quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze willen in 2014 20 races en er zijn nu 21 races (22 met de Red Bull Ring) met een contract voor 2014. Dus ik zie niet in welke er zou verdwijnen. Hooguit dat New Jersey toch niet door gaat, maar dan nog zijn er 21 circuits met een contract voor volgend jaar.
Ik heb een post van twee jaar terug opgezocht waar in ik een overzicht had gemaakt van de contracten van de circuits. Deze heb ik aangevuld met dat wat ik voor de aflopende contracten op Internet heb gevonden en kom tot het volgende schema:
[ code verwijdert ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 Australie X X X X Maleisie X X X X China X X X X X X Bahrein X X X X X Spanje X X X X X Monaco X X X X X X X X X Canada X X X Europa X Engeland X X X X X X X X X X X (tot 2027) Duitsland X X X ? X ? X Hongarije X X X X X België X X X X Italië X X X X X Singapore X X X X X X Japan X X X X X X X Korea X X X X X X India X X X X Abu Dhabi X X X X X VS Texas X X X X X X X X X X Brazilië X X X X VS N Jersey X X X X X X X X X Rusland X X X X X X X Oostenrijk X? ? Nurburgring heeft een contract, maar is (bijna) failliet. X? De Red Bull Ring zou vanaf 2014 op de kalender staan |
Het gezegde luidt iets andersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de snelste manier om miljonair af te zijn is door in zee te gaan met een f1-team
New Jersey heeft naar eigen zeggen ook een contract t/m 2022. Maar of die race doorgaat is nog maar de vraag. De laatste foto's die ik van het gebied zag, zag er niet uit als F1 waardig. Daar waar de pitsstraat zou moeten komen was net een nieuw winkelcentrum met parkeergarage of zoiets gebouwd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
RB-ring zou een contract van 7 jaar op zak hebben
Yup, maar het ging in eerste instantie over miljoenen, dus dan moest ik maar een variant erop verzinnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gezegde luidt iets anders
De snelste manier om miljonair te worden is als miljardair een Formule 1-team beginnen
die betalen ervoor en geven er geen kut om als ze verlies makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:23 schreef Meike26 het volgende:
Ik had ook begrepen dat Suzuka niet op de kalender van 2014 stond ?![]()
Contracten zijn ook maar wc papier tegenwoordig. Ome Bernie doet maar wat. Die zandbak races zijn nog altijd zijn grootste hobby
Ik las dat het contract in maart was verlengd tot 2018.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:23 schreef Meike26 het volgende:
Ik had ook begrepen dat Suzuka niet op de kalender van 2014 stond ?![]()
Contracten zijn ook maar wc papier tegenwoordig. Ome Bernie doet maar wat. Die zandbak races zijn nog altijd zijn grootste hobby
Lijkt tegenwoordig wel of elk kampioenschap erop vooruit gaat behalve de F1.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:35 schreef Meike26 het volgende:
Toch bizar hé. Dan kan men wel zeggen dat het aan de FIA ligt dat al die regeltjes dit en dat in de F1 maar vreemder en vreemder worden, maar het is echt mis gegaan in de F1 zelf.
Een paar deurtjes verder in het FIA pand is er allang en breed een akkoord gegeven dat de WTCC volgend jaar lichter, ruiger en spectaculairder word :
The 2014 World Touring Car Championship season will be the eleventh season of the FIA World Touring Car Championship, and the tenth since the series was revived in 2005.
French car manufacturer Citroën will enter the championship in 2014, with the Citroën World Rally Team running a Citroën C-Elysée for nine-time World Rally Champion Sébastien Loeb.
According to WTCC General Manager Marcello Lotti, another team with a support of a manufacturer is expected to join with two cars.
The technical regulations will change for 2014 season. The new cars are lighter and have more power, larger wheels and more aerodynamics
WTCC gaat dus ietsje meer richting DTM qua looks.
voor de mensen die er toch heen gaan misschien leuk om in de gaten te houden hoe je erbij kan zijn.quote:Exclusieve voorvertoning F1-film Rush bij VKV City Racing Rotterdam
Voorafgaand aan VKV City Racing in Rotterdam zal er een exclusieve voorvertoning plaatsvinden van de nieuwe speelfilm Rush. De film over de rivaliserende Formule 1-coureurs Niki Lauda en James Hunt, is pas vanaf 3 oktober in de bioscoop te zien, maar nu al een van de meest besproken films van het jaar.
De film speelt zich af in de jaren ’70 wanneer de charismatische James Hunt en zijn briljante tegenstander Niki Lauda elkaars grootste concurrenten in de Formule 1 zijn. Hunt is roekeloos, leeft graag in de spotlight en geniet van zijn status als superster. De serieuzere Lauda houdt zich liever wat afzijdig van al die aandacht. Maar beiden leven voor de races, waarin de kleinste fout met de dood kan worden bekocht. James Hunt wordt gespeeld door Chris Hemsworth (Thor, The Avengers) en Niki Lauda door Daniel Brühl (Inglourious Basterds). Niki Lauda zelf is betrokken geweest bij de filmproductie.
Robert Heilbron, organisator van VKV City Racing: “Het is heel bijzonder dat de film tijdens het weekend van ons evenement in Rotterdam wordt vertoond. Ron Howard is een groot regisseur, verantwoordelijk voor films zoals Apollo 13 en The Da Vinci Code. En ook al wordt het een voorvertoning voor een zeer exclusief publiek, wij gaan zeker middels acties een aantal van de fans van ons evenement de kans geven om hierbij aanwezig te zijn.”
Lijken wel x-wings aan de zijkant, maar dan niet op de sidepod natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef LWD-Godius het volgende:
RBR hongarije updates maakt de wagen er niet mooier op:
[ afbeelding ]
Wel sneller, waarschijnlijk :p
heel dat 3d ben ik ook niet kapot van eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:12 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop dat de film in Imax gaat draaien, zonder 3D.
Nou, de DTM kan me dus niet boeien, juist door die downforce. Kijk naar NASCAR races op niet-ovals en zie hoe gruwelijk spectaculair die zijn. Zonder veel downforce, maar gewoon bruut vermogen en rijderscapaciteiten. Jazeker, zelfs heal - toe schakelen wordt daar nog toegepast!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:35 schreef Meike26 het volgende:
Toch bizar hé. Dan kan men wel zeggen dat het aan de FIA ligt dat al die regeltjes dit en dat in de F1 maar vreemder en vreemder worden, maar het is echt mis gegaan in de F1 zelf.
Een paar deurtjes verder in het FIA pand is er allang en breed een akkoord gegeven dat de WTCC volgend jaar lichter, ruiger en spectaculairder word :
The 2014 World Touring Car Championship season will be the eleventh season of the FIA World Touring Car Championship, and the tenth since the series was revived in 2005.
French car manufacturer Citroën will enter the championship in 2014, with the Citroën World Rally Team running a Citroën C-Elysée for nine-time World Rally Champion Sébastien Loeb.
According to WTCC General Manager Marcello Lotti, another team with a support of a manufacturer is expected to join with two cars.
The technical regulations will change for 2014 season. The new cars are lighter and have more power, larger wheels and more aerodynamics
WTCC gaat dus ietsje meer richting DTM qua looks.
Camping Eau Rouge 4km tot circuit 2,7km tot ingang Stavelot, Nl'se uitbater.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:11 schreef kepler het volgende:
Ik heb het plan om op de motor naar Spa te rijden voor de F1. Nu heb ik daar een aantal vragen over, waar mensen me hier vast mee kunnen helpen
- Goede camping aan te raden daar in de buurt? Mag ook stukje verder zijn
Welke slagbomen, daar staan gewoon parkeer wachters die je een plaats aanwijzenquote:- Kost het geld om mijn motor te parkeren? Of kan ik gewoon langs de slagbomen?
Heb je geen afsluitbare koffers voor op de motor?quote:- Ik wil eigenlijk op zondagavond direct weer terug, dus het zou handig zijn als ik ergens mn spullen kan opslaan (tent, slaapzak, etc). Iemand hier tips voor? Ergste geval moet ik terug naar de camping, maar das onhandig
"Helaas zijn alle plaatsen reeds gereserveerd"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Camping Eau Rouge 4km tot circuit 2,7km tot ingang Stavelot, Nl'se uitbater.
Aha ok, ik wil hem zo dichtbij mogelijk zettenquote:[..]
Welke slagbomen, daar staan gewoon parkeer wachters die je een plaats aanwijzenKosten zijn afhankelijk waar je 'm wilt zetten. Als je vanaf de camping wilt rijden tot de Stavelot ingang, dan kost 't ¤10 dacht ik.
Nope, alleen een roltas voor achteropquote:Heb je geen afsluitbare koffers voor op de motor?
nouja behalve de kleren die je aanhebt heb je alleen eventueel eten en drinken nodig en dat kan in je rugzak mee lijkt mequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:37 schreef kepler het volgende:
[..]
"Helaas zijn alle plaatsen reeds gereserveerd"
Vol dus...
[..]
Aha ok, ik wil hem zo dichtbij mogelijk zetten10tje is wel te doen
[..]
[..]
Nope, alleen een roltas voor achterop
Niet als ik op de camping blijfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
nouja behalve de kleren die je aanhebt heb je alleen eventueel eten en drinken nodig en dat kan in je rugzak mee lijkt me
nouja de kleren die je aanhebt en een extra onderbroek danquote:
Voor hoelang was dat? Want ik heb afgelopen jaar, wel enkel voor vrijdag, ¤10 betaald. Als dat voor het heel weekend was, zou je idd een kaart voor ¤20 moeten kopen om op de officiële parkings van het circuit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb anders 20 euro betaald voor een parkeerkaart voor de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |