same shit other namequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
horeca school?
hotel school bedoel je zeker![]()
Horecaschool?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef ZeehonT_86 het volgende:
[..]
Nee studentenflat. Ga daar horecaschool doen.
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
D zou pas eng zijn als die dat wel doet
Helpdesk of helldesk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Horecaschool?
Ik zie jou meer als een belslet ofzo. Lekker mensen afblaffen als ze de telefonische helldesk bellen.
Jij mag me altijd bellen maar sorry dat is DOM werk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Horecaschool?
Ik zie jou meer als een belslet ofzo. Lekker mensen afblaffen als ze de telefonische helldesk bellen.
en bedankt hé. Stom wicht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:40 schreef ZeehonT_86 het volgende:
[..]
Jij mag me altijd bellen maar sorry dat is DOM werk.
Is dat niet hetzelfde danquote:
Ik denk help vanaf de kant van de gene die de telefoon aanneemt en hel voor degene die belt.quote:
help vanuit mijn kant iig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk help vanaf de kant van de gene die de telefoon aanneemt en hel voor degene die belt.
I knowquote:
welke opleiding?quote:
Texelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef ZeehonT_86 het volgende:
Straks lekker even de zee in. Komen er behalve Nikkie nog meer naar Texel deze zomer?
ik ook zoietsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Texel![]()
![]()
Wel alweer 15 jaar geleden voor het laatst geweest
best wel mooi hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:57 schreef Kally het volgende:
Ben er nog nooit geweest en was het ook niet van plan
Van 1994 tot en met 1998 zomervakantie gehouden met ouders nog 5 mooie jaren gehad. We kwamen altijd goed gebruind terug. Iedereen vroeg toen. Bos naar Zud-Frankrijk/Spanje geweest? Nee hoor gewoon Texel aan zee. Die gezichten dan die ze erbij trekkenquote:
Wel meer dan best wel hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
best wel mooi hoor![]()
ik speelde het natuurlijk voor mekaar om te verdwalen en dwars door een verboden natuurgebied te struinen om terug naar het bungalowpark te gaan
Ik ga wel eens naar een vriend in Delfzijl, dan heb ik al het idee dat ik bijna van de wereld afvalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
best wel mooi hoor![]()
ik speelde het natuurlijk voor mekaar om te verdwalen en dwars door een verboden natuurgebied te struinen om terug naar het bungalowpark te gaan
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar een vriend in Delfzijl, dan heb ik al het idee dat ik bijna van de wereld afval
wij gingen veel naar de franse alpenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van 1994 tot en met 1998 zomervakantie gehouden met ouders nog 5 mooie jaren gehad. We kwamen altijd goed gebruind terug. Iedereen vroeg toen. Bos naar Zud-Frankrijk/Spanje geweest? Nee hoor gewoon Texel aan zee. Die gezichten dan die ze erbij trekken![]()
Wij Zuid-Frankrijk of Spanjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij gingen veel naar de franse alpen![]()
dan leek ik na 2 weken wel neger zo bruin dat ik daar werd
Smakelijkquote:
KG geeft in ook zoiets lesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:01 schreef ZeehonT_86 het volgende:
[..]
http://www.hotelschoolmaa(...)-hotelschool-diploma
Texel vond ik wel meevallen qua einde van de wereld hoor. Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooo was wel wat andersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar een vriend in Delfzijl, dan heb ik al het idee dat ik bijna van de wereld afval
hahahahahaha dat is bij nikkie toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Texel vond ik wel meevallen qua einde van de wereld hoor. Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooo was wel wat anders
Dat was met die vogels toch? Of zit ik er weer eens naastquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:12 schreef Bos81 het volgende:
Hoewel mijn vakantie vorig jaar nabij Doetinchem ook erg mooi was, bij een of ander meertje/plasje
Ja met die uil op mijn armquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was met die vogels toch? Of zit ik er weer eens naast
Jaquote:
Past toch prima bij je, dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:40 schreef ZeehonT_86 het volgende:
[..]
Jij mag me altijd bellen maar sorry dat is DOM werk.
Zeker, Heb je die artis foto's van vorige week al gezien?quote:
Ja godver, ik denk ik hou me inquote:
Nee, ik ga even kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker, Heb je die artis foto's van vorige week al gezien?![]()
I know, maar ben niet echt een hele vaste klant hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo lang geleden mee gestopt. Veel leuker![]()
.
Mooie foto's hoor, die stokstaartjesquote:
Die zeehond is ook maar net komen aanspoelen hoor. Terugrollen in zee mocht helaas niet batenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
I know, maar ben niet echt een hele vaste klant hier
Dat krijg je ervan als Nederland wegzakt in zee, alles kan maar terug de wal opkruipenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zeehond is ook maar net komen aanspoelen hoor. Terugrollen in zee mocht helaas niet baten.
Die en die van de leeuw vond ik zelf ook de mooisten van die dag. Was mijn eerste keer Artis, en zoals het er nu voor staat niet de laatste keer. Alleen de volgende keer niet meer in de vakantie-tijdquote:
Druk dan he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die en die van de leeuw vond ik zelf ook de mooisten van die dag. Was mijn eerste keer Artis, en zoals het er nu voor staat niet de laatste keer. Alleen de volgende keer niet meer in de vakantie-tijd
Awwwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even wat lezen en misschien ook nog wat tekenen. Om 22.00 ga ik naar de buren van radio49
Niet haten op Lintelo gek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Texel vond ik wel meevallen qua einde van de wereld hoor. Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooo was wel wat anders
Lintelooooooooooooooooooooooooquote:
Jep.quote:
Goh, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
In t oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosten.
Geen bier bij Grolsch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Bbq @ werk was leuk. Maar even geen bier met deze hitte. Nu weer naar huus. Groetjes van de Grolsch Veste.
Je moet alleen wel oppassen, want als je een meter de verkeerde kant op loopt, heb je ineens verbinding met een Duitse providerquote:
Ik ben niet van de verkeerde kantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet alleen wel oppassen, want als je een meter de verkeerde kant op loopt, heb je ineens verbinding met een Duitse provider.
Nieuwe woorden laten trouwens even op zich wachten... accu van telefoon was leeg, dus die ligt nu aan de opladerquote:
Je hebt 72 uur hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe woorden laten trouwens even op zich wachten... accu van telefoon was leeg, dus die ligt nu aan de oplader.
6-6 nuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef D. het volgende:
Het is trouwens 3-3 bij darten, maar ik verklap niet voor wie
Top. Laat het maar lekker lang duren, dan kan ik het einde nog zienquote:
hoelang verwacht je nog onderweg te zijn?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top. Laat het maar lekker lang duren, dan kan ik het einde nog zien
10-7quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet makkelijk kunnen toch? Of is het inmiddels 14-7?
Die is nu net geweestquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat wel lukken dus. Dikke tien minuten, dan ben ik thuiser komt ook nog een pauze
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef D. het volgende:
Maar goed, voor het zelfde geld staan ze dadelijk weer gelijk en gaan ze verlengen
quote:
quote:
quote:
Daaaag, liefjesquote:
Hoe is het met jou? En met de kleine mensjes en katjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Daaaag, liefjes![]()
(daag als in hoi hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |