abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:28:11 #31
241662 Jian
Well, well, well
pi_129359883
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:22 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik geef enkel een antwoord op je vraag, je kunt hem natuurlijk ook per pm naar Byzantynixschii sturen zodat andere er geen mening over kunnen geven.

[..]

Nee fantast, dit was je eerste post vandaag in dit topic:

quote:
Dat Jian op het www een hele grote piemel heeft.
En nou weet ik wel dat, dat je pierenbadjesmentaliteit is en het boeit me verder ook echt vrij weinig, geloof me, maar ga dan niet op de opmerking van Re reageren met "wie kaatst" Neem eens gewoon de verantwoordelijkheid voor je acties zou ik zeggen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:28:21 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_129359885
Het wordt een beetje kinderachtig hier heb ik het idee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_129359924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Het wordt een beetje kinderachtig hier heb ik het idee.
Sterker nog: ik herken echt heel veel van het gedrag van mijn twee oudste kinderen hier; 12 en 10 zijn ze :')
Don't you love her madly?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:31:37 #34
241662 Jian
Well, well, well
pi_129359976
Ach Jezus, bakje thee een sprits erbij dames?
pi_129359994
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:29 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Sterker nog: ik herken echt heel veel van het gedrag van mijn twee oudste kinderen hier; 12 en 10 zijn ze :')
Als moeder van twee, wat denk je; Millen beter op straat of daar juist liever vanaf? En hoe lang? 240 uur?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:35:10 #36
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_129360052
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:12 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, de kern van het probleem is dat de verdachte zowel voor als het na het ongeval een ellenlange lijst van verkeersovertredingen, aangaande zijn rijstijl heeft verzameld, hetgeen hem het predicaat onverantwoordelijke" verkeershufter" heeft opgeleverd. En veel mensen leggen de link van dit weggedrag naar het betreffende ongeluk. Dat ie daarna is doorgereden helpt natuurlijk ook niet, maar dat nog terzijde. O, ik zeg niet dat ze gelijk hebben, ik beschrijf slechts hun waarheid.
Ik geloof er geen pannenkoek van dat dat de kern van het probleem is volgens die lui. Zij zijn gewoon boos dat hun donnie dood is gereden door die Bulgaar. Die woede is ook begrijpelijk, maar geen excuus om je als tokkie te gedragen of te suggereren dat donnie vermoord is en die vent er te gemakkelijk mee wegkomt. quote:
quote:
Het is de perfecte moord. Als je een hekel aan iemand hebt, moet je 'm gewoon omver rijden. En vooral niet remmen, want dan kunnen ze niks bewijzen. Krijg je 240 uur borden wassen of oude vrouwtjes helpen.
Nee meid, het was dus geen moord maar een verkeersongeval. Als jij kan bewijzen dat die Bulgaar een hekel had aan donnie en hem expres van zijn sokken heeft gereden krijgt die wel wat meer dan 240 uur oude vrouwtjes helpen. Hij heeft hem echter niet vermoord. Donnie was, hoe treurig ook, een van de 800 verkeersdoden die op jaarbasis vallen en niet een van de 180 moorden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:35:11 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129360054
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als moeder van twee, wat denk je; Millen beter op straat of daar juist liever vanaf? En hoe lang? 240 uur?
4 jaar ... (dat is de eis)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_129360080
quote:

[..]

Ik ben moeder van vier *O*
En ik heb niet de illusie dat wanneer Milen van de straat af is, het hier in het Haagse verkeer ineens een stuk veiliger zal zijn.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:36:29 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129360081
quote:

[..]

Als moeder van 4 zeg ik neem hem zijn rijbewijs maar af.
pi_129360082
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Re het volgende:

[..]

4 jaar ... (dat is de eis)
"rij-ontzegging"?

je bedoelt dat je dan geen roze pasje meer hebt. Dat weerhoudt iedereen er natuurlijk van niet een auto te gaan besturen. Dat begrijpt een kind. Een afdoende straf en veilig voor de samenleving.

Fopstraffen zijn nog erger dan geen straf.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_129360093
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Als moeder van 4 zeg ik neem hem zijn rijbewijs maar af.
En dan? Kan je niet meer rijden?? _O-

vrijdag 26 juli 2013 @ 10:37:21 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129360100
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"rij-ontzegging"?

je bedoelt dat je dan geen roze pasje meer hebt. Dat weerhoudt iedereen er natuurlijk van niet een auto te gaan besturen. Dat begrijpt een kind. Een afdoende straf en veilig voor de samenleving.

Fopstraffen zijn nog erger dan geen straf.
het is straf, in perspectief...
pi_129360127
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik ben moeder van vier *O*
En ik heb niet de illusie dat wanneer Milen van de straat af is, het hier in het Haagse verkeer ineens een stuk veiliger zal zijn.
Er is er in ieder geval 1 weg, die bewezen heeft niet te moeten mogen rijden. Dat is winst, vind jij niet? Maar niks doen aan wegpiraten? Fast & Furious 7 over het Spui?

pi_129360146
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:37 schreef Re het volgende:

[..]

het is straf, in perspectief...
Het is geen straf, want het belet hem nergens toe.

Jij denkt niet dat Bulgaren een zooitje (onverzekerde!) auto's op andermans naam kunnen sjeffen? _O-

vrijdag 26 juli 2013 @ 10:39:16 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129360152
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan? Kan je niet meer rijden?? _O-
Jawel, maar dan kan daarna weer wat anders worden geregeld. Dat gaat blijkbaar in stapjes.

-edit- hem twee benen afhakken en een hand zodat ie het uit zijn hoofd laat om ooit nog te rijden is net ff een stap te ver zeg maar
pi_129360161
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is er in ieder geval 1 weg, die bewezen heeft niet te moeten mogen rijden. Dat is winst, vind jij niet? Maar niks doen aan wegpiraten? Fast & Furious 7 over het Spui?
Natuurlijk mogen ze wegpiraten wat mij betreft aanpakken. Maar wel in de juiste context.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:40:26 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129360177
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is geen straf, want het belet hem nergens toe.

Jij denkt niet dat Bulgaren een zooitje (onverzekerde!) auto's op andermans naam kunnen sjeffen? _O-
dan zul je hem levenslang moeten opsluiten... dat wordt een leuke maatschappij
pi_129360238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Jawel, maar dan kan daarna weer wat anders worden geregeld. Dat gaat blijkbaar in stapjes.

-edit- hem twee benen afhakken en een hand zodat ie het uit zijn hoofd laat om ooit nog te rijden is net ff een stap te ver zeg maar
Hij mag eens in de 2 weken een uurtje GTA spelen in de bak. En dat een jaar lang. Dat is een jaar lang grotere verkeersveiligheid. Daar waren die flitskasten toch zo goed voor? Veiligheid? Die dingen die om 03:00 op een verlaten weg de staatskas staan te spekken? :')

pi_129360259
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Natuurlijk mogen ze wegpiraten wat mij betreft aanpakken. Maar wel in de juiste context.
Moet je eens tegen Donnie's ouders zeggen.

Welke context is er precies niet juist?? Waar wacht je op met je gewenste aanpak?

pi_129360287
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:40 schreef Re het volgende:

[..]

dan zul je hem levenslang moeten opsluiten... dat wordt een leuke maatschappij
Dat zeg ik niet.

Niks doen is geen optie. Of wel, maar dat moet je gewoon lekker accepteren dat je continent écht naar de klote gaat zeg. Vanaf 1 januari komt de rattenplaag pas echt binnen. Knagend van jullie uitkeringen.

pi_129360289
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Moet je eens tegen Donnie's ouders zeggen.

Welke context is er precies niet juist?? Waar wacht je op met je gewenste aanpak?
Ik denk dat als je alle delen hebt gevolgd, mijn mening ook allang voorbij hebt zien komen.
pi_129360315
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik denk dat als je alle delen hebt gevolgd, mijn mening ook allang voorbij hebt zien komen.
Nee, ik heb een leven, lieverd. :*

vrijdag 26 juli 2013 @ 10:46:05 #53
241662 Jian
Well, well, well
pi_129360340
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Ryon het volgende:

Ik geloof er geen pannenkoek van dat dat de kern van het probleem is volgens die lui. Zij zijn gewoon boos dat hun donnie dood is gereden door die Bulgaar. Die woede is ook begrijpelijk, maar geen excuus om je als tokkie te gedragen of te suggereren dat donnie vermoord is en die vent er te gemakkelijk mee wegkomt.
Waarom niet, vind je het niet plausibel dat iemand redeneert, godv... die gozer heeft een lijst van 22 (was het geloof ik) verkeersovertredingen aangaande zijn rijstijl in het afgelopen jaar, dan zal ie ook nu ook wel weer roekeloos hebben gereden. Ik kan me er echt wel wat bij voorstellen, maar goed.
pi_129360409
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik heb een leven, lieverd. :*
Oh. Hmmm.
Tja, in het kort dan: ik vind dat Milen gestraft dient te worden voor wat hij daadwerkelijk heeft gedaan in dit specifieke geval (het ongeluk dus) en ik ga er van uit dat hierbij de regels van de wet gevolgd worden. En ik vind het ook not done om in de rechtszaal met stoelen te gaan smijten of een verdachte aan te vallen.

En verder: in discussie via het toetsenbord ben ik niet heel goed :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:50:24 #55
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129360476
Maar goed, deze post getuigt natuurlijk van
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:28 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee fantast, dit was je eerste post vandaag in dit topic:

[..]

En nou weet ik wel dat, dat je pierenbadjesmentaliteit is en het boeit me verder ook echt vrij weinig, geloof me, maar ga dan niet op de opmerking van Re reageren met "wie kaatst" Neem eens gewoon de verantwoordelijkheid voor je acties zou ik zeggen.
Wat maakt het nu uit of het gisteren of vandaag is geweest? Alsof onze conversatie opeens anders is de volgende dag?
pi_129360484
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:48 schreef Lovechild het volgende:

En verder: in discussie via het toetsenbord ben ik niet heel goed :')
Een oudere dame uit mijn geboortestad kan ik dat natuurlijk niet kwalijk nemen.

De Wet is net zo overrated als de Bijbel, de Koran en de Torah. Alleen in veel grotere mate veel strikter nageleefd.

pi_129360554
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een oudere dame uit mijn geboortestad kan ik dat natuurlijk niet kwalijk nemen.

De Wet is net zo overrated als de Bijbel, de Koran en de Torah. Alleen in veel grotere mate veel strikter nageleefd.
Tja en we leven hier nou eenmaal volgens die wet.

En wat betreft je eerste zin: -O- :'(
pi_129360611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:53 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Tja en we leven hier nou eenmaal volgens die wet.
"nou eenmaal" bestaat niet. Dat is je verschuilen achter de status quo.

quote:
En wat betreft je eerste zin: -O- :'(
Ik heb geleerd respect te hebben voor oudere dames. Behalve als ze mijn kind dood zouden rijden met een hele trackrecord en een blow-in-your-face-foto tijdens het rouwproces over je zoon, dan. ):O ~O>

pi_129360648
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"nou eenmaal" bestaat niet. Dat is je verschuilen achter de status quo.

Ook goed.
pi_129360680
Wat ik niet kan bevatten, is dat nogal wat mensen in dit topic blijven beweren dat het hebben van kritiek op de juridische gang van zaken en de strafeis van tokkieniveau is en alleen op onderbuikgevoelens berust, terwijl we het hier over een notoire veelpleger hebben, die stelselmatig (en zelfs ná het dodelijke ongeval) verkeersovertredingen begaat.

In mijn optiek kan en mag je Millen's verkeersgedrag, het dodelijke ongeval, maar vooral het volstrekt niet aanpassen van zijn rijgedrag er na, niet als losse feiten zien en behandelen. Ze vormen immers een beeld van iemand die op niet mis te verstane wijze aantoont een groot risico te vormen voor (het aan het verkeer deelnemende deel van) de samenleving. Wie beweert dat het ongeval een volledig los op zichzelf staand feit is, preekt als jurist voor eigen parochie, of is welhaast autistisch star als het om wet en regelgeving gaat...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')