abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129364420
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129364521
Ohww...sorry. Heb er overheen gekeken oO<
pi_129364582
Moeten we de tickers niet weer een keer opruimen?
pi_129364592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:39 schreef Sarabi het volgende:
Moeten we de tickers niet weer een keer opruimen?
Ik moet weer eens eens een nieuwe maken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129364730
Maar ik ga eerst de afwas doen!
pi_129364891
Ik vond de grafiek/tabel van vroeger een stuk leuker in de OP
pi_129365049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben zo klaar met dit weer.. Voel me er zo ongelukkig door. Gisteren bij mijn mams geweest, normaal gegeten, en heel heel heel goed gedronken. En nu heb ik dikke voeten, voel ik me opgeblazen, heb ik ladingen lucht in mijn lijf die eruit willen.
Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar. }:|

Oh, en mag ik nog een tip geven voor wat betreft de financiën? Benader het eens van de andere kant. Kijk niet wat je kunt schrappen, maar wat je écht nodig hebt. Begin met je inkomsten en voeg dan alles wat je absoluut moet hebben toe, zoals een dak boven je hoofd en alle kosten die daarbij komen kijken. Dat hebben wij ook gedaan en tja, het wordt voor ons per september heel krap op één inkomen, maar het moet wel net lukken allemaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129365167
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de grafiek/tabel van vroeger een stuk leuker in de OP
Die ken ik niet.. Maar vind ik ook een leuk idee. Is wel leuk als je het zo een beetje van elkaar kunt bijhouden.
pi_129365224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar. }:|
Het nadeel is ook gewoon dat ik bijna niet plas. En wel genoeg drink..

Maar goed ik zweet wel heel erg dus misschien dat ik daarom weinig plas. Het zal wel overgaan maar mijn voeten voelen zo warm en dik aan..
pi_129365301
Ik hou ook wel een beetje vocht vast, want ik speelde al een tijdje met het idee om mijn ring binnenkort te laten verkleinen, maar nu zit hij weer zo strak als hij meestal voorheen ook zat. Dus daar moet ik nog maar een tijdje mee wachten.
pi_129365368
Sieraden heb ik ook al dagen niet om. Mijn moeder zei gisteren, waarom neem je geen plaspilletje mee van mij. Nu spijt dat ik dat niet heb gedaan...
pi_129365392
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Sieraden heb ik ook al dagen niet om. Mijn moeder zei gisteren, waarom neem je geen plaspilletje mee van mij. Nu spijt dat ik dat niet heb gedaan...
Moet je niet doen. Kutspul.

Sowieso, als je vocht vast houdt, zal daar wel een reden voor zijn. Niet te veel mee prutsen. :*
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 13:01:41 #13
5428 crew  miss_sly
pi_129365394
Ik heb gelukkig geen last van het vasthouden van vocht. Lijkt me een naar gevoel.

Het is hier trouwens vandaag wel wat frisser. Ik heb geen moeite met het mooie weer, integendeel, ik geniet er van O+ Aftellen naar de vakantie: over 5 weken gaan we een weekje naar Antalya, daar is het ook zulk weer, of misschien nog wel wat warmer O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129365461
Ik word vooral moe van het constante geklaag van iedereen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129365498
Mijn salade is lekker. :9
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 13:04:43 #16
5428 crew  miss_sly
pi_129365509
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, dat ook wel.
Eerst loopt iedereen maandenlang te klagen dat het te nat en te koud is, en dan is het eindelijk niet meer zo, en dan is het te droog en te warm :')
pi_129365567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat ook wel.
Eerst loopt iedereen maandenlang te klagen dat het te nat en te koud is, en dan is het eindelijk niet meer zo, en dan is het te droog en te warm :')
Ja, dat. Ik vind dit ook niet optimaal, maar ik probeer het ook gewoon te negeren/ondergaan er weinig aandacht te besteden. Dat lukt niet als iedereen constant in mn oor tettert dat het toch echt wel verschrikkelijk kut is, zo WAAAAAAAAAAAARM ZO WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM.

STFU.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_129365586
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Moet je niet doen. Kutspul.

Sowieso, als je vocht vast houdt, zal daar wel een reden voor zijn. Niet te veel mee prutsen. :*
Dat is de reden waarom ik hem ook niet heb meegenomen. Ga wel selderij knagen :P
pi_129365674
Ik vind het weer ook heerlijk! Ik moet morgen alleen 10 uur werken en vervolgens naar een concert, dus morgen mag het van mij wel een beetje koel zijn, want anders raak ik wel serieus oververhit denk ik :D
pi_129365693
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag. :Y)
pi_129365729
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag. :Y)
En het geklaaaaaaaaaaaag.
pi_129366155
Zeikerds ;) ik heb dit jaar lekker 2 weken zomer als het bijna winter is O+
pi_129366377
Lijstje!

O: 2x volkoren beschuit met pindakaas
T: smoothie met magere yoghurt, banaan, aardbei en mango
L: 2x volkoren brood met 2 gekookte eieren
T: 2 stukjes pure chocola (> 70%)
T: drumstick en kippenvleugel
T: handvol amandelen
D: bietenrisotto

Totaal aantal kcal: 1645. Schiet weer niet echt op.
pi_129366406
Bewegen werkt tegen vocht vasthouden, daar kan geen pil tegenop en je verbrandt kcal, win win.
Go hard or go home
pi_129366414
Weeg je ook alles?
Kan me niet voorstellen dat je met pindakaas, banaan, mango, chocola, drumstick, kippenvleugel, amandelen en risotto nog geen 1700 kcal haalt.
pi_129366567
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Weeg je ook alles?
Kan me niet voorstellen dat je met pindakaas, banaan, mango, chocola, drumstick, kippenvleugel, amandelen en risotto nog geen 1700 kcal haalt.
Jep, ik weeg alles.

O: 174 kcal
T: 229 kcal
L: 282 kcal
T: 110 kcal
T: 186 kcal
T: 162 kcal
D: 502 kcal
pi_129366652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jep, ik weeg alles.

O: 174 kcal
T: 229 kcal
L: 282 kcal
T: 110 kcal
T: 186 kcal
T: 162 kcal
D: 502 kcal
Hoeveel yoghurt, banaan, aardbei en mango had je in je smoothie dan?
pi_129366696
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoeveel yoghurt, banaan, aardbei en mango had je in je smoothie dan?
200 ml yoghurt,1 banaan, 50 gram aardbei en 50 gram mango. En dat komt volgens FatSecret op 229 kcal uit, waarvan 105 kcal voor de banaan.
pi_129366735
Is een drumstick en kippenvleugel zo weinig kcal? Ik eet het nooit maar had het een stuk hoger verwacht.
pi_129366783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

200 ml yoghurt,1 banaan, 50 gram aardbei en 50 gram mango. En dat komt volgens FatSecret op 229 kcal uit, waarvan 105 kcal voor de banaan.
Dat klinkt ongeveer correct.

En verder, wat sarabi zegt. Zit er nog vel aan?
pi_129366784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef Sarabi het volgende:
Is een drumstick en kippenvleugel zo weinig kcal? Ik eet het nooit maar had het een stuk hoger verwacht.
Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.
pi_129366852
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.
olie meegerekend?
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 13:45:14 #33
5428 crew  miss_sly
pi_129366921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een kleine drumstick wordt in de calorieteller van CZ (zomaar eentje gekozen) al op 127 calorieën gezet.
pi_129366944
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

olie meegerekend?
Jup! En dat druipt het meeste er waarschijnlijk nog af ook.

Als ik niet gewoon een flink stel boterhammen wegwerk, vind ik het maar moeilijk om aan een fatsoenlijke hoeveelheid calorieën te komen.
pi_129366949
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

olie meegerekend?
Dan hou je nog 80 kcal over voor die twee stuks vlees (wat niet het meeste magere vlees is) dus ik ben bang dat het niet helemaal klopt claudia.
pi_129366987
Ik ga met Sarabi mee.
Voedings Centrum vind een kleine drumstick, zonder zout van 55 gram ook al 127 kcal.
1 eetlepel zonnebloem olie = 90 kcal.
pi_129367037
Niet om vervelend te zijn trouwens hoor, claudia. :*
pi_129367072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan hou je nog 80 kcal over voor die twee stuks vlees (wat niet het meeste magere vlees is) dus ik ben bang dat het niet helemaal klopt claudia.
Kleine drumstick, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Kleine kippenvleugel, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Olijfolie, heel klein beetje ingesmeerd (samen met citroensap): 24 kcal
pi_129367212
Echt, ik word zo chagrijnig van het jurkjesaanbod. Alles heeft geen mouwen of van die schouderoverkappinkjes. EN/of het heeft zo'n soort van "taille" net onder de b00bz, waardoor ik 6 maanden zwanger lijk.
pi_129367234
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt, ik word zo chagrijnig van het jurkjesaanbod. Alles heeft geen mouwen of van die schouderoverkappinkjes. EN/of het heeft zo'n soort van "taille" net onder de b00bz, waardoor ik 6 maanden zwanger lijk.
Ik word zo moe van dat geklaag. :6

:*

Hier hetzelfde probleem btw. ;(
pi_129367244
Ik heb net een leuke maxi-jurk gekocht! (Ja, ik dacht vroeger ook dat het een contradictio in terminis was.) Zitten alleen geen mouwen aan inderdaad. :+
pi_129367251
*O* :6
pi_129367290
Ik had overigens een spijkerbroek van de Zara aan. Hij was er volgens het kaartje zelfs nog in een grotere maat, maar die hing er niet. En hij was gewoon te GROOT :')

Never tought I'd live to see the day *O*
pi_129367326
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kleine drumstick, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Kleine kippenvleugel, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Olijfolie, heel klein beetje ingesmeerd (samen met citroensap): 24 kcal
Maar hoe klein beetje is dat dan?
En eetlepel is al 120kcal.

Verder inderdaad ook niet om vervelend te doen.
pi_129367335
Ik heb geen moeite met jurkjes kopen, maar shirtjes vind ik moeilijk op dit moment. Het zijn allemaal van die zakken, of ze zijn heel saai!
pi_129367381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen moeite met jurkjes kopen, maar shirtjes vind ik moeilijk op dit moment. Het zijn allemaal van die zakken, of ze zijn heel saai!
En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgt :')
pi_129367396
Ook de drumsticks hebben geen gewicht.
pi_129367402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgt :')
QFT.
pi_129367489
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar hoe klein beetje is dat dan?
En eetlepel is al 120kcal.

Verder inderdaad ook niet om vervelend te doen.
Vind je een eetlepel zo weinig dan? Voor die twee kleine stukjes gebruik ik echt maar een paar drupjes plus wat citroensap (citroenkip! :9 ) en ik smeer ze in met een kwastje.

Ik begrijp jullie punt wel, hoor, en ik wil ook niet beweren dat FatSecret Het Grote Gelijk heeft. Maar ik zit wel echt elke dag tussen de 1600 en 1700 kcal, als ik al niet lager zit, en ik weeg alles precies af en scan de producten zoveel mogelijk in.
pi_129367498
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jurkje is op dit moment mijn grote succes-nummer. Maar goed, wel hoge taille en rare halve mouwtjes. Maar met een goede BH en buik-corrigerend dingetje lijk ik niet zwanger en met rare mouwtjes heb ik al jaren vrede.
pi_129367529
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had overigens een spijkerbroek van de Zara aan. Hij was er volgens het kaartje zelfs nog in een grotere maat, maar die hing er niet. En hij was gewoon te GROOT :')

Never tought I'd live to see the day *O*
^O^
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 14:03:44 #53
5428 crew  miss_sly
pi_129367539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sissy-Boy!
pi_129367571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sissy-Boy!
Dat is ook een goede!
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 14:04:44 #55
5428 crew  miss_sly
pi_129367585
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vind je een eetlepel zo weinig dan? Voor die twee kleine stukjes gebruik ik echt maar een paar drupjes plus wat citroensap (citroenkip! :9 ) en ik smeer ze in met een kwastje.

Ik begrijp jullie punt wel, hoor, en ik wil ook niet beweren dat FatSecret Het Grote Gelijk heeft. Maar ik zit wel echt elke dag tussen de 1600 en 1700 kcal, als ik al niet lager zit, en ik weeg alles precies af en scan de producten zoveel mogelijk in.
Dan zou ik standaard drie boterhammen doen met de lunch, met wat dan ook van pindakaas, kipfilet, filet americain, roomboter, magere kaas.
pi_129367719
Met een paar drupjes heb je toch al een eetlepel halfvol? Nouja maakt ook niet uit :D ik eet nooit drumstick dus kan er misschien ook echt niets bij voorstellen.
pi_129367894
Ik heb vorig jaar een figuurtechnisch briljant jurkje gekocht (bovenste foto). Ik weet niet hoe het kan, maar daarin zie ik er dus echt dunner uit dan ik ben, vooral van de zijkant. De maxi-jurk is wat minder verhullend, maar acceptabel, vond ik.

SPOILER
pi_129367918
Die bovenste is echt geweldig O+
pi_129367950
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zou ik standaard drie boterhammen doen met de lunch, met wat dan ook van pindakaas, kipfilet, filet americain, roomboter, magere kaas.
Dat kan ook wel, maar ik wil het helemaal niet. :Y) Het klinkt misschien als een triviaal verschil, maar ik houd nu bij wat ik naar behoefte eet. Ik wil met dat laatste niet rommelen, want het heeft me juist zoveel moeite gekost om te leren eten naar behoefte. Nou ja, dus ik vervang hier en daar wat dingen en hoop dat ik er daarmee kom.

Maar goed, als blijkt dat het in vorm raken beter gaat door meer te eten, dan zal ik gauwer geneigd zijn om het wat te forceren, zo ben ik ook wel weer. 8-) Gister heb ik uiteindelijk de 2000 kcal nog aangetikt door wat uit te breiden hier en daar!
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 14:28:14 #60
5428 crew  miss_sly
pi_129368350
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat kan ook wel, maar ik wil het helemaal niet. :Y) Het klinkt misschien als een triviaal verschil, maar ik houd nu bij wat ik naar behoefte eet. Ik wil met dat laatste niet rommelen, want het heeft me juist zoveel moeite gekost om te leren eten naar behoefte. Nou ja, dus ik vervang hier en daar wat dingen en hoop dat ik er daarmee kom.

Maar goed, als blijkt dat het in vorm raken beter gaat door meer te eten, dan zal ik gauwer geneigd zijn om het wat te forceren, zo ben ik ook wel weer. 8-) Gister heb ik uiteindelijk de 2000 kcal nog aangetikt door wat uit te breiden hier en daar!
Ja, wat wil je nou? iets meer calorieën of naar behoefte eten? You can't have it all :+
Gek he :D

Ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat ik precies aan calorieën wegtik op een dag. Ik eet ook naar behoefte, probeer daar dan ook gezonde keuzes in te maken, en dat werkt voor mij momenteel dus prima. Ik weeg nu evenveel als toen ik zwanger werd, bijna vijf jaar geleden!

Zonder hormonen, zwangerschappen en gekke dingen, zou ik nooit meer echt te dik hoeven worden, volgens mij!
pi_129368557
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, wat wil je nou? iets meer calorieën of naar behoefte eten? You can't have it all :+
Gek he :D
Kan wel, denk ik! Bijvoorbeeld door nu een appel te vervangen door een handvol amandelen en filet americain door pindakaas, kom ik alweer iets verder. Ik dacht alleen dat ik 's avonds wat calorierijker at, maar dat valt nogal tegen. Daarom vind ik het toch wel goed om m'n calorie-intake bij te houden. Al geloof ik nog steeds niet dat de hoeveelheid calorieën nou zaligmakend is. Ik word soms zo moe van mezelf. :')

quote:
Ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat ik precies aan calorieën wegtik op een dag. Ik eet ook naar behoefte, probeer daar dan ook gezonde keuzes in te maken, en dat werkt voor mij momenteel dus prima. Ik weeg nu evenveel als toen ik zwanger werd, bijna vijf jaar geleden!
Je hebt natuurlijk ook geen reden om aanpassingen te maken, want je valt netjes af! Ik houd het eetpatroon aan waarmee ik tot voor kort afviel en kom tot de conclusie dat ik in combinatie met sporten niet afval. Dan is het niet zo heel gek om wat ik eet bij te gaan houden, vind ik. Ik overweeg ook nog even te kijken naar vergoedingen voor de diëtist om eventueel bij die in onze sportschool langs te gaan. M'n eigen risico heb ik er toch al doorheen gejaagd. :+
pi_129368791
Eens kijken wat mijn lijstje voor vandaag is:

O: magere kwark met honing
L: omelet van 2 eieren, tomaat en ui
T: mok magere melk en handvol noten
D: kip, champignons en zilvervliesrijst
T: 2 wijntjes en een paar stukjes stokbrood met filet americain
pi_129368852
Diëtist kan ik ook wel eens doen 8-) Eigen risico was na 1 operatie weg :7

Leuke jurk, die bovenste, Claudia :Y Mooi figuur ook!

Terug van de sportschool, weer ontzettend rustig. Heb flink zitten zweten en ik wilde nog 4 minuten tabata op een fiets doen, maar ik was na mijn stairclimber zo uitgeput (en bezweet) dat ik het maar heb gelaten. Heerlijk in de open serre deuren staan trainen overigens. Buiten stortregen en ik de koele bries O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:46:20 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_129369014
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vorig jaar een figuurtechnisch briljant jurkje gekocht (bovenste foto). Ik weet niet hoe het kan, maar daarin zie ik er dus echt dunner uit dan ik ben, vooral van de zijkant. De maxi-jurk is wat minder verhullend, maar acceptabel, vond ik.

SPOILER
godsamme :9~
disclaimer
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:46:52 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_129369035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Zeester het volgende:
SPOILER
Dit jurkje is op dit moment mijn grote succes-nummer. Maar goed, wel hoge taille en rare halve mouwtjes. Maar met een goede BH en buik-corrigerend dingetje lijk ik niet zwanger en met rare mouwtjes heb ik al jaren vrede.
En jij mag er ook wezen!
Wel die legging elimineren!
disclaimer
pi_129369060
Ah. SQ, je leeft nog.
pi_129369072
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En jij mag er ook wezen!
Wel die legging elimineren!
En op het moment van die foto woog ik 97 kilo he ;). De foto heb ik eerder een x gepost toen jij op je honeymoon was, en toen heb ik ook gezegd dat je vast enorm tegen die legging zou zijn. Maar vandaag draag ik hem op blote benen hoor ;)!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:49:12 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_129369120
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Ah. SQ, je leeft nog.
ja maar ik hou een liter vocht per dag vast en ik werd chagrijning van het geklaag van iedereen op Fok dus had ik even een korte vakantie :')
disclaimer
pi_129369144
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar ik hou een liter vocht per dag vast en ik werd chagrijning van het geklaag van iedereen op Fok dus had ik even een korte vakantie :')
Welkom terug van je FOK!-vakantie. Ik klaag niet. De hele dag al niet. O+
pi_129369181
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:

godsamme :9~
Iets met duvel en spreekwoorden en zow 8-) Ik moest net aan je denken, dat ik je al even niet had gezien in het Dieettopic 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:51:01 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_129369183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Zeester het volgende:

[..]

En op het moment van die foto woog ik 97 kilo he ;). De foto heb ik eerder een x gepost toen jij op je honeymoon was, en toen heb ik ook gezegd dat je vast enorm tegen die legging zou zijn. Maar vandaag draag ik hem op blote benen hoor ;)!
^O^

Ik heb vandaag twee dikkerdregels overtreden :')

Hotpants
SPOILER
en streepjes _O-
SPOILER
disclaimer
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:51:37 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_129369205
inmiddels heb ik wel mijn haar en make-up gefixt :@
disclaimer
pi_129369233
Die streepjes kunnen echt niet :@ Sorry! Die hotpants kunnen eigenlijk prima :D
en die badkamer hè, wow gewoon, nog steeds
pi_129369247
Verticale streepjes zijn toch juist goed voor extra-slank effect? ik draag trouwens regelmatig horizontale strepen, ik geloof niet dat ik daar dikker van lijk. Wel extra boobage doordat de streep daar rare dingen doet ;).

En de hotpants staan je prima!
pi_129369265
Je kunt die hotpants hebben. Goeie benen!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:53:38 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_129369290
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Die streepjes kunnen echt niet :@ Sorry! Die hotpants kunnen eigenlijk prima :D
en die badkamer hè, wow gewoon, nog steeds
Ja die strepenjeans is een beetje een hate it or love it ding heb ik al gemerkt :')
I love it though O+
disclaimer
pi_129369438
Hotpants staan goed! De andere vind ik ook niet zo'n succes...
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:01:29 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_129369563
strepenhaters :{w
disclaimer
pi_129369855
Ik ben een warme Italiaanse bol aan het maken waar ik zalm met zelfgemaakte groene currysaus op ga doen. En ik heb er zo'n zin in O+ (is m'n lunch overigens :+ )
pi_129369924
Klinkt goed Isa!
Krijg er honger van.....
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 15:15:27 #81
5428 crew  miss_sly
pi_129370022
Die hotpants kun je goed hebben! Ik ben ook niet zo'n fan van die streep.
pi_129370057
Zo te zien wordt vanuit de basisverzekering maximaal 3 uur per jaar bij de diëtist vergoed. Dan moet je wel een medische indicatie hebben en het is me niet helemaal duidelijk hoe je die krijgt. Ik heb even gemaild.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:17:22 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_129370069
mijn houding op de foto is ook niet het meest flatteus voor die strepenjeans he ;)
either way ben ik inmiddels allang op het punt dat ik ze allebei gewoon in het openbaar draag.
Die broek groeit vanzelf op je... elke dag matcht ie beter bij mijn haar O+
disclaimer
pi_129370072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een warme Italiaanse bol aan het maken waar ik zalm met zelfgemaakte groene currysaus op ga doen. En ik heb er zo'n zin in O+ (is m'n lunch overigens :+ )
Recept! :9~
pi_129370101
Ik ga lekker 2 gekookte eitjes met toast als lunch eten. Lekker laat ook :D
pi_129370102
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
mijn houding op de foto is ook niet het meest flatteus voor die strepenjeans he ;)
either way ben ik inmiddels allang op het punt dat ik ze allebei gewoon in het openbaar draag.
Die broek groeit vanzelf op je... elke dag matcht ie beter bij mijn haar O+
Met hakken er onder zal het er ook al anders uit zien.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:19:46 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_129370134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met hakken er onder zal het er ook al anders uit zien.
Ja en mijn benen zijn langer dan ze ogen :') dat heb ik altijd in die badkamerspiegel....
disclaimer
pi_129370210
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Claudia_x het volgende:

Recept! :9~
Ik doe heel vaak niet aan recepten :D En hierbij ook gewoon Griekse yoghurt genomen, daar mierikswortel door gedaan, een lepel groene curry uit een potje, peper, zout, citroensap en een augurkje. Beetje ijsbergsla op het warme broodje, zalm daar op en overgieten met de saus. En het was lekker :9
pi_129370341
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja die strepenjeans is een beetje een hate it or love it ding heb ik al gemerkt :')
I love it though O+
Ik vind 'm ook geweldig! Allebei trouwens. En je benen! :o O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef Zeester het volgende:
*O* voor alle goede cijfers!
Ik ben volgens m'n weegschaal nu net 95,3, dus dat betekent dat ik meer dan 25 kilo ben afgevallen. Maar goed, dat was met lege maag/blaas en net wakker, dus telt duidelijk nog niet officieel!
Dan gaan wij nu gelijk op ongeveer! :) Alleen is er bij mij dan iets meer dan 6 kilo af nu.

___
Laatst ging ik trouwens eens voor het plassen, dus toen ik net uit bed kwam, wegen en later toen ik van de wc afkwam. Het scheelde gewoon 0,6. :o Vond dat reuze veel. Dus nu weeg ik altijd met een lege blaas 's morgens want dat hoort niet bij mij. :6 Dan vind ik het het meest eerlijk.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:29:14 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_129370390
Klopt Mokkels, een volle blaas weegt meer dan een flinke nummer 2 :D
disclaimer
pi_129370509
Mijn huisgenootje en ik hebben net allebei onze voor en na's bij nr 2 gemeten. Ik won met 0,5 kilo, en zij had 0,3. En ik had net een plas van 4 ons. (ik zei toch dat ik deze week de hele dag op de weegschaal mocht ;))
pi_129370537
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:32 schreef Zeester het volgende:
Mijn huisgenootje en ik hebben net allebei onze voor en na's bij nr 2 gemeten. Ik won met 0,5 kilo, en zij had 0,3. En ik had net een plas van 4 ons. (ik zei toch dat ik deze week de hele dag op de weegschaal mocht ;))
Haha je gaat los! :D
pi_129370633
De kat is inmiddels ook al 4x op de weegschaal geweest en is daadwerkelijk minstens een pond afgevallen! Ben zo trots op hem ook!
pi_129371073
Godver Claudia, elke keer als ik een foto van jou wil bekijken is ie al weg! :P ;)
My salvation lies in your love..
pi_129372084
Oh god. M'n zusje heeft haar oppaskindjes hier mee naar toe genomen en m'n vriend is zo leuk daarmee he. O+ *rammelende eierstokken* Laten we daar maar even mee wachten! :9
pi_129372112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:25 schreef Mokkels het volgende:
Oh god. M'n zusje heeft haar oppaskindjes hier mee naar toe genomen en m'n vriend is zo leuk daarmee he. O+ *rammelende eierstokken* Laten we daar maar even mee wachten! :9
Ben je nog wezen sporten? :7
pi_129372163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je nog wezen sporten? :7
Vanavond ga ik heen als we niet te laat eten. Anders komen we in 'tijdnood' voor een verjaardag. Maar ik wou nog wel even heen vandaag en anders sowieso morgen. :)
pi_129374030
Hallo! Ik ben dunkie en net begonnen met afvallen. Ik hou m'n calorieen bij met calorieteller.
Wat sport betreft. Ik doe aan mountainbiken en ik wil straks weer gaan hardlopen.
Ik hoop bij jullie een steuntje in de rug te vinden.
Dus hoi :W
pi_129374086
Goedenaaaavond Dunkieeee :W
pi_129374341
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Dunkie het volgende:
Hallo! Ik ben dunkie en net begonnen met afvallen. Ik hou m'n calorieen bij met calorieteller.
Wat sport betreft. Ik doe aan mountainbiken en ik wil straks weer gaan hardlopen.
Welkom Dunkie! *O* Hoeveel wil je ongeveer afvallen?
pi_129374619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:54 schreef BananaPancake het volgende:
Godver Claudia, elke keer als ik een foto van jou wil bekijken is ie al weg! :P ;)
Haha, sorry. Als ik 'em niet meteen weghaal, dan vergeet ik het en staat 'ie er jaren later nog.
pi_129375634
Hebben jullie ook wel eens van die a-ha momenten mbt je eigen figuur?

Ik denk nog steeds over mezelf als datdikkerdje en dus niet (vanzelfsprekend) aantrekkelijk. Ik kan even niet zo goed onder woorden brengen wat ik nou precies bedoel/wil zeggen, maar van de week zag ik de vriendin van een collega en die was gewoon best dikkig (ik ben nu minder dik) en daar werden, toen ze weer weg was, door andere collega's, allerlei semi-schunnige opmerkingen over gemaakt... Waardoor ik ineens dus zo'n soort ahaaaah momentje had.

Naja, beter dan dit krijg ik het niet verwoord :') Sorry.
pi_129376106
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welkom Dunkie! *O* Hoeveel wil je ongeveer afvallen?
Ik wil er 20/25 kilo afhebben. Dus ik heb nog even te gaan.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:19:07 #104
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129377476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Dunkie het volgende:
Hoi buurvrouw :W *O*
pi_129378373
Hallon! *O*
pi_129379373
Welkom Dunkie! :)
My salvation lies in your love..
pi_129379631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik denk nog steeds over mezelf als datdikkerdje en dus niet (vanzelfsprekend) aantrekkelijk. Ik kan even niet zo goed onder woorden brengen wat ik nou precies bedoel/wil zeggen, maar van de week zag ik de vriendin van een collega en die was gewoon best dikkig (ik ben nu minder dik) en daar werden, toen ze weer weg was, door andere collega's, allerlei semi-schunnige opmerkingen over gemaakt... Waardoor ik ineens dus zo'n soort ahaaaah momentje had.

Je bedoelt van ´Dus zo ging het vroeger over mij ook?'

En welkom Dunkie!
pi_129379757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:20 schreef Zeester het volgende:

[..]

Je bedoelt van ´Dus zo ging het vroeger over mij ook?'

En welkom Dunkie!
Neenee, maar ze vonden haar duidelijk een lekker wijf.
pi_129379862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neenee, maar ze vonden haar duidelijk een lekker wijf.
Ow. Die had ik er niet uitgehaald. Maar wat was daar voor jou Aha aan?
pi_129379902
Dat dik niet automatisch onaantrekkelijk is.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:31:44 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129382855
Hi!
Ik heb vandaag twee hele toffe jurkjes gekocht! *O*
En gisteren ging ik op de weegschaal staan, ja, die is mee op vakantie ;) en die was zowaar best heel ok! :Y *O*

Wifi doet het weer, dus terug gelezen en ik zie dat ik mag juichen voor CarOnline, Qwea, zeester en DP! *O* Lekker bezig hoor!

[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 26-07-2013 23:19:10 ]
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:32:58 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129382901
Bff en ik vulden elkaar prima aan vandaag. Zij heeft een shopverslavinkje en is dus uren bezig geweest om voor mij kleding te zoeken. We hebben bij Heine en M&S iets van 20 dingen besteld, daar moet toch wel wat tussen zitten zou ik zeggen. Wel handig, ik haat winkelen. Zelfs online :')

En ik heb voor haar weer voor een aantal dagen gekookt en gelijk eten voor mezelf gemaakt zodat ik thuis niet ook nog hoef te koken. Ze heeft sinds deze week veel minder spierpijn, ze kon eerder amper 2 minuten naar het station lopen. Zou het door de vitaminen en eiwitten komen O-)
Spoilers!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:33:57 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129382945
We hebben zelfs een jurkje besteld :s)
Spoilers!
pi_129383937
Wat een goed stel vormen jullie. En hup, show je jurkje. Al is het maar een linkje naar hoe hij er op een model uitziet ;)!
pi_129384102
Ik ben me, geheel onnodig, druk aan het maken over wat ik morgen aan moet. Ik moet namelijk morgen om kwart over 7 de deur uit en ga dan werken, en vervolgens even snel uit eten met een vriend, en naar een concert. Moet dus sowieso een lange werkbroek en de gympen waar ik op werk mee. En het concert is in de melkweg, dus dichte schoenen voor dan is ook wel handig. Maar wil ik tijdens het concert een korte broek aan, een jurkje, of wil ik veilig voor een lange broek gaan. Irritant dat ik dat nu al moet bedenken :P. En onhandig.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:17:18 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129384877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef Zeester het volgende:
Wat een goed stel vormen jullie. En hup, show je jurkje. Al is het maar een linkje naar hoe hij er op een model uitziet ;)!
Linkje: http://www.msmode.nl/collectie/jurken/jurk-40490.html

Hij is niet heel hip of spectaculair maar ik denk wel dat ik me hier comfortabel in kan voelen. En goedkoop :P

En voor een concert zou ik iets luchtigs aandoen, absoluut! En een afsluitbare tas meenemen die je bij de garderobe kunt achterlaten.
Spoilers!
pi_129385071
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Linkje: http://www.msmode.nl/collectie/jurken/jurk-40490.html

Hij is niet heel hip of spectaculair maar ik denk wel dat ik me hier comfortabel in kan voelen. En goedkoop :P

En voor een concert zou ik iets luchtigs aandoen, absoluut! En een afsluitbare tas meenemen die je bij de garderobe kunt achterlaten.
Leuk jurkje wel. Al vind ik smockwerk altijd een beetje kinderlijk, maar goed, dat ligt ook aan wat je er verder bij aantrekt!

Ja, luchtig zit ik ook te denken. Dan maar voor korte broek gaan, met gympies. Maar dan ben ik bij het uiteten weer zo'n lelijke toerist in m'n korte broek. En van die afsluitbare tas had ik al bedacht, maar wel goeie.
pi_129385304
* Puala kruipt voorzichtig uit lurkstand

Ik lees al een tijdje mee, omdat ik op zoek ben naar tips om af te vallen. Ik werk op het moment ontzettend veel, dus sporten gaat helaas niet. Maar ik wil graag kijken wat ik qua eten voor elkaar kan krijgen en hoop dat jullie me er bij kunnen helpen :) Ik eet op dit moment te weinig en hetgeen wat ik wel eet is vrij ongezond, dus ik gok wel dat er het een en ander aangepast zal moeten worden.

Voorlopige doel: die ene spijkerbroek waar ik uitgegroeid ben 2 maanden nadat ik hem kocht :) Komt neer op zo'n 15 kg denk ik.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:28:38 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129385454
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:21 schreef Zeester het volgende:

[..]

Leuk jurkje wel. Al vind ik smockwerk altijd een beetje kinderlijk, maar goed, dat ligt ook aan wat je er verder bij aantrekt!

Ja, luchtig zit ik ook te denken. Dan maar voor korte broek gaan, met gympies. Maar dan ben ik bij het uiteten weer zo'n lelijke toerist in m'n korte broek. En van die afsluitbare tas had ik al bedacht, maar wel goeie.
Oh, dat heet smockwerk. Ik weet echt niets :')
Spoilers!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:29:36 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129385507
Hoi Puala :W
Spoilers!
pi_129385518
In dieet? :o bij 15 kilo blijft er niets van je over. Of het samenwonen met Kano heeft wel heel snel kilo's gebracht ;(
pi_129385571
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef An24 het volgende:
In dieet? :o bij 15 kilo blijft er niets van je over. Of het samenwonen met Kano heeft wel heel snel kilo's gebracht ;(
Het gaat de laatste maanden heel hard. Ik tik bijna de 80 aan ondertussen ;(
En ik begon bij 65 al te zeuren dat er niet meer bij moest komen :X
pi_129385676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef Puala het volgende:

[..]

Het gaat de laatste maanden heel hard. Ik tik bijna de 80 aan ondertussen ;(
En ik begon bij 65 al te zeuren dat er niet meer bij moest komen :X
Wijffie toch :*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:36:45 #124
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129385861
En welkom Puala *O*

Allemaal bekenden ineens hier, hehe.

Dunkie, ik ben trouwens weer -voorzichtig- begonnen met hardlopen. Aangezien we onderhand naast elkaar wonen, wellicht kunnen we over een tijdje eens samen gaan lopen? :)
pi_129388144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik zou eerder een 'ahaa' momentje hebben wat mijn collega's betreft... en dan niet een positief momentje.

edit: lees nu pas door op de volgende pagina. Had ook begrepen dat het negatief was!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:24:29 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129388212
:D
pi_129388257
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou eerder een 'ahaa' momentje hebben wat mijn collega's betreft... en dan niet een positief momentje.
Volgens mij leg ik het verkeerd uit. Ik neem soort van vanzelf aan dat "men" dikkerdjes wel automatisch niet knap/sexy/whatever zal vinden. Door de positieve reacties op de wat dikke vriendin van mijn collega dacht ik ineens "huh dat is dus helemaal niet perse waar".
pi_129388420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Volgens mij leg ik het verkeerd uit. Ik neem soort van vanzelf aan dat "men" dikkerdjes wel automatisch niet knap/sexy/whatever zal vinden. Door de positieve reacties op de wat dikke vriendin van mijn collega dacht ik ineens "huh dat is dus helemaal niet perse waar".
En dat wist ik al lang :') Ik heb echt nog nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht.
pi_129388485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat wist ik al lang :') Ik heb echt nog nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht.
Nee ik ook niet, maar daar weet ik dan altijd wel een soort "omg die zijn niet goed bij hun hoofd spin" aan te geven in mijn hoofd :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:33:25 #130
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129388632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, maar daar weet ik dan altijd wel een soort "omg die zijn niet goed bij hun hoofd spin" aan te geven in mijn hoofd :')
Ja, dat heb ik ook. Ook met m'n vriend heb ik soms nog steeds medelijden, dan denk ik, wat moet je toch met mij, zoek een leuk jong, slank meisje ipv zo'n dik nijlpaard. Maar ja, blijkbaar wil ie dat niet.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129388973
Ik begin ook steeds meer te denken dat mijn gebrek aan mannelijke aandacht meer met mijn persoonlijkheid te maken heeft dan met m'n lijf :'(
pi_129389337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef Zeester het volgende:
Ik begin ook steeds meer te denken dat mijn gebrek aan mannelijke aandacht meer met mijn persoonlijkheid te maken heeft dan met m'n lijf :'(
Ben jij zo'n moeilijk/complex figuur dan :P Volgens mij valt dat wel mee. Het kan ook je houding zijn, dat je uitstraalt dat je niet toegankelijk bent voor een gesprek oid.
pi_129389380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben jij zo'n moeilijk/complex figuur dan :P Volgens mij valt dat wel mee. Het kan ook je houding zijn, dat je uitstraalt dat je niet toegankelijk bent voor een gesprek oid.
Dat laatste is wrslk het probleem. Heb niet zoveel zelfvertrouwen waardoor ik heel snel in de defensieve modus schiet. Maar het gaat al beter, nu ik langzaam zekerder word over mijn figuur.
pi_129389404
Wat is slanker willen worden soms toch eigenlijk kut. Deze week alle afleveringen van Heel Holland Bakt gekeken en ik wil nu dus constant bakken en lekkere dingen maken (+ op eten). Maar da's niet goed voor de omtrek van mijn heupen! /firstworldproblems
pi_129389448
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef Zeester het volgende:

Dat laatste is wrslk het probleem. Heb niet zoveel zelfvertrouwen waardoor ik heel snel in de defensieve modus schiet. Maar het gaat al beter, nu ik langzaam zekerder word over mijn figuur.
Dat zal vast mee helpen :Y En zoals je al leest: er zijn echt zat mannen die een wat stevigere vrouw ook gewoon prachtig vinden hoor! Dus niet direct denken: hij zal me wel te dik vinden -O- Zelfvertrouwen is óók sexy.
pi_129389544
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zal vast mee helpen :Y En zoals je al leest: er zijn echt zat mannen die een wat stevigere vrouw ook gewoon prachtig vinden hoor! Dus niet direct denken: hij zal me wel te dik vinden -O- Zelfvertrouwen is óók sexy.
Heb het al vaak met vriendinnen over de vicieuze cirkel van weinig zelfvertrouwen op dat gebied gehad, en de conclusie blijft gewoon dat weinig zelfvertrouwen leidt tot weinig aandacht wat leidt tot weinig zelfvertrouwen. En ik ben op alle andere vlakken in mijn leven echt geen onzeker besje, ik vind mezelf een leuke vriendin/dochter/studente/werknemer/buurvrouw. Maar ik zie mezelf nog niet als een aantrekkelijke vrouw en dat is heel lastig te doorbreken zonder een goede zelfvertrouwen boost.

SPOILER
pi_129390214
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
En welkom Puala *O*

Allemaal bekenden ineens hier, hehe.

Dunkie, ik ben trouwens weer -voorzichtig- begonnen met hardlopen. Aangezien we onderhand naast elkaar wonen, wellicht kunnen we over een tijdje eens samen gaan lopen? :)
Doen we! Ik moet ook weer helemaal opnieuw beginnen. Die bootcamp waar je het over had lijkt me ook wel tof trouwens :)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:31:31 #138
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129391000
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef Dunkie het volgende:

[..]

Doen we! Ik moet ook weer helemaal opnieuw beginnen. Die bootcamp waar je het over had lijkt me ook wel tof trouwens :)
Daar begin ik als het goed is 20 augustus mee, is op dinsdagavond en zondagochtend in de Hout
pi_129396083
Ik had kwark met bevroren bosfruit mee naar het werk. Getverderrie, wat is dat smerig als het is ontdooid zeg :{ Smakeloos, zuur en heel erg waterig. Dat spul is dus alleen maar goed genoeg voor in een smoothie.
pi_129396141
Ik heb zo slecht geslapen :(. Ik werd op het moment dat ik graag wilde door 6 muggen gestoken leek wel. 10 bulten op 1 been, waaronder 1 op m'n bil :(.
pi_129396153
Dat is naar, Zeester! Klamboe aanschaffen misschien? Krijg je ook van die enorme bulten?
pi_129396164
Het is de eerste x dat het zo was dit jaar, mijn huisgenootje aan de voorkant vh huis klaagt al sinds maart over muggen, maar ik ben de dans ontsprongen dit jaar. Meestal is mijn kat een goede muggenvanger ook, maar die is lui door de hitte geloof ik.

Ach ja, ik overleef het allemaal wel, of 4 uurtjes slaap. Maar leuk is anders...
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 08:01:05 #143
5428 crew  miss_sly
pi_129396303
Welkom Dunkie en Puala en succes!
pi_129396317
Zeester, ik slaap in de zomer vaak in een dekbedovertrek, als een soort oversized trappelzak :')

Het flapje drapeer ik dan ook nog eens over mijn gezicht, zodat alleen het puntje van mn neus bereikbaar is en om 1 of andere wonderlijke reden vinden ze het puntje van mijn neus niet te hachelen :?
pi_129396343
Dunkie, Puala, welkom en succes! :)

LS, jeej voor nieuwe kleren en je vriendin! Super goed. :)

DP, ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb vorig jaar ontdekt (en nog steeds) dat er zat mannen zijn die niet een heul dun ding willen.

Zeester,
SPOILER
Loop met opgeheven hoofd en glimlach. Als kerels je aankijken, glimlach vriendelijk. Buig niet je hoofd want "hij zal me wel dik vinden". Al ZOU dat zo zijn, ga jij je echt niet beter voelen door weg te kijken of je hoofd te laten hangen. Je gaat je beter voelen van glimlachen.

:)
pi_129396411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je ziet het op Fok! ook goed. Natuurlijk zijn er wel de zeikerds die haast elke vrouw te dik lijken te vinden, maar dat zijn er niet zoveel. Als je bijvoorbeeld in SHO meeleest, dan zie je dat een wat dikkige vrouw met goeie rondingen door mannen gewoon een lekker wijf wordt gevonden en juist door vrouwen wordt afgekraakt. "We" doen het meer onszelf aan.
pi_129396414
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 08:01 schreef miss_sly het volgende:
Welkom Dunkie en Puala en succes!
Wat zij zegt. Welkom!

Puala, wat goed dat je nu aan de rem trekt!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 08:50:28 #148
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129396567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had kwark met bevroren bosfruit mee naar het werk. Getverderrie, wat is dat smerig als het is ontdooid zeg :{ Smakeloos, zuur en heel erg waterig. Dat spul is dus alleen maar goed genoeg voor in een smoothie.
Oh? Ik heb het wel een tijd in m'n kwark gehad. Wel pas op het werk gemixt.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129396653
Vanochtend 114,7. Een nieuw record, en meer dan 50 kg afgevallen *O*

Nog 20 te gaan!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_129396678
Jezus Sometimes! Goed bezig! *O*
pi_129396685
50 :o

Die kun je maar kwijt zijn met dit weer!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129396712
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:05 schreef Vanyel het volgende:
50 :o

Die kun je maar kwijt zijn met dit weer!
Dat verschil is inderdaad wel te merken.
It was delicious.
pi_129396746
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:

Nog 20 te gaan!
Wow! Wat goed zeg! *O*
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:13:49 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129396769
Wat ontzettend, ontzettend knap Sometimes :o
Spoilers!
pi_129396798
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:01 schreef Sometimes het volgende:

Nog 20 te gaan!
Wow.
Succes met de rest!

Als je dat gehaald hebt ben je meer afgevallen dan ik weeg :o!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129396877
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Wow.
Succes met de rest!

Als je dat gehaald hebt ben je meer afgevallen dan ik weeg :o!
Ik sprak vorige week met iemand die niet veel meer dan die 50 weegt. Blijft raar en is - vanuit mijn positie, laat staan vanuit die van haar - nauwelijks voor te stellen.

Het scheelt dat ik erg groot/lang ben, maar de getallen blijven enorm.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')