Haha, dank je mutant. Komt goed. Een beetje afkicken van FOK!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Same man, hou je rustig. Onverdiende ban, hou eventjes vol.
Daar is onze relmarokkaan weerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:15 schreef Jellereppe03 het volgende:
Eid Mubarak iedereen. Maak er morgen een mooie dag van. Even snel onder een kloon posten. Nu netjes mijn lange ban uitzitten.
Eerst de rust zelve, maar de laatste tijd wat minder. Daarom alleen maar goed die ban van een maand. Dank je, Peunage.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar is onze relmarokkaan weer
Eid Mubarak man
7:04 is het gebed, staat op mijn 'kalender'.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Eid Mubarak allemaal. Hoe laat moet ik morgen bij de moskee aankloppen?
Gtfoeeeeeeee wat moet je dan a zemmel?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef superniger het volgende:
Graag wil ik jullie verzoeken om tijdens het suikerfeest geen bioscopen te slopen.
Gr.
En waarom niet? Doen we elk jaar, is een ritueel gewordenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef superniger het volgende:
Graag wil ik jullie verzoeken om tijdens het suikerfeest geen bioscopen te slopen.
Gr.
Zeg hem mattie. Deze kaasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Gtfoeeeeeeee wat moet je dan a zemmel?
[ afbeelding ]
Ja dit kom ik regelmatig tegen in onze Marokkaanse gemeenschap.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:44 schreef xminator het volgende:
Even serieuze vraag, is het bij arabieren/marokkanen ook een gewoonte om hand te kussen van ouderen én vervolgens aan kinderen geld te geven tijdens het Suikerfeest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door TheMagnificent op 08-08-2013 02:45:14 ]
Ouderen worden op hun voorhoofd gekust. En er wordt inderdaad met geld gestrooid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:44 schreef xminator het volgende:
Even serieuze vraag, is het bij arabieren/marokkanen ook een gewoonte om hand te kussen van ouderen én vervolgens aan kinderen geld te geven tijdens het Suikerfeest?
Heet niet zomaar "suiker"feest he!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:55 schreef Aloulou het volgende:
Hier in Tunesie is het 3id morgen, maan gespot met het blote oog zoals de maliki wetschool vereist. Gezegend suikerfeest en niet teveel suiker eten aankomende 2 dagen he
Eid mubarak.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn laatste dag zit erop! Eid moubarek vanuit het warme Marokko!!
Haal alles in de winter in. Vroeg eten alles.quote:Op zondag 15 december 2013 02:15 schreef Slayage het volgende:
ik heb heel ramadan 2013 moeten missen, ik denk dat ik de komende periode een paar dagen ga inhalen
Waarom heb je het gemist dan?quote:Op zondag 15 december 2013 02:15 schreef Slayage het volgende:
ik heb heel ramadan 2013 moeten missen, ik denk dat ik de komende periode een paar dagen ga inhalen
winter ramadans zijn wel ideaal idd, als je dat vergelijkt met de zomer, het voelt eigenlijk niet helemaal fair aan, omdat de dagen in de zomer bijna 2 keer zo lang warenquote:Op zondag 15 december 2013 09:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haal alles in de winter in. Vroeg eten alles.
kabul allahquote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef Peunage het volgende:
Ik haal vandaag de dag in die ik heb gemist.
ik had een aanrijding gehad en was nog aan het revalideren, gelukkig niks ernstigs aan overgehouden, ik was fysiek nog niet optimaal en het leek me niet verstandig om dan al aan zo'n zware ramadan te beginnen, voor het eerst dat ik begon met vasten op mijn 12/13e ben ik niet begonnen met de vastenmaand, dat voelde zo raar aan in het begin met name, ik moest mezelf zo nu en dan herinneren, dat ik niet aan het vasten wasquote:
True, maar het telt wel. En volgend jaar is het nog moeilijker.quote:Op zondag 15 december 2013 11:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
winter ramadans zijn wel ideaal idd, als je dat vergelijkt met de zomer, het voelt eigenlijk niet helemaal fair aan, omdat de dagen in de zomer bijna 2 keer zo lang waren
Ook vandaag gevast? Heerlijk is dat he, nu vasten!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Slayage het volgende:
ik was vergeten hoe chill vasten in de winter was, iftar om 16:39
Dat is lang geleden hè?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Slayage het volgende:
jip, meer dan een weekje alweer nu meen ikquote:Op woensdag 25 december 2013 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ook vandaag gevast? Heerlijk is dat he, nu vasten!
ja man! ik kan me herinneren, dat ik in die periode een bijbaantje had, ik was daar in '97 begonnen, waar er aardig wat turken/marokkanen waren en dat we gezamenlijk vlak voor einde dienst om 17:00 nog ff een iftar breakje gingen inlassen, dat was echt super gezellig altijdquote:
Nepperd.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef Slayage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |