Nee fantast, dit was je eerste post vandaag in dit topic:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik geef enkel een antwoord op je vraag, je kunt hem natuurlijk ook per pm naar Byzantynixschii sturen zodat andere er geen mening over kunnen geven.
[..]
En nou weet ik wel dat, dat je pierenbadjesmentaliteit is en het boeit me verder ook echt vrij weinig, geloof me, maar ga dan niet op de opmerking van Re reageren met "wie kaatst" Neem eens gewoon de verantwoordelijkheid voor je acties zou ik zeggen.quote:Dat Jian op het www een hele grote piemel heeft.
Sterker nog: ik herken echt heel veel van het gedrag van mijn twee oudste kinderen hier; 12 en 10 zijn zequote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Het wordt een beetje kinderachtig hier heb ik het idee.
Als moeder van twee, wat denk je; Millen beter op straat of daar juist liever vanaf? En hoe lang? 240 uur?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Sterker nog: ik herken echt heel veel van het gedrag van mijn twee oudste kinderen hier; 12 en 10 zijn ze
Ik geloof er geen pannenkoek van dat dat de kern van het probleem is volgens die lui. Zij zijn gewoon boos dat hun donnie dood is gereden door die Bulgaar. Die woede is ook begrijpelijk, maar geen excuus om je als tokkie te gedragen of te suggereren dat donnie vermoord is en die vent er te gemakkelijk mee wegkomt. quote:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, de kern van het probleem is dat de verdachte zowel voor als het na het ongeval een ellenlange lijst van verkeersovertredingen, aangaande zijn rijstijl heeft verzameld, hetgeen hem het predicaat onverantwoordelijke" verkeershufter" heeft opgeleverd. En veel mensen leggen de link van dit weggedrag naar het betreffende ongeluk. Dat ie daarna is doorgereden helpt natuurlijk ook niet, maar dat nog terzijde. O, ik zeg niet dat ze gelijk hebben, ik beschrijf slechts hun waarheid.
Nee meid, het was dus geen moord maar een verkeersongeval. Als jij kan bewijzen dat die Bulgaar een hekel had aan donnie en hem expres van zijn sokken heeft gereden krijgt die wel wat meer dan 240 uur oude vrouwtjes helpen. Hij heeft hem echter niet vermoord. Donnie was, hoe treurig ook, een van de 800 verkeersdoden die op jaarbasis vallen en niet een van de 180 moorden.quote:Het is de perfecte moord. Als je een hekel aan iemand hebt, moet je 'm gewoon omver rijden. En vooral niet remmen, want dan kunnen ze niks bewijzen. Krijg je 240 uur borden wassen of oude vrouwtjes helpen.
4 jaar ... (dat is de eis)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als moeder van twee, wat denk je; Millen beter op straat of daar juist liever vanaf? En hoe lang? 240 uur?
Ik ben moeder van vierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als moeder van twee, wat denk je; Millen beter op straat of daar juist liever vanaf? En hoe lang? 240 uur?
Als moeder van 4 zeg ik neem hem zijn rijbewijs maar af.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"rij-ontzegging"?quote:
En dan? Kan je niet meer rijden??quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als moeder van 4 zeg ik neem hem zijn rijbewijs maar af.
het is straf, in perspectief...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"rij-ontzegging"?
je bedoelt dat je dan geen roze pasje meer hebt. Dat weerhoudt iedereen er natuurlijk van niet een auto te gaan besturen. Dat begrijpt een kind. Een afdoende straf en veilig voor de samenleving.
Fopstraffen zijn nog erger dan geen straf.
Er is er in ieder geval 1 weg, die bewezen heeft niet te moeten mogen rijden. Dat is winst, vind jij niet? Maar niks doen aan wegpiraten? Fast & Furious 7 over het Spui?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben moeder van vier![]()
En ik heb niet de illusie dat wanneer Milen van de straat af is, het hier in het Haagse verkeer ineens een stuk veiliger zal zijn.
Het is geen straf, want het belet hem nergens toe.quote:
Jawel, maar dan kan daarna weer wat anders worden geregeld. Dat gaat blijkbaar in stapjes.quote:
Natuurlijk mogen ze wegpiraten wat mij betreft aanpakken. Maar wel in de juiste context.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is er in ieder geval 1 weg, die bewezen heeft niet te moeten mogen rijden. Dat is winst, vind jij niet? Maar niks doen aan wegpiraten? Fast & Furious 7 over het Spui?
dan zul je hem levenslang moeten opsluiten... dat wordt een leuke maatschappijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is geen straf, want het belet hem nergens toe.
Jij denkt niet dat Bulgaren een zooitje (onverzekerde!) auto's op andermans naam kunnen sjeffen?
Hij mag eens in de 2 weken een uurtje GTA spelen in de bak. En dat een jaar lang. Dat is een jaar lang grotere verkeersveiligheid. Daar waren die flitskasten toch zo goed voor? Veiligheid? Die dingen die om 03:00 op een verlaten weg de staatskas staan te spekken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan daarna weer wat anders worden geregeld. Dat gaat blijkbaar in stapjes.
-edit- hem twee benen afhakken en een hand zodat ie het uit zijn hoofd laat om ooit nog te rijden is net ff een stap te ver zeg maar
Moet je eens tegen Donnie's ouders zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze wegpiraten wat mij betreft aanpakken. Maar wel in de juiste context.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
dan zul je hem levenslang moeten opsluiten... dat wordt een leuke maatschappij
Ik denk dat als je alle delen hebt gevolgd, mijn mening ook allang voorbij hebt zien komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet je eens tegen Donnie's ouders zeggen.
Welke context is er precies niet juist?? Waar wacht je op met je gewenste aanpak?
Nee, ik heb een leven, lieverd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik denk dat als je alle delen hebt gevolgd, mijn mening ook allang voorbij hebt zien komen.
Waarom niet, vind je het niet plausibel dat iemand redeneert, godv... die gozer heeft een lijst van 22 (was het geloof ik) verkeersovertredingen aangaande zijn rijstijl in het afgelopen jaar, dan zal ie ook nu ook wel weer roekeloos hebben gereden. Ik kan me er echt wel wat bij voorstellen, maar goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Ryon het volgende:
Ik geloof er geen pannenkoek van dat dat de kern van het probleem is volgens die lui. Zij zijn gewoon boos dat hun donnie dood is gereden door die Bulgaar. Die woede is ook begrijpelijk, maar geen excuus om je als tokkie te gedragen of te suggereren dat donnie vermoord is en die vent er te gemakkelijk mee wegkomt.
Oh. Hmmm.quote:
Wat maakt het nu uit of het gisteren of vandaag is geweest? Alsof onze conversatie opeens anders is de volgende dag?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee fantast, dit was je eerste post vandaag in dit topic:
[..]
En nou weet ik wel dat, dat je pierenbadjesmentaliteit is en het boeit me verder ook echt vrij weinig, geloof me, maar ga dan niet op de opmerking van Re reageren met "wie kaatst" Neem eens gewoon de verantwoordelijkheid voor je acties zou ik zeggen.
Een oudere dame uit mijn geboortestad kan ik dat natuurlijk niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:48 schreef Lovechild het volgende:
En verder: in discussie via het toetsenbord ben ik niet heel goed
Tja en we leven hier nou eenmaal volgens die wet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een oudere dame uit mijn geboortestad kan ik dat natuurlijk niet kwalijk nemen.
De Wet is net zo overrated als de Bijbel, de Koran en de Torah. Alleen in veel grotere mate veel strikter nageleefd.
"nou eenmaal" bestaat niet. Dat is je verschuilen achter de status quo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja en we leven hier nou eenmaal volgens die wet.
Ik heb geleerd respect te hebben voor oudere dames. Behalve als ze mijn kind dood zouden rijden met een hele trackrecord en een blow-in-your-face-foto tijdens het rouwproces over je zoon, dan.quote:En wat betreft je eerste zin:![]()
Ook goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"nou eenmaal" bestaat niet. Dat is je verschuilen achter de status quo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |