Die en die van de leeuw vond ik zelf ook de mooisten van die dag. Was mijn eerste keer Artis, en zoals het er nu voor staat niet de laatste keer. Alleen de volgende keer niet meer in de vakantie-tijdquote:
Druk dan he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die en die van de leeuw vond ik zelf ook de mooisten van die dag. Was mijn eerste keer Artis, en zoals het er nu voor staat niet de laatste keer. Alleen de volgende keer niet meer in de vakantie-tijd
Awwwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even wat lezen en misschien ook nog wat tekenen. Om 22.00 ga ik naar de buren van radio49
Niet haten op Lintelo gek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Texel vond ik wel meevallen qua einde van de wereld hoor. Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooo was wel wat anders
Lintelooooooooooooooooooooooooquote:
Jep.quote:
Goh, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
In t oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosten.
Geen bier bij Grolsch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Bbq @ werk was leuk. Maar even geen bier met deze hitte. Nu weer naar huus. Groetjes van de Grolsch Veste.
Je moet alleen wel oppassen, want als je een meter de verkeerde kant op loopt, heb je ineens verbinding met een Duitse providerquote:
Ik ben niet van de verkeerde kantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet alleen wel oppassen, want als je een meter de verkeerde kant op loopt, heb je ineens verbinding met een Duitse provider.
Nieuwe woorden laten trouwens even op zich wachten... accu van telefoon was leeg, dus die ligt nu aan de opladerquote:
Je hebt 72 uur hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe woorden laten trouwens even op zich wachten... accu van telefoon was leeg, dus die ligt nu aan de oplader.
6-6 nuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef D. het volgende:
Het is trouwens 3-3 bij darten, maar ik verklap niet voor wie
Top. Laat het maar lekker lang duren, dan kan ik het einde nog zienquote:
hoelang verwacht je nog onderweg te zijn?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top. Laat het maar lekker lang duren, dan kan ik het einde nog zien
10-7quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet makkelijk kunnen toch? Of is het inmiddels 14-7?
Die is nu net geweestquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat wel lukken dus. Dikke tien minuten, dan ben ik thuiser komt ook nog een pauze
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef D. het volgende:
Maar goed, voor het zelfde geld staan ze dadelijk weer gelijk en gaan ze verlengen
quote:
quote:
quote:
Daaaag, liefjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |