SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik moet weer eens eens een nieuwe maken!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:39 schreef Sarabi het volgende:
Moeten we de tickers niet weer een keer opruimen?
Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben zo klaar met dit weer.. Voel me er zo ongelukkig door. Gisteren bij mijn mams geweest, normaal gegeten, en heel heel heel goed gedronken. En nu heb ik dikke voeten, voel ik me opgeblazen, heb ik ladingen lucht in mijn lijf die eruit willen.
Die ken ik niet.. Maar vind ik ook een leuk idee. Is wel leuk als je het zo een beetje van elkaar kunt bijhouden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de grafiek/tabel van vroeger een stuk leuker in de OP
Het nadeel is ook gewoon dat ik bijna niet plas. En wel genoeg drink..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar.
Moet je niet doen. Kutspul.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Sieraden heb ik ook al dagen niet om. Mijn moeder zei gisteren, waarom neem je geen plaspilletje mee van mij. Nu spijt dat ik dat niet heb gedaan...
Ja, dat ook wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word vooral moe van het constante geklaag van iedereen
Ja, dat. Ik vind dit ook niet optimaal, maar ik probeer het ook gewoon te negeren/ondergaan er weinig aandacht te besteden. Dat lukt niet als iedereen constant in mn oor tettert dat het toch echt wel verschrikkelijk kut is, zo WAAAAAAAAAAAARM ZO WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel.
Eerst loopt iedereen maandenlang te klagen dat het te nat en te koud is, en dan is het eindelijk niet meer zo, en dan is het te droog en te warm
Dat is de reden waarom ik hem ook niet heb meegenomen. Ga wel selderij knagenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Kutspul.
Sowieso, als je vocht vast houdt, zal daar wel een reden voor zijn. Niet te veel mee prutsen.
Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word vooral moe van het constante geklaag van iedereen
En het geklaaaaaaaaaaaag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag.
Jep, ik weeg alles.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Weeg je ook alles?
Kan me niet voorstellen dat je met pindakaas, banaan, mango, chocola, drumstick, kippenvleugel, amandelen en risotto nog geen 1700 kcal haalt.
Hoeveel yoghurt, banaan, aardbei en mango had je in je smoothie dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep, ik weeg alles.
O: 174 kcal
T: 229 kcal
L: 282 kcal
T: 110 kcal
T: 186 kcal
T: 162 kcal
D: 502 kcal
200 ml yoghurt,1 banaan, 50 gram aardbei en 50 gram mango. En dat komt volgens FatSecret op 229 kcal uit, waarvan 105 kcal voor de banaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoeveel yoghurt, banaan, aardbei en mango had je in je smoothie dan?
Dat klinkt ongeveer correct.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
200 ml yoghurt,1 banaan, 50 gram aardbei en 50 gram mango. En dat komt volgens FatSecret op 229 kcal uit, waarvan 105 kcal voor de banaan.
Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef Sarabi het volgende:
Is een drumstick en kippenvleugel zo weinig kcal? Ik eet het nooit maar had het een stuk hoger verwacht.
olie meegerekend?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.
Een kleine drumstick wordt in de calorieteller van CZ (zomaar eentje gekozen) al op 127 calorieën gezet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.
Jup! En dat druipt het meeste er waarschijnlijk nog af ook.quote:
Dan hou je nog 80 kcal over voor die twee stuks vlees (wat niet het meeste magere vlees is) dus ik ben bang dat het niet helemaal klopt claudia.quote:
Kleine drumstick, na bereiding, zonder bot: 81 kcalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan hou je nog 80 kcal over voor die twee stuks vlees (wat niet het meeste magere vlees is) dus ik ben bang dat het niet helemaal klopt claudia.
Ik word zo moe van dat geklaag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt, ik word zo chagrijnig van het jurkjesaanbod. Alles heeft geen mouwen of van die schouderoverkappinkjes. EN/of het heeft zo'n soort van "taille" net onder de b00bz, waardoor ik 6 maanden zwanger lijk.
Maar hoe klein beetje is dat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kleine drumstick, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Kleine kippenvleugel, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Olijfolie, heel klein beetje ingesmeerd (samen met citroensap): 24 kcal
En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen moeite met jurkjes kopen, maar shirtjes vind ik moeilijk op dit moment. Het zijn allemaal van die zakken, of ze zijn heel saai!
QFT.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgt
Vind je een eetlepel zo weinig dan? Voor die twee kleine stukjes gebruik ik echt maar een paar drupjes plus wat citroensap (citroenkip!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe klein beetje is dat dan?
En eetlepel is al 120kcal.
Verder inderdaad ook niet om vervelend te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jurkje is op dit moment mijn grote succes-nummer. Maar goed, wel hoge taille en rare halve mouwtjes. Maar met een goede BH en buik-corrigerend dingetje lijk ik niet zwanger en met rare mouwtjes heb ik al jaren vrede.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had overigens een spijkerbroek van de Zara aan. Hij was er volgens het kaartje zelfs nog in een grotere maat, maar die hing er niet. En hij was gewoon te GROOT
Never tought I'd live to see the day
Sissy-Boy!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgt
Dan zou ik standaard drie boterhammen doen met de lunch, met wat dan ook van pindakaas, kipfilet, filet americain, roomboter, magere kaas.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind je een eetlepel zo weinig dan? Voor die twee kleine stukjes gebruik ik echt maar een paar drupjes plus wat citroensap (citroenkip!) en ik smeer ze in met een kwastje.
Ik begrijp jullie punt wel, hoor, en ik wil ook niet beweren dat FatSecret Het Grote Gelijk heeft. Maar ik zit wel echt elke dag tussen de 1600 en 1700 kcal, als ik al niet lager zit, en ik weeg alles precies af en scan de producten zoveel mogelijk in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Dat kan ook wel, maar ik wil het helemaal niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan zou ik standaard drie boterhammen doen met de lunch, met wat dan ook van pindakaas, kipfilet, filet americain, roomboter, magere kaas.
Ja, wat wil je nou? iets meer calorieën of naar behoefte eten? You can't have it allquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, maar ik wil het helemaal niet.Het klinkt misschien als een triviaal verschil, maar ik houd nu bij wat ik naar behoefte eet. Ik wil met dat laatste niet rommelen, want het heeft me juist zoveel moeite gekost om te leren eten naar behoefte. Nou ja, dus ik vervang hier en daar wat dingen en hoop dat ik er daarmee kom.
Maar goed, als blijkt dat het in vorm raken beter gaat door meer te eten, dan zal ik gauwer geneigd zijn om het wat te forceren, zo ben ik ook wel weer.Gister heb ik uiteindelijk de 2000 kcal nog aangetikt door wat uit te breiden hier en daar!
Kan wel, denk ik! Bijvoorbeeld door nu een appel te vervangen door een handvol amandelen en filet americain door pindakaas, kom ik alweer iets verder. Ik dacht alleen dat ik 's avonds wat calorierijker at, maar dat valt nogal tegen. Daarom vind ik het toch wel goed om m'n calorie-intake bij te houden. Al geloof ik nog steeds niet dat de hoeveelheid calorieën nou zaligmakend is. Ik word soms zo moe van mezelf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? iets meer calorieën of naar behoefte eten? You can't have it all![]()
Gek he
Je hebt natuurlijk ook geen reden om aanpassingen te maken, want je valt netjes af! Ik houd het eetpatroon aan waarmee ik tot voor kort afviel en kom tot de conclusie dat ik in combinatie met sporten niet afval. Dan is het niet zo heel gek om wat ik eet bij te gaan houden, vind ik. Ik overweeg ook nog even te kijken naar vergoedingen voor de diëtist om eventueel bij die in onze sportschool langs te gaan. M'n eigen risico heb ik er toch al doorheen gejaagd.quote:Ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat ik precies aan calorieën wegtik op een dag. Ik eet ook naar behoefte, probeer daar dan ook gezonde keuzes in te maken, en dat werkt voor mij momenteel dus prima. Ik weeg nu evenveel als toen ik zwanger werd, bijna vijf jaar geleden!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vorig jaar een figuurtechnisch briljant jurkje gekocht (bovenste foto). Ik weet niet hoe het kan, maar daarin zie ik er dus echt dunner uit dan ik ben, vooral van de zijkant. De maxi-jurk is wat minder verhullend, maar acceptabel, vond ik.godsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Zeester het volgende:
En jij mag er ook wezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jurkje is op dit moment mijn grote succes-nummer. Maar goed, wel hoge taille en rare halve mouwtjes. Maar met een goede BH en buik-corrigerend dingetje lijk ik niet zwanger en met rare mouwtjes heb ik al jaren vrede.
Wel die legging elimineren!disclaimer
En op het moment van die foto woog ik 97 kilo hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij mag er ook wezen!
Wel die legging elimineren!
ja maar ik hou een liter vocht per dag vast en ik werd chagrijning van het geklaag van iedereen op Fok dus had ik even een korte vakantiequote:
Welkom terug van je FOK!-vakantie. Ik klaag niet. De hele dag al niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik hou een liter vocht per dag vast en ik werd chagrijning van het geklaag van iedereen op Fok dus had ik even een korte vakantie
Iets met duvel en spreekwoorden en zowquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Zeester het volgende:
[..]
En op het moment van die foto woog ik 97 kilo he. De foto heb ik eerder een x gepost toen jij op je honeymoon was, en toen heb ik ook gezegd dat je vast enorm tegen die legging zou zijn. Maar vandaag draag ik hem op blote benen hoor
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en streepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja die strepenjeans is een beetje een hate it or love it ding heb ik al gemerktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Die streepjes kunnen echt nietSorry! Die hotpants kunnen eigenlijk prima
![]()
en die badkamer hè, wow gewoon, nog steeds
Recept!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een warme Italiaanse bol aan het maken waar ik zalm met zelfgemaakte groene currysaus op ga doen. En ik heb er zo'n zin in(is m'n lunch overigens
)
Met hakken er onder zal het er ook al anders uit zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
mijn houding op de foto is ook niet het meest flatteus voor die strepenjeans he
either way ben ik inmiddels allang op het punt dat ik ze allebei gewoon in het openbaar draag.
Die broek groeit vanzelf op je... elke dag matcht ie beter bij mijn haar
Ja en mijn benen zijn langer dan ze ogenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met hakken er onder zal het er ook al anders uit zien.
Ik doe heel vaak niet aan receptenquote:
Ik vind 'm ook geweldig! Allebei trouwens. En je benen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die strepenjeans is een beetje een hate it or love it ding heb ik al gemerkt
I love it though
Dan gaan wij nu gelijk op ongeveer!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef Zeester het volgende:
voor alle goede cijfers!
Ik ben volgens m'n weegschaal nu net 95,3, dus dat betekent dat ik meer dan 25 kilo ben afgevallen. Maar goed, dat was met lege maag/blaas en net wakker, dus telt duidelijk nog niet officieel!
Haha je gaat los!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:32 schreef Zeester het volgende:
Mijn huisgenootje en ik hebben net allebei onze voor en na's bij nr 2 gemeten. Ik won met 0,5 kilo, en zij had 0,3. En ik had net een plas van 4 ons. (ik zei toch dat ik deze week de hele dag op de weegschaal mocht)
Ben je nog wezen sporten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:25 schreef Mokkels het volgende:
Oh god. M'n zusje heeft haar oppaskindjes hier mee naar toe genomen en m'n vriend is zo leuk daarmee he.*rammelende eierstokken* Laten we daar maar even mee wachten!
Vanavond ga ik heen als we niet te laat eten. Anders komen we in 'tijdnood' voor een verjaardag. Maar ik wou nog wel even heen vandaag en anders sowieso morgen.quote:
Welkom Dunkie!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Dunkie het volgende:
Hallo! Ik ben dunkie en net begonnen met afvallen. Ik hou m'n calorieen bij met calorieteller.
Wat sport betreft. Ik doe aan mountainbiken en ik wil straks weer gaan hardlopen.
Ik hoop bij jullie een steuntje in de rug te vinden.
Dus hoi
Haha, sorry. Als ik 'em niet meteen weghaal, dan vergeet ik het en staat 'ie er jaren later nog.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:54 schreef BananaPancake het volgende:
Godver Claudia, elke keer als ik een foto van jou wil bekijken is ie al weg!![]()
Ik wil er 20/25 kilo afhebben. Dus ik heb nog even te gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welkom Dunkie!Hoeveel wil je ongeveer afvallen?
Hoi buurvrouwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Dunkie het volgende:
Hallo! Ik ben dunkie en net begonnen met afvallen. Ik hou m'n calorieen bij met calorieteller.
Wat sport betreft. Ik doe aan mountainbiken en ik wil straks weer gaan hardlopen.
Ik hoop bij jullie een steuntje in de rug te vinden.
Dus hoi
Je bedoelt van ´Dus zo ging het vroeger over mij ook?'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die a-ha momenten mbt je eigen figuur?
Ik denk nog steeds over mezelf als datdikkerdje en dus niet (vanzelfsprekend) aantrekkelijk. Ik kan even niet zo goed onder woorden brengen wat ik nou precies bedoel/wil zeggen, maar van de week zag ik de vriendin van een collega en die was gewoon best dikkig (ik ben nu minder dik) en daar werden, toen ze weer weg was, door andere collega's, allerlei semi-schunnige opmerkingen over gemaakt... Waardoor ik ineens dus zo'n soort ahaaaah momentje had.
Naja, beter dan dit krijg ik het niet verwoordSorry.
Neenee, maar ze vonden haar duidelijk een lekker wijf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je bedoelt van ´Dus zo ging het vroeger over mij ook?'
En welkom Dunkie!
Ow. Die had ik er niet uitgehaald. Maar wat was daar voor jou Aha aan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neenee, maar ze vonden haar duidelijk een lekker wijf.
Linkje: http://www.msmode.nl/collectie/jurken/jurk-40490.htmlquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef Zeester het volgende:
Wat een goed stel vormen jullie. En hup, show je jurkje. Al is het maar een linkje naar hoe hij er op een model uitziet!
Leuk jurkje wel. Al vind ik smockwerk altijd een beetje kinderlijk, maar goed, dat ligt ook aan wat je er verder bij aantrekt!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Linkje: http://www.msmode.nl/collectie/jurken/jurk-40490.html
Hij is niet heel hip of spectaculair maar ik denk wel dat ik me hier comfortabel in kan voelen. En goedkoop
En voor een concert zou ik iets luchtigs aandoen, absoluut! En een afsluitbare tas meenemen die je bij de garderobe kunt achterlaten.
Oh, dat heet smockwerk. Ik weet echt nietsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:21 schreef Zeester het volgende:
[..]
Leuk jurkje wel. Al vind ik smockwerk altijd een beetje kinderlijk, maar goed, dat ligt ook aan wat je er verder bij aantrekt!
Ja, luchtig zit ik ook te denken. Dan maar voor korte broek gaan, met gympies. Maar dan ben ik bij het uiteten weer zo'n lelijke toerist in m'n korte broek. En van die afsluitbare tas had ik al bedacht, maar wel goeie.
Het gaat de laatste maanden heel hard. Ik tik bijna de 80 aan ondertussenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef An24 het volgende:
In dieet?bij 15 kilo blijft er niets van je over. Of het samenwonen met Kano heeft wel heel snel kilo's gebracht
Wijffie tochquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Het gaat de laatste maanden heel hard. Ik tik bijna de 80 aan ondertussen![]()
En ik begon bij 65 al te zeuren dat er niet meer bij moest komen
Ik zou eerder een 'ahaa' momentje hebben wat mijn collega's betreft... en dan niet een positief momentje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die a-ha momenten mbt je eigen figuur?
Ik denk nog steeds over mezelf als datdikkerdje en dus niet (vanzelfsprekend) aantrekkelijk. Ik kan even niet zo goed onder woorden brengen wat ik nou precies bedoel/wil zeggen, maar van de week zag ik de vriendin van een collega en die was gewoon best dikkig (ik ben nu minder dik) en daar werden, toen ze weer weg was, door andere collega's, allerlei semi-schunnige opmerkingen over gemaakt... Waardoor ik ineens dus zo'n soort ahaaaah momentje had.
Naja, beter dan dit krijg ik het niet verwoordSorry.
Volgens mij leg ik het verkeerd uit. Ik neem soort van vanzelf aan dat "men" dikkerdjes wel automatisch niet knap/sexy/whatever zal vinden. Door de positieve reacties op de wat dikke vriendin van mijn collega dacht ik ineens "huh dat is dus helemaal niet perse waar".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou eerder een 'ahaa' momentje hebben wat mijn collega's betreft... en dan niet een positief momentje.
En dat wist ik al langquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij leg ik het verkeerd uit. Ik neem soort van vanzelf aan dat "men" dikkerdjes wel automatisch niet knap/sexy/whatever zal vinden. Door de positieve reacties op de wat dikke vriendin van mijn collega dacht ik ineens "huh dat is dus helemaal niet perse waar".
Nee ik ook niet, maar daar weet ik dan altijd wel een soort "omg die zijn niet goed bij hun hoofd spin" aan te geven in mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat wist ik al langIk heb echt nog nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht.
Ja, dat heb ik ook. Ook met m'n vriend heb ik soms nog steeds medelijden, dan denk ik, wat moet je toch met mij, zoek een leuk jong, slank meisje ipv zo'n dik nijlpaard. Maar ja, blijkbaar wil ie dat niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar daar weet ik dan altijd wel een soort "omg die zijn niet goed bij hun hoofd spin" aan te geven in mijn hoofd
Ben jij zo'n moeilijk/complex figuur danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef Zeester het volgende:
Ik begin ook steeds meer te denken dat mijn gebrek aan mannelijke aandacht meer met mijn persoonlijkheid te maken heeft dan met m'n lijf
Dat laatste is wrslk het probleem. Heb niet zoveel zelfvertrouwen waardoor ik heel snel in de defensieve modus schiet. Maar het gaat al beter, nu ik langzaam zekerder word over mijn figuur.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben jij zo'n moeilijk/complex figuur danVolgens mij valt dat wel mee. Het kan ook je houding zijn, dat je uitstraalt dat je niet toegankelijk bent voor een gesprek oid.
Dat zal vast mee helpenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef Zeester het volgende:
Dat laatste is wrslk het probleem. Heb niet zoveel zelfvertrouwen waardoor ik heel snel in de defensieve modus schiet. Maar het gaat al beter, nu ik langzaam zekerder word over mijn figuur.
Heb het al vaak met vriendinnen over de vicieuze cirkel van weinig zelfvertrouwen op dat gebied gehad, en de conclusie blijft gewoon dat weinig zelfvertrouwen leidt tot weinig aandacht wat leidt tot weinig zelfvertrouwen. En ik ben op alle andere vlakken in mijn leven echt geen onzeker besje, ik vind mezelf een leuke vriendin/dochter/studente/werknemer/buurvrouw. Maar ik zie mezelf nog niet als een aantrekkelijke vrouw en dat is heel lastig te doorbreken zonder een goede zelfvertrouwen boost.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zal vast mee helpenEn zoals je al leest: er zijn echt zat mannen die een wat stevigere vrouw ook gewoon prachtig vinden hoor! Dus niet direct denken: hij zal me wel te dik vinden
Zelfvertrouwen is óók sexy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen we! Ik moet ook weer helemaal opnieuw beginnen. Die bootcamp waar je het over had lijkt me ook wel tof trouwensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
En welkom Puala
Allemaal bekenden ineens hier, hehe.
Dunkie, ik ben trouwens weer -voorzichtig- begonnen met hardlopen. Aangezien we onderhand naast elkaar wonen, wellicht kunnen we over een tijdje eens samen gaan lopen?
Daar begin ik als het goed is 20 augustus mee, is op dinsdagavond en zondagochtend in de Houtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Doen we! Ik moet ook weer helemaal opnieuw beginnen. Die bootcamp waar je het over had lijkt me ook wel tof trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop met opgeheven hoofd en glimlach. Als kerels je aankijken, glimlach vriendelijk. Buig niet je hoofd want "hij zal me wel dik vinden". Al ZOU dat zo zijn, ga jij je echt niet beter voelen door weg te kijken of je hoofd te laten hangen. Je gaat je beter voelen van glimlachen.
Sterkheidsbaas van alles.
Je ziet het op Fok! ook goed. Natuurlijk zijn er wel de zeikerds die haast elke vrouw te dik lijken te vinden, maar dat zijn er niet zoveel. Als je bijvoorbeeld in SHO meeleest, dan zie je dat een wat dikkige vrouw met goeie rondingen door mannen gewoon een lekker wijf wordt gevonden en juist door vrouwen wordt afgekraakt. "We" doen het meer onszelf aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat wist ik al langIk heb echt nog nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht.
Wat zij zegt. Welkom!quote:
Oh? Ik heb het wel een tijd in m'n kwark gehad. Wel pas op het werk gemixt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had kwark met bevroren bosfruit mee naar het werk. Getverderrie, wat is dat smerig als het is ontdooid zegSmakeloos, zuur en heel erg waterig. Dat spul is dus alleen maar goed genoeg voor in een smoothie.
Dat verschil is inderdaad wel te merken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:05 schreef Vanyel het volgende:
50
Die kun je maar kwijt zijn met dit weer!
Wow! Wat goed zeg!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:
Vanochtend 114,7. Een nieuw record, en meer dan 50 kg afgevallen![]()
Nog 20 te gaan!
Wow.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:
Nog 20 te gaan!
Ik sprak vorige week met iemand die niet veel meer dan die 50 weegt. Blijft raar en is - vanuit mijn positie, laat staan vanuit die van haar - nauwelijks voor te stellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Wow.
Succes met de rest!
Als je dat gehaald hebt ben je meer afgevallen dan ik weeg!
Jouw kat weeg 6,5 kg?!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Zeester het volgende:
Jij held sometimes! Ik ben de driejarige dochter van een vriendin van me afgevallen, of 4x mijn kat, maar jij bent inmiddels een volwassen mens kwijt! Respect!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:
Nog 20 te gaan!
Wat goed!! Respect!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:
Nog 20 te gaan!
WOW! Een klein mens kwijtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:
Nog 20 te gaan!
heb ik net ook gedaan, vers fruit blijft lekkerderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:44 schreef _Dido_ het volgende:
Dankzij Isa ga ik straks een diepvriesfruitsmoothie makenmy very first diepvriesfruitsmoothie
Ik gebruik altijd dezelfde basis: een banaan en yoghurt. Ik gebruik zelf liever niet al te zure yoghurt en als het even kan een banaan die heel rijp is. En dan kun je diepvriesfruit naar smaak toevoegen. Het is een beetje uitzoeken welke soorten zoet in plaats van zuur zijn, tenzij je van zuur houdt. Momenteel ben ik verslaafd aan de combinatie aardbei-mango (van de AH).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:24 schreef CarOnline het volgende:
Oh een diepvries smoothie, wat kiep je er allemaal in? Ik maak dat soort dingen nooit. Nou ben ik al geen fruiteter maar misschien vind ik dit wel lekker.
Dank je!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd dezelfde basis: een banaan en yoghurt. Ik gebruik zelf liever niet al te zure yoghurt en als het even kan een banaan die heel rijp is. En dan kun je diepvriesfruit naar smaak toevoegen. Het is een beetje uitzoeken welke soorten zoet in plaats van zuur zijn, tenzij je van zuur houdt. Momenteel ben ik verslaafd aan de combinatie aardbei-mango (van de AH).
M'n kindjes zijn ook verslaafd, al hebben die verder geen problemen met het wegwerken van fruit. Maar ik vind het zo leuk om te zien dat ze zich zo kunnen verheugen op iets wat gewoon heel gezond is.
En hoera voor je spijkerbroek!Dat zijn de tofste mijlpalen. En hopelijk definitief onder de 100!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ik pas over een maand of 4, argh
Dat moet je er weer bij drinkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef Zeester het volgende:
Zo, een werk dag bij deze benauwde hitte van 10 uur, en vervolgens een concert in een uitverkochte Melkweg, als ik niet 3 liter vocht (in de vorm van zweet) kwijt ben weet ik t ook niet meer!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:
Nog 20 te gaan!
Kater XXXXXXLquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Uitgedroogd zijn + alcohol = wat douche eendje zegt
leuk! Veel plezierquote:
Dank! We gaan naar Arnhem.quote:
Welkom! Veel mensen posten hier dagelijks lijstjes, zo inspireren we we elkaar vaak tot gezonde maaltijden en tussendoortjes. Al telt mijn lijstje van gisteren natuurlijk niet ter inspiratiequote:Op zondag 28 juli 2013 09:27 schreef xaban06 het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen aan mijn gewicht.
Zijn er geen topics/reeksen over een gezonde dieet/recepten?
Ik ben eigenlijk op zoek naar kant en klare lijsten waar ik uit kan kiezen en ga aanhouden voor de komende tijd.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Welkom! Veel mensen posten hier dagelijks lijstjes, zo inspireren we we elkaar vaak tot gezonde maaltijden en tussendoortjes. Al telt mijn lijstje van gisteren natuurlijk niet ter inspiratie
Mmm, dat klinkt meer als een (crash) dieet waarmee je zo snel mogelijk afvalt. Dat doet eigenlijk niemand hier. De meeste mensen hier geloven niet in zo snel mogelijk afvallen (snel afgevallen kilo's komen er snel weer aan) maar in gecontroleerd afvallen en het veranderen van levensstijl. Iets kant en klaars hebben we niet omdat afvallen niet iets is wat je klakkeloos van een ander overneemt. Daar leer je namelijk niets van en dan zit je over een jaar in hetzelfde schuitje.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar kant en klare lijsten waar ik uit kan kiezen en ga aanhouden voor de komende tijd.
Misschien tijd voor een boek (van Sonja Bakker?)
Oh crash hoeft het helemaal niet te zijn hoor, het gaat ook niet om tientallen kilo'squote:Op zondag 28 juli 2013 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mmm, dat klinkt meer als een (crash) dieet waarmee je zo snel mogelijk afvalt. Dat doet eigenlijk niemand hier. De meeste mensen hier geloven niet in zo snel mogelijk afvallen (snel afgevallen kilo's komen er snel weer aan) maar in gecontroleerd afvallen en het veranderen van levensstijl. Iets kant en klaars hebben we niet omdat afvallen niet iets is wat je klakkeloos van een ander overneemt. Daar leer je namelijk niets van en dan zit je over een jaar in hetzelfde schuitje.
Maar je zou wat lijstjes uit dit en vorige topics door kunnen nemen en daar zelf iets voor een paar weken uit samen kunnen stellen.
Goed zoquote:Op zondag 28 juli 2013 09:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh crash hoeft het helemaal niet te zijn hoor, het gaat ook niet om tientallen kilo's
Ik wil zo een 10-15 kilo afvallen in 6-12 maanden, dat is 1 kilo per maand ongeveer, Of valt dat ook onder crash?
Klinkt als een superleuke dag! Vooral 's avonds erbij <3quote:Op zondag 28 juli 2013 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren de een van de geweldigste dagen ever gehad in de Efteling. Soms heb je van die dagen die je je jaren later nog herinnert, dit was er zoeen![]()
Perfect weer, perect gezelschap, perfecte drukte. We konden bij heel veel bijna zo doorlopen zoals bij Fata Morgana. Bij sommige dingen hebben we een kwartiertje gewacht, Python en Pirana. Alleen voor De Vliegende Hollander hebben we 35 minuutjes gewacht. En Joris en de Draak (wisten jullie dat Pegasus weg is?) is echt ontzettend gaaf, hij gaat hard!!
Dank aan Miss Sly namens mij en mijn vrienden voor de tip van het pannenkoekenhuis, we hebben even op je geproostMijn vriendin wilde om half 5 al eten dus we hebben geen reservering moeten maken. Voor de avond zat het al volgeboekt trouwens. Maar wat een amazing pannenkoekrestaurant zeg, veel van het interieur beweegt
![]()
's Avonds is het er heerlijk. Crazy Piano's, een prachtige watershow, sprookjesbos in het donker![]()
Qua eten gisteren:
Yoghurt, muesli, lijnzaad
2 plakjes ontbijtkoek
2 broodjes tonijnsalade
fles smoothie van AH
3/4 kaas/spek pannenkoek
kleine aardappel op een stokje
broodje hamburger
swirl
hapje oliebol
S: 8 uur door de Efteling banjeren
Ossengal zeep! Werkt als een tiet, normaal gesproken.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen kater hoor. Heb ook niet zoveel gedronken, want was te moe om het laat te maken. Heb alleen wel een enorme jagermeister vlek in mijn net-nieuwe witte tshirt. Ik hoop maar dat dat eruit gaat. In het kader van 'interessante weegschaal experimenten' woog ik gister voor het naar bed gaan 1,2 kilo meer dan vanochtend bij het opstaan
^^quote:
Het was echt geweldig inderdaad. In de zomer is de Efteling geloof ik door de week tot 20.00 open en op zaterdag tot 0.00. Er staan dan overal bands, kraampjes, etc. Alle atracties zijn ook 's avonds open. Wij waren er pas om 15.00 en zijn lekker tot 23.00 gebleven.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Klinkt als een superleuke dag! Vooral 's avonds erbij <3
Ben vorig jaar naar de Efteling geweest, voor het eerst, alleen sloot het om 18:00?
Wij waren er ook in de zomer.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was echt geweldig inderdaad. In de zomer is de Efteling geloof ik door de week tot 20.00 open en op zaterdag tot 0.00. Er staan dan overal bands, kraampjes, etc. Alle atracties zijn ook 's avonds open. Wij waren er pas om 15.00 en zijn lekker tot 23.00 gebleven.
Jij was toch degene die gisteren iets postte over smoothies? Het komt er op neer dat je alles bij elkaar mietert in een blender en dat het bijna altijd lekker isHier is een leuk topic: CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #2
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij waren er ook in de zomer.
Nou ja, maakt niet uit ook. Heb er ook van genoten! Jammer dat het zo duur is. En ver weg.
Ah dank voor de link!
Ja dat was ik, van de smoothies, smoothie noob.
Ik heb er gister 1 gemaakt, met de 'basis banaan', en aardbeien en mango van de appie. Yoghurt erbij en een scheutje natrena. Maar echt een heel klein beetje.
En dan goed raggen met de staafmixer.
Echt super lekker!
Oh!quote:Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik ging gratis met air miles. Dat maakt zo'n dag nog leuker
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit heeft gewoon echt nul relatie tot diëten he.
Oooh! Claudia redt de dag!
Ik ben immuun voor offtopic geouwehoer.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit heeft gewoon echt nul relatie tot diëten he.
Oooh! Claudia redt de dag!
Heb jij eenmakreel
boom in je tuin Claudia?
Je moet hem ook niet in de koelkast bewarenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor offtopic geouwehoer.![]()
M'n lief koopt een hele makreel voor me. Die ontdoe ik van kop, staart en graat en dan eten de kindjes en ik er een dag of 2-3 van.Eindelijk de filet americain eruit. (Daar ben ik al verslaafd aan sinds de laatste zwangerschap, en dat is toch al zo'n 2,5 jaar geleden. Hoog tijd om die meuk de deur uit te doen. Al moet ik bekennen dat ik stiekem gehoopt heb op een lintworm waardoor ik drastisch af zou vallen.
)
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet in de koelkast bewaren
Wat is er mis met filet americain?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor offtopic geouwehoer.![]()
M'n lief koopt een hele makreel voor me. Die ontdoe ik van kop, staart en graat en dan eten de kindjes en ik er een dag of 2-3 van.Eindelijk de filet americain eruit. (Daar ben ik al verslaafd aan sinds de laatste zwangerschap, en dat is toch al zo'n 2,5 jaar geleden. Hoog tijd om die meuk de deur uit te doen. Al moet ik bekennen dat ik stiekem gehoopt heb op een lintworm waardoor ik drastisch af zou vallen.
)
Op zich niet zoveel, denk ik, als je het met mate eet en geen kant-en-klare broodjes koopt met filet americain. Maar het lijkt me niet zo goed om het met grote regelmaat te eten, zoals ik deed. Het is rauw vlees, rood bovendien (daar moet je sowieso mate mee houden) en er zit een sausje doorheen. Dat laatste druist in tegen m'n voornemen om zo puur mogelijk voedsel te eten.quote:
Idem hierquote:Op zondag 28 juli 2013 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag trouwens weer zelfgemaakte wrapswas zo lekker een paar dagen geleden.
Hier staat het deeg te rustenquote:Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Idem hierGa Mo's fajita's maken, ben benieuwd
Wel even wachten tot de zon weg is uit de keuken
Ja, deeg ga ik zo makenquote:Op zondag 28 juli 2013 17:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier staat het deeg te rusten
En daarbij eten we gekruid kip, met zelfgemaakte salsa & knoflooksaus (en nog een verdwaalde komkommer).
Ja echt hequote:Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Sonja er van uit gaat dat iedereen tussendoor zondigt en taartjes en snoep eet zodat je op minimaal 1400 uit komt op een dag
Bedenk me net dat ze wel hard bleven toen en moeilijk op te rollen waren. Hoe heb jij dat gedaan? Kan het komen doordat de alufolie er niet meer helemaal goed omheen zat?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Invriezen gaat goedmoet ik misschien ook weer eens doen.
Jep, bijna elke dag. Ik ben nogal ongeïnspireerd wat broodbeleg betreft. Ik eet nu ei, pindakaas en makreel en dat vind ik heerlijk, maar veel verder kom ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Maar at je het zoveel/vaak dan?
Het is wel een van mijn favo belegmaar goed eet sowieso niet vaak brood.
Ik had ze in een tupperware bakje gedaan en dan laten ontdooien voordat ik ze weer deed opwarmen.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ze wel hard bleven toen en moeilijk op te rollen waren. Hoe heb jij dat gedaan? Kan het komen doordat de alufolie er niet meer helemaal goed omheen zat?
Ik had afgelopen week zelfgemaakte hummus mee voor op brood naar werk. Heerlijk. Kleine salade erbij en het was een dagelijks feestjequote:Op zondag 28 juli 2013 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep, bijna elke dag. Ik ben nogal ongeïnspireerd wat broodbeleg betreft. Ik eet nu ei, pindakaas en makreel en dat vind ik heerlijk, maar veel verder kom ik niet.
Ik eet elke dag pindakaas en humusquote:Op zondag 28 juli 2013 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep, bijna elke dag. Ik ben nogal ongeïnspireerd wat broodbeleg betreft. Ik eet nu ei, pindakaas en makreel en dat vind ik heerlijk, maar veel verder kom ik niet.
Ik vind gerookte kip zo lekker bij wraps, dat is mijn grote ontdekking van de afgelopen periode. Nou ja, samen met de combinatie rode bieten en feta.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier staat het deeg te rusten
En daarbij eten we gekruid kip, met zelfgemaakte salsa & knoflooksaus (en nog een verdwaalde komkommer).
Ja, bizar heb ik dat altijd gevonden! Een dagmenu van 800 kcal, hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
* En iets als Sonja Bakker is idd een crash dieet waarbij haar dagmenu's variëren tussen de 800 en 1000 kcal![]()
Is heerlijk romig op deze manier. Je moet het ook niet smakeloos op je brood smeren oidquote:
Weet ik niet zeker. Ik heb alleen Sonja en Frank beide een week of twee gedaan dus het zal een van de twee zijn.quote:
Ja, daar kwam ik ook na 2 weken achter inderdaad. En gatver, beschuit met kipfilet. Of met makreel. Ieder z'n meugquote:Op zondag 28 juli 2013 18:42 schreef Isabeau het volgende:
De meeste vast voorgeschreven diëten zijn echt stom
Al was het alleen al omdat ze vaak veel k&k dingen voorschrijven (rijstwafels, aromat, ontbijtkoek, optimel, eierkoeken) en dan ook nog dat je op maandag een beschuitje met een plakje kipfilet bij het ontbijt hebt en daarna de komende 2 weken nergens meer kipfilet wordt gebruikt. Etc. Hoe doe je dat? Heel veel eten kopen en dan maar hopen dat de rest van je gezin het allemaal op eet? Als je al met andere mensen in één huis woont en niet vrijgezel bent en op dieet wilt.
Google eens op acti vita (.nl?) Op die site staan meerdere eetlijstjes met de hoeveelheid calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten aangegeven. Dan kan je dus berekenen hoeveel calorieën je moet hebben om af te vallen en die lijstjes gebruiken. Kan aan t begin best handig zijn en op een gegeven moment wordt t makkelijker om ze zelf samen te stellen of om er wat variatie in aan te brengen.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar kant en klare lijsten waar ik uit kan kiezen en ga aanhouden voor de komende tijd.
Misschien tijd voor een boek (van Sonja Bakker?)
Maar die kilo's zijn toch ook zo weer weg, SQ?quote:Op maandag 29 juli 2013 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor, 1 dagje de teugels los, drie kilo zwaarder. Ik begin serieus de moed en de zin te verliezen
Ik meestal ook een kiloquote:Op maandag 29 juli 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Normale mensen komen ook gewoon een paar ons bij van een dagje feest vieren, geen drie kilo
Kom maar eventjes bij tante Fiebel dan...quote:Op maandag 29 juli 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
En ik weet precies welke reacties ik nu ga krijgen en geloof me. Ik weet dat het geen drie kilo vet is, ik weet alles, maar probeer je even in te denken hoe je je zou voelen als je van 1!!! dagje minder netjes gedragen 3!!!! kilo kado kreeg van de weegschaal. Gewoon wat dat voor mindfuck is.
Jup mostly. Ik eet natuurlijk wel meer maar geen drie kilo meerquote:Op maandag 29 juli 2013 08:08 schreef Isabeau het volgende:
En dan doe je er weer een week over om dat kwijt te raken om vervolgens 1 dagje in het weekend wat biertjes te drinken en wat extra's te eten en heb je ze er alle drie weer bij?! Je eet toch niet zoveel extra in het weekend?
Ik zou er depri van wordenquote:Op maandag 29 juli 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
En ik weet precies welke reacties ik nu ga krijgen en geloof me. Ik weet dat het geen drie kilo vet is, ik weet alles, maar probeer je even in te denken hoe je je zou voelen als je van 1!!! dagje minder netjes gedragen 3!!!! kilo kado kreeg van de weegschaal. Gewoon wat dat voor mindfuck is.
Hoe streng lijn je doordeweeks? Hoeveel kcal gok/weet je per dag?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ben er gewoon helemaal klaar mee even maar dat kan ook nooit meer want dan weeg ik over drie maanden weer honderd kilo
1500.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe streng lijn je doordeweeks? Hoeveel kcal gok/weet je per dag?
Tsja, ook niet extreem inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |