nog zien gebeuren.
Ga je dan voor me koken?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga wel op zoek naar een 2persoonsappartement. kom je lekker in Ljouwert wonen
is de paus een moslim???quote:
Net alsof ik wel aandacht besteed aan mijn avondeten. Ik kook ook gewoon uit een pakje hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 01:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is de paus een moslim???
ik ben niet zo'n kok. veel verder dan chickentonight en wereldgerechten kom ik niet. vind er niet zoveel aan. zeker niet omdat ik het allemaal zelf op moet eten
ik kook meestal in het weekend voor in totaal 3-4 dagen en ik eet bijna altijd op vrijdag pizza (goh!). de overige dagen word ik geïnspireerd door de koeling van de kleine Appie waar ik dagelijks langsloop. als daar iets met 35%korting bij zit vreet ik dat die avond. en soms, als ik een gekke bui heb, loop ik tijdens mn lunchpauze naar de C1000 en haal ik daar wat kantenklaarzooiquote:Op zondag 28 juli 2013 01:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Net alsof ik wel aandacht besteed aan mijn avondeten. Ik kook ook gewoon uit een pakje hoor. Zeker omdat je als je alleen bent er toch niemand iets van gaat zeggen als je 3 dagen lang macaroni eet
Bezorgen heb ik in de 3,5 jaar dat ik hier woon nog maar 1 keer laten doenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kook meestal in het weekend voor in totaal 3-4 dagen en ik eet bijna altijd op vrijdag pizza (goh!). de overige dagen word ik geïnspireerd door de koeling van de kleine Appie waar ik dagelijks langsloop. als daar iets met 35%korting bij zit vreet ik dat die avond. en soms, als ik een gekke bui heb, loop ik tijdens mn lunchpauze naar de C1000 en haal ik daar wat kantenklaarzooi
bezorgvoer eet ik eigenlijk nooit. vind ik te duur. in de 2.5 jaar dat ik in lwd woon ca 5x laten gezorgen....
quote:
Waar?!quote:
quote:
ik zit er nog ff over te denken.....1x pizza laten bezorgen omdat ik het voor elkaar had gekregen een pizza te verkolen en ik geen zin had naar de supermarkt te lopen. 1x indiaas laten bezorgen toen ik damesbezoek had en dat was het....quote:Op zondag 28 juli 2013 01:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bezorgen heb ik in de 3,5 jaar dat ik hier woon nog maar 1 keer laten doenWel dat ik een keer kibbeling of zo ga halen, maar over het algemeen kook ik wel elke 2-3 dagen. Maar dan wel gewoon wat simpels hoor.
hee! blijf met je vlerken van "mijn" Kletsmeisje af! vlegel!quote:
'jouw'?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hee! blijf met je vlerken van "mijn" Kletsmeisje af! vlegel!
welnee joh! ik verdedig je gewoon tegen een grote rubbereend!quote:
Denken dat ik rubbereend niet aankanquote:Op zondag 28 juli 2013 02:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee joh! ik verdedig je gewoon tegen een grote rubbereend!
ok, dan moedig ik je alleen maar aan.quote:
Awwquote:Op zondag 28 juli 2013 02:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, dan moedig ik je alleen maar aan.
* 3rdRock is gekrenkt in zijn mannelijkheid
nja, nu is het te laat hoor. ik wilde voor je vechten, maar ik ga nu wel in een hoekje zitten grienenquote:
webcam staat uit, duidt meestal op een bandjequote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef Evertjan het volgende:
Komt Barend van een bandje of is hij live?
quote:
Ze hebben er zo te zien een cassettebandje ingedaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef Evertjan het volgende:
Komt Barend van een bandje of is hij live?
Flauw vind ik dat.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben er zo te zien een cassettebandje ingedaan.
Je kan ook overdrijven natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, nu is het te laat hoor. ik wilde voor je vechten, maar ik ga nu wel in een hoekje zitten grienen
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee joh! ik verdedig je gewoon tegen een grote rubbereend!
Bouncer, bouncer!quote:
yup, ben ik goed inquote:
quote:
quote:
ik kan trucjesquote:
Slaap lekker!quote:
quote:
Welterusten!quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef rubbereend het volgende:
wtf, volgende week vrijdag is het gewoon weer boven de 30 graden
geen ideequote:
Het is inderdaad om te janken jaquote:Op zondag 28 juli 2013 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee
maar ik word er niet heel blij van.één dag afkoelen dinsdag en dan loopt het alweer op.
Ik ga mezelf maar in slaap huilen
Truste!quote:
tja, ik heb daar niets over te zeggen....quote:Op zondag 28 juli 2013 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]trusten, mag ik nu met mn vlerken aan je kletsmeisje zitten?
Op StuBru wel..quote:Op zondag 28 juli 2013 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen
Wat blijft dit een mooi nummerJammer dat hier geen ruimte voor is op 3.
StuBru is muzikaal beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op StuBru wel..
http://www.stubru.be/programmas/duyster/daughterliveinduyster
Ik las er wat over in mijn timeline op twitter. Wat gebeurde er precies.quote:
Hij vindt het niet eten in het glazen huis een belachelijke manier om de honger in afrika aan de kaak te stellen - en andere goede doelen cqquote:Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik las er wat over in mijn timeline op twitter. Wat gebeurde er precies.
Ik ben nu ps radio aan het luisteren.
Domien heeft zijn plaatjes per ongeluk verwisseld geloof ik, hoop ik.quote:
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)-rock-with-you-remixquote:Op maandag 29 juli 2013 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is dat geknipte nummer van Michael Jacksonte vinden?
Dankjewelquote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)-rock-with-you-remix
Doe mij maar Club Bizarrequote:Op maandag 29 juli 2013 13:19 schreef ChatGirl het volgende:
Morgen weer lunchbox 2![]()
Club Tropicana![]()
Lorde
Staat niet op de kaart helaas.quote:
Het is inderdaad rustig dit weekend. Is iedereen op vakantie?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
Is dit trouwens het traagst lopende 3FM topic? 2,5 halve dag en het is bijna vol?![]()
Iedereen heeft opeens een leven gekregen denk ikquote:Op maandag 29 juli 2013 15:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Het is inderdaad rustig dit weekend. Is iedereen op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |