Daar gaat het toch niet over?quote:
Ken je Capuchon_jongen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
Die van net was mooier.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
Kijk die lkkr boiiiii. XOXOXOOXOXOXOX
[ afbeelding ]
Hij is ook Belgisch dus ik denk dat jullie taalkundig en mentaal en qua inlevingsvermogen best goed bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Wie en waarom moet ik hem kennen?
Je kent TS zeker niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
Zijn er meer foto's van die Braddie? Ik ga mijn hond vals maken.
Nog voor het einde van de avond, wedden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, wanneer komt je wekelijkse 'ik-verlaat-fok-topic'?
Ik heb hem wel zien posten, maar het valt mij niet echt op ofzo. Ik zie hem ook nooit typische Vlaamse woorden gebruiken. Maar ik ben geen echte Vlaming, hoor. Ik ben er alleen naartoe verhuist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ook Belgisch dus ik denk dat jullie taalkundig en mentaal en qua inlevingsvermogen best goed bij elkaar passen.
Nee, maar dan nog. Cyberpesten is niet cool ofzoquote:
Ik kwam voor deze comment, wasn't disappointed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Je zou er zelf prima tussen passen.
Kittens zijn fucking nice.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik kwam voor deze comment, wasn't disappointed.
Ik denk om 20:25, anders word het morgen zo rond 17:10 Ligt er een beetje aan hoe ik me voel, en hoe de zon op dat moment staat, of het erg winderig is buiten, en natuurlijk ook, of vogels fluiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, wanneer komt je wekelijkse 'ik-verlaat-fok-topic'?
Ok, als je vannacht je gehaktstaven maar kunt wegwerken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk om 20:25, anders word het morgen zo rond 17:10 Ligt er een beetje aan hoe ik me voel, en hoe de zon op dat moment staat, of het erg winderig is buiten, en natuurlijk ook, of vogels fluiten.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Wat vul jij mij toch goed aan, en wat vullen gehakt staven mij goed aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ok, als je vannacht je gehaktstaven maar kunt wegwerken.
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkersquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
quote:
Fucking nice.quote:
Ben je dan al klaargekomen door dit topic:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkers
Mee eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fucking nice.
Even in het zonnetje zetten deze user, want die username in combi met subtitel en sig laten me altijd lachen
Deze post gaat je ook achtervolgen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Je vraagt nu bijna letterlijk om het geflame, geen medelijden in dit geval.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker man, elke avond in m`n bed fantaseer ik over al de prachtige Fok aandacht, de gaten in m`n hokje komen niet van woede maar van vreugde dat ik aandacht krijg van julie fokkers
Man, man wat een verhaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je dan al klaargekomen door dit topic:
KLB / Gedroomd over Braddie
Nee, afschuwelijke tent, die prijzenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, kom je wel eens bij de Ali Baba grillroom?
Wat is deze?!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Man, man wat een verhaal![]()
seksy uitstralingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Verkeerd memegebruik, dat doet me toch wel een beetje pijn, Horkje.quote:
Het hoofd pastte er perfect bij, ik geef dan verder ook geen neuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verkeerd memegebruik, dat doet me toch wel een beetje pijn, Horkje.
Ze zijn fucking nice.quote:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..quote:
I love youquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ja.
Die vraagt er wel een beetje om hè? Zowel om op die site te staan als gewoon weer eens ouderwetsch gebackfired te worden als je zoveel commentaar op anderen durft te hebben dat je er een topic op FOK! over opent om de mensen op zo'n site nog eens éxtra belachelijk te maken en de aandacht erop te vestigen.
EDIT: Laat ook maarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:32 schreef Weka het volgende:
[ afbeelding ]
"De meest vreemde Nederlanders komen voorbij"![]()
![]()
De foto's spreken wel voor zich hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat julie mij als *vreemd* beschouwen en als *mongool* en *autist* wil nog niet zeggen dat ik dit ook ben natuurlijk hé
Ik haat katten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja ok, maar de hamvraag is: zijn kitten fucking nice?
Goede trollpogingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Huh, in je topic in R&P schreef je dat je autisme had.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Al die kuddendieren hierHet is geweldig.
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand van de hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Komt door alle topics die je hebt geopend en de posts die je hebt gemaakt, zie ook mijn eerste reactie in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Jouw muur is een stille getuige van je persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Een iemand noemt mij een *autist* en gelijk zijn er 5 andere fokkers die het ook roepen. Terwijl niemand hier mij ook maar 1 seconden in het echt heeft gezien/gesproken. Het is prachtigDat er zoveel vooroordelen bestaan over 1 persoon zonder ook maar een woorden wisseling.
Meer een hondenpersoon dus?quote:
Heul nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op al haar foto's kijkt ze raar uit haar ogen.
Het topic gaat er nu over dat kittens fucking nice zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Wiens topic is dit, dat van jou of dat van mij?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het topic gaat er nu over dat kittens fucking nice zijn.
Zou jij jezelf aub willen verwijderen zodat wij hier weer kittens kunnen adoreren?
Hevige sneeuwval daar.quote:
Als jij het gezag hebt, maak er dan gebruik van en zorg dat mensen normaal tegen je doen. Dat kan als je het gezag en dus de hoogste macht hebt...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wiens topic is dit, dat van jou of dat van mij?
Ik heb hier het gezag, ga weg uit dit topic.
Dus jij bent in gesprek gegaan met alle Nederlanders op loldutchpeople voordat je dit topic opende?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Braddie het volgende:
Braddie is een wijze man. Zie zijn pohi.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Weka het volgende:
[..]
Dus jij bent in gesprek gegaan met alle Nederlanders op loldutchpeople voordat je dit topic opende?
Mensen normaal tegen mij laten doen is moeilijk als het hier vol zit met kuddendieren die elkaar maar nadoen he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jij het gezag hebt, maak er dan gebruik van en zorg dat mensen normaal tegen je doen. Dat kan als je het gezag en dus de hoogste macht hebt...
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen normaal tegen mij laten doen is moeilijk als het hier vol zit met kuddendieren die elkaar maar nadoen he?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
Ik zou zeggen, leer me eerst kennen voordat je me afschildert/bestempeld als autist/mongool/debiel/idioot en dergelijke.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Weka het volgende:
[..]
Dus jij bent in gesprek gegaan met alle Nederlanders op loldutchpeople voordat je dit topic opende?
We hebben er inderdaad totaal geen reden voor om zo te doen hè Bradje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen normaal tegen mij laten doen is moeilijk als het hier vol zit met kuddendieren die elkaar maar nadoen he?
Jij hebt het gezag toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Braddy, ik ken je niet, maar je schildert jezelf hier af als autist/mongool/debiel/idioot en dergelijke.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
Ik zou zeggen, leer me eerst kennen voordat je me afschildert/bestempeld als autist/mongool/debiel/idioot en dergelijke.
Mensen doen normaal dude, zelfreflectietopic numero 348729 ongeveer. Het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Trashcanman het volgende:
Ik zou trouwens wel eens een Braddie/kdaalder showdown willen meemaken hier op fok, jammer genoeg is de laatste nu op vakantie.
Waarom las ik Braddiekelderquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Trashcanman het volgende:
Ik zou trouwens wel eens een Braddie/kdaalder showdown willen meemaken hier op fok, jammer genoeg is de laatste nu op vakantie.
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen doen normaal dude, zelfreflectietopic numero 348729 ongeveer. Het houdt een keer op natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |