quote:
Wat dan? Wat dan? Wat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad! ik weet wel een middel tegen muggen bij jou!
Prutser!quote:
ikquote:
Ik word hier ook niet gestoken. Alleen als ik bij mijn ouders ben. Vorige week nog twee mooie blauwe plekken aan over gehoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ikdie beesten moeten altijd mij hebben. al mijn exen (wahahaha) werden zelden gestoken als ik naast ze lag. ik schijn nogal warm bloed te hebben. en lekker bloed. zo lekker dat ik er zelf bijna vampier van zou worden!
dat zijn dan zeker speciale Brabomuggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet gestoken. Alleen als ik bij mijn ouders ben. Vorige week nog twee mooie blauwe plekken aan over gehouden
Robshow klinkt goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef Holenmens het volgende:
Maandag en dinsdag doet Rob Stenders de CSSHOW. En vanaf woensdag met Sander
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn dan zeker speciale Brabomuggen?
Brabantquote:
Herkenbaar. Ik word ook altijd voor Limburger uitgemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Brabant![]()
geintje natuurlijk! hoewel ik een Gelderlander ben.....maar voor die Noorderlingen hier is alles met een beetje zachte G meteen limbo
terwijl ik echte limburgers echt nauwelijks verstaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik word ook altijd voor Limburger uitgemaakt.
Ik ben tijdens een van mijn bijbaantjes destijds wel bedreven geworden in het verstaan van allerhande Limburgse dialecten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
terwijl ik echte limburgers echt nauwelijks versta
Ik vond het wel leukquote:
als callcenteragent word je er ook beter in. net als het herkennen van postcodes en topografiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben tijdens een van mijn bijbaantjes destijds wel bedreven geworden in het verstaan van allerhande Limburgse dialecten.
nounou, dan vergeet je toch wel ff Peter Beense!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, Tessa RoseBeste wat Nederlandse muziek is overkomen sinds Doe Maar.
Limburgs is dan ook praktisch Duits, en dat snap ik wel primaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als callcenteragent word je er ook beter in. net als het herkennen van postcodes en topografie
yup, ook slecht nederlands sprekende medelanders enzo. je raakt er bedreven in. maar soms denk ik als meeluisteraar echt: hoe versta je dit? hoe haal je hier een klantvraag uit???quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Limburgs is dan ook praktisch Duits, en dat snap ik wel primaAls callcentermedewerker kan ik daar ook wel inkomen ja. Daar zul je ook wel van alles aan de lijn krijgen ja.
en toch vind ik em best lekkerquote:
Nee. Gewoon nee.quote:
we mogen best een eigen mening hebben hoor!quote:
Weet ik, maar zo geweldig is die plaat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we mogen best een eigen mening hebben hoor!
nja, ik hoef er idd ook geen album van te horen, maar zo ff is ie best lekkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet ik, maar zo geweldig is die plaat nou ook weer niet.
Doe ik ook altijd in de trein, maar dan meestal wel wat rustigs. Anders kan ik me niet concentreren op mijn boekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoef er idd ook geen album van te horen, maar zo ff is ie best lekker
vind ik btw zo lekker aan treinen: lekker muziekje aanVandaag oa Bring me The Horizon, Rudimental, Modestep, Mozes and the Firstborn en Major Lazer
ja, een boek lezen doe ik ook! of een tijdschrift (nieuwe revu, quest)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd in de trein, maar dan meestal wel wat rustigs. Anders kan ik me niet concentreren op mijn boek
Haha, wat een Johnny Bravo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, een boek lezen doe ik ook! of een tijdschrift (nieuwe revu, quest)
vandaag deze uitgelezen:
[ afbeelding ]
mijn favoriete WWE-wrestler.....heeft 2 autobio's gegreven en die zijn lekker vlot en met humor geschrevenquote:
Ik meestal thrillers. Maar ik ga niet meer zo vaak met de trein, dus de stapel boeken slinkt niet zo erg hard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn favoriete WWE-wrestler.....heeft 2 autobio's gegreven en die zijn lekker vlot en met humor geschrevenmaar over het algemeen lees ik thrillers en wat fantasy
's avonds in bed lees ik ook nog even. hoofdstukje of 2 meestal. en ik trein niet heel vaak, maar de laatste tijd wat concertjes bezocht en dan gaat er een boek mee. en waarschijnlijk volgende week zondag naar de Deventer Boekenmarktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik meestal thrillers. Maar ik ga niet meer zo vaak met de trein, dus de stapel boeken slinkt niet zo erg hard.
En dan weer met een stapel boeken thuiskomen zeker? Dat gebeurde mij altijd namelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
's avonds in bed lees ik ook nog even. hoofdstukje of 2 meestal. en ik trein niet heel vaak, maar de laatste tijd wat concertjes bezocht en dan gaat er een boek mee. en waarschijnlijk volgende week zondag naar de Deventer Boekenmarkt![]()
ik ben er wel bang voor ja.....ik heb de stapel van vorig jaar nog niet eens uit. ik neem mijn appelgroene shopper mee denk ik. scheelt sjouwenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan weer met een stapel boeken thuiskomen zeker? Dat gebeurde mij altijd namelijk
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er wel bang voor ja.....ik heb de stapel van vorig jaar nog niet eens uit. ik neem mijn appelgroene shopper mee denk ik. scheelt sjouwen
ik ook wel zoiets. ga nu aan een stapeltje van 3 beginnen dat ik een paar weken geleden bij Hema kocht....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Ik heb hier nog 6 boeken liggen die ik nog moet lezen. En die liggen er al minstens anderhalf jaar
Welke Frans?quote:
in de dagstats? je doet iig je foknaam eer aanquote:
Jij staat ook in de top 100, nog boven mij zelfsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de dagstats? je doet iig je foknaam eer aan
in de dagstats van vrijdag??? wtf??? ik ben goddomme 3uurtjes online geweest. wat is dat voor dooie boel???quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij staat ook in de top 100, nog boven mij zelfs
Plaats 63 zelfs.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de dagstats van vrijdag??? wtf??? ik ben goddomme 3uurtjes online geweest. wat is dat voor dooie boel???
Ik 80 postsquote:
nja, ik denk dat de warmte en de vakantieperiode wel meespelen.......als btw de huidige top500 niet alteveel post de komende 2wk ga ik die lijst halenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik 80 postsDat je daar tegenwoordig nog mee in de top 100 komt zeg!
Daar moet ik nog wel even voor doorposten. Ik loop er nog 30.000 achterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik denk dat de warmte en de vakantieperiode wel meespelen.......als btw de huidige top500 niet alteveel post de komende 2wk ga ik die lijst halen
nja, ik ben pas echt gaan posten in 2010 ofzo. heb ik nog best snel gedaan dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar moet ik nog wel even voor doorposten. Ik loop er nog 30.000 achter
wist em bij de eerste zin alquote:
Ik zit hier al meer dan 12 jaar ofzo. Vanaf BB1 in ieder geval. Maar ik post niet zo veel buiten de 3FM reeks en een aantal SHO topics.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben pas echt gaan posten in 2010 ofzo. heb ik nog best snel gedaan dus
nja, kijk naar mijn posthistorie en het leeuwendeel zit in 3fm.....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit hier al meer dan 12 jaar ofzo. Vanaf BB1 in ieder geval. Maar ik post niet zo veel buiten de 3FM reeks en een aantal SHO topics.
Waar haal je die cijfers vandaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, kijk naar mijn posthistorie en het leeuwendeel zit in 3fm.....
edit: bijna 40000 in 3fm, zo'n 4000 erbuiten...
in de startpost van dit topic vind je een linkje naar de statistieken van deze topicreeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:
Ik heb er hier bijna 5400 posts opzitten. Valt nog wel mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de startpost van dit topic vind je een linkje naar de statistieken van deze topicreeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
ja, en ook nog verspreid over een lange periode met hiatenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er hier bijna 5400 posts opzitten. Valt nog wel mee eigenlijk.
Dat is nogal een understatementquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en ook nog verspreid over een lange periode met hiaten
jij kunt hier tenminste wegblijven! jij hebt die discipline! ik kom hier al 3 jaar zo'n beetje iedere dagquote:
Maar dat wil ik helemaal nietquote:
het hoeft ook niet. je bent aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd welkom!quote:
Ik nodig mezelf wel uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het hoeft ook niet. je bent aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd welkom!
ik weet nog wel een plek waar jij jezelf mag uitnodigenquote:
Ja, dat zal wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet nog wel een plek waar jij jezelf mag uitnodigen
ja, de kerk! want daar is iedereen altijd welkom. toch?quote:
Geen idee, daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, de kerk! want daar is iedereen altijd welkom. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |