Wij Zuid-Frankrijk of Spanjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij gingen veel naar de franse alpen![]()
dan leek ik na 2 weken wel neger zo bruin dat ik daar werd
Smakelijkquote:
KG geeft in ook zoiets lesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:01 schreef ZeehonT_86 het volgende:
[..]
http://www.hotelschoolmaa(...)-hotelschool-diploma
Texel vond ik wel meevallen qua einde van de wereld hoor. Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooo was wel wat andersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar een vriend in Delfzijl, dan heb ik al het idee dat ik bijna van de wereld afval
hahahahahaha dat is bij nikkie toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Texel vond ik wel meevallen qua einde van de wereld hoor. Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooo was wel wat anders
Dat was met die vogels toch? Of zit ik er weer eens naastquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:12 schreef Bos81 het volgende:
Hoewel mijn vakantie vorig jaar nabij Doetinchem ook erg mooi was, bij een of ander meertje/plasje
Ja met die uil op mijn armquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was met die vogels toch? Of zit ik er weer eens naast
Jaquote:
Past toch prima bij je, dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:40 schreef ZeehonT_86 het volgende:
[..]
Jij mag me altijd bellen maar sorry dat is DOM werk.
Zeker, Heb je die artis foto's van vorige week al gezien?quote:
Ja godver, ik denk ik hou me inquote:
Nee, ik ga even kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker, Heb je die artis foto's van vorige week al gezien?![]()
I know, maar ben niet echt een hele vaste klant hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo lang geleden mee gestopt. Veel leuker![]()
.
Mooie foto's hoor, die stokstaartjesquote:
Die zeehond is ook maar net komen aanspoelen hoor. Terugrollen in zee mocht helaas niet batenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
I know, maar ben niet echt een hele vaste klant hier
Dat krijg je ervan als Nederland wegzakt in zee, alles kan maar terug de wal opkruipenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zeehond is ook maar net komen aanspoelen hoor. Terugrollen in zee mocht helaas niet baten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |