SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wacht je tot de buien weg zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar nu moet ik een extra jas meenemen
Dan kan ik nog heel lang wachten, dat werkt ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wacht je tot de buien weg zijn
Extra jas meenemen dusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan ik nog heel lang wachten, dat werkt ook niet
Dus als het niet had geregend vandaag had je die niet meegenomen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar nu moet ik een extra jas meenemen
Ze is iets ouder dan 18quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
Tijd voor een sportwagen en een mooie blonde van 18
Jupquote:
Correct, en als ze geen 10mm regen voorspeld hadden ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als het niet had geregend vandaag had je die niet meegenomen?
Maar er kan toch altijd regen uit de lucht komen vallen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup
[..]
Correct, en als ze geen 10mm regen voorspeld hadden ook niet.
Ja weet ik, maar een regenjas helpt niet tegen veel regen, mijn motorjas wel. Maar die moet ik dan dus extra meenemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er kan toch altijd regen uit de lucht komen vallen?
Aha!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar een regenjas helpt niet tegen veel regen, mijn motorjas wel. Maar die moet ik dan dus extra meenemen.
Thanks!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha!!
Nou ik ga even scooterjeugd spelen!!
Fijne vrijdag allen, Vin, fijne vakantie
herkenbaar.. was laatste een dag naar het strand en had hem thuis gelaten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
De hysterie van sommige mensen als je telefoon een halve dag uitstaat
Ja of je antwoord even een halve dag niet en dan zien ze dat je wel online bent geweest op Whatsapp en dan lopen miepen... de neuk.. ik antwoord wel wanneer ik daar zin en tijd voor hebquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
De hysterie van sommige mensen als je telefoon een halve dag uitstaat
Erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind de paniek van mijn moeder altijd wel leuk als mijn batterij op is en ik een tijd niet op whatsapp ben geweest.
Dan gaat ze bellen en blijft ze bellen tot ik mijn foon weer aan kan zetten.
Dat kan niet meer in deze tijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar.. was laatste een dag naar het strand en had hem thuis gelaten.
Dat doe ik ook. Heropvoedingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of je antwoord even een halve dag niet en dan zien ze dat je wel online bent geweest op Whatsapp en dan lopen miepen... de neuk.. ik antwoord wel wanneer ik daar zin en tijd voor heb
Ook herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind de paniek van mijn moeder altijd wel leuk als mijn batterij op is en ik een tijd niet op whatsapp ben geweest.
Dan gaat ze bellen en blijft ze bellen tot ik mijn foon weer aan kan zetten.
Oh ook relaxed! Is het nog warm daar?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
mijn missie is vandaag iig geslaagd
boodschappen gedaan en daarna helemaal niks
Ik vind het nu best aangenaam... 23 graden volgens de meterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ook relaxed! Is het nog warm daar?
Perfect relax weertje, drankje erbijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het nu best aangenaam... 23 graden volgens de meter
oh ik keek niet goed... 25
Wijnquote:
Ik had iets anders in gedachten. Iets met vloeibare druivenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heerlijk
en nu ff een smoothie maken
Rottende druiven!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wijncocktail mag ook
[..]
Ik had iets anders in gedachten. Iets met vloeibare druiven
Ik spreek ze soms wel een week nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
Mijn ouders zijn helemaal niet zo. Kan gerust paar dagen geen contact met ze hebben
Heerlijk idd, beter dan 30+quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het nu best aangenaam... 23 graden volgens de meter
oh ik keek niet goed... 25
quote:
quote:
quote:
Feel the lovequote:
Jammer dit, ik ben ook held, soms, enzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa en WT! Helden!![]()
Mook, c-c-c-combobreaker!
Je bent een held als je dat zelf vind, op basis van argumenten en onderbouwingen. Wat kan het je schelen wat andere vinden of zeggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer dit, ik ben ook held, soms, enzo.
Ik was gister nog in je!quote:
Ik heb niks gemerktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was gister nog in je!Nou ja, de pub die naar jou is genoemd.
Minder dan 30 centimeter he, dan krijg je dat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder dan 30 centimeter he, dan krijg je dat.
Goed bezig geweest!! Nu al wakker? Of nog steeds?quote:[..]. Was weer een ouderwetsch latertje. Als je eindigt in tenten die pas om half 3 opengaan dan weet je dat het een goede avond is geweest.
Weer wakker. Ik ben niet zo'n uitslaper.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed bezig geweest!! Nu al wakker? Of nog steeds?
Ik heb vandaag tot half 10 uitgeslapenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer wakker. Ik ben niet zo'n uitslaper.En ik moet weg zo.
Tof! Veel plezier alvast!quote:
tractors kijken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tot half 10 uitgeslapen![]()
Nieuw persoonlijk record ofzo![]()
Ik ga vanmiddag naar de Zwarte Cross
Brommers kiek'n!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
tractors kijken?(of was het brommers kijken? ik weet de uitspraak niet meer precies
)
Ik ga er echt heen voor Sabaton, de rest kan me gestolen wordenquote:
hahahaha je woont er wel in de buurt of ook niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brommers kiek'n!!
En je wordt versiert met de vraag: waveur kleur trekker hedde gij?
[..]
Ik ga er echt heen voor Sabaton, de rest kan me gestolen worden
Gelukkig niet zeg. Ik woon in zuid-Holland. Ik heb er wel in de buurt gewoond, blij dat ik er weg benquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hahahaha je woont er wel in de buurt of ook niet?
Dit wil je ook zien hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga er echt heen voor Sabaton, de rest kan me gestolen worden
Whehehe!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit wil je ook zien hoor.
http://www.zwartecross.nl/artiest/nl/102/329/hausmagger.html
Grappig? Eén van de helden van Rembo en Rembo. Da's briljant!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Whehehe!!
Grappig ja![]()
Ach we vertrekken rond een uur of 4, ik zie wel of ik nog ergens ga kijken of niet
Word je boos als ik zeg dat ik dat nooit zo leuk vond?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappig? Eén van de helden van Rembo en Rembo. Da's briljant!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Word je boos als ik zeg dat ik dat nooit zo leuk vond?
Maar ik ben liefquote:
Dat is toch geen vraag? Gewoon doenquote:
Dat werd mij woensdag ook al beloofdquote:
Zuid Hollandquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Ik woon in zuid-Holland. Ik heb er wel in de buurt gewoond, blij dat ik er weg ben
Is hier alquote:
Ik merk er weinig van...quote:
quote:
Je hebt 'm doorgestuurd naar de burenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:12 schreef DaMook het volgende:
Mogguh, flink onweersbuitje net. Nu alleen nog regen.
Als ik wakker ben ook weleens hoorquote:
Weet ik tochquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik wakker ben ook weleens hoor
Zoiets deed ik pas geleden met een foto van een dode duif die aangevreten werd door een kraaiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik doe vanochtend mijn ogen open, kijk naar mijn telefoon en zie een appje: hallo dame, lekker uitgeslapen?
Lief als ik ben stuur ik een reactie: ja, net mijn ogen open, nu thee zetten.
Vervolgens stuurt ie mij een foto van een dooie kikker!!
Ik ging om met Ez en Mono, ik ben inmiddels wel wat gewend!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Daaar maak je vrienden mee
Als mannen dat doen vind ik dat echt een afknapper.
Als ik zoiets wil zien kijk ik wel een horror film ofzo
Skinny dippen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Regen en noodweer in Gorinchem.
Ik ben blij!! Tot ik mijn zoon zn kamer in liep en zag dat zijn raam wagenwijd open stond. Enfin, long story short: wie komt er zwemmen in mijn zoon zn slaapkamer?
Niet in mijn zoon zn kamerquote:
Saai hoor.quote:
Skinny dippen moet je in de zee doen!!quote:
Een tikkeltje gevaarlijk nu met dat onweer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Skinny dippen moet je in de zee doen!!
Dan maar een keer doen als er geen onweer isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tikkeltje gevaarlijk nu met dat onweer.
Good help is hard to find!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
Werken met bijna allemaal vakantiekrachten, altijd fijn.
Mjah, een beetjequote:
Het is helemaal niet leuk om te werken vandaag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
Werken met bijna allemaal vakantiekrachten, altijd fijn.
Ja vind je het gek met dit weerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is helemaal niet leuk om te werken vandaag.
Super rustig in de winkel
Het wordt om 13:15 uur droog zeggen ze, ik moet echt even het centrum in! Wil een knalroze bh kopen. Staat leuk onder mijn 010-casuals off shoulder shirt, die ik vanavond aan doenquote:
je wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn 010-casuals off shoulder shirt
Het gaat toch om de persoon en niet om de manier waarop ie het aanzoek doet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag net een huwelijksaanzoek waar zelfs ik misschien nog wel ja op zou zeggen!!
Als de persoon zo romantisch is om dit te doen dan is het er 1 die je moet houden!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de persoon en niet om de manier waarop ie het aanzoek doet?
Als ik ooit iemand ten huwelijk vraag dan ga ik het ook op een romantische manier doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de persoon zo romantisch is om dit te doen dan is het er 1 die je moet houden!!
Althans, als je van die romantische meuk houdt!
Als ze je bord eten op tafel zet voor je?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit iemand ten huwelijk vraag dan ga ik het ook op een romantische manier doen.
Neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze je bord eten op tafel zet voor je?
Do tell!quote:
Dat weet ik toch nog niet, is ook afhankelijk van mijn toekomstige vrouw dan he, wat zij leuk vind enzo.quote:
Jij lijkt mij wel een "oh ja ik kom... IK KOM OH GOD TROUW MET MIJ!! Zo dat was lekker schat, wat is je antwoord?" typequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nog niet, is ook afhankelijk van mijn toekomstige vrouw dan he, wat zij leuk vind enzo.
Maar ik zal het niet zomaar tussen neus en lippen door bij het ontbijt vragen in ieder geval.
Wat een raar beeld heb jij weer van mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel een "oh ja ik kom... IK KOM OH GOD TROUW MET MIJ!! Zo dat was lekker schat, wat is je antwoord?" type
It's sexah!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het casuals off shoulder shirt deel
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het casuals off shoulder shirt deel
ja klopt, maar ik zit mobiel en zag je post nog nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
das dezelfde als ik postte maar dan in het zwart?
Ah, aightquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik zit mobiel en zag je post nog niet
Nee, dat is het niet!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sexy
Is ook een leuk shirt voor jou
Mijn korset is ook sexy en daar staat geen 010 opquote:
whehehehequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn korset is ook sexy en daar staat geen 010 op
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt afleren om mensen te verbeteren tijdens het sexting
quote:
Ik?quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef hugecooll het volgende:
Ik ontdekte net dat je met W en S tussen posts kan scrollen
Is de auto van die gast waarmee ik naar Zwarte Cross ga.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of het ook handig is weet ik niet
coole waggie wel btw
Dat viel totaal niet op, neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de auto van die gast waarmee ik naar Zwarte Cross ga.
We gaan puur voor Sabaton, maar dat is vast niet te merken
Ik zet wel gewoon sabaton op tijdens het wachtenquote:
aaitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet wel gewoon sabaton op tijdens het wachten
Wat een gemisquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
aaitik had hiervoor nog nooit van sabaton gehoord, trouwens
SAquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:50 schreef hugecooll het volgende:
Hm, heeft wel wat weg van Sonata Arctica
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt afleren om mensen te verbeteren.
Wat is Sabaton?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de auto van die gast waarmee ik naar Zwarte Cross ga.
We gaan puur voor Sabaton, maar dat is vast niet te merken
Muziek.quote:
Even copy-pastenquote:
hihihi mazzelaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even copy-pasten
Gearriveerd in Luxemburg. Vanmorgen eerst 2 uur in een onweersbui gereden met een doorwaai-jas met daarover een regenjasjeSloeg om de 5 minuten vlakbij in. Snelweg maar opgedraaid richting Malmedy want had genoeg ervan. Toen ik zo'n 30km snelweg had gereden werd het eindelijk droog en begon de zon te schijnen. En goed ook, tering wat warm.
Eenmaal aangekomen bij het youth hostel bleek dat ze de boeking verkeerd hadden geplaatst(voor morgen) en ze waren fully-booked. Thank God was er iemand waarvan een vriend morgen pas arriveerde en ik dus toch nog plek had
Ja die onweersbui was flink is hier (en heel nederland volgens mij) ook over getrokkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even copy-pasten
Gearriveerd in Luxemburg. Vanmorgen eerst 2 uur in een onweersbui gereden met een doorwaai-jas met daarover een regenjasjeSloeg om de 5 minuten vlakbij in. Snelweg maar opgedraaid richting Malmedy want had genoeg ervan. Toen ik zo'n 30km snelweg had gereden werd het eindelijk droog en begon de zon te schijnen. En goed ook, tering wat warm.
Eenmaal aangekomen bij het youth hostel bleek dat ze de boeking verkeerd hadden geplaatst(voor morgen) en ze waren fully-booked. Thank God was er iemand waarvan een vriend morgen pas arriveerde en ik dus toch nog plek had
Ja daar reed ik dus 2 uur lang inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja die onweersbui was flink is hier (en heel nederland volgens mij) ook over getrokken.
Wel fijn dat je toch kan overnachten daar.
Lekker, op een motorquote:
Door de bergen scheuren met de motor. 10-1 voor de motorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lekker, op een motor, 1-0 voor de auto
.
Zover zijn we nog nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de bergen scheuren met de motor. 10-1 voor de motor
Ik heb anders al aardig wat bergjes gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zover zijn we nog niet, dat kan nog komen gedurende je reis
.
Daar schreef je niet over dus ik wacht op de grote bergenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb anders al aardig wat bergjes gezien
Dat duurt inderdaad nog evenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar schreef je niet over dus ik wacht op de grote bergen.
Toen niet meerquote:
kutneefjesquote:
Bedoel je daarmee echt kinderen of muggen?quote:
Nie de mijnequote:
Wat is het verschil. Ze zuigen allebei.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee echt kinderen of muggen?
Zegguhhhhh.. wil je nou nog dat ik je back heb of niet krengetje ;squote:
Eensquote:Op zondag 28 juli 2013 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is het verschil. Ze zuigen allebei.
Zopizo jwz bbqquote:Op zondag 28 juli 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zegguhhhhh.. wil je nou nog dat ik je back heb of niet krengetje ;s
[..]
Eens
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is het verschil. Ze zuigen allebei.
Kinderenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Vandaag officieel een hekel aan kinderen gekregen. Dat warme weer zorgt ook wel voor onuitstaanbaar gedrag van veel koters en ouders falen in de opvoeding...
truequote:Op zondag 28 juli 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kinderen
Ben blij dat mijn broertje gewoon normaal is.
ik zat gister met 35 graden in een voetbalstadion in de zonquote:Op zondag 28 juli 2013 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het wel lekker zo.. niet te warm niet te koud
Op de zwarte cross was het ook best warmquote:Op zondag 28 juli 2013 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zat gister met 35 graden in een voetbalstadion in de zon![]()
snikheet
zwarte cross?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op de zwarte cross was het ook best warm
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zwarte cross?dat is toch alleen voor boerinnen en pummels?
jij bent zelf ook een pummelquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Met deze dame liep ik over het terrein. Mijn god wat is zij lekkeren lief
![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig ging ik niet voor het festival maar puur en alleen voor Sabaton!!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zwarte cross?dat is toch alleen voor boerinnen en pummels?
Muahahahaha kom dat maar hier zeggen jonkiequote:Op zondag 28 juli 2013 12:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent zelf ook een pummel
[..]
boek jij mijn vliegticket dan oudje?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Muahahahaha kom dat maar hier zeggen jonkie
Hehe neeuh, je hebt genoeg kansen gehad. En oudje? Heb gister bijna 3 uur lang fulltime gedanst en mijn sprankelijke innerlijk is natuurlijk pure verjongingquote:Op zondag 28 juli 2013 12:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
boek jij mijn vliegticket dan oudje?
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe neeuh, je hebt genoeg kansen gehad. En oudje? Heb gister bijna 3 uur lang fulltime gedanst en mijn sprankelijke innerlijk is natuurlijk pure verjonging
Wat is daar mis meequote:
ik ben pro in dansenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeof kan je het gewoon niet?
Sowieso op SCHUDDEN MET DIE KONT VAN LINKS NAAR RECHTS losgaaaan
Vodka schijnt een instant-pro-dancer-wondermiddel te zijnquote:
Staat zeker op de dopinglijst van so you think you can dance?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vodka schijnt een instant-pro-dancer-wondermiddel te zijn
Sowiesoquote:Op zondag 28 juli 2013 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Staat zeker op de dopinglijst van so you think you can dance?
Nou niks mis mee dan toch! Is juist leuk en calorieen verbranderquote:
ik hoef geen calorieen te verbrandenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou niks mis mee dan toch! Is juist leuk en calorieen verbrander
Nee hoor, als je nooit calorieen verbrand is er iets niet goedquote:Op zondag 28 juli 2013 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoef geen calorieen te verbranden
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:07 schreef Chowi het volgende:
Ik kan alleen maar dansen zoals de boerenpummels op de Zwarte Cross dat doen. Høken noemen ze dat toch ofzo?
Wacht, wtf doe ik hier?.
Chowiiiquote:Op zondag 28 juli 2013 13:07 schreef Chowi het volgende:
Ik kan alleen maar dansen zoals de boerenpummels op de Zwarte Cross dat doen. Høken noemen ze dat toch ofzo?
Wacht, wtf doe ik hier?.
noken?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:07 schreef Chowi het volgende:
Wacht, wtf doe ik hier?.
Høken. Ik weet niet, is maar een raar fenomeen, maar al die boeren lijken het te doen. Bier gooien en schreeuwen en in het rond springen. Als ze zelf nuchter zouden zijn geweest, zouden ze zich afvragen waarom ze er trots op zijn dat ze zich als zulke kleine kinderen gedragen.quote:
boerenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:11 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me populair ineens..
[..]
Høken. Ik weet niet, is maar een raar fenomeen, maar al die boeren lijken het te doen. Bier gooien en schreeuwen en in het rond springen. Als ze zelf nuchter zouden zijn geweest, zouden ze zich afvragen waarom ze er trots op zijn dat ze zich als zulke kleine kinderen gedragen.
En hai.. Wie ben jij?
.
Zelfs als boeren nuchter zijn, zijn ze nog niet nuchter.. Daar gaat het dus fout met ze :$quote:Op zondag 28 juli 2013 13:11 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me populair ineens..
[..]
Høken. Ik weet niet, is maar een raar fenomeen, maar al die boeren lijken het te doen. Bier gooien en schreeuwen en in het rond springen. Als ze zelf nuchter zouden zijn geweest, zouden ze zich afvragen waarom ze er trots op zijn dat ze zich als zulke kleine kinderen gedragen.
En hai.. Wie ben jij?
.
Knnnnngggggrrrrtquote:
Zeg dat nog eens als ik je laat zien hoe elitair ik me kan vol zuipen en dansen als de Antilliaan uit alleen maar nette mensen.quote:
Jij bent mijn buurvrouw Laqueesha op een scooter, jaquote:Op zondag 28 juli 2013 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens als ik je laat zien hoe elitair ik me kan vol zuipen en dansen als de Antilliaan uit alleen maar nette mensen.
Tof!quote:Op zondag 28 juli 2013 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
boeren![]()
haaiik ben aldo, 19 jaar student, randstedeling en nu op vakantie
en jij?
klinkt sadquote:Op zondag 28 juli 2013 13:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof!. Het spijt me, er is niet zoveel dat ik je kan vertellen over mijn eigen identiteit, aangezien ik die ben kwijtgeraakt ergens tussen de høkende boeren en het rondspattend bier, of ergens in een ver verleden. Misschien ligt hij nog op school, bij een van de vele opleidingen die ik verprutst heb. Of het zou kunnen dat hij ergens tussen de lakens in het bed van een van mijn ex-minnaars of minnaressen is zoekgeraakt.
Ergo: een speld in een hooiberg. Help je me zoeken?.
Ja ik heb geen scooter alleen, wel een nette, dure en ongelofelijk mooie auto.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent mijn buurvrouw Laqueesha op een scooter, ja:$
Wil je zeggen dat ze chronisch dronken zijn? Kan dat echt? Moet ik daar bang voor zijn?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zelfs als boeren nuchter zijn, zijn ze nog niet nuchter.. Daar gaat het dus fout met ze :$
Ja, heel net vooralquote:Op zondag 28 juli 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb geen scooter alleen, wel een nette, dure en ongelofelijk mooie auto.
Ja, het was een Mercedes toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb geen scooter alleen, wel een nette, dure en ongelofelijk mooie auto.
Ja wie gaat er dan ook op de achterbank, bij elitaire mensen zit je toch voorin. De achterbank is voor schooiers.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, heel net vooralHoef nooit de troep van de achterbank te vegen wanneer ik weer eens niet kan zitten
Verder: eensch natuurlijk, lekkere negerin van me :$
Een echte boer/boerin wordt zo geboren.. Ik ben daar een goed voorbeeld van, ook!quote:Op zondag 28 juli 2013 13:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze chronisch dronken zijn? Kan dat echt? Moet ik daar bang voor zijn?
Is dat iets dat op de loer ligt als ik hele dagen alcohol drink, dat het dan niet meer reset zeg maar?
Dat kan toch niet altijd mafferd ;squote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wie gaat er dan ook op de achterbank, bij elitaire mensen zit je toch voorin. De achterbank is voor schooiers.
quote:
jij zat gister ook achterinquote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wie gaat er dan ook op de achterbank, bij elitaire mensen zit je toch voorin. De achterbank is voor schooiers.
Ik werd verstoten door een maf meisjequote:
Ik ben niet zo geboren, nee. Maar ik heb een ex die dat wel was. Grappige was alleen wel dat ik hem onder de tafel kon zuipen.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een echte boer/boerin wordt zo geboren.. Ik ben daar een goed voorbeeld van, ook!
Het zit gewoon in hun bloed ofzo.. Weet niet wat het is, maar een eckte eckte boer valt nooit en te nimmer nuchter te noemen.. Het zij zo.. Geldt dit ook voor jou dan? Ofwa
Jouw auto in de prak:quote:Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]waaaaaaat. Ik heb toch een Porsche Cayenne 119. Insert plaatje met mijn privestrand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
had het over 's middagsquote:Op zondag 28 juli 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werd verstoten door een maf meisje
Nog steeds... Maar 1 auto hebben. Pauper.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]waaaaaaat. Ik heb toch een Porsche Cayenne 119. Insert plaatje met mijn privestrand.
Het geeft niet, ik ben ook ziek en het is idd besmettelijkquote:Op zondag 28 juli 2013 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geboren, nee. Maar ik heb een ex die dat wel was. Grappige was alleen wel dat ik hem onder de tafel kon zuipen..
Maar ik heb toen wel ervaren dat het een beetje besmettelijk kan zijn. Maar als ik het zo noem, dan vergelijk ik het misschien een beetje teveel met een ziekte..
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werd verstoten door een maf meisje
Oooh is goed deze! Ik heb opeens geen auto meer hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 13:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog steeds... Maar 1 auto hebben. Pauper..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Infect me.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het geeft niet, ik ben ook ziek en het is idd besmettelijk
z0mg, nee, ik heb je nódig.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh is goed deze! Ik heb opeens geen auto meer hoor
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
Hoe ik mij voel bij het lezen van dit topic:Ik moest laatst een komkommer wassen terwijl iemand toekeek en ik voelde best wel een hoge mate van seksuele spanning maar ik wist niet zeker of het gepast was om eraan toe te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Infect me..
[..]
z0mg, nee, ik heb je nódig..
[..]
Ik moest laatst een komkommer wassen terwijl iemand toekeek en ik voelde best wel een hoge mate van seksuele spanning maar ik wist niet zeker of het gepast was om eraan toe te geven..
Wow okquote:Op zondag 28 juli 2013 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Infect me..
[..]
z0mg, nee, ik heb je nódig..
[..]
Ik moest laatst een komkommer wassen terwijl iemand toekeek en ik voelde best wel een hoge mate van seksuele spanning maar ik wist niet zeker of het gepast was om eraan toe te geven..
Je bent zelf ;squote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
Hoe ik mij voel bij het lezen van dit topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, wij boeren zijn gewoon altijd dronken.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze chronisch dronken zijn? Kan dat echt? Moet ik daar bang voor zijn?
Is dat iets dat op de loer ligt als ik hele dagen alcohol drink, dat het dan niet meer reset zeg maar?
Die zeurt tenminste nietquote:Op zondag 28 juli 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin en zn nieuwe chick gespot![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:20 schreef Dqod het volgende:
Vin kan wel beter dan zo'n blonde bimbo krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent een leuke blonde bimbo
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik aai je graagquote:
ja plekken hmmmmm plekken jaaaaaquote:
Overal!quote:Op zondag 28 juli 2013 16:29 schreef Chowi het volgende:
Wat is dit nou weer jongens. Dikke orgie, alles.
Waar is overal?quote:
zo gaat dat hierquote:Op zondag 28 juli 2013 16:29 schreef Chowi het volgende:
Wat is dit nou weer jongens. Dikke orgie, alles.
Moet ik even t adres dmen?quote:
Kom maar.quote:
wow :$ Stap maar op de arriva treinquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Overijssel is dat? Heuj, dat kan nooit zo ver zijn.quote:
Ik heb dit weekend ook bijpassende reboundschoenen gekocht. Ze zijn killer. You'll see.quote:
Iemand heeft dibs op mij.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:39 schreef Dqod het volgende:
Tamme asser en ik hebben toch dibs ook al weet ik niks van chowi :$
Nee van wat ik heb gehoord is dat zeer zeker niet ver.. 3 stations maarquote:Op zondag 28 juli 2013 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Overijssel is dat? Heuj, dat kan nooit zo ver zijn..
[..]
Ik heb dit weekend ook bijpassende reboundschoenen gekocht. Ze zijn killer. You'll see./
Waar blijft die PM dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee van wat ik heb gehoord is dat zeer zeker niet ver.. 3 stations maar
Bobby's onzichtbare vrienden zijn het er niet mee eensquote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef Tamashii het volgende:
Mensen killen me hier diehard met dit zakspel
Bleeeeehquote:Op zondag 28 juli 2013 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby's onzichtbare vrienden zijn het er niet mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |