Haha, dank je mutant. Komt goed. Een beetje afkicken van FOK!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Same man, hou je rustig. Onverdiende ban, hou eventjes vol.
Daar is onze relmarokkaan weerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:15 schreef Jellereppe03 het volgende:
Eid Mubarak iedereen. Maak er morgen een mooie dag van. Even snel onder een kloon posten. Nu netjes mijn lange ban uitzitten.
Eerst de rust zelve, maar de laatste tijd wat minder. Daarom alleen maar goed die ban van een maand. Dank je, Peunage.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar is onze relmarokkaan weer
Eid Mubarak man
7:04 is het gebed, staat op mijn 'kalender'.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Eid Mubarak allemaal. Hoe laat moet ik morgen bij de moskee aankloppen?
Gtfoeeeeeeee wat moet je dan a zemmel?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef superniger het volgende:
Graag wil ik jullie verzoeken om tijdens het suikerfeest geen bioscopen te slopen.
Gr.
En waarom niet? Doen we elk jaar, is een ritueel gewordenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef superniger het volgende:
Graag wil ik jullie verzoeken om tijdens het suikerfeest geen bioscopen te slopen.
Gr.
Zeg hem mattie. Deze kaasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Gtfoeeeeeeee wat moet je dan a zemmel?
[ afbeelding ]
Ja dit kom ik regelmatig tegen in onze Marokkaanse gemeenschap.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:44 schreef xminator het volgende:
Even serieuze vraag, is het bij arabieren/marokkanen ook een gewoonte om hand te kussen van ouderen én vervolgens aan kinderen geld te geven tijdens het Suikerfeest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door TheMagnificent op 08-08-2013 02:45:14 ]
Ouderen worden op hun voorhoofd gekust. En er wordt inderdaad met geld gestrooid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:44 schreef xminator het volgende:
Even serieuze vraag, is het bij arabieren/marokkanen ook een gewoonte om hand te kussen van ouderen én vervolgens aan kinderen geld te geven tijdens het Suikerfeest?
Heet niet zomaar "suiker"feest he!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:55 schreef Aloulou het volgende:
Hier in Tunesie is het 3id morgen, maan gespot met het blote oog zoals de maliki wetschool vereist. Gezegend suikerfeest en niet teveel suiker eten aankomende 2 dagen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |