Ik denk dat als je alle delen hebt gevolgd, mijn mening ook allang voorbij hebt zien komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet je eens tegen Donnie's ouders zeggen.
Welke context is er precies niet juist?? Waar wacht je op met je gewenste aanpak?
Nee, ik heb een leven, lieverd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik denk dat als je alle delen hebt gevolgd, mijn mening ook allang voorbij hebt zien komen.
Waarom niet, vind je het niet plausibel dat iemand redeneert, godv... die gozer heeft een lijst van 22 (was het geloof ik) verkeersovertredingen aangaande zijn rijstijl in het afgelopen jaar, dan zal ie ook nu ook wel weer roekeloos hebben gereden. Ik kan me er echt wel wat bij voorstellen, maar goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Ryon het volgende:
Ik geloof er geen pannenkoek van dat dat de kern van het probleem is volgens die lui. Zij zijn gewoon boos dat hun donnie dood is gereden door die Bulgaar. Die woede is ook begrijpelijk, maar geen excuus om je als tokkie te gedragen of te suggereren dat donnie vermoord is en die vent er te gemakkelijk mee wegkomt.
Oh. Hmmm.quote:
Wat maakt het nu uit of het gisteren of vandaag is geweest? Alsof onze conversatie opeens anders is de volgende dag?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee fantast, dit was je eerste post vandaag in dit topic:
[..]
En nou weet ik wel dat, dat je pierenbadjesmentaliteit is en het boeit me verder ook echt vrij weinig, geloof me, maar ga dan niet op de opmerking van Re reageren met "wie kaatst" Neem eens gewoon de verantwoordelijkheid voor je acties zou ik zeggen.
Een oudere dame uit mijn geboortestad kan ik dat natuurlijk niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:48 schreef Lovechild het volgende:
En verder: in discussie via het toetsenbord ben ik niet heel goed
Tja en we leven hier nou eenmaal volgens die wet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een oudere dame uit mijn geboortestad kan ik dat natuurlijk niet kwalijk nemen.
De Wet is net zo overrated als de Bijbel, de Koran en de Torah. Alleen in veel grotere mate veel strikter nageleefd.
"nou eenmaal" bestaat niet. Dat is je verschuilen achter de status quo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja en we leven hier nou eenmaal volgens die wet.
Ik heb geleerd respect te hebben voor oudere dames. Behalve als ze mijn kind dood zouden rijden met een hele trackrecord en een blow-in-your-face-foto tijdens het rouwproces over je zoon, dan.quote:En wat betreft je eerste zin:![]()
Ook goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"nou eenmaal" bestaat niet. Dat is je verschuilen achter de status quo.
Nee, hoor, maar op een geven moment is het klaar en dan lopen mannen gewoon verder, het zijn kleine gekrenkte kereltjes die geen andere uitweg voor hun frustratie zien en dus maar doorgaan, overigens om iets te halen dat ze nooit zullen krijgen. En nu ben ik wat dit betreft, in dit topic in elk geval, klaar met je Vort ga je pierenbadvriendjes pesten ofzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef betyar het volgende:
Maar goed, deze post getuigt natuurlijk van
[..]
Wat maakt het nu uit of het gisteren of vandaag is geweest? Alsof onze conversatie opeens anders is de volgende dag?
Fancy woorden kunnen helaas niet verbloemen dat je alleen maar roept "iedereen die het niet met me eens is, is een autist".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat ik niet kan bevatten, is dat nogal wat mensen in dit topic blijven beweren dat het hebben van kritiek op de juridische gang van zaken en de strafeis van tokkieniveau is en alleen op onderbuikgevoelens berust, terwijl we het hier over een notoire veelpleger hebben, die stelselmatig (en zelfs ná het dodelijke ongeval) verkeersovertredingen begaat.
In mijn optiek kan en mag je Millen's verkeersgedrag, het dodelijke ongeval, maar vooral het volstrekt niet aanpassen van zijn rijgedrag er na, niet als losse feiten zien en behandelen. Ze vormen immers een beeld van iemand die op niet mis te verstane wijze aantoont een groot risico te vormen voor (het aan het verkeer deelnemende deel van) de samenleving. Wie beweert dat het ongeval een volledig los op zichzelf staand feit is, preekt als jurist voor eigen parochie, of is welhaast autistisch star als het om wet en regelgeving gaat...
Mooi gezegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat ik niet kan bevatten, is dat nogal wat mensen in dit topic blijven beweren dat het hebben van kritiek op de juridische gang van zaken en de strafeis van tokkieniveau is en alleen op onderbuikgevoelens berust, terwijl we het hier over een notoire veelpleger hebben, die stelselmatig (en zelfs ná het dodelijke ongeval) verkeersovertredingen begaat.
In mijn optiek kan en mag je Millen's verkeersgedrag, het dodelijke ongeval, maar vooral het volstrekt niet aanpassen van zijn rijgedrag er na, niet als losse feiten zien en behandelen. Ze vormen immers een beeld van iemand die op niet mis te verstane wijze aantoont een groot risico te vormen voor (het aan het verkeer deelnemende deel van) de samenleving. Wie beweert dat het ongeval een volledig los op zichzelf staand feit is, preekt als jurist voor eigen parochie, of is welhaast autistisch star als het om wet en regelgeving gaat...
Dat maak ik nog altijd zelf uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hoor, maar op een geven moment is het klaar en dan lopen mannen gewoon verder, het zijn kleine gekrenkte kereltjes die geen andere uitweg voor hun frustratie zien en dus maar doorgaan, overigens om iets te halen dat ze nooit zullen krijgen. En nu ben ik wat dit betreft, in dit topic in elk geval, klaar met je Vort ga je pierenbadvriendjes pesten ofzo.
Huh, hoe kan dit nou DonJames? Er mocht toch niet geinterpreteerd worden volgens de strikte juridische doctrine? Zegt Jian ergens het door jou gestelde? Nee toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Fancy woorden kunnen helaas niet verbloemen dat je alleen maar roept "iedereen die het niet met me eens is, is een autist".
En jij bent Hongaar!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:02 schreef betyar het volgende:
Nogmaals:
Mensen die zich niet kunnen beheersen.![]()
Don't shoot the messenger. Hij heeft toch gelijk? Chef is een onverbeterlijke coureur. Is het dan zo gek dat de familie denkt dat hij hun zoon heeft doodgereden met een laakbare rijstijl? En zelfs als hij het niet deed, is het een kwestie van tijd voordat het weer fout gaat met chef. Tijdens al zijn overtredingen had hij iemand allang dood kunnen rijden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Fancy woorden kunnen helaas niet verbloemen dat je alleen maar roept "iedereen die het niet met me eens is, is een autist".
Ben ik een Hongaar? De laatste keer dat ik in mijn paspoort keek was dat niet het geval.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij bent Hongaar!![]()
Je trollt niet, dat is het ergste.
Ontken je je eigen bloed ineens? En hoe stroomt dat bloed bij je medeHongaren? Rustigjes kabbelend als een zoete Moldau, of toch wat explosiever??quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben ik een Hongaar? De laatste keer dat ik in mijn paspoort keek was dat niet het geval.
Het is DDDDDaaf in dit geval, ik krijg nu overal de schuld vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dit nou DonJames? Er mocht toch niet geinterpreteerd worden volgens de strikte juridische doctrine? Zegt Jian ergens het door jou gestelde? Nee toch?
We mogen bij Millen ook niet alle andere feiten meenemen, dus waarom Jian wel beschuldigen van iets wat hij niet gezegd heeft?
Nee dat doe ik niet, ik beschouw mezelf niet als een Hongaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ontken je je eigen bloed ineens? En hoe stroomt dat bloed bij je medeHongaren? Rustigjes kabbelend als een zoete Moldau, of toch wat explosiever??
Sorry, ik moet gaan slapen, verdomme.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is DDDDDaaf in dit geval, ik krijg nu overal de schuld van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |