SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wacht je tot de buien weg zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar nu moet ik een extra jas meenemen
Dan kan ik nog heel lang wachten, dat werkt ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wacht je tot de buien weg zijn
Extra jas meenemen dusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan ik nog heel lang wachten, dat werkt ook niet
Dus als het niet had geregend vandaag had je die niet meegenomen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar nu moet ik een extra jas meenemen
Ze is iets ouder dan 18quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
Tijd voor een sportwagen en een mooie blonde van 18
Jupquote:
Correct, en als ze geen 10mm regen voorspeld hadden ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als het niet had geregend vandaag had je die niet meegenomen?
Maar er kan toch altijd regen uit de lucht komen vallen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup
[..]
Correct, en als ze geen 10mm regen voorspeld hadden ook niet.
Ja weet ik, maar een regenjas helpt niet tegen veel regen, mijn motorjas wel. Maar die moet ik dan dus extra meenemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er kan toch altijd regen uit de lucht komen vallen?
Aha!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar een regenjas helpt niet tegen veel regen, mijn motorjas wel. Maar die moet ik dan dus extra meenemen.
Thanks!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha!!
Nou ik ga even scooterjeugd spelen!!
Fijne vrijdag allen, Vin, fijne vakantie
herkenbaar.. was laatste een dag naar het strand en had hem thuis gelaten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
De hysterie van sommige mensen als je telefoon een halve dag uitstaat
Ja of je antwoord even een halve dag niet en dan zien ze dat je wel online bent geweest op Whatsapp en dan lopen miepen... de neuk.. ik antwoord wel wanneer ik daar zin en tijd voor hebquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
De hysterie van sommige mensen als je telefoon een halve dag uitstaat
Erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind de paniek van mijn moeder altijd wel leuk als mijn batterij op is en ik een tijd niet op whatsapp ben geweest.
Dan gaat ze bellen en blijft ze bellen tot ik mijn foon weer aan kan zetten.
Dat kan niet meer in deze tijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar.. was laatste een dag naar het strand en had hem thuis gelaten.
Dat doe ik ook. Heropvoedingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of je antwoord even een halve dag niet en dan zien ze dat je wel online bent geweest op Whatsapp en dan lopen miepen... de neuk.. ik antwoord wel wanneer ik daar zin en tijd voor heb
Ook herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind de paniek van mijn moeder altijd wel leuk als mijn batterij op is en ik een tijd niet op whatsapp ben geweest.
Dan gaat ze bellen en blijft ze bellen tot ik mijn foon weer aan kan zetten.
Oh ook relaxed! Is het nog warm daar?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
mijn missie is vandaag iig geslaagd
boodschappen gedaan en daarna helemaal niks
Ik vind het nu best aangenaam... 23 graden volgens de meterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ook relaxed! Is het nog warm daar?
Perfect relax weertje, drankje erbijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het nu best aangenaam... 23 graden volgens de meter
oh ik keek niet goed... 25
Wijnquote:
Ik had iets anders in gedachten. Iets met vloeibare druivenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heerlijk
en nu ff een smoothie maken
Rottende druiven!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wijncocktail mag ook
[..]
Ik had iets anders in gedachten. Iets met vloeibare druiven
Ik spreek ze soms wel een week nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
Mijn ouders zijn helemaal niet zo. Kan gerust paar dagen geen contact met ze hebben
Heerlijk idd, beter dan 30+quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het nu best aangenaam... 23 graden volgens de meter
oh ik keek niet goed... 25
quote:
quote:
quote:
Feel the lovequote:
Jammer dit, ik ben ook held, soms, enzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa en WT! Helden!![]()
Mook, c-c-c-combobreaker!
Je bent een held als je dat zelf vind, op basis van argumenten en onderbouwingen. Wat kan het je schelen wat andere vinden of zeggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer dit, ik ben ook held, soms, enzo.
Ik was gister nog in je!quote:
Ik heb niks gemerktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was gister nog in je!Nou ja, de pub die naar jou is genoemd.
Minder dan 30 centimeter he, dan krijg je dat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder dan 30 centimeter he, dan krijg je dat.
Goed bezig geweest!! Nu al wakker? Of nog steeds?quote:[..]. Was weer een ouderwetsch latertje. Als je eindigt in tenten die pas om half 3 opengaan dan weet je dat het een goede avond is geweest.
Weer wakker. Ik ben niet zo'n uitslaper.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed bezig geweest!! Nu al wakker? Of nog steeds?
Ik heb vandaag tot half 10 uitgeslapenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer wakker. Ik ben niet zo'n uitslaper.En ik moet weg zo.
Tof! Veel plezier alvast!quote:
tractors kijken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tot half 10 uitgeslapen![]()
Nieuw persoonlijk record ofzo![]()
Ik ga vanmiddag naar de Zwarte Cross
Brommers kiek'n!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
tractors kijken?(of was het brommers kijken? ik weet de uitspraak niet meer precies
)
Ik ga er echt heen voor Sabaton, de rest kan me gestolen wordenquote:
hahahaha je woont er wel in de buurt of ook niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brommers kiek'n!!
En je wordt versiert met de vraag: waveur kleur trekker hedde gij?
[..]
Ik ga er echt heen voor Sabaton, de rest kan me gestolen worden
Gelukkig niet zeg. Ik woon in zuid-Holland. Ik heb er wel in de buurt gewoond, blij dat ik er weg benquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hahahaha je woont er wel in de buurt of ook niet?
Dit wil je ook zien hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga er echt heen voor Sabaton, de rest kan me gestolen worden
Whehehe!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit wil je ook zien hoor.
http://www.zwartecross.nl/artiest/nl/102/329/hausmagger.html
Grappig? Eén van de helden van Rembo en Rembo. Da's briljant!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Whehehe!!
Grappig ja![]()
Ach we vertrekken rond een uur of 4, ik zie wel of ik nog ergens ga kijken of niet
Word je boos als ik zeg dat ik dat nooit zo leuk vond?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappig? Eén van de helden van Rembo en Rembo. Da's briljant!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Word je boos als ik zeg dat ik dat nooit zo leuk vond?
Maar ik ben liefquote:
Dat is toch geen vraag? Gewoon doenquote:
Dat werd mij woensdag ook al beloofdquote:
Zuid Hollandquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Ik woon in zuid-Holland. Ik heb er wel in de buurt gewoond, blij dat ik er weg ben
Is hier alquote:
Ik merk er weinig van...quote:
quote:
Je hebt 'm doorgestuurd naar de burenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:12 schreef DaMook het volgende:
Mogguh, flink onweersbuitje net. Nu alleen nog regen.
Als ik wakker ben ook weleens hoorquote:
Weet ik tochquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik wakker ben ook weleens hoor
Zoiets deed ik pas geleden met een foto van een dode duif die aangevreten werd door een kraaiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik doe vanochtend mijn ogen open, kijk naar mijn telefoon en zie een appje: hallo dame, lekker uitgeslapen?
Lief als ik ben stuur ik een reactie: ja, net mijn ogen open, nu thee zetten.
Vervolgens stuurt ie mij een foto van een dooie kikker!!
Ik ging om met Ez en Mono, ik ben inmiddels wel wat gewend!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Daaar maak je vrienden mee
Als mannen dat doen vind ik dat echt een afknapper.
Als ik zoiets wil zien kijk ik wel een horror film ofzo
Skinny dippen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Regen en noodweer in Gorinchem.
Ik ben blij!! Tot ik mijn zoon zn kamer in liep en zag dat zijn raam wagenwijd open stond. Enfin, long story short: wie komt er zwemmen in mijn zoon zn slaapkamer?
Niet in mijn zoon zn kamerquote:
Saai hoor.quote:
Skinny dippen moet je in de zee doen!!quote:
Een tikkeltje gevaarlijk nu met dat onweer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Skinny dippen moet je in de zee doen!!
Dan maar een keer doen als er geen onweer isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tikkeltje gevaarlijk nu met dat onweer.
Good help is hard to find!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
Werken met bijna allemaal vakantiekrachten, altijd fijn.
Mjah, een beetjequote:
Het is helemaal niet leuk om te werken vandaag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
Werken met bijna allemaal vakantiekrachten, altijd fijn.
Ja vind je het gek met dit weerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is helemaal niet leuk om te werken vandaag.
Super rustig in de winkel
Het wordt om 13:15 uur droog zeggen ze, ik moet echt even het centrum in! Wil een knalroze bh kopen. Staat leuk onder mijn 010-casuals off shoulder shirt, die ik vanavond aan doenquote:
je wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn 010-casuals off shoulder shirt
Het gaat toch om de persoon en niet om de manier waarop ie het aanzoek doet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag net een huwelijksaanzoek waar zelfs ik misschien nog wel ja op zou zeggen!!
Als de persoon zo romantisch is om dit te doen dan is het er 1 die je moet houden!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de persoon en niet om de manier waarop ie het aanzoek doet?
Als ik ooit iemand ten huwelijk vraag dan ga ik het ook op een romantische manier doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de persoon zo romantisch is om dit te doen dan is het er 1 die je moet houden!!
Althans, als je van die romantische meuk houdt!
Als ze je bord eten op tafel zet voor je?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit iemand ten huwelijk vraag dan ga ik het ook op een romantische manier doen.
Neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze je bord eten op tafel zet voor je?
Do tell!quote:
Dat weet ik toch nog niet, is ook afhankelijk van mijn toekomstige vrouw dan he, wat zij leuk vind enzo.quote:
Jij lijkt mij wel een "oh ja ik kom... IK KOM OH GOD TROUW MET MIJ!! Zo dat was lekker schat, wat is je antwoord?" typequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nog niet, is ook afhankelijk van mijn toekomstige vrouw dan he, wat zij leuk vind enzo.
Maar ik zal het niet zomaar tussen neus en lippen door bij het ontbijt vragen in ieder geval.
Wat een raar beeld heb jij weer van mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel een "oh ja ik kom... IK KOM OH GOD TROUW MET MIJ!! Zo dat was lekker schat, wat is je antwoord?" type
It's sexah!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het casuals off shoulder shirt deel
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het casuals off shoulder shirt deel
ja klopt, maar ik zit mobiel en zag je post nog nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
das dezelfde als ik postte maar dan in het zwart?
Ah, aightquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik zit mobiel en zag je post nog niet
Nee, dat is het niet!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sexy
Is ook een leuk shirt voor jou
Mijn korset is ook sexy en daar staat geen 010 opquote:
whehehehequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn korset is ook sexy en daar staat geen 010 op
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt afleren om mensen te verbeteren tijdens het sexting
quote:
Ik?quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef hugecooll het volgende:
Ik ontdekte net dat je met W en S tussen posts kan scrollen
Is de auto van die gast waarmee ik naar Zwarte Cross ga.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of het ook handig is weet ik niet
coole waggie wel btw
Dat viel totaal niet op, neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de auto van die gast waarmee ik naar Zwarte Cross ga.
We gaan puur voor Sabaton, maar dat is vast niet te merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |