SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik moet weer eens eens een nieuwe maken!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:39 schreef Sarabi het volgende:
Moeten we de tickers niet weer een keer opruimen?
Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben zo klaar met dit weer.. Voel me er zo ongelukkig door. Gisteren bij mijn mams geweest, normaal gegeten, en heel heel heel goed gedronken. En nu heb ik dikke voeten, voel ik me opgeblazen, heb ik ladingen lucht in mijn lijf die eruit willen.
Die ken ik niet.. Maar vind ik ook een leuk idee. Is wel leuk als je het zo een beetje van elkaar kunt bijhouden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de grafiek/tabel van vroeger een stuk leuker in de OP
Het nadeel is ook gewoon dat ik bijna niet plas. En wel genoeg drink..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar.
Moet je niet doen. Kutspul.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Sieraden heb ik ook al dagen niet om. Mijn moeder zei gisteren, waarom neem je geen plaspilletje mee van mij. Nu spijt dat ik dat niet heb gedaan...
Ja, dat ook wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word vooral moe van het constante geklaag van iedereen
Ja, dat. Ik vind dit ook niet optimaal, maar ik probeer het ook gewoon te negeren/ondergaan er weinig aandacht te besteden. Dat lukt niet als iedereen constant in mn oor tettert dat het toch echt wel verschrikkelijk kut is, zo WAAAAAAAAAAAARM ZO WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel.
Eerst loopt iedereen maandenlang te klagen dat het te nat en te koud is, en dan is het eindelijk niet meer zo, en dan is het te droog en te warm
Dat is de reden waarom ik hem ook niet heb meegenomen. Ga wel selderij knagenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Kutspul.
Sowieso, als je vocht vast houdt, zal daar wel een reden voor zijn. Niet te veel mee prutsen.
Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word vooral moe van het constante geklaag van iedereen
En het geklaaaaaaaaaaaag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag.
Jep, ik weeg alles.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Weeg je ook alles?
Kan me niet voorstellen dat je met pindakaas, banaan, mango, chocola, drumstick, kippenvleugel, amandelen en risotto nog geen 1700 kcal haalt.
Hoeveel yoghurt, banaan, aardbei en mango had je in je smoothie dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep, ik weeg alles.
O: 174 kcal
T: 229 kcal
L: 282 kcal
T: 110 kcal
T: 186 kcal
T: 162 kcal
D: 502 kcal
200 ml yoghurt,1 banaan, 50 gram aardbei en 50 gram mango. En dat komt volgens FatSecret op 229 kcal uit, waarvan 105 kcal voor de banaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoeveel yoghurt, banaan, aardbei en mango had je in je smoothie dan?
Dat klinkt ongeveer correct.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
200 ml yoghurt,1 banaan, 50 gram aardbei en 50 gram mango. En dat komt volgens FatSecret op 229 kcal uit, waarvan 105 kcal voor de banaan.
Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef Sarabi het volgende:
Is een drumstick en kippenvleugel zo weinig kcal? Ik eet het nooit maar had het een stuk hoger verwacht.
olie meegerekend?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.
Een kleine drumstick wordt in de calorieteller van CZ (zomaar eentje gekozen) al op 127 calorieën gezet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet zo groot en er zit ook nog bot in. En ik maak ze in de oven met een klein beetje olie.
Jup! En dat druipt het meeste er waarschijnlijk nog af ook.quote:
Dan hou je nog 80 kcal over voor die twee stuks vlees (wat niet het meeste magere vlees is) dus ik ben bang dat het niet helemaal klopt claudia.quote:
Kleine drumstick, na bereiding, zonder bot: 81 kcalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan hou je nog 80 kcal over voor die twee stuks vlees (wat niet het meeste magere vlees is) dus ik ben bang dat het niet helemaal klopt claudia.
Ik word zo moe van dat geklaag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt, ik word zo chagrijnig van het jurkjesaanbod. Alles heeft geen mouwen of van die schouderoverkappinkjes. EN/of het heeft zo'n soort van "taille" net onder de b00bz, waardoor ik 6 maanden zwanger lijk.
Maar hoe klein beetje is dat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kleine drumstick, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Kleine kippenvleugel, na bereiding, zonder bot: 81 kcal
Olijfolie, heel klein beetje ingesmeerd (samen met citroensap): 24 kcal
En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb geen moeite met jurkjes kopen, maar shirtjes vind ik moeilijk op dit moment. Het zijn allemaal van die zakken, of ze zijn heel saai!
QFT.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En in het heeeeeeeeleeeeeeee land, geen V-neck te vinden. Waardoor je als goed-beb00te vrouw zo'n tankuitstraling krijgt
Vind je een eetlepel zo weinig dan? Voor die twee kleine stukjes gebruik ik echt maar een paar drupjes plus wat citroensap (citroenkip!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe klein beetje is dat dan?
En eetlepel is al 120kcal.
Verder inderdaad ook niet om vervelend te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |