abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129364420
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129364521
Ohww...sorry. Heb er overheen gekeken oO<
pi_129364582
Moeten we de tickers niet weer een keer opruimen?
pi_129364592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:39 schreef Sarabi het volgende:
Moeten we de tickers niet weer een keer opruimen?
Ik moet weer eens eens een nieuwe maken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129364730
Maar ik ga eerst de afwas doen!
pi_129364891
Ik vond de grafiek/tabel van vroeger een stuk leuker in de OP
pi_129365049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben zo klaar met dit weer.. Voel me er zo ongelukkig door. Gisteren bij mijn mams geweest, normaal gegeten, en heel heel heel goed gedronken. En nu heb ik dikke voeten, voel ik me opgeblazen, heb ik ladingen lucht in mijn lijf die eruit willen.
Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar. }:|

Oh, en mag ik nog een tip geven voor wat betreft de financiën? Benader het eens van de andere kant. Kijk niet wat je kunt schrappen, maar wat je écht nodig hebt. Begin met je inkomsten en voeg dan alles wat je absoluut moet hebben toe, zoals een dak boven je hoofd en alle kosten die daarbij komen kijken. Dat hebben wij ook gedaan en tja, het wordt voor ons per september heel krap op één inkomen, maar het moet wel net lukken allemaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129365167
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de grafiek/tabel van vroeger een stuk leuker in de OP
Die ken ik niet.. Maar vind ik ook een leuk idee. Is wel leuk als je het zo een beetje van elkaar kunt bijhouden.
pi_129365224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar. }:|
Het nadeel is ook gewoon dat ik bijna niet plas. En wel genoeg drink..

Maar goed ik zweet wel heel erg dus misschien dat ik daarom weinig plas. Het zal wel overgaan maar mijn voeten voelen zo warm en dik aan..
pi_129365301
Ik hou ook wel een beetje vocht vast, want ik speelde al een tijdje met het idee om mijn ring binnenkort te laten verkleinen, maar nu zit hij weer zo strak als hij meestal voorheen ook zat. Dus daar moet ik nog maar een tijdje mee wachten.
pi_129365368
Sieraden heb ik ook al dagen niet om. Mijn moeder zei gisteren, waarom neem je geen plaspilletje mee van mij. Nu spijt dat ik dat niet heb gedaan...
pi_129365392
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Sieraden heb ik ook al dagen niet om. Mijn moeder zei gisteren, waarom neem je geen plaspilletje mee van mij. Nu spijt dat ik dat niet heb gedaan...
Moet je niet doen. Kutspul.

Sowieso, als je vocht vast houdt, zal daar wel een reden voor zijn. Niet te veel mee prutsen. :*
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 13:01:41 #13
5428 crew  miss_sly
pi_129365394
Ik heb gelukkig geen last van het vasthouden van vocht. Lijkt me een naar gevoel.

Het is hier trouwens vandaag wel wat frisser. Ik heb geen moeite met het mooie weer, integendeel, ik geniet er van O+ Aftellen naar de vakantie: over 5 weken gaan we een weekje naar Antalya, daar is het ook zulk weer, of misschien nog wel wat warmer O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129365461
Ik word vooral moe van het constante geklaag van iedereen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129365498
Mijn salade is lekker. :9
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 13:04:43 #16
5428 crew  miss_sly
pi_129365509
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, dat ook wel.
Eerst loopt iedereen maandenlang te klagen dat het te nat en te koud is, en dan is het eindelijk niet meer zo, en dan is het te droog en te warm :')
pi_129365567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat ook wel.
Eerst loopt iedereen maandenlang te klagen dat het te nat en te koud is, en dan is het eindelijk niet meer zo, en dan is het te droog en te warm :')
Ja, dat. Ik vind dit ook niet optimaal, maar ik probeer het ook gewoon te negeren/ondergaan er weinig aandacht te besteden. Dat lukt niet als iedereen constant in mn oor tettert dat het toch echt wel verschrikkelijk kut is, zo WAAAAAAAAAAAARM ZO WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM.

STFU.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_129365586
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Moet je niet doen. Kutspul.

Sowieso, als je vocht vast houdt, zal daar wel een reden voor zijn. Niet te veel mee prutsen. :*
Dat is de reden waarom ik hem ook niet heb meegenomen. Ga wel selderij knagen :P
pi_129365674
Ik vind het weer ook heerlijk! Ik moet morgen alleen 10 uur werken en vervolgens naar een concert, dus morgen mag het van mij wel een beetje koel zijn, want anders raak ik wel serieus oververhit denk ik :D
pi_129365693
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag. :Y)
pi_129365729
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag. :Y)
En het geklaaaaaaaaaaaag.
pi_129366155
Zeikerds ;) ik heb dit jaar lekker 2 weken zomer als het bijna winter is O+
pi_129366377
Lijstje!

O: 2x volkoren beschuit met pindakaas
T: smoothie met magere yoghurt, banaan, aardbei en mango
L: 2x volkoren brood met 2 gekookte eieren
T: 2 stukjes pure chocola (> 70%)
T: drumstick en kippenvleugel
T: handvol amandelen
D: bietenrisotto

Totaal aantal kcal: 1645. Schiet weer niet echt op.
pi_129366406
Bewegen werkt tegen vocht vasthouden, daar kan geen pil tegenop en je verbrandt kcal, win win.
Go hard or go home
pi_129366414
Weeg je ook alles?
Kan me niet voorstellen dat je met pindakaas, banaan, mango, chocola, drumstick, kippenvleugel, amandelen en risotto nog geen 1700 kcal haalt.
pi_129366567
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Weeg je ook alles?
Kan me niet voorstellen dat je met pindakaas, banaan, mango, chocola, drumstick, kippenvleugel, amandelen en risotto nog geen 1700 kcal haalt.
Jep, ik weeg alles.

O: 174 kcal
T: 229 kcal
L: 282 kcal
T: 110 kcal
T: 186 kcal
T: 162 kcal
D: 502 kcal
pi_129366652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jep, ik weeg alles.

O: 174 kcal
T: 229 kcal
L: 282 kcal
T: 110 kcal
T: 186 kcal
T: 162 kcal
D: 502 kcal
Hoeveel yoghurt, banaan, aardbei en mango had je in je smoothie dan?
pi_129366696
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoeveel yoghurt, banaan, aardbei en mango had je in je smoothie dan?
200 ml yoghurt,1 banaan, 50 gram aardbei en 50 gram mango. En dat komt volgens FatSecret op 229 kcal uit, waarvan 105 kcal voor de banaan.
pi_129366735
Is een drumstick en kippenvleugel zo weinig kcal? Ik eet het nooit maar had het een stuk hoger verwacht.
pi_129366783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

200 ml yoghurt,1 banaan, 50 gram aardbei en 50 gram mango. En dat komt volgens FatSecret op 229 kcal uit, waarvan 105 kcal voor de banaan.
Dat klinkt ongeveer correct.

En verder, wat sarabi zegt. Zit er nog vel aan?
pi_129366784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef Sarabi het volgende:
Is een drumstick en kippenvleugel zo weinig kcal? Ik eet het nooit maar had het een stuk hoger verwacht.
Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.
pi_129366852
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.
olie meegerekend?
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 13:45:14 #33
5428 crew  miss_sly
pi_129366921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een kleine drumstick wordt in de calorieteller van CZ (zomaar eentje gekozen) al op 127 calorieën gezet.
pi_129366944
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

olie meegerekend?
Jup! En dat druipt het meeste er waarschijnlijk nog af ook.

Als ik niet gewoon een flink stel boterhammen wegwerk, vind ik het maar moeilijk om aan een fatsoenlijke hoeveelheid calorieën te komen.
pi_129366949
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

olie meegerekend?
Dan hou je nog 80 kcal over voor die twee stuks vlees (wat niet het meeste magere vlees is) dus ik ben bang dat het niet helemaal klopt claudia.
pi_129366987
Ik ga met Sarabi mee.
Voedings Centrum vind een kleine drumstick, zonder zout van 55 gram ook al 127 kcal.
1 eetlepel zonnebloem olie = 90 kcal.
pi_129367037
Niet om vervelend te zijn trouwens hoor, claudia. :*
pi_129367072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan hou je nog 80 kcal over voor die twee stuks vlees (wat niet het meeste magere vlees is) dus ik ben bang dat het niet helemaal klopt claudia.
Kleine drumstick, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Kleine kippenvleugel, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Olijfolie, heel klein beetje ingesmeerd (samen met citroensap): 24 kcal
pi_129367212
Echt, ik word zo chagrijnig van het jurkjesaanbod. Alles heeft geen mouwen of van die schouderoverkappinkjes. EN/of het heeft zo'n soort van "taille" net onder de b00bz, waardoor ik 6 maanden zwanger lijk.
pi_129367234
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt, ik word zo chagrijnig van het jurkjesaanbod. Alles heeft geen mouwen of van die schouderoverkappinkjes. EN/of het heeft zo'n soort van "taille" net onder de b00bz, waardoor ik 6 maanden zwanger lijk.
Ik word zo moe van dat geklaag. :6

:*

Hier hetzelfde probleem btw. ;(
pi_129367244
Ik heb net een leuke maxi-jurk gekocht! (Ja, ik dacht vroeger ook dat het een contradictio in terminis was.) Zitten alleen geen mouwen aan inderdaad. :+
pi_129367251
*O* :6
pi_129367290
Ik had overigens een spijkerbroek van de Zara aan. Hij was er volgens het kaartje zelfs nog in een grotere maat, maar die hing er niet. En hij was gewoon te GROOT :')

Never tought I'd live to see the day *O*
pi_129367326
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kleine drumstick, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Kleine kippenvleugel, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Olijfolie, heel klein beetje ingesmeerd (samen met citroensap): 24 kcal
Maar hoe klein beetje is dat dan?
En eetlepel is al 120kcal.

Verder inderdaad ook niet om vervelend te doen.
pi_129367335
Ik heb geen moeite met jurkjes kopen, maar shirtjes vind ik moeilijk op dit moment. Het zijn allemaal van die zakken, of ze zijn heel saai!
pi_129367381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen moeite met jurkjes kopen, maar shirtjes vind ik moeilijk op dit moment. Het zijn allemaal van die zakken, of ze zijn heel saai!
En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgt :')
pi_129367396
Ook de drumsticks hebben geen gewicht.
pi_129367402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgt :')
QFT.
pi_129367489
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar hoe klein beetje is dat dan?
En eetlepel is al 120kcal.

Verder inderdaad ook niet om vervelend te doen.
Vind je een eetlepel zo weinig dan? Voor die twee kleine stukjes gebruik ik echt maar een paar drupjes plus wat citroensap (citroenkip! :9 ) en ik smeer ze in met een kwastje.

Ik begrijp jullie punt wel, hoor, en ik wil ook niet beweren dat FatSecret Het Grote Gelijk heeft. Maar ik zit wel echt elke dag tussen de 1600 en 1700 kcal, als ik al niet lager zit, en ik weeg alles precies af en scan de producten zoveel mogelijk in.
pi_129367498
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jurkje is op dit moment mijn grote succes-nummer. Maar goed, wel hoge taille en rare halve mouwtjes. Maar met een goede BH en buik-corrigerend dingetje lijk ik niet zwanger en met rare mouwtjes heb ik al jaren vrede.
pi_129367529
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had overigens een spijkerbroek van de Zara aan. Hij was er volgens het kaartje zelfs nog in een grotere maat, maar die hing er niet. En hij was gewoon te GROOT :')

Never tought I'd live to see the day *O*
^O^
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 14:03:44 #53
5428 crew  miss_sly
pi_129367539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sissy-Boy!
pi_129367571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sissy-Boy!
Dat is ook een goede!
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 14:04:44 #55
5428 crew  miss_sly
pi_129367585
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vind je een eetlepel zo weinig dan? Voor die twee kleine stukjes gebruik ik echt maar een paar drupjes plus wat citroensap (citroenkip! :9 ) en ik smeer ze in met een kwastje.

Ik begrijp jullie punt wel, hoor, en ik wil ook niet beweren dat FatSecret Het Grote Gelijk heeft. Maar ik zit wel echt elke dag tussen de 1600 en 1700 kcal, als ik al niet lager zit, en ik weeg alles precies af en scan de producten zoveel mogelijk in.
Dan zou ik standaard drie boterhammen doen met de lunch, met wat dan ook van pindakaas, kipfilet, filet americain, roomboter, magere kaas.
pi_129367719
Met een paar drupjes heb je toch al een eetlepel halfvol? Nouja maakt ook niet uit :D ik eet nooit drumstick dus kan er misschien ook echt niets bij voorstellen.
pi_129367894
Ik heb vorig jaar een figuurtechnisch briljant jurkje gekocht (bovenste foto). Ik weet niet hoe het kan, maar daarin zie ik er dus echt dunner uit dan ik ben, vooral van de zijkant. De maxi-jurk is wat minder verhullend, maar acceptabel, vond ik.

SPOILER
pi_129367918
Die bovenste is echt geweldig O+
pi_129367950
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zou ik standaard drie boterhammen doen met de lunch, met wat dan ook van pindakaas, kipfilet, filet americain, roomboter, magere kaas.
Dat kan ook wel, maar ik wil het helemaal niet. :Y) Het klinkt misschien als een triviaal verschil, maar ik houd nu bij wat ik naar behoefte eet. Ik wil met dat laatste niet rommelen, want het heeft me juist zoveel moeite gekost om te leren eten naar behoefte. Nou ja, dus ik vervang hier en daar wat dingen en hoop dat ik er daarmee kom.

Maar goed, als blijkt dat het in vorm raken beter gaat door meer te eten, dan zal ik gauwer geneigd zijn om het wat te forceren, zo ben ik ook wel weer. 8-) Gister heb ik uiteindelijk de 2000 kcal nog aangetikt door wat uit te breiden hier en daar!
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 14:28:14 #60
5428 crew  miss_sly
pi_129368350
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat kan ook wel, maar ik wil het helemaal niet. :Y) Het klinkt misschien als een triviaal verschil, maar ik houd nu bij wat ik naar behoefte eet. Ik wil met dat laatste niet rommelen, want het heeft me juist zoveel moeite gekost om te leren eten naar behoefte. Nou ja, dus ik vervang hier en daar wat dingen en hoop dat ik er daarmee kom.

Maar goed, als blijkt dat het in vorm raken beter gaat door meer te eten, dan zal ik gauwer geneigd zijn om het wat te forceren, zo ben ik ook wel weer. 8-) Gister heb ik uiteindelijk de 2000 kcal nog aangetikt door wat uit te breiden hier en daar!
Ja, wat wil je nou? iets meer calorieën of naar behoefte eten? You can't have it all :+
Gek he :D

Ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat ik precies aan calorieën wegtik op een dag. Ik eet ook naar behoefte, probeer daar dan ook gezonde keuzes in te maken, en dat werkt voor mij momenteel dus prima. Ik weeg nu evenveel als toen ik zwanger werd, bijna vijf jaar geleden!

Zonder hormonen, zwangerschappen en gekke dingen, zou ik nooit meer echt te dik hoeven worden, volgens mij!
pi_129368557
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, wat wil je nou? iets meer calorieën of naar behoefte eten? You can't have it all :+
Gek he :D
Kan wel, denk ik! Bijvoorbeeld door nu een appel te vervangen door een handvol amandelen en filet americain door pindakaas, kom ik alweer iets verder. Ik dacht alleen dat ik 's avonds wat calorierijker at, maar dat valt nogal tegen. Daarom vind ik het toch wel goed om m'n calorie-intake bij te houden. Al geloof ik nog steeds niet dat de hoeveelheid calorieën nou zaligmakend is. Ik word soms zo moe van mezelf. :')

quote:
Ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat ik precies aan calorieën wegtik op een dag. Ik eet ook naar behoefte, probeer daar dan ook gezonde keuzes in te maken, en dat werkt voor mij momenteel dus prima. Ik weeg nu evenveel als toen ik zwanger werd, bijna vijf jaar geleden!
Je hebt natuurlijk ook geen reden om aanpassingen te maken, want je valt netjes af! Ik houd het eetpatroon aan waarmee ik tot voor kort afviel en kom tot de conclusie dat ik in combinatie met sporten niet afval. Dan is het niet zo heel gek om wat ik eet bij te gaan houden, vind ik. Ik overweeg ook nog even te kijken naar vergoedingen voor de diëtist om eventueel bij die in onze sportschool langs te gaan. M'n eigen risico heb ik er toch al doorheen gejaagd. :+
pi_129368791
Eens kijken wat mijn lijstje voor vandaag is:

O: magere kwark met honing
L: omelet van 2 eieren, tomaat en ui
T: mok magere melk en handvol noten
D: kip, champignons en zilvervliesrijst
T: 2 wijntjes en een paar stukjes stokbrood met filet americain
pi_129368852
Diëtist kan ik ook wel eens doen 8-) Eigen risico was na 1 operatie weg :7

Leuke jurk, die bovenste, Claudia :Y Mooi figuur ook!

Terug van de sportschool, weer ontzettend rustig. Heb flink zitten zweten en ik wilde nog 4 minuten tabata op een fiets doen, maar ik was na mijn stairclimber zo uitgeput (en bezweet) dat ik het maar heb gelaten. Heerlijk in de open serre deuren staan trainen overigens. Buiten stortregen en ik de koele bries O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:46:20 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_129369014
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vorig jaar een figuurtechnisch briljant jurkje gekocht (bovenste foto). Ik weet niet hoe het kan, maar daarin zie ik er dus echt dunner uit dan ik ben, vooral van de zijkant. De maxi-jurk is wat minder verhullend, maar acceptabel, vond ik.

SPOILER
godsamme :9~
disclaimer
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:46:52 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_129369035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Zeester het volgende:
SPOILER
Dit jurkje is op dit moment mijn grote succes-nummer. Maar goed, wel hoge taille en rare halve mouwtjes. Maar met een goede BH en buik-corrigerend dingetje lijk ik niet zwanger en met rare mouwtjes heb ik al jaren vrede.
En jij mag er ook wezen!
Wel die legging elimineren!
disclaimer
pi_129369060
Ah. SQ, je leeft nog.
pi_129369072
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En jij mag er ook wezen!
Wel die legging elimineren!
En op het moment van die foto woog ik 97 kilo he ;). De foto heb ik eerder een x gepost toen jij op je honeymoon was, en toen heb ik ook gezegd dat je vast enorm tegen die legging zou zijn. Maar vandaag draag ik hem op blote benen hoor ;)!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:49:12 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_129369120
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Ah. SQ, je leeft nog.
ja maar ik hou een liter vocht per dag vast en ik werd chagrijning van het geklaag van iedereen op Fok dus had ik even een korte vakantie :')
disclaimer
pi_129369144
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar ik hou een liter vocht per dag vast en ik werd chagrijning van het geklaag van iedereen op Fok dus had ik even een korte vakantie :')
Welkom terug van je FOK!-vakantie. Ik klaag niet. De hele dag al niet. O+
pi_129369181
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:

godsamme :9~
Iets met duvel en spreekwoorden en zow 8-) Ik moest net aan je denken, dat ik je al even niet had gezien in het Dieettopic 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:51:01 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_129369183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Zeester het volgende:

[..]

En op het moment van die foto woog ik 97 kilo he ;). De foto heb ik eerder een x gepost toen jij op je honeymoon was, en toen heb ik ook gezegd dat je vast enorm tegen die legging zou zijn. Maar vandaag draag ik hem op blote benen hoor ;)!
^O^

Ik heb vandaag twee dikkerdregels overtreden :')

Hotpants
SPOILER
en streepjes _O-
SPOILER
disclaimer
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:51:37 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_129369205
inmiddels heb ik wel mijn haar en make-up gefixt :@
disclaimer
pi_129369233
Die streepjes kunnen echt niet :@ Sorry! Die hotpants kunnen eigenlijk prima :D
en die badkamer hè, wow gewoon, nog steeds
pi_129369247
Verticale streepjes zijn toch juist goed voor extra-slank effect? ik draag trouwens regelmatig horizontale strepen, ik geloof niet dat ik daar dikker van lijk. Wel extra boobage doordat de streep daar rare dingen doet ;).

En de hotpants staan je prima!
pi_129369265
Je kunt die hotpants hebben. Goeie benen!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:53:38 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_129369290
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Die streepjes kunnen echt niet :@ Sorry! Die hotpants kunnen eigenlijk prima :D
en die badkamer hè, wow gewoon, nog steeds
Ja die strepenjeans is een beetje een hate it or love it ding heb ik al gemerkt :')
I love it though O+
disclaimer
pi_129369438
Hotpants staan goed! De andere vind ik ook niet zo'n succes...
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:01:29 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_129369563
strepenhaters :{w
disclaimer
pi_129369855
Ik ben een warme Italiaanse bol aan het maken waar ik zalm met zelfgemaakte groene currysaus op ga doen. En ik heb er zo'n zin in O+ (is m'n lunch overigens :+ )
pi_129369924
Klinkt goed Isa!
Krijg er honger van.....
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 15:15:27 #81
5428 crew  miss_sly
pi_129370022
Die hotpants kun je goed hebben! Ik ben ook niet zo'n fan van die streep.
pi_129370057
Zo te zien wordt vanuit de basisverzekering maximaal 3 uur per jaar bij de diëtist vergoed. Dan moet je wel een medische indicatie hebben en het is me niet helemaal duidelijk hoe je die krijgt. Ik heb even gemaild.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:17:22 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_129370069
mijn houding op de foto is ook niet het meest flatteus voor die strepenjeans he ;)
either way ben ik inmiddels allang op het punt dat ik ze allebei gewoon in het openbaar draag.
Die broek groeit vanzelf op je... elke dag matcht ie beter bij mijn haar O+
disclaimer
pi_129370072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een warme Italiaanse bol aan het maken waar ik zalm met zelfgemaakte groene currysaus op ga doen. En ik heb er zo'n zin in O+ (is m'n lunch overigens :+ )
Recept! :9~
pi_129370101
Ik ga lekker 2 gekookte eitjes met toast als lunch eten. Lekker laat ook :D
pi_129370102
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
mijn houding op de foto is ook niet het meest flatteus voor die strepenjeans he ;)
either way ben ik inmiddels allang op het punt dat ik ze allebei gewoon in het openbaar draag.
Die broek groeit vanzelf op je... elke dag matcht ie beter bij mijn haar O+
Met hakken er onder zal het er ook al anders uit zien.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:19:46 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_129370134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met hakken er onder zal het er ook al anders uit zien.
Ja en mijn benen zijn langer dan ze ogen :') dat heb ik altijd in die badkamerspiegel....
disclaimer
pi_129370210
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Claudia_x het volgende:

Recept! :9~
Ik doe heel vaak niet aan recepten :D En hierbij ook gewoon Griekse yoghurt genomen, daar mierikswortel door gedaan, een lepel groene curry uit een potje, peper, zout, citroensap en een augurkje. Beetje ijsbergsla op het warme broodje, zalm daar op en overgieten met de saus. En het was lekker :9
pi_129370341
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja die strepenjeans is een beetje een hate it or love it ding heb ik al gemerkt :')
I love it though O+
Ik vind 'm ook geweldig! Allebei trouwens. En je benen! :o O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef Zeester het volgende:
*O* voor alle goede cijfers!
Ik ben volgens m'n weegschaal nu net 95,3, dus dat betekent dat ik meer dan 25 kilo ben afgevallen. Maar goed, dat was met lege maag/blaas en net wakker, dus telt duidelijk nog niet officieel!
Dan gaan wij nu gelijk op ongeveer! :) Alleen is er bij mij dan iets meer dan 6 kilo af nu.

___
Laatst ging ik trouwens eens voor het plassen, dus toen ik net uit bed kwam, wegen en later toen ik van de wc afkwam. Het scheelde gewoon 0,6. :o Vond dat reuze veel. Dus nu weeg ik altijd met een lege blaas 's morgens want dat hoort niet bij mij. :6 Dan vind ik het het meest eerlijk.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:29:14 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_129370390
Klopt Mokkels, een volle blaas weegt meer dan een flinke nummer 2 :D
disclaimer
pi_129370509
Mijn huisgenootje en ik hebben net allebei onze voor en na's bij nr 2 gemeten. Ik won met 0,5 kilo, en zij had 0,3. En ik had net een plas van 4 ons. (ik zei toch dat ik deze week de hele dag op de weegschaal mocht ;))
pi_129370537
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:32 schreef Zeester het volgende:
Mijn huisgenootje en ik hebben net allebei onze voor en na's bij nr 2 gemeten. Ik won met 0,5 kilo, en zij had 0,3. En ik had net een plas van 4 ons. (ik zei toch dat ik deze week de hele dag op de weegschaal mocht ;))
Haha je gaat los! :D
pi_129370633
De kat is inmiddels ook al 4x op de weegschaal geweest en is daadwerkelijk minstens een pond afgevallen! Ben zo trots op hem ook!
pi_129371073
Godver Claudia, elke keer als ik een foto van jou wil bekijken is ie al weg! :P ;)
My salvation lies in your love..
pi_129372084
Oh god. M'n zusje heeft haar oppaskindjes hier mee naar toe genomen en m'n vriend is zo leuk daarmee he. O+ *rammelende eierstokken* Laten we daar maar even mee wachten! :9
pi_129372112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:25 schreef Mokkels het volgende:
Oh god. M'n zusje heeft haar oppaskindjes hier mee naar toe genomen en m'n vriend is zo leuk daarmee he. O+ *rammelende eierstokken* Laten we daar maar even mee wachten! :9
Ben je nog wezen sporten? :7
pi_129372163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je nog wezen sporten? :7
Vanavond ga ik heen als we niet te laat eten. Anders komen we in 'tijdnood' voor een verjaardag. Maar ik wou nog wel even heen vandaag en anders sowieso morgen. :)
pi_129374030
Hallo! Ik ben dunkie en net begonnen met afvallen. Ik hou m'n calorieen bij met calorieteller.
Wat sport betreft. Ik doe aan mountainbiken en ik wil straks weer gaan hardlopen.
Ik hoop bij jullie een steuntje in de rug te vinden.
Dus hoi :W
pi_129374086
Goedenaaaavond Dunkieeee :W
pi_129374341
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Dunkie het volgende:
Hallo! Ik ben dunkie en net begonnen met afvallen. Ik hou m'n calorieen bij met calorieteller.
Wat sport betreft. Ik doe aan mountainbiken en ik wil straks weer gaan hardlopen.
Welkom Dunkie! *O* Hoeveel wil je ongeveer afvallen?
pi_129374619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:54 schreef BananaPancake het volgende:
Godver Claudia, elke keer als ik een foto van jou wil bekijken is ie al weg! :P ;)
Haha, sorry. Als ik 'em niet meteen weghaal, dan vergeet ik het en staat 'ie er jaren later nog.
pi_129375634
Hebben jullie ook wel eens van die a-ha momenten mbt je eigen figuur?

Ik denk nog steeds over mezelf als datdikkerdje en dus niet (vanzelfsprekend) aantrekkelijk. Ik kan even niet zo goed onder woorden brengen wat ik nou precies bedoel/wil zeggen, maar van de week zag ik de vriendin van een collega en die was gewoon best dikkig (ik ben nu minder dik) en daar werden, toen ze weer weg was, door andere collega's, allerlei semi-schunnige opmerkingen over gemaakt... Waardoor ik ineens dus zo'n soort ahaaaah momentje had.

Naja, beter dan dit krijg ik het niet verwoord :') Sorry.
pi_129376106
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welkom Dunkie! *O* Hoeveel wil je ongeveer afvallen?
Ik wil er 20/25 kilo afhebben. Dus ik heb nog even te gaan.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:19:07 #104
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129377476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Dunkie het volgende:
Hoi buurvrouw :W *O*
pi_129378373
Hallon! *O*
pi_129379373
Welkom Dunkie! :)
pi_129379631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik denk nog steeds over mezelf als datdikkerdje en dus niet (vanzelfsprekend) aantrekkelijk. Ik kan even niet zo goed onder woorden brengen wat ik nou precies bedoel/wil zeggen, maar van de week zag ik de vriendin van een collega en die was gewoon best dikkig (ik ben nu minder dik) en daar werden, toen ze weer weg was, door andere collega's, allerlei semi-schunnige opmerkingen over gemaakt... Waardoor ik ineens dus zo'n soort ahaaaah momentje had.

Je bedoelt van ´Dus zo ging het vroeger over mij ook?'

En welkom Dunkie!
pi_129379757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:20 schreef Zeester het volgende:

[..]

Je bedoelt van ´Dus zo ging het vroeger over mij ook?'

En welkom Dunkie!
Neenee, maar ze vonden haar duidelijk een lekker wijf.
pi_129379862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neenee, maar ze vonden haar duidelijk een lekker wijf.
Ow. Die had ik er niet uitgehaald. Maar wat was daar voor jou Aha aan?
pi_129379902
Dat dik niet automatisch onaantrekkelijk is.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:31:44 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129382855
Hi!
Ik heb vandaag twee hele toffe jurkjes gekocht! *O*
En gisteren ging ik op de weegschaal staan, ja, die is mee op vakantie ;) en die was zowaar best heel ok! :Y *O*

Wifi doet het weer, dus terug gelezen en ik zie dat ik mag juichen voor CarOnline, Qwea, zeester en DP! *O* Lekker bezig hoor!

[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 26-07-2013 23:19:10 ]
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:32:58 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129382901
Bff en ik vulden elkaar prima aan vandaag. Zij heeft een shopverslavinkje en is dus uren bezig geweest om voor mij kleding te zoeken. We hebben bij Heine en M&S iets van 20 dingen besteld, daar moet toch wel wat tussen zitten zou ik zeggen. Wel handig, ik haat winkelen. Zelfs online :')

En ik heb voor haar weer voor een aantal dagen gekookt en gelijk eten voor mezelf gemaakt zodat ik thuis niet ook nog hoef te koken. Ze heeft sinds deze week veel minder spierpijn, ze kon eerder amper 2 minuten naar het station lopen. Zou het door de vitaminen en eiwitten komen O-)
Spoilers!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:33:57 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129382945
We hebben zelfs een jurkje besteld :s)
Spoilers!
pi_129383937
Wat een goed stel vormen jullie. En hup, show je jurkje. Al is het maar een linkje naar hoe hij er op een model uitziet ;)!
pi_129384102
Ik ben me, geheel onnodig, druk aan het maken over wat ik morgen aan moet. Ik moet namelijk morgen om kwart over 7 de deur uit en ga dan werken, en vervolgens even snel uit eten met een vriend, en naar een concert. Moet dus sowieso een lange werkbroek en de gympen waar ik op werk mee. En het concert is in de melkweg, dus dichte schoenen voor dan is ook wel handig. Maar wil ik tijdens het concert een korte broek aan, een jurkje, of wil ik veilig voor een lange broek gaan. Irritant dat ik dat nu al moet bedenken :P. En onhandig.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:17:18 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129384877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef Zeester het volgende:
Wat een goed stel vormen jullie. En hup, show je jurkje. Al is het maar een linkje naar hoe hij er op een model uitziet ;)!
Linkje: http://www.msmode.nl/collectie/jurken/jurk-40490.html

Hij is niet heel hip of spectaculair maar ik denk wel dat ik me hier comfortabel in kan voelen. En goedkoop :P

En voor een concert zou ik iets luchtigs aandoen, absoluut! En een afsluitbare tas meenemen die je bij de garderobe kunt achterlaten.
Spoilers!
pi_129385071
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Linkje: http://www.msmode.nl/collectie/jurken/jurk-40490.html

Hij is niet heel hip of spectaculair maar ik denk wel dat ik me hier comfortabel in kan voelen. En goedkoop :P

En voor een concert zou ik iets luchtigs aandoen, absoluut! En een afsluitbare tas meenemen die je bij de garderobe kunt achterlaten.
Leuk jurkje wel. Al vind ik smockwerk altijd een beetje kinderlijk, maar goed, dat ligt ook aan wat je er verder bij aantrekt!

Ja, luchtig zit ik ook te denken. Dan maar voor korte broek gaan, met gympies. Maar dan ben ik bij het uiteten weer zo'n lelijke toerist in m'n korte broek. En van die afsluitbare tas had ik al bedacht, maar wel goeie.
pi_129385304
* Puala kruipt voorzichtig uit lurkstand

Ik lees al een tijdje mee, omdat ik op zoek ben naar tips om af te vallen. Ik werk op het moment ontzettend veel, dus sporten gaat helaas niet. Maar ik wil graag kijken wat ik qua eten voor elkaar kan krijgen en hoop dat jullie me er bij kunnen helpen :) Ik eet op dit moment te weinig en hetgeen wat ik wel eet is vrij ongezond, dus ik gok wel dat er het een en ander aangepast zal moeten worden.

Voorlopige doel: die ene spijkerbroek waar ik uitgegroeid ben 2 maanden nadat ik hem kocht :) Komt neer op zo'n 15 kg denk ik.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:28:38 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129385454
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:21 schreef Zeester het volgende:

[..]

Leuk jurkje wel. Al vind ik smockwerk altijd een beetje kinderlijk, maar goed, dat ligt ook aan wat je er verder bij aantrekt!

Ja, luchtig zit ik ook te denken. Dan maar voor korte broek gaan, met gympies. Maar dan ben ik bij het uiteten weer zo'n lelijke toerist in m'n korte broek. En van die afsluitbare tas had ik al bedacht, maar wel goeie.
Oh, dat heet smockwerk. Ik weet echt niets :')
Spoilers!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:29:36 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129385507
Hoi Puala :W
Spoilers!
pi_129385518
In dieet? :o bij 15 kilo blijft er niets van je over. Of het samenwonen met Kano heeft wel heel snel kilo's gebracht ;(
pi_129385571
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef An24 het volgende:
In dieet? :o bij 15 kilo blijft er niets van je over. Of het samenwonen met Kano heeft wel heel snel kilo's gebracht ;(
Het gaat de laatste maanden heel hard. Ik tik bijna de 80 aan ondertussen ;(
En ik begon bij 65 al te zeuren dat er niet meer bij moest komen :X
pi_129385676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef Puala het volgende:

[..]

Het gaat de laatste maanden heel hard. Ik tik bijna de 80 aan ondertussen ;(
En ik begon bij 65 al te zeuren dat er niet meer bij moest komen :X
Wijffie toch :*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:36:45 #124
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129385861
En welkom Puala *O*

Allemaal bekenden ineens hier, hehe.

Dunkie, ik ben trouwens weer -voorzichtig- begonnen met hardlopen. Aangezien we onderhand naast elkaar wonen, wellicht kunnen we over een tijdje eens samen gaan lopen? :)
pi_129388144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik zou eerder een 'ahaa' momentje hebben wat mijn collega's betreft... en dan niet een positief momentje.

edit: lees nu pas door op de volgende pagina. Had ook begrepen dat het negatief was!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:24:29 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129388212
:D
pi_129388257
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou eerder een 'ahaa' momentje hebben wat mijn collega's betreft... en dan niet een positief momentje.
Volgens mij leg ik het verkeerd uit. Ik neem soort van vanzelf aan dat "men" dikkerdjes wel automatisch niet knap/sexy/whatever zal vinden. Door de positieve reacties op de wat dikke vriendin van mijn collega dacht ik ineens "huh dat is dus helemaal niet perse waar".
pi_129388420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Volgens mij leg ik het verkeerd uit. Ik neem soort van vanzelf aan dat "men" dikkerdjes wel automatisch niet knap/sexy/whatever zal vinden. Door de positieve reacties op de wat dikke vriendin van mijn collega dacht ik ineens "huh dat is dus helemaal niet perse waar".
En dat wist ik al lang :') Ik heb echt nog nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht.
pi_129388485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat wist ik al lang :') Ik heb echt nog nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht.
Nee ik ook niet, maar daar weet ik dan altijd wel een soort "omg die zijn niet goed bij hun hoofd spin" aan te geven in mijn hoofd :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:33:25 #130
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129388632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, maar daar weet ik dan altijd wel een soort "omg die zijn niet goed bij hun hoofd spin" aan te geven in mijn hoofd :')
Ja, dat heb ik ook. Ook met m'n vriend heb ik soms nog steeds medelijden, dan denk ik, wat moet je toch met mij, zoek een leuk jong, slank meisje ipv zo'n dik nijlpaard. Maar ja, blijkbaar wil ie dat niet.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129388973
Ik begin ook steeds meer te denken dat mijn gebrek aan mannelijke aandacht meer met mijn persoonlijkheid te maken heeft dan met m'n lijf :'(
pi_129389337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef Zeester het volgende:
Ik begin ook steeds meer te denken dat mijn gebrek aan mannelijke aandacht meer met mijn persoonlijkheid te maken heeft dan met m'n lijf :'(
Ben jij zo'n moeilijk/complex figuur dan :P Volgens mij valt dat wel mee. Het kan ook je houding zijn, dat je uitstraalt dat je niet toegankelijk bent voor een gesprek oid.
pi_129389380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben jij zo'n moeilijk/complex figuur dan :P Volgens mij valt dat wel mee. Het kan ook je houding zijn, dat je uitstraalt dat je niet toegankelijk bent voor een gesprek oid.
Dat laatste is wrslk het probleem. Heb niet zoveel zelfvertrouwen waardoor ik heel snel in de defensieve modus schiet. Maar het gaat al beter, nu ik langzaam zekerder word over mijn figuur.
pi_129389404
Wat is slanker willen worden soms toch eigenlijk kut. Deze week alle afleveringen van Heel Holland Bakt gekeken en ik wil nu dus constant bakken en lekkere dingen maken (+ op eten). Maar da's niet goed voor de omtrek van mijn heupen! /firstworldproblems
pi_129389448
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef Zeester het volgende:

Dat laatste is wrslk het probleem. Heb niet zoveel zelfvertrouwen waardoor ik heel snel in de defensieve modus schiet. Maar het gaat al beter, nu ik langzaam zekerder word over mijn figuur.
Dat zal vast mee helpen :Y En zoals je al leest: er zijn echt zat mannen die een wat stevigere vrouw ook gewoon prachtig vinden hoor! Dus niet direct denken: hij zal me wel te dik vinden -O- Zelfvertrouwen is óók sexy.
pi_129389544
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zal vast mee helpen :Y En zoals je al leest: er zijn echt zat mannen die een wat stevigere vrouw ook gewoon prachtig vinden hoor! Dus niet direct denken: hij zal me wel te dik vinden -O- Zelfvertrouwen is óók sexy.
Heb het al vaak met vriendinnen over de vicieuze cirkel van weinig zelfvertrouwen op dat gebied gehad, en de conclusie blijft gewoon dat weinig zelfvertrouwen leidt tot weinig aandacht wat leidt tot weinig zelfvertrouwen. En ik ben op alle andere vlakken in mijn leven echt geen onzeker besje, ik vind mezelf een leuke vriendin/dochter/studente/werknemer/buurvrouw. Maar ik zie mezelf nog niet als een aantrekkelijke vrouw en dat is heel lastig te doorbreken zonder een goede zelfvertrouwen boost.

SPOILER
pi_129390214
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
En welkom Puala *O*

Allemaal bekenden ineens hier, hehe.

Dunkie, ik ben trouwens weer -voorzichtig- begonnen met hardlopen. Aangezien we onderhand naast elkaar wonen, wellicht kunnen we over een tijdje eens samen gaan lopen? :)
Doen we! Ik moet ook weer helemaal opnieuw beginnen. Die bootcamp waar je het over had lijkt me ook wel tof trouwens :)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:31:31 #138
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129391000
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef Dunkie het volgende:

[..]

Doen we! Ik moet ook weer helemaal opnieuw beginnen. Die bootcamp waar je het over had lijkt me ook wel tof trouwens :)
Daar begin ik als het goed is 20 augustus mee, is op dinsdagavond en zondagochtend in de Hout
pi_129396083
Ik had kwark met bevroren bosfruit mee naar het werk. Getverderrie, wat is dat smerig als het is ontdooid zeg :{ Smakeloos, zuur en heel erg waterig. Dat spul is dus alleen maar goed genoeg voor in een smoothie.
pi_129396141
Ik heb zo slecht geslapen :(. Ik werd op het moment dat ik graag wilde door 6 muggen gestoken leek wel. 10 bulten op 1 been, waaronder 1 op m'n bil :(.
pi_129396153
Dat is naar, Zeester! Klamboe aanschaffen misschien? Krijg je ook van die enorme bulten?
pi_129396164
Het is de eerste x dat het zo was dit jaar, mijn huisgenootje aan de voorkant vh huis klaagt al sinds maart over muggen, maar ik ben de dans ontsprongen dit jaar. Meestal is mijn kat een goede muggenvanger ook, maar die is lui door de hitte geloof ik.

Ach ja, ik overleef het allemaal wel, of 4 uurtjes slaap. Maar leuk is anders...
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 08:01:05 #143
5428 crew  miss_sly
pi_129396303
Welkom Dunkie en Puala en succes!
pi_129396317
Zeester, ik slaap in de zomer vaak in een dekbedovertrek, als een soort oversized trappelzak :')

Het flapje drapeer ik dan ook nog eens over mijn gezicht, zodat alleen het puntje van mn neus bereikbaar is en om 1 of andere wonderlijke reden vinden ze het puntje van mijn neus niet te hachelen :?
pi_129396343
Dunkie, Puala, welkom en succes! :)

LS, jeej voor nieuwe kleren en je vriendin! Super goed. :)

DP, ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb vorig jaar ontdekt (en nog steeds) dat er zat mannen zijn die niet een heul dun ding willen.

Zeester,
SPOILER
Loop met opgeheven hoofd en glimlach. Als kerels je aankijken, glimlach vriendelijk. Buig niet je hoofd want "hij zal me wel dik vinden". Al ZOU dat zo zijn, ga jij je echt niet beter voelen door weg te kijken of je hoofd te laten hangen. Je gaat je beter voelen van glimlachen.

:)
pi_129396411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je ziet het op Fok! ook goed. Natuurlijk zijn er wel de zeikerds die haast elke vrouw te dik lijken te vinden, maar dat zijn er niet zoveel. Als je bijvoorbeeld in SHO meeleest, dan zie je dat een wat dikkige vrouw met goeie rondingen door mannen gewoon een lekker wijf wordt gevonden en juist door vrouwen wordt afgekraakt. "We" doen het meer onszelf aan.
pi_129396414
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 08:01 schreef miss_sly het volgende:
Welkom Dunkie en Puala en succes!
Wat zij zegt. Welkom!

Puala, wat goed dat je nu aan de rem trekt!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 08:50:28 #148
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129396567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had kwark met bevroren bosfruit mee naar het werk. Getverderrie, wat is dat smerig als het is ontdooid zeg :{ Smakeloos, zuur en heel erg waterig. Dat spul is dus alleen maar goed genoeg voor in een smoothie.
Oh? Ik heb het wel een tijd in m'n kwark gehad. Wel pas op het werk gemixt.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129396653
Vanochtend 114,7. Een nieuw record, en meer dan 50 kg afgevallen *O*

Nog 20 te gaan!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_129396678
Jezus Sometimes! Goed bezig! *O*
pi_129396685
50 :o

Die kun je maar kwijt zijn met dit weer!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129396712
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:05 schreef Vanyel het volgende:
50 :o

Die kun je maar kwijt zijn met dit weer!
Dat verschil is inderdaad wel te merken.
It was delicious.
pi_129396746
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:

Nog 20 te gaan!
Wow! Wat goed zeg! *O*
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:13:49 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129396769
Wat ontzettend, ontzettend knap Sometimes :o
Spoilers!
pi_129396798
quote:

Nog 20 te gaan!
Wow.
Succes met de rest!

Als je dat gehaald hebt ben je meer afgevallen dan ik weeg :o!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129396877
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Wow.
Succes met de rest!

Als je dat gehaald hebt ben je meer afgevallen dan ik weeg :o!
Ik sprak vorige week met iemand die niet veel meer dan die 50 weegt. Blijft raar en is - vanuit mijn positie, laat staan vanuit die van haar - nauwelijks voor te stellen.

Het scheelt dat ik erg groot/lang ben, maar de getallen blijven enorm.
It was delicious.
pi_129396881
Bedankt allemaal trouwens :@
It was delicious.
pi_129396889
Sometimes wat een verschil en zo knap van je :D
pi_129397013
Wauw Sometimes. Respect. :)
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 10:27:12 #160
5428 crew  miss_sly
pi_129397745
Echt knap, Sometimes, respect!
pi_129398242
Jij held sometimes! Ik ben de driejarige dochter van een vriendin van me afgevallen, of 4x mijn kat, maar jij bent inmiddels een volwassen mens kwijt! Respect!
pi_129398260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Zeester het volgende:
Jij held sometimes! Ik ben de driejarige dochter van een vriendin van me afgevallen, of 4x mijn kat, maar jij bent inmiddels een volwassen mens kwijt! Respect!
Jouw kat weeg 6,5 kg?!
pi_129398261
En was al 7 ons afgevallen?!
pi_129398322
Fatcatshaming :')
pi_129398898
quote:

Nog 20 te gaan!
*O* *O*
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:17:45 #166
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_129398974
quote:

Nog 20 te gaan!
Wat goed!! Respect!
pi_129401190
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jouw kat weeg 6,5 kg?!
Ik wil mijn kat wel afvallen. Dat scheelt dan alvast 10 kilo :P
pi_129401225
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jouw kat weeg 6,5 kg?!
Dat is helemaal niet raar....Die van ons zijn ook zo zwaar. Ok, het zijn noren, maar toch :+
pi_129401246
quote:

Nog 20 te gaan!
WOW! Een klein mens kwijt _O_
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:42:47 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_129401293
sometimes _O_
disclaimer
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:44:53 #171
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129401359
Dankzij Isa ga ik straks een diepvriesfruitsmoothie maken :9 my very first diepvriesfruitsmoothie :9
And eternity in an hour.
pi_129401442
Wauw, Sometimes, dat is nog eens een mijlpaal! Op naar de volgende, onder de 100!

Lijstje voor vandaaag;

S: 1,5 uur sportschool
O + T: 2x volkoren beschuit met gerookte makreel, smoothie van magere yoghurt, banaan, aardbei en mango
L: 2x volkoren boterham met 2 gekookte eieren
T: 2x volkoren beschuit met gerookte makreel
D: quesedilla's met gerookte kip, kaas, gegrilde paprika, sla en maïskorrels
T: 2 blokjes pure chocola (> 70%)

Totaal aantal kcal: 1830. That's more like it!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:47:47 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_129401459
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:44 schreef _Dido_ het volgende:
Dankzij Isa ga ik straks een diepvriesfruitsmoothie maken :9 my very first diepvriesfruitsmoothie :9
heb ik net ook gedaan, vers fruit blijft lekkerder :@
disclaimer
pi_129401484
Ik ben dol op diepvriesfruitsmoothies! Maar inderdaad, ontdooid zijn ze niet te pruimen. Al gebruik ik de diepfriesframbozen als topping voor de cheesecake, die ene keer per jaar dat ik taart maak.
pi_129403719
Die 20 kilo ga je ook nog halen, Sometimes _O_ Als je zo ver bent gekomen dan moet dat ook lukken.

Zo weer kippensoep, ik had veel te veel gemaakt. En even genieten van het onweer O+
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:24:00 #176
16245 CarOnline
met lange O
pi_129404438
Sometimes, wat ontzettend GOED!!
Respect!!

Oh een diepvries smoothie, wat kiep je er allemaal in? Ik maak dat soort dingen nooit. Nou ben ik al geen fruiteter maar misschien vind ik dit wel lekker.

Welkom Dunkie en Puala!

Ik wilde straks nog ff 25 km fietsen maar t regent en onweert me iets te hard. (Naar 't Boswinkel Lonaa!)

Vanmorgen kon ik mijn allerlieveringste spijkerbroek weer aan. En hoewel ik er bijna in stierf van de hitte heb ik er toch boodschappen in gedaan, omdat het kan!
Ik moet zeggen, voor het eerst in tijden niet zo goed gevoeld!
Das nu wel weg, zittende in t-shirt en ondergoed en net weer wakker.

Hier ook muggenparade om 4 uur 's nachts.

Oh en Claudia, ik heb je fotos wel gezien, wat zie jij er goed uit!
En die jurkjes zijn echt tof! O+

BE junkie! De weegschaal mee op vakantie :D

Vanmorgen nog steeds onder de 100, nog steeds blij!
Screw them.
We're going home.
pi_129405727
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:24 schreef CarOnline het volgende:

Oh een diepvries smoothie, wat kiep je er allemaal in? Ik maak dat soort dingen nooit. Nou ben ik al geen fruiteter maar misschien vind ik dit wel lekker.
Ik gebruik altijd dezelfde basis: een banaan en yoghurt. Ik gebruik zelf liever niet al te zure yoghurt en als het even kan een banaan die heel rijp is. En dan kun je diepvriesfruit naar smaak toevoegen. Het is een beetje uitzoeken welke soorten zoet in plaats van zuur zijn, tenzij je van zuur houdt. Momenteel ben ik verslaafd aan de combinatie aardbei-mango (van de AH).

M'n kindjes zijn ook verslaafd, al hebben die verder geen problemen met het wegwerken van fruit. Maar ik vind het zo leuk om te zien dat ze zich zo kunnen verheugen op iets wat gewoon heel gezond is.

En hoera voor je spijkerbroek! *O* Dat zijn de tofste mijlpalen. En hopelijk definitief onder de 100! *O*
pi_129406080
Kat in kwestie weegt nu rond de 5,5, volgens d'r dierenarts is dat zwaar, maar niet te zwaar voor m'n stevige en lange kater ;). Dus ben zelfs meer dan 4 katten kwijt, maar ben gewend om te tellen met 6, wat meneer dus niet meer weegt ;)
pi_129406919
BMI 27.8 :(
Ja.
pi_129406953
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:10 schreef DobbelSteen200 het volgende:
BMI 27.8 :(
Dan hoor je hier :D
  zaterdag 27 juli 2013 @ 17:56:37 #181
16245 CarOnline
met lange O
pi_129409549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd dezelfde basis: een banaan en yoghurt. Ik gebruik zelf liever niet al te zure yoghurt en als het even kan een banaan die heel rijp is. En dan kun je diepvriesfruit naar smaak toevoegen. Het is een beetje uitzoeken welke soorten zoet in plaats van zuur zijn, tenzij je van zuur houdt. Momenteel ben ik verslaafd aan de combinatie aardbei-mango (van de AH).

M'n kindjes zijn ook verslaafd, al hebben die verder geen problemen met het wegwerken van fruit. Maar ik vind het zo leuk om te zien dat ze zich zo kunnen verheugen op iets wat gewoon heel gezond is.

En hoera voor je spijkerbroek! *O* Dat zijn de tofste mijlpalen. En hopelijk definitief onder de 100! *O*
Dank je!
Meteen een doel om te fietsen: fruit bij de appie. Das 16 km :)

Yogurt heb ik wel, en dan gewoon met de staafmixer?
Ik ben echt zo'n fruit / kook / bakn00b.

Ja mijn kinders zijn ook gek op fruit, ik ben er nooit dol op geweest. Maar wat vitaminen is nooit weg!
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:50:20 #182
16245 CarOnline
met lange O
pi_129413560
Gelukt! En lekker!! :9
Screw them.
We're going home.
pi_129414500
Ik heb vakantie. :7
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:25:20 #184
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129414543
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vakantie. :7
Geniet ervan.

Ik pas over een maand of 4, argh
pi_129414559
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Geniet ervan.

Ik pas over een maand of 4, argh
:*
pi_129414616
Ik heb trouwens vandaag een BIKINI gekocht. :{ Volgens mij heb ik die nog nooit gehad, of misschien voor ik 12 werd. Hij is wel heul leuk, maar ik vind het wel doodeng. :')

Lekker geluncht op een terras terwijl het goot van de regen. O+
pi_129415520
pi_129415758
Leuk! Lekker vrolijk :)
pi_129416637
Vond ik ook. :D

En het was de enige die zo-zo paste. Bij de rest blubte er overal jetser uit. :')
pi_129418464
Zo, een werk dag bij deze benauwde hitte van 10 uur, en vervolgens een concert in een uitverkochte Melkweg, als ik niet 3 liter vocht (in de vorm van zweet) kwijt ben weet ik t ook niet meer!
pi_129418544
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef Zeester het volgende:
Zo, een werk dag bij deze benauwde hitte van 10 uur, en vervolgens een concert in een uitverkochte Melkweg, als ik niet 3 liter vocht (in de vorm van zweet) kwijt ben weet ik t ook niet meer!
Dat moet je er weer bij drinken o|O

Ik ben wat eten betreft weer redelijk goed bezig *O* Het ritme van werken helpt enorm :')
pi_129418879
Doe ik ;) bier en jagermeister ;)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:39:34 #193
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129418959
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef Zeester het volgende:
Doe ik ;) bier en jagermeister ;)
Een hoofdpijn dat je morgen gaat hebben :P
pi_129419073
Uitgedroogd zijn + alcohol = wat douche eendje zegt :X
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:46:08 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129419201
quote:

Nog 20 te gaan!
_O_
Echt superknap! :Y
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:47:34 #196
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129419246
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Uitgedroogd zijn + alcohol = wat douche eendje zegt :X
Kater XXXXXXL :Y
  zondag 28 juli 2013 @ 00:17:53 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_129420322
Boeiend.
disclaimer
pi_129426318
Toch knap hoe dezelfde website de ene keer kan zeggen dat plaatselijke vetverbrandingsoefeningen niet bestaan, om vervolgens allerlei oefeningen op te sommen die je buikvet doen wegsmelten als sneeuw voor de zon etc :')
  zondag 28 juli 2013 @ 07:16:06 #199
217702 Lonaa
Honger!
pi_129426454
Jagermeister :r
Lauwe jagermeister :r :r :r :r :r
pi_129426472
Zo.. pfff het kost een hoop moeite maar eindelijk staat de weegschasl weer onder d 76.. nog een kleine 3w om 2kg af te willen vallen.. Zou in theorie moeten lukken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 juli 2013 @ 07:50:53 #201
217702 Lonaa
Honger!
pi_129426512
We gaan zo naar de dierentuin. *O*
pi_129426518
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2013 07:50 schreef Lonaa het volgende:
We gaan zo naar de dierentuin. *O*
leuk! Veel plezier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 juli 2013 @ 07:53:19 #203
217702 Lonaa
Honger!
pi_129426519
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 07:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

leuk! Veel plezier
Dank! We gaan naar Arnhem. O+ vertelde mij dat hij voor het laatst 15 jaar geleden (minimaal) in een dierentuin gweest is. Da kan natuurlijk nie. :P
pi_129426525
Dat is Burgers Zoo toch?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 28 juli 2013 @ 08:12:29 #205
217702 Lonaa
Honger!
pi_129426572
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 07:55 schreef Vicky het volgende:
Dat is Burgers Zoo toch?
:Yq
  zondag 28 juli 2013 @ 09:07:14 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129426802
Burger's is fantastisch O+
Spoilers!
  zondag 28 juli 2013 @ 09:14:56 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129426859
Ik heb gisteren de een van de geweldigste dagen ever gehad in de Efteling. Soms heb je van die dagen die je je jaren later nog herinnert, dit was er zoeen O+
Perfect weer, perect gezelschap, perfecte drukte. We konden bij heel veel bijna zo doorlopen zoals bij Fata Morgana. Bij sommige dingen hebben we een kwartiertje gewacht, Python en Pirana. Alleen voor De Vliegende Hollander hebben we 35 minuutjes gewacht. En Joris en de Draak (wisten jullie dat Pegasus weg is?) is echt ontzettend gaaf, hij gaat hard!!

Dank aan Miss Sly namens mij en mijn vrienden voor de tip van het pannenkoekenhuis, we hebben even op je geproost ;) Mijn vriendin wilde om half 5 al eten dus we hebben geen reservering moeten maken. Voor de avond zat het al volgeboekt trouwens. Maar wat een amazing pannenkoekrestaurant zeg, veel van het interieur beweegt _O-

's Avonds is het er heerlijk. Crazy Piano's, een prachtige watershow, sprookjesbos in het donker O+

Qua eten gisteren:
Yoghurt, muesli, lijnzaad
2 plakjes ontbijtkoek
2 broodjes tonijnsalade
fles smoothie van AH
3/4 kaas/spek pannenkoek
kleine aardappel op een stokje
broodje hamburger
swirl
hapje oliebol

S: 8 uur door de Efteling banjeren 8-)
Spoilers!
pi_129426933
Joris en de draak is geweldig! Mijn dochter vindt m ook super. Het liefst gast zd er 20x achter elkaar in.

Oh en O+ Aquanura O+ zo mooi. Wordt hier dagelijks bekeken/beluisterd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_129426937
Ik ga ook maar eens wat doen aan mijn gewicht.

Zijn er geen topics/reeksen over een gezonde dieet/recepten?
  zondag 28 juli 2013 @ 09:28:55 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129426947
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:27 schreef xaban06 het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen aan mijn gewicht.

Zijn er geen topics/reeksen over een gezonde dieet/recepten?
Welkom! Veel mensen posten hier dagelijks lijstjes, zo inspireren we we elkaar vaak tot gezonde maaltijden en tussendoortjes. Al telt mijn lijstje van gisteren natuurlijk niet ter inspiratie :+
Spoilers!
pi_129426967
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Welkom! Veel mensen posten hier dagelijks lijstjes, zo inspireren we we elkaar vaak tot gezonde maaltijden en tussendoortjes. Al telt mijn lijstje van gisteren natuurlijk niet ter inspiratie :+
Ik ben eigenlijk op zoek naar kant en klare lijsten waar ik uit kan kiezen en ga aanhouden voor de komende tijd.

Misschien tijd voor een boek (van Sonja Bakker?) :)
  zondag 28 juli 2013 @ 09:40:12 #212
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129427016
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:31 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk op zoek naar kant en klare lijsten waar ik uit kan kiezen en ga aanhouden voor de komende tijd.

Mmm, dat klinkt meer als een (crash) dieet waarmee je zo snel mogelijk afvalt. Dat doet eigenlijk niemand hier. De meeste mensen hier geloven niet in zo snel mogelijk afvallen (snel afgevallen kilo's komen er snel weer aan) maar in gecontroleerd afvallen en het veranderen van levensstijl. Iets kant en klaars hebben we niet omdat afvallen niet iets is wat je klakkeloos van een ander overneemt. Daar leer je namelijk niets van en dan zit je over een jaar in hetzelfde schuitje.

Maar je zou wat lijstjes uit dit en vorige topics door kunnen nemen en daar zelf iets voor een paar weken uit samen kunnen stellen.
Spoilers!
pi_129427058
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mmm, dat klinkt meer als een (crash) dieet waarmee je zo snel mogelijk afvalt. Dat doet eigenlijk niemand hier. De meeste mensen hier geloven niet in zo snel mogelijk afvallen (snel afgevallen kilo's komen er snel weer aan) maar in gecontroleerd afvallen en het veranderen van levensstijl. Iets kant en klaars hebben we niet omdat afvallen niet iets is wat je klakkeloos van een ander overneemt. Daar leer je namelijk niets van en dan zit je over een jaar in hetzelfde schuitje.

Maar je zou wat lijstjes uit dit en vorige topics door kunnen nemen en daar zelf iets voor een paar weken uit samen kunnen stellen.
Oh crash hoeft het helemaal niet te zijn hoor, het gaat ook niet om tientallen kilo's :)

Ik wil zo een 10-15 kilo afvallen in 6-12 maanden, dat is 1 kilo per maand ongeveer, Of valt dat ook onder crash? :)
  zondag 28 juli 2013 @ 09:51:26 #214
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129427095
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Oh crash hoeft het helemaal niet te zijn hoor, het gaat ook niet om tientallen kilo's :)

Ik wil zo een 10-15 kilo afvallen in 6-12 maanden, dat is 1 kilo per maand ongeveer, Of valt dat ook onder crash? :)
Goed zo ;) En kilo per maand is goed te doen, absoluut. Ik ging een beetje van een crash dieet aan omdat je Sonja Bakker aanhaalde en dat is nou een typisch voorbeeld van flink crashen zonder iets te leren. Voor sommig mensen prima hoor. Bij mijn moeder zit het helemaal ingebakken om 4 maanden normaal te eten, 2 maanden te crashen en dan weer normaal te eten. Doet ze al jaren. Maar het gaat dan telkens om max 5 kilo afvallen, dat scheelt natuurlijk.

Maar goed, geen lijsten dus hier. Maar er moet vast wel iets waar je je aan kunt vasthouden te fabriceren zijn als je er een beetje tijd in stopt. Er is genoeg eten dat zowel lekker is als verantwoord ^O^
Spoilers!
pi_129428434
Ik heb geen kater hoor :D. Heb ook niet zoveel gedronken, want was te moe om het laat te maken. Heb alleen wel een enorme jagermeister vlek in mijn net-nieuwe witte tshirt. Ik hoop maar dat dat eruit gaat. In het kader van 'interessante weegschaal experimenten' woog ik gister voor het naar bed gaan 1,2 kilo meer dan vanochtend bij het opstaan :D
  zondag 28 juli 2013 @ 13:21:38 #216
16245 CarOnline
met lange O
pi_129430753
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren de een van de geweldigste dagen ever gehad in de Efteling. Soms heb je van die dagen die je je jaren later nog herinnert, dit was er zoeen O+
Perfect weer, perect gezelschap, perfecte drukte. We konden bij heel veel bijna zo doorlopen zoals bij Fata Morgana. Bij sommige dingen hebben we een kwartiertje gewacht, Python en Pirana. Alleen voor De Vliegende Hollander hebben we 35 minuutjes gewacht. En Joris en de Draak (wisten jullie dat Pegasus weg is?) is echt ontzettend gaaf, hij gaat hard!!

Dank aan Miss Sly namens mij en mijn vrienden voor de tip van het pannenkoekenhuis, we hebben even op je geproost ;) Mijn vriendin wilde om half 5 al eten dus we hebben geen reservering moeten maken. Voor de avond zat het al volgeboekt trouwens. Maar wat een amazing pannenkoekrestaurant zeg, veel van het interieur beweegt _O-

's Avonds is het er heerlijk. Crazy Piano's, een prachtige watershow, sprookjesbos in het donker O+

Qua eten gisteren:
Yoghurt, muesli, lijnzaad
2 plakjes ontbijtkoek
2 broodjes tonijnsalade
fles smoothie van AH
3/4 kaas/spek pannenkoek
kleine aardappel op een stokje
broodje hamburger
swirl
hapje oliebol

S: 8 uur door de Efteling banjeren 8-)
Klinkt als een superleuke dag! Vooral 's avonds erbij <3
Ben vorig jaar naar de Efteling geweest, voor het eerst, alleen sloot het om 18:00?
Screw them.
We're going home.
  zondag 28 juli 2013 @ 13:22:29 #217
16245 CarOnline
met lange O
pi_129430777
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen kater hoor :D. Heb ook niet zoveel gedronken, want was te moe om het laat te maken. Heb alleen wel een enorme jagermeister vlek in mijn net-nieuwe witte tshirt. Ik hoop maar dat dat eruit gaat. In het kader van 'interessante weegschaal experimenten' woog ik gister voor het naar bed gaan 1,2 kilo meer dan vanochtend bij het opstaan :D
Ossengal zeep! Werkt als een tiet, normaal gesproken.
Screw them.
We're going home.
pi_129431555
Het TopVintage-jurkje is echt geweldig O+
Toch fijn dat die jurken gemaakt worden voor vrouwen met vormen.
pi_129431825
Aan foto een optie?
  zondag 28 juli 2013 @ 14:04:17 #220
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129431863
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aan foto een optie?
^^ :P
And eternity in an hour.
pi_129431939
Hij ligt op het moment bij mijn ouders :@ want hij moet eerst gestreken worden
Maar daarna komen er vast foto's :Y

Heb nu al het idee om hem ook in andere kleuren te kopen.
  zondag 28 juli 2013 @ 14:32:40 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129432639
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:21 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Klinkt als een superleuke dag! Vooral 's avonds erbij <3
Ben vorig jaar naar de Efteling geweest, voor het eerst, alleen sloot het om 18:00?
Het was echt geweldig inderdaad. In de zomer is de Efteling geloof ik door de week tot 20.00 open en op zaterdag tot 0.00. Er staan dan overal bands, kraampjes, etc. Alle atracties zijn ook 's avonds open. Wij waren er pas om 15.00 en zijn lekker tot 23.00 gebleven.

Jij was toch degene die gisteren iets postte over smoothies? Het komt er op neer dat je alles bij elkaar mietert in een blender en dat het bijna altijd lekker is ;) Hier is een leuk topic: CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #2
Spoilers!
  zondag 28 juli 2013 @ 14:50:36 #223
16245 CarOnline
met lange O
pi_129433189
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het was echt geweldig inderdaad. In de zomer is de Efteling geloof ik door de week tot 20.00 open en op zaterdag tot 0.00. Er staan dan overal bands, kraampjes, etc. Alle atracties zijn ook 's avonds open. Wij waren er pas om 15.00 en zijn lekker tot 23.00 gebleven.

Jij was toch degene die gisteren iets postte over smoothies? Het komt er op neer dat je alles bij elkaar mietert in een blender en dat het bijna altijd lekker is ;) Hier is een leuk topic: CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #2
Wij waren er ook in de zomer.
Nou ja, maakt niet uit ook. Heb er ook van genoten! Jammer dat het zo duur is. En ver weg.

Ah dank voor de link!
Ja dat was ik, van de smoothies, smoothie noob.
Ik heb er gister 1 gemaakt, met de 'basis banaan', en aardbeien en mango van de appie. Yoghurt erbij en een scheutje natrena. Maar echt een heel klein beetje.
En dan goed raggen met de staafmixer.
Echt super lekker!
Screw them.
We're going home.
  zondag 28 juli 2013 @ 16:02:50 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129435481
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wij waren er ook in de zomer.
Nou ja, maakt niet uit ook. Heb er ook van genoten! Jammer dat het zo duur is. En ver weg.

Ah dank voor de link!
Ja dat was ik, van de smoothies, smoothie noob.
Ik heb er gister 1 gemaakt, met de 'basis banaan', en aardbeien en mango van de appie. Yoghurt erbij en een scheutje natrena. Maar echt een heel klein beetje.
En dan goed raggen met de staafmixer.
Echt super lekker!
^O^

Ik ging gratis met air miles. Dat maakt zo'n dag nog leuker 8-)
Spoilers!
  zondag 28 juli 2013 @ 16:47:46 #225
16245 CarOnline
met lange O
pi_129436495
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

^O^

Ik ging gratis met air miles. Dat maakt zo'n dag nog leuker 8-)
Oh!
Die heb ik ook nog ergens inderdaad.
En Rocks vijfjes. En Blokker dukaten.

Wie weet levert dat nog wat op.
Screw them.
We're going home.
pi_129436570
Ik heb de optie van Fatsecret ontdekt om maaltijden op te slaan. Handig! :+ Lijstje:

O: 2x volkoren beschuit met pindakaas
T: smoothie van magere yoghurt, banaan, aardbei en mango
L: 2x volkoren boterham met 2 gekookte eieren
T: 2 stukjes pure chocolade (>70%)
T: 2x volkoren beschuit met makreel
D: aardbeirisotto

Totaal aantal kcal: 1747.
pi_129436575
Dit heeft gewoon echt nul relatie tot diëten he.

Oooh! Claudia redt de dag! *O*

Heb jij een :9~ makreel :9~ boom in je tuin Claudia? :D
  zondag 28 juli 2013 @ 16:53:23 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129436621
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

:@

wel een klein beetje want vrijdag vroeg ik of er nog iets fatsoenlijks te eten in de Efteling was :+
Spoilers!
  zondag 28 juli 2013 @ 16:56:38 #229
16245 CarOnline
met lange O
pi_129436682
Haha, en ik heb iets over een smoothie gezegd! O-)
Screw them.
We're going home.
pi_129436684
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

Heb jij een :9~ makreel :9~ boom in je tuin Claudia? :D
Ik ben immuun voor offtopic geouwehoer. :7

M'n lief koopt een hele makreel voor me. Die ontdoe ik van kop, staart en graat en dan eten de kindjes en ik er een dag of 2-3 van. :9 Eindelijk de filet americain eruit. (Daar ben ik al verslaafd aan sinds de laatste zwangerschap, en dat is toch al zo'n 2,5 jaar geleden. Hoog tijd om die meuk de deur uit te doen. Al moet ik bekennen dat ik stiekem gehoopt heb op een lintworm waardoor ik drastisch af zou vallen. :') )
pi_129436772
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

M'n lief koopt een hele makreel voor me. Die ontdoe ik van kop, staart en graat en dan eten de kindjes en ik er een dag of 2-3 van. :9 Eindelijk de filet americain eruit. (Daar ben ik al verslaafd aan sinds de laatste zwangerschap, en dat is toch al zo'n 2,5 jaar geleden. Hoog tijd om die meuk de deur uit te doen. Al moet ik bekennen dat ik stiekem gehoopt heb op een lintworm waardoor ik drastisch af zou vallen. :') )
Je moet hem ook niet in de koelkast bewaren }:|
pi_129436825
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je moet hem ook niet in de koelkast bewaren }:|
  zondag 28 juli 2013 @ 17:04:19 #233
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129436854
O: 3 volkoren. 1 met smeerkaas en 2 met wat chocopasta. Want zondag :7
T: Meloen/aardbei
L: 2 volkoren met sandwichspread
T: handje noten/rozijnenmix
D: Couscous met groenten en falafel :9
T: banaan
S: evy les 2.

Zo maar eens de D in elkaar flansen. Banaan is voor na de S :)
pi_129436893
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat is er mis met filet americain?
pi_129436959
Vandaag trouwens weer zelfgemaakte wraps :9 was zo lekker een paar dagen geleden.
pi_129437123
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat is er mis met filet americain?
Op zich niet zoveel, denk ik, als je het met mate eet en geen kant-en-klare broodjes koopt met filet americain. Maar het lijkt me niet zo goed om het met grote regelmaat te eten, zoals ik deed. Het is rauw vlees, rood bovendien (daar moet je sowieso mate mee houden) en er zit een sausje doorheen. Dat laatste druist in tegen m'n voornemen om zo puur mogelijk voedsel te eten.
  zondag 28 juli 2013 @ 17:17:32 #237
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129437180
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag trouwens weer zelfgemaakte wraps :9 was zo lekker een paar dagen geleden.
Idem hier :Y Ga Mo's fajita's maken, ben benieuwd :P

Wel even wachten tot de zon weg is uit de keuken :%
And eternity in an hour.
pi_129437193
Maar at je het zoveel/vaak dan?
Het is wel een van mijn favo beleg :9 maar goed eet sowieso niet vaak brood.
pi_129437216
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Idem hier :Y Ga Mo's fajita's maken, ben benieuwd :P

Wel even wachten tot de zon weg is uit de keuken :%
Hier staat het deeg te rusten *O*
En daarbij eten we gekruid kip, met zelfgemaakte salsa & knoflooksaus (en nog een verdwaalde komkommer).
  zondag 28 juli 2013 @ 17:19:46 #240
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129437244
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En daarbij eten we gekruid kip, met zelfgemaakte salsa & knoflooksaus (en nog een verdwaalde komkommer).
Ja, deeg ga ik zo maken :9 Meteen maar even zes wrap smaken, gaat de rest de vriezer in (eindelijk, na oven en koelkast het juiste woord te pakken :'))
And eternity in an hour.
pi_129437273
Invriezen gaat goed :Y moet ik misschien ook weer eens doen.
pi_129437286
Lucky, wat klinkt je dagje Efteling leuk *O* Ik ben een groot Efteling fan, maar ik woon voor zoiets domweg wel erg ver weg. Het is zeker 3,5 uur reizen als ik naar de Efteling wil -O-

Claudia, ik gebruik fatsecret ook! Die is zó ontzettend handig met de opgeslagen dingen die je vaak eet :7 Ipv alles steeds opzoeken even vinkjes zetten O+

xaban06, welkom *O* En iets als Sonja Bakker is idd een crash dieet waarbij haar dagmenu's variëren tussen de 800 en 1000 kcal 8)7 Ik heb altijd gedacht dat Sonja er van uit gaat dat iedereen tussendoor zondigt en taartjes en snoep eet zodat je op minimaal 1400 uit komt op een dag :D
pi_129437313
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Sonja er van uit gaat dat iedereen tussendoor zondigt en taartjes en snoep eet zodat je op minimaal 1400 uit komt op een dag :D
Ja echt he :D
Ik heb hier trouwens nog wel een boek van haar staan, misschien zijn sommige losse recepten nog wel lekker.
  zondag 28 juli 2013 @ 17:23:12 #244
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129437314
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Invriezen gaat goed :Y moet ik misschien ook weer eens doen.
Bedenk me net dat ze wel hard bleven toen en moeilijk op te rollen waren. Hoe heb jij dat gedaan? Kan het komen doordat de alufolie er niet meer helemaal goed omheen zat?
And eternity in an hour.
pi_129437326
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Maar at je het zoveel/vaak dan?
Het is wel een van mijn favo beleg :9 maar goed eet sowieso niet vaak brood.
Jep, bijna elke dag. Ik ben nogal ongeïnspireerd wat broodbeleg betreft. Ik eet nu ei, pindakaas en makreel en dat vind ik heerlijk, maar veel verder kom ik niet.
pi_129437350
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Bedenk me net dat ze wel hard bleven toen en moeilijk op te rollen waren. Hoe heb jij dat gedaan? Kan het komen doordat de alufolie er niet meer helemaal goed omheen zat?
Ik had ze in een tupperware bakje gedaan en dan laten ontdooien voordat ik ze weer deed opwarmen.
  zondag 28 juli 2013 @ 17:24:57 #247
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129437364
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jep, bijna elke dag. Ik ben nogal ongeïnspireerd wat broodbeleg betreft. Ik eet nu ei, pindakaas en makreel en dat vind ik heerlijk, maar veel verder kom ik niet.
Ik had afgelopen week zelfgemaakte hummus mee voor op brood naar werk. Heerlijk. Kleine salade erbij en het was een dagelijks feestje *O*
  zondag 28 juli 2013 @ 17:24:58 #248
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129437365
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik eet elke dag pindakaas en humus :') Ben ook niet zo van de variatie, want dan moet ik weer nadenken en daar houd ik niet van :P Ontbijt is ook elke dag hetzelfde, alleen in het weekend Griekse yoghurt en doordeweeks kwark.

Zou ook best wel elke dag dezelfde D kunnen eten, alleen vind ik dan net weer de minder gezonde dingen het lekkerst :')
And eternity in an hour.
pi_129437375
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind gerookte kip zo lekker bij wraps, dat is mijn grote ontdekking van de afgelopen periode. Nou ja, samen met de combinatie rode bieten en feta. :9~
  zondag 28 juli 2013 @ 17:26:20 #250
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129437387
Rucola, watermeloen en feta.. ook een geniale combi :9 Maar ik ga eens even mn D wegwerken, wil over een uurtje of 3 mn rondje met Evy doen.
pi_129437440
Humus is ook een goeie, maar dat vind ik dan weer niet zo lekker. Ik ben wel dol op goeie kaas, dus ik zou eens wat vaker moeite kunnen doen om zulke kaas te kopen. (Ik vind supermarktkaas vreselijk.) En ik wil ook wel vaker kip op brood eten, maar in vleeswaren uit de supermarkt zit steevast suiker. Ik zou wat vaker moeite kunnen doen om zelf kip te maken en daar vlees van te plukken voor op brood.
pi_129437469
Ik heb nog nooit hummus gehad. Ga ik denk ik ook maar eens proberen. Ik ben ook een beetje saai wat broodbeleg betreft.
pi_129437472
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
* En iets als Sonja Bakker is idd een crash dieet waarbij haar dagmenu's variëren tussen de 800 en 1000 kcal 8)7
Ja, bizar heb ik dat altijd gevonden! Een dagmenu van 800 kcal, hoe krijg je het voor elkaar.
pi_129437755
Rode bieten en feta, klinkt ook erg goed.
Avondeten is bijna klaar *O*
pi_129437785
Af en toe een salade of omelet helpt ook met variëren :)
  zondag 28 juli 2013 @ 17:54:14 #256
16245 CarOnline
met lange O
pi_129438044
Oh omelet, die heb ik vanmiddag gemaakt.
Paar plakjes bacon, 2 gróóóte champignons gebakken in olie met knoflooksmaak (action) en 3 geklutste eieren. Beetje peper, ik zit nu nog vol en das 3 uur geleden.
Lekkah.

Ik zit ff met een bak koffie in de tuin en echt, er zit zo'n irritante kutvlieg steeds te eikelen. Dan weer op mn koffiemok, dan weer op mn gezicht, m'n arm, mn tiet, weer m'n koffie...
Mepper nergens te vinden :(

Vlieg OP!!

Slipper doet wonderen. Dood!

[ Bericht 3% gewijzigd door CarOnline op 28-07-2013 17:56:39 (Ik won. ) ]
Screw them.
We're going home.
pi_129438526
Mijn favo lunch is op het moment rode bieten, zwarte bonen, tomaat en cottage cheese :9~ En een handje spinazie als ik dat heb.
  zondag 28 juli 2013 @ 18:16:44 #258
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129438617
Huu, cottage cheese :P
And eternity in an hour.
pi_129438816
Eten is helaas alweer op, zit nu ook helemaal vol.
Had de knoflooksaus alleen iets te pittig gemaakt.
  zondag 28 juli 2013 @ 18:23:54 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129438828
Ik moet ook weer eens cottage cheese kopen. Ik heb het een keer vanwege een of ander dieet als ontbijt met tuinkruiden moeten eten en het was ontzettend smerig op dat moment.
Spoilers!
pi_129438845
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:16 schreef _Dido_ het volgende:
Huu, cottage cheese :P
Is heerlijk romig op deze manier. Je moet het ook niet smakeloos op je brood smeren oid :P
pi_129438881
Ik heb cottage cheese ook nog nooit echt goed gecombineerd.
  zondag 28 juli 2013 @ 18:29:43 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129439005
Ik at het eerst regelmatig op een rijstwafel met aromat en komkommer. Maar dat hele bakje op mijn nuchtere maag was echt te veel van het goede.
Spoilers!
pi_129439034
Welk dieet was dat?
  zondag 28 juli 2013 @ 18:42:12 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129439361
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:30 schreef Sarabi het volgende:
Welk dieet was dat?
Weet ik niet zeker. Ik heb alleen Sonja en Frank beide een week of twee gedaan dus het zal een van de twee zijn.
Spoilers!
pi_129439362
De meeste vast voorgeschreven diëten zijn echt stom :X
Al was het alleen al omdat ze vaak veel k&k dingen voorschrijven (rijstwafels, aromat, ontbijtkoek, optimel, eierkoeken :D ) en dan ook nog dat je op maandag een beschuitje met een plakje kipfilet bij het ontbijt hebt en daarna de komende 2 weken nergens meer kipfilet wordt gebruikt. Etc. Hoe doe je dat? Heel veel eten kopen en dan maar hopen dat de rest van je gezin het allemaal op eet? Als je al met andere mensen in één huis woont en niet vrijgezel bent en op dieet wilt.
  zondag 28 juli 2013 @ 18:46:13 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129439484
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:42 schreef Isabeau het volgende:
De meeste vast voorgeschreven diëten zijn echt stom :X
Al was het alleen al omdat ze vaak veel k&k dingen voorschrijven (rijstwafels, aromat, ontbijtkoek, optimel, eierkoeken :D ) en dan ook nog dat je op maandag een beschuitje met een plakje kipfilet bij het ontbijt hebt en daarna de komende 2 weken nergens meer kipfilet wordt gebruikt. Etc. Hoe doe je dat? Heel veel eten kopen en dan maar hopen dat de rest van je gezin het allemaal op eet? Als je al met andere mensen in één huis woont en niet vrijgezel bent en op dieet wilt.
Ja, daar kwam ik ook na 2 weken achter inderdaad. En gatver, beschuit met kipfilet. Of met makreel. Ieder z'n meug ;)
Spoilers!
pi_129439516
Ach diëten zijn sowieso stom ;)
pi_129439674
Beschuit met kaas O+ pindakaas O+ of aaaaardbeien O+ O+
pi_129439678
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Ach diëten zijn sowieso stom ;)
:Y :Y
pi_129440321
Ook al....dat cambridge dieet lijkt mij wel makkelijk (alleen jammer van het jojo-effect)
gewoon niet na denken over wat je eet en alleen maaltijdvervangers eten.
pi_129440449
Dat vond ik inderdaad ook zo ingewikkeld van Sonja, Isabeau. Ik heb het nooit gedaan, mijn oude huisgenootje wel (diegene waarmee ik nu naar de WW ga, dus zoveel hielp het niet uiteindelijk ;)) en die vond het wel goed vol te houden. Maar die had een heel actieve levensstijl dus die at wel iets meer dan het voorgeschrevene, maar dan wel de dingen die voorgeschreven werden. Dus 3 crackers ipv 2 enzo.

Nog een broodbeleg tip voor wie geen filet meer wilde eten: ossenworst. Dat is volgens mij net wat onbewerkter, en stiekem veel lekkerder. Vooral met mosterd, NOOOOM!

En omdat het zondag is en ik weinig te doen heb maak ik mijn lievelings Italiaanse gehaktballen in tomatensaus. Ze moeten nu nog een halfuurtje pruttelen en dan ff pasta koken. Lekker met komkommer in zure dressing erbij :D
pi_129441518
Mosterd op je ossenworst? :o
Zout, peper en evt een ui, meer komt er bij mij niet bij. Veeel lekkerder dan filet :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129441680
Misschien is het dan wel goed om te vermelden dat ik regelmatig overweeg om een boterham met alleen mosterd als broodbeleg te nemen ;). Heb het trouwens nog nooit gedaan, omdat m'n moeder vroeger (was al jong mosterd-fan) altijd zei dat je van teveel mosterd nier-problemen krijgt. Maar goed, ik eet een kroket bijvoorbeeld met 3/4 mosterdzakjes ;)!
pi_129441775
Mosterd met kaas! :9

Ossenworst is helaas ook weer rood vlees, maar moet zo nu en dan kunnen. Lekker! En het liefst met alleen een beetje zout en peper inderdaad.
pi_129441805
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:31 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Google eens op acti vita (.nl?) Op die site staan meerdere eetlijstjes met de hoeveelheid calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten aangegeven. Dan kan je dus berekenen hoeveel calorieën je moet hebben om af te vallen en die lijstjes gebruiken. Kan aan t begin best handig zijn en op een gegeven moment wordt t makkelijker om ze zelf samen te stellen of om er wat variatie in aan te brengen.
  zondag 28 juli 2013 @ 19:57:14 #277
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129441969
Pfff zo lopen maar ben op de slaap gevallen op de bank. Nu nog een beetje gaar dus. Eerst maar even een half uurtje harpen, dan mn hoofd en lijf entertainen met Evy.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:38:02 #278
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129446946
Zo, de S is ook gedaan. En ik gooi nog een perenijsje bij mn lijstje.
pi_129454163
Ossenworst is inderdaad erg lekker :Y Ik nam eerder op het werk als lunch regelmatig een luxe broodje en dan ossenworst en bleekselderijsalade daar weer op :9 Maar nu nooit meer, want nu neem ik altijd lunch mee van huis. Heel braaf.
  maandag 29 juli 2013 @ 07:36:31 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_129459583
Ja hoor, 1 dagje de teugels los, drie kilo zwaarder. Ik begin serieus de moed en de zin te verliezen :r
disclaimer
pi_129459679
Omg 2 kilo bolus *O*
  maandag 29 juli 2013 @ 07:59:17 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_129459710
Ja, vast. Ben er gewoon zo klaar mee.
disclaimer
pi_129459711
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor, 1 dagje de teugels los, drie kilo zwaarder. Ik begin serieus de moed en de zin te verliezen :r
Maar die kilo's zijn toch ook zo weer weg, SQ?
  maandag 29 juli 2013 @ 08:00:35 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_129459731
Ja maar per saldo val ik gewoon niet af hierdoor. Die drie kilo kost me weer een week van hèèl streng zijn.
disclaimer
  maandag 29 juli 2013 @ 08:01:32 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_129459739
Normale mensen komen ook gewoon een paar ons bij van een dagje feest vieren, geen drie kilo :')
disclaimer
pi_129459746
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Normale mensen komen ook gewoon een paar ons bij van een dagje feest vieren, geen drie kilo :')
Ik meestal ook een kilo :P Geen 3, dat klopt.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:06:06 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_129459776
Dat zeg ik.
disclaimer
pi_129459794
En dan doe je er weer een week over om dat kwijt te raken om vervolgens 1 dagje in het weekend wat biertjes te drinken en wat extra's te eten en heb je ze er alle drie weer bij?! Je eet toch niet zoveel extra in het weekend?
pi_129459801
Ik heb ook een theorie dat hoe langer de kilo's al aan je kont zitten, hoe meer je lichaam zn best zal doen om te zorgen dat ze er aan blijven zitten.

Ik ben nu bezig met kilo's die er aanzitten vanaf toen ik een jaar of 4 was, dus daar is mijn lichaam ook bijzonder aan gehecht :')

Als ik in het weekend een glas water te veel drink ziet mijn lichaam dat als een mooie kans die kilo's weer aan te vullen.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:09:00 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_129459802
En ik weet precies welke reacties ik nu ga krijgen en geloof me. Ik weet dat het geen drie kilo vet is, ik weet alles, maar probeer je even in te denken hoe je je zou voelen als je van 1!!! dagje minder netjes gedragen 3!!!! kilo kado kreeg van de weegschaal. Gewoon wat dat voor mindfuck is.
disclaimer
pi_129459812
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
En ik weet precies welke reacties ik nu ga krijgen en geloof me. Ik weet dat het geen drie kilo vet is, ik weet alles, maar probeer je even in te denken hoe je je zou voelen als je van 1!!! dagje minder netjes gedragen 3!!!! kilo kado kreeg van de weegschaal. Gewoon wat dat voor mindfuck is.
Kom maar eventjes bij tante Fiebel dan...

* DancingPhoebe spreidt de armen wijd uit
  maandag 29 juli 2013 @ 08:10:21 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_129459820
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:08 schreef Isabeau het volgende:
En dan doe je er weer een week over om dat kwijt te raken om vervolgens 1 dagje in het weekend wat biertjes te drinken en wat extra's te eten en heb je ze er alle drie weer bij?! Je eet toch niet zoveel extra in het weekend?
Jup mostly. Ik eet natuurlijk wel meer maar geen drie kilo meer :')
disclaimer
pi_129459823
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou er depri van worden :@
  maandag 29 juli 2013 @ 08:11:35 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_129459829
Ben er gewoon helemaal klaar mee even maar dat kan ook nooit meer want dan weeg ik over drie maanden weer honderd kilo :')
disclaimer
pi_129459847
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ben er gewoon helemaal klaar mee even maar dat kan ook nooit meer want dan weeg ik over drie maanden weer honderd kilo :')
Hoe streng lijn je doordeweeks? Hoeveel kcal gok/weet je per dag?
pi_129459859
Kun je dan niet beter uitgaan van centimeters ipv het gewicht op je weegschaal?
Mijn weegschaal gaf pas 5 verschillende gewichten achter elkaar aan dus ik heb besloten dat ik het ding niet meer vertrouw en dat ik in het vervolg gewoon alleen nog maar meet. Eens per maand ofzo. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 29 juli 2013 @ 08:14:14 #297
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129459860
Qua dieet gisteren niet de beste dag, maar wel lekker!
O: 2 biologische boterammen met plantenmargarine en een plakje pure chocola, zelfgemaakte fruitsalade, 2 medjouldadels
L: 2 pitabroodjes, 1 met vegan kaas, komkommer, tomaat, olijven, en 1 met een halve avocado en ook wat rauwkost, 1 medjouldadel
T: kokoscaramelpopcorn bij de film
D: uit eten, met amuse van gemarineerde biet en knolselderij, voorgerecht van o.a. courgette en zeekraal in doperwtensoep, tussengerecht van bataatpuree met rooktempeh, amandelen en kleine paddenstoeltjes, hoofdgerecht van noedels met zwarte sesam, knolselderijpuree en o.a. zure komkommer, nagerecht van meloen met een soort kersengranita.

Beweging: naar de bioscoop en het restaurant fietsen ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 29 juli 2013 @ 08:14:29 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_129459864
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe streng lijn je doordeweeks? Hoeveel kcal gok/weet je per dag?
1500.
disclaimer
pi_129459865
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:14 schreef Stormqueen het volgende:

1500.
Tsja, ook niet extreem inderdaad -O-
pi_129459866
Popjens, volgens mij wil ze dit nu niet horen.

Het is gemeen en oneerlijk en KUT! Horen jullie. KUT!
  maandag 29 juli 2013 @ 08:15:32 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_129459877
Het is gewoon stom :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: