Ik hoop niet dat je dan even snel wegrot als die dingen doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan geen aardbei meer zien, heb net een hele bak leeggegeten. Ik ben nu een aardbei.
Idd. Ze is nu op tour met Trainquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ashley Monroe
Jammer dat ze met Train meedoet
Hij had het liedje moeten verkopen en iemand anders hem moeten laten zingen. De muziek is nl wel leuk, maar John Mayerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
Het is jammer dat John Mayer zo'n zaadstem heeft... t'is verder wel een oke nummer
3FM presents John Mayer in [vul hier een zaal in].quote:
Mijn woonkamer en dan zorg ik voor rotte tomatenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
3FM presents John Mayer in [vul hier een zaal in].
Ja ze zullen wel iemand naar het buitenland mogen sturen omdat ze dat nummer braaf megahit hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben een slechte naaierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Naar iemand toe gaan om je kleding te laten reparerenDat doe je toch zelf?
Hoe zet je een knoop terug aan een gulpquote:
Moet je nieuwe knoop jeansknoop halen in de winkel en die er weer in slaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe zet je een knoop terug aan een gulp
Ik heb de knoop nog, maar hij is uit het gat gescheurd waar hij in vast zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je nieuwe knoop jeansknoop halen in de winkel en die er weer in slaan
Waar komt dat vandaan eigenlijk, dat '3FM presents'...? Ze doen er geen fuck voor, dat concert gaat toch wel door. Zelfde bij Mysteryland, '3FM presents Mysteryland'. Echt niet. Dat was er al jaren voordat 3FM er kaarten voor weg mocht geven. Onzin.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tja dan moet er een lapje achter genaaid worden. En dan moet je alsnog een nieuwe knoop hebben, want een jeansknoop bestaat uit 2 onderdelen (een pinnetje en de knoop zelf) en die onderdelen moet je weer inelkaar slaan met de broek ertussen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb de knoop nog, maar hij is uit het gat gescheurd waar hij in vast zat.
(dit is wel heel offtopic)
DJ-feestje. Beetje zuipen en gratis concerten. Van onze centen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan eigenlijk, dat '3FM presents'...? Ze doen er geen fuck voor, dat concert gaat toch wel door. Zelfde bij Mysteryland, '3FM presents Mysteryland'. Echt niet. Dat was er al jaren voordat 3FM er kaarten voor weg mocht geven. Onzin.
Zo werkt het ook niet. 3FM/538/Sky of welke partner dan ook mag gratis kaarten weggeven in ruil voor reclame voor de artiest en dat concert.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan eigenlijk, dat '3FM presents'...? Ze doen er geen fuck voor, dat concert gaat toch wel door. Zelfde bij Mysteryland, '3FM presents Mysteryland'. Echt niet. Dat was er al jaren voordat 3FM er kaarten voor weg mocht geven. Onzin.
Het is m.i. gewoon promotie. Jij als radiostation plugt onze artiest/band, dan krijgen jullie een stapel kaartjes om weg te geven en misschien ook nog wel een meet & greet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hmm naja, laat dan maar zitten. Het is niet de meest cruciale knoopquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dan moet er een lapje achter genaaid worden. En dan moet je alsnog een nieuwe knoop hebben, want een jeansknoop bestaat uit 2 onderdelen (een pinnetje en de knoop zelf) en die onderdelen moet je weer inelkaar slaan met de broek ertussen.
Uit ervaring kan ik je vertellen, dat de kans groot is dat als de broek gemaakt is hij zo weer kapot gaat
Koop in vervolg een maat groter zodat je niet uit je broek scheurt. Dit is nl typisch gevalletje er staat te veel spanning op de knoop. Of houd je boomstam in bedwang.
OPquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft Gordon weer in de TT gezet?
Het was vroeg vanochtend ben er niet helemaal bij.quote:
Geeft niks. Ik ben ook niet zo scherp vandaag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was vroeg vanochtend ben er niet helemaal bij.
Psies. En dan ook nog voor artiesten die 3FM amper tot helemaal niet draait (maar dan uiteraard 'ineens' wel een paar weken).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |