Kun je al die Hoesen lovers niet wijsmaken. Ik sluit niet uit dat het een goede spits kan worden maar hij is niet voor niets de nr 2 spits bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef Nativism het volgende:
[..]
Dat zal best. Misschien als jij je kritiek/haat richting Sigthorsson onderbouwd kan ik er zelfs op ingaan. Met Sigthorsson heb je naar mijn inziens gewoon een spits staan welke ook werkelijk op zijn positie blijft staan en voor veel dreiging zorgt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef Nativism het volgende:
[..]
Dat zal best. Misschien als jij je kritiek/haat richting Sigthorsson onderbouwd kan ik er zelfs op ingaan. Met Sigthorsson heb je naar mijn inziens gewoon een spits staan welke ook werkelijk op zijn positie blijft staan en voor veel dreiging zorgt.
[..]
? Weet je het zeker.
Geen idee wat ik hiermee moet, maar als dit je onderbouwing is voor je stelling omtrent Sigthorsson zijn we wel klaar.quote:
Mee eens. Hij heeft best sterke invalbeurten achter de rug, maar om nou jeugdwedstrijden als maatstaf te nemen voor de zeer belangrijke positie als spits vind ik op te weinig gebaseerd. Want hoewel ik zijn invalbeurten sterk noem was dit wel veelal in een al open gebroken wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kun je al die Hoesen lovers niet wijsmaken. Ik sluit niet uit dat het een goede spits kan worden maar hij is niet voor niets de nr 2 spits bij Ajax.
jouw onderbouwing komt ook niet echt verquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:14 schreef Nativism het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiermee moet, maar als dit je onderbouwing is voor je stelling omtrent Sigthorsson zijn we wel klaar.
Ik heb mijn mening/visie over Sigthorsson gegeven. Als J0rdiii het hiermee niet is kan hij hier op ingaan. Hij komt daarentegen niet verder dan een foto + een smiley.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw onderbouwing komt ook niet echt ver
Misschien een idee om bij Ajax ook met wattagemeters te gaan werken ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:19 schreef Syntix het volgende:
Frank, AJB, gooi gvd die Sightorsson eens eruit en Hoesen erin. Siggy kan dat combineren van Fischer/Eriksen/Bojan absoluut NIET aan. Vandaag ook weer dat hij elke bal minstens 2 keer moest raken om te controleren.
Over de wedstrijd: prima eerste wedstrijd. Had De Jong graag wat meer willen zien, maar die maakt dan wel weer de winnende. Voor de rest lekker voortborduren en conditie opbouwen.
Andersen mag ook wel iets meer initiatief nemen, is nog wat blue.
Bojan![]()
![]()
Sky als sponsor van Ajax. GVD, wat zou dat geil zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien een idee om bij Ajax ook met wattagemeters te gaan werken ?
Dat zou Fox ook zeer waarderenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sky als sponsor van Ajax. GVD, wat zou dat geil zijn
Dan zouden we qua wetenschap sowieso voorlopen op ALLES.
Het wordt Sky. Ik zal Froome ff bellen morgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de sponsoring bij Ajax ? Is er al zicht op een nieuwe hoofdsponsor ?
twitter:siemdejong twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 23:44:39Eindelijk gewonnen #JCS was niet overtuigend maar toch de eerste prijs van het seizoen! #veerkracht reageer retweet
Bojanquote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:siemdejong twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 23:44:39Eindelijk gewonnen #JCS was niet overtuigend maar toch de eerste prijs van het seizoen! #veerkracht reageer retweet
Sightorsson heeft inderdaad twee meter ruimte nodig om een bal onder controle te krijgen. En Andersen had gewoon de 2-4 moeten maken, nu maakte het niets uit maar normaliter kost het je punten.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan was geniaal, flitsend. Andersen vond ik het ook nie slecht doen.
Ondanks de goal van Siggy heb ik me toch weer dood lopen ergeren aan hem, die aannames blijven om te huilen
Maakt me geen ene reet uit of hij hem wel of niet maakte, vond hem gewoon goed spelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sightorsson heeft inderdaad twee meter ruimte nodig om een bal onder controle te krijgen. En Andersen had gewoon de 2-4 moeten maken, nu maakte het niets uit maar normaliter kost het je punten.
Bojan is samen met Cuenca het bewijs dat wij in onze jeugdopleiding nog wat kunnen verbeteren. Combinatievoetballers wil ik als buitenspelers en niet meer die lopers zoals Lukoki/Boerrigterquote:
Tis dan geen cl maar wel weer de cruciale goal..met het hoofd..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:07 schreef MouzurX het volgende:
Na het terugkijken van ajax Twente: mensen die Siem de jong geen goede/cruciale speler vindenIn de cl gaat hij er gewoon weer 4+ inkoppen.
Goed argumentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
maar hij is niet voor niets de nr 2 spits bij Ajax.
Frank vond Anita ook een linksback en Janssen een verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dank je. Frank is het er ook mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |