abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129364420
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129364521
Ohww...sorry. Heb er overheen gekeken oO<
pi_129364582
Moeten we de tickers niet weer een keer opruimen?
pi_129364592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:39 schreef Sarabi het volgende:
Moeten we de tickers niet weer een keer opruimen?
Ik moet weer eens eens een nieuwe maken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129364730
Maar ik ga eerst de afwas doen!
pi_129364891
Ik vond de grafiek/tabel van vroeger een stuk leuker in de OP
pi_129365049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben zo klaar met dit weer.. Voel me er zo ongelukkig door. Gisteren bij mijn mams geweest, normaal gegeten, en heel heel heel goed gedronken. En nu heb ik dikke voeten, voel ik me opgeblazen, heb ik ladingen lucht in mijn lijf die eruit willen.
Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar. }:|

Oh, en mag ik nog een tip geven voor wat betreft de financiën? Benader het eens van de andere kant. Kijk niet wat je kunt schrappen, maar wat je écht nodig hebt. Begin met je inkomsten en voeg dan alles wat je absoluut moet hebben toe, zoals een dak boven je hoofd en alle kosten die daarbij komen kijken. Dat hebben wij ook gedaan en tja, het wordt voor ons per september heel krap op één inkomen, maar het moet wel net lukken allemaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129365167
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de grafiek/tabel van vroeger een stuk leuker in de OP
Die ken ik niet.. Maar vind ik ook een leuk idee. Is wel leuk als je het zo een beetje van elkaar kunt bijhouden.
pi_129365224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik herken het wel, al vind ik dit weer heerlijk. Maar ik houd ook zo makkelijk vocht vast. Dat merk ik niet zo heel duidelijk aan mezelf. Toen ik vanochtend m'n ring om wou doen, dacht ik wel meteen: laat maar. }:|
Het nadeel is ook gewoon dat ik bijna niet plas. En wel genoeg drink..

Maar goed ik zweet wel heel erg dus misschien dat ik daarom weinig plas. Het zal wel overgaan maar mijn voeten voelen zo warm en dik aan..
pi_129365301
Ik hou ook wel een beetje vocht vast, want ik speelde al een tijdje met het idee om mijn ring binnenkort te laten verkleinen, maar nu zit hij weer zo strak als hij meestal voorheen ook zat. Dus daar moet ik nog maar een tijdje mee wachten.
pi_129365368
Sieraden heb ik ook al dagen niet om. Mijn moeder zei gisteren, waarom neem je geen plaspilletje mee van mij. Nu spijt dat ik dat niet heb gedaan...
pi_129365392
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Sieraden heb ik ook al dagen niet om. Mijn moeder zei gisteren, waarom neem je geen plaspilletje mee van mij. Nu spijt dat ik dat niet heb gedaan...
Moet je niet doen. Kutspul.

Sowieso, als je vocht vast houdt, zal daar wel een reden voor zijn. Niet te veel mee prutsen. :*
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 13:01:41 #13
5428 crew  miss_sly
pi_129365394
Ik heb gelukkig geen last van het vasthouden van vocht. Lijkt me een naar gevoel.

Het is hier trouwens vandaag wel wat frisser. Ik heb geen moeite met het mooie weer, integendeel, ik geniet er van O+ Aftellen naar de vakantie: over 5 weken gaan we een weekje naar Antalya, daar is het ook zulk weer, of misschien nog wel wat warmer O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129365461
Ik word vooral moe van het constante geklaag van iedereen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129365498
Mijn salade is lekker. :9
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 13:04:43 #16
5428 crew  miss_sly
pi_129365509
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, dat ook wel.
Eerst loopt iedereen maandenlang te klagen dat het te nat en te koud is, en dan is het eindelijk niet meer zo, en dan is het te droog en te warm :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129365567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat ook wel.
Eerst loopt iedereen maandenlang te klagen dat het te nat en te koud is, en dan is het eindelijk niet meer zo, en dan is het te droog en te warm :')
Ja, dat. Ik vind dit ook niet optimaal, maar ik probeer het ook gewoon te negeren/ondergaan er weinig aandacht te besteden. Dat lukt niet als iedereen constant in mn oor tettert dat het toch echt wel verschrikkelijk kut is, zo WAAAAAAAAAAAARM ZO WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM.

STFU.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_129365586
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Moet je niet doen. Kutspul.

Sowieso, als je vocht vast houdt, zal daar wel een reden voor zijn. Niet te veel mee prutsen. :*
Dat is de reden waarom ik hem ook niet heb meegenomen. Ga wel selderij knagen :P
pi_129365674
Ik vind het weer ook heerlijk! Ik moet morgen alleen 10 uur werken en vervolgens naar een concert, dus morgen mag het van mij wel een beetje koel zijn, want anders raak ik wel serieus oververhit denk ik :D
pi_129365693
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag. :Y)
pi_129365729
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik word elk jaar weer zo moe van het geklaag over het geklaag. :Y)
En het geklaaaaaaaaaaaag.
pi_129366155
Zeikerds ;) ik heb dit jaar lekker 2 weken zomer als het bijna winter is O+
pi_129366377
Lijstje!

O: 2x volkoren beschuit met pindakaas
T: smoothie met magere yoghurt, banaan, aardbei en mango
L: 2x volkoren brood met 2 gekookte eieren
T: 2 stukjes pure chocola (> 70%)
T: drumstick en kippenvleugel
T: handvol amandelen
D: bietenrisotto

Totaal aantal kcal: 1645. Schiet weer niet echt op.
pi_129366406
Bewegen werkt tegen vocht vasthouden, daar kan geen pil tegenop en je verbrandt kcal, win win.
Go hard or go home
pi_129366414
Weeg je ook alles?
Kan me niet voorstellen dat je met pindakaas, banaan, mango, chocola, drumstick, kippenvleugel, amandelen en risotto nog geen 1700 kcal haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')