quote:
Dat zou zomaar eens kunnen !quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:06 schreef methodmich het volgende:
In het kader van vervolgvragen zou dat Plastic Bertrand kunnen zijn
Vla.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, die heeft Willie Wartaal wel in het nummer Aldiedingen.
Het is een beetje een nostalgisch product.
In de laatste post van het vorige topic heb je ook al een punt gegeven, deze kun je beter weghalenquote:
Yep, is namaak, he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
yep hoewel dat juist geen chocolade is
Tuurlijk! Wie wil er nu zijn koetjesrepen?quote:
quote:
Inderdaadquote:
Het is wel allemaal wat relatief, Giorgio werd flink 'geholpen', maar de (beschikbare) hele set is het beluisteren wel waard als je het werk van Giorgio Moroder (veel Donna Summer!!) kan waarderen.quote:
Dat klopt niet met de hint.quote:
Grobbel +2quote:
Ik wil deze vraag gaarne nomineren voor 'Vraag van het jaar'.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:11 schreef Ulx het volgende:
Welke techno/house/elektronica act dumpte begin jaren 90 een dood schaap op een afterparty van de BRIT awards?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:42 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik wil deze vraag gaarne nomineren voor 'Vraag van het jaar'.
Dat is er 1 meer dan dat ik er weet.quote:
Opgezocht, maar 2 van die 7 hebben slechts de tipparade gehaald en niet de top 40 zelf.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef iggyinthehouse het volgende:
Paula Abdul had 7 Top 40 hits. Opposites Attract was er 1 van.
Noem de andere 6. De 6e goede krijgt de 2punten.
Ik zou het inmiddels goed genoeg vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:02 schreef methodmich het volgende:
Iets met 'Vibe' erin, kan ik me nog vaag herinneren.
Ik ook...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ik zou het inmiddels goed genoeg vinden.
Het is een dubbelpunten topic, dus ik moet daar wel streng in zijn. Artiest moet er dus bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:16 schreef Mark het volgende:
De rode schoentjes, maar geen idee meer van wie dat was
Zeker wel!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Booming Support was de boosdoener...
Maar die had 'm weer vanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Booming Support was de boosdoener...
De hele house-scene is incestueus, hoewel ik (zonder te kijken/te luisteren, omdat dat nu niet gaat) de link tussen DHS en Booming Support even niet kan volgen, behalve dat het allebei tracks met een relatief laag BPM zijn...quote:
Als ik de helft van de per vraag te verkrijgen punten in dit topic had mogen geven, dan had je die gekregen. Maar probeer er eens 2 punten van te maken...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:42 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Lijkt gebaseerd te zijn op Pride (In the Name of Love).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |