Oh, ik dacht dat iedereen het begreep behalve ik, maar dit scheelt weerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook niet
Vond het wel een leuk vaag woord om te gillen in dit topic
Serieus? En wat zijn je bevindingen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:08 schreef CarOnline het volgende:
Das echt voor het eerst dat ik een topic open met dit 'nieuwe' systeem
De laatste keer was waarschijnlijk ergens in 1986.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Soury (en meerdere onder ons) denken dat jij en KT dezelfde persoon zijn ....
Ja goed gedaan vond ik wel ..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden, het liep best soepel.
Ik heb geen DM gestuurd... Maar goed jij je voldoeningquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De DM totempaal heeft weer overuren gemaakt?
Ik voel me vereerd.
Ow ja....ik was even vergeten dat jij parapsychologische kwaliteiten hebt en daardoor kan ruiken wat meerdere mensen denken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen DM gestuurd... Maar goed jij je voldoening
Ja is goed KT... Als je al op Viva zat als alter ego ,,, waarom haar hier introduceren...? f andersom .... Trusten voor vanavond hou ik het voor gezienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....ik was even vergeten dat jij parapsychologische kwaliteiten hebt en daardoor kan ruiken wat meerdere mensen denken.
Btw....ik heb m'n alter ego naar bed gestuurd en ben nu weer terug met m'n eigen nick.
Huh, dus jij denkt dat KT op Viva een vrouw, genaamd Jibba speelt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is goed KT... Als je al op Viva zat als alter ego ,,, waarom haar hier introduceren...? f andersom .... Trusten voor vanavond hou ik het voor gezien
Verstandig plan chufi....hopelijk kun je morgenochtend weer wat helderder denken en zijn de waanbeelden verdwenen....slaap lekker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is goed KT... Als je al op Viva zat als alter ego ,,, waarom haar hier introduceren...? f andersom .... Trusten voor vanavond hou ik het voor gezien
Dat was in eerste instantie Dan het vermoeden. Nu ga ik uit van je ware id... Geen kloon zijnde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:19 schreef Jibba het volgende:
[..]
Huh, dus jij denkt dat KT op Viva een vrouw, genaamd Jibba speelt?
Ik hoef de moeite dus niet te nemen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:01 schreef Margo37 het volgende:
ff bijgelezen![]()
Tis allemaal de schuld van de
[ afbeelding ]
Nou zoveel is het niet, wel grappigquote:
Eigenlijk is het nooit de moeite om terug te lezen, maar deze keer toevallig welquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Kingstown het volgende:
Laat me je voorstellen aan de meest frequente gebruikers Jibba:
Chufi (sjoef voor intimi) hosselkoning van deze SC (hengelkoning om in Viva termen te spreken) en is geregeld onnavolgbaar in zijn postings. Niemand die begrijpt wat hij probeert te zeggen en de babylonische spraakverwarring neemt dan soms groteske vormen aan.
Deissy (Dees voor intimi) Hardloopster die voor dag en dauw 10 kilometer rent en geregeld iets over de prestaties van haar dochter vermeld, maar wat precies dat heb ik niet onthouden. Als ik gewauwel over kinderen lees, dan scroll ik meestal snel door
PietPiraat/Sig (PP voor intimi) Paardenfokker en grootgrondbezitter met een autistisch geheugen voor de meest onbelangrijke feitjes. Prevelt geregeld wat onzinnig voor zich uit en op de 1 of andere manier kan ik me daardoor goed met hem identificeren. Heeft een permban op meerder accounts, maar dat is groot geheim. Heeft een enomre hekel aan mensen met een hoop negens in hun naam.
Soury Sloopwerker en altijd stoned. Heeft een hekel aan teksten die langer zijn als 3 regels en speciaal voor haar wordt er dan gebruikt gemaakt van een tl dr (too long didn't read) samenvatting. In haar vrije tijd vermoord ze graag dieren.
FANNVANHETLAATSTEUUR (FANN voor intimi) Vegetariër, die ongewild geregeld het middelpunt is van een rel. Daarna besluit ze geregeld om hier weg te blijven om na een tijdje weer terug te komen (een Fannetje doen is de term die daar bijhoort). Schrijft soms lappen met tekst die erg te waarderen zijn, helaas te vaak opgesmukt met teveel smilies.
Toverheks (Heksje voor intimi.) Wil het vooral altijd gezellig houden en kijkt naar de meest verschrikkelijke real life soaps die je je maar voor kunt stellen. Is bezig om leesbaarder te gaan typen, maar ik hoop dat ze daar niet in slaagt, want daarmee tast ze haar authentieke karakter aan.
APK Gebruikt geregeld het Jip en Janneke schoolbord om iets uit te leggen als mensen weer eens helemaal langs elkaar heen praten en elkaar niet snappen. Meestal moet hij zijn nobele pogingen vruchteloos staken. Hij is ook nog moderator, maar ik heb nog steeds geen idee van welk forum.
MadMaster (MM voor intimi) Is nog niet zolang hier aanwezig, maar was er al heel snel flauw van dat sommige dames elkaar hier elke avond over de tafel trokken. Laat zijn gezicht af en toe nog wel eens zien, maar is meestal in andere FOK!oorden te vinden.
LieneKien (Lien voor initmi) Taalvirtuoos, die boos het topic verlaten heeft, nadat er een pic geplaatst werd van een kat die tot handtas was omgemaakt. Ze was zodanig geschokt dat ze nu vooral op TTK (taal, theater, kunst) forum te vinden is
kingtoppie (KT voor intimi, waar ik standaard ook op reageer en dan net doe alsof ik niet weet over wie ze het hebben) Knuffeljongere. Enige onder de 25 die hier af en toe post en een heleboel liefdevolle instant vaders en moeders heeft. Niemand wordt ooit boos op hem.
Sacha Eilandbewoonster op Vlieland. Heeft het geregeld over een Aap met een rugzak, maar waar dat precies over gaat is me nog niet helemaal duidelijk. Weet alle smeuige details over burgermeesters die vreemd gaan en stelt er grote prijs op als je goed let op de PI die ze gebruikt. (PI=PostIcon die je bij elke afzonderlijke posting kunt gebruiken om aan te geven hoe je je posting bedoelt)
TrippyHippie (of HippieTrippy) Angry young girl, die qua leeftijd het vriendinnetje van Kingtoppie zou kunnen zijn, alleen komt ze niet veel verder dan wat dom gebler, ondanks de goede- en oprechte bedoelingen van een aantal bejaarden hier om haar wat meer subtiliteit aan te leren.
Leandra (geen Lea voor intimi) Heeft een Saab en woont op de biblebelt....onmogelijk mens. Kan enorm fel zijn en heeft ruzie met een aantal users die uit de RLS (Real Life Soap) sectie kwamen, omdat daar ooit een SC verneukt is. Momenteel heerst er een bedrieglijke stilte. In andere subfora waar ik haar tegen kom, heeft ze ook een Saab en blijft ze onmogelijk.
Margo37 Is allang geen 37 meer en heeft een voorkeur voor grote enge beesten die door sommigen "honden" worrden genoemd. Twijfelt enorm of ze haar pubers moet dumpen en bij haar nieuwe vriend in moet gaan trekken aan de andere kant van het land. Werd hartelijk verwelkomt in deze SC door Leandra (zie hierboven)
Karina In het begin van 40+ zeer actief hier, maar de laatste tijd hier niet veel meer aanwezig. Enorme sportfan en sopt weg als ze Dries Roelvink ziet. Zeer behulpzame moderator die ondertuseen 100k aan postings heeft en als een bezetene aan het posten is in allerlei live topics. Heeft een zwak voor Blondie.
ElizabethR (ER voor intimi) Huispsychoot, Kan soms enorm uit haar dak gaan en dan het hele forum bij elkaar schelden en tieren. Gedoseerd valium toedienen meerdere malen per avond wil nog wel eens helpen. Woont in Ierland en heeft zoveel trauma's dat je heel R&P er mee zou kunnen vullen.
Kingstown (KT voor intimi): De helft van mijn postings zuig ik uit mijn duim en de andere helft is gelogen....aan jou de keuze waar je voor gaat.
Een welgemeend excuus aan de mensen die ik vergeten ben, maar als 40 plusser heb ik het beste excuus....alzheimer light. Er loopt bijvoorbeeld ook nog een aardige gozer rond met een avatar van een Braziliaanse oudvoetballer en cafca had ik eigenlijk ook niet mogen vergeten vanwege zijn fantastische muzieksmaak en zijn snelle inzichten. Ow ja....en copycat natuurlijk die haar teksten altijd met sarcasme doorspekt, alleen zo subtiel, dat niemand het als sarcasme herkend.
![]()
Deel 3 gaat over de andere fora buiten 40+, maar dat gaat vandaag niet meer worden, want ik word moe van m'n eigen lange teksten.
Tl dr (speciaal voor Soury):
Je bent te vaak stoned.
Hé, deze opsomming had ik gemist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nooit de moeite om terug te lezen, maar deze keer toevallig wel
Kingstown (ook wel eens KT genoemd, met het gevolg dat sommige mensen hem dan verwarren
met KingToppie) heeft een samenvatting gemaakt van alle users hier, helaas was hij Bos de postbode vergeten.
De samenvatting was bedoeld om Jibba, een nieuwe user die zich op FOK kwam melden omdat het Viva forum down was en hier op FOK in contact kwam met KingsTown, op haar gemak te stellen en om Jiba alvast een beetje voor te stellen aan de users alhier.
Helaas is de actie niet hélemaal soepel verlopen en kreeg Jibba al de beschuldiging naar haar
hoofd dat zij een kloon is van Kingstown. Dus of we Jibba nog terug zien, dat weet niemand.
En ik zie dat Kingstown jou ook is vergeten voor te stellen, dus dat mag je zelf doen![]()
Samenvatting:
[..]
Dank je, ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nooit de moeite om terug te lezen, maar deze keer toevallig wel
Kingstown (ook wel eens KT genoemd, met het gevolg dat sommige mensen hem dan verwarren
met KingToppie) heeft een samenvatting gemaakt van alle users hier, helaas was hij Bos de postbode vergeten.
De samenvatting was bedoeld om Jibba, een nieuwe user die zich op FOK kwam melden omdat het Viva forum down was en hier op FOK in contact kwam met KingsTown, op haar gemak te stellen en om Jiba alvast een beetje voor te stellen aan de users alhier.
Helaas is de actie niet hélemaal soepel verlopen en kreeg Jibba al de beschuldiging naar haar
hoofd dat zij een kloon is van Kingstown. Dus of we Jibba nog terug zien, dat weet niemand.
En ik zie dat Kingstown jou ook is vergeten voor te stellen, dus dat mag je zelf doen![]()
Samenvatting:
[..]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, ben ik weer helemaal op de hoogte
Neu.. ik hou het bij af en toe een bezoekjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgerust (Fannetje gedaan...) en klaar voor een terugkeer hier?
Wel weer even dat muziek associatie topic hier nieuw leven inblazen dan...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu.. ik hou het bij af en toe een bezoekje
Done!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel weer even dat muziek associatie topic hier nieuw leven inblazen dan...
40+ / Muziek-ketting deel 3
Ik was Tarado niet helemaal vergeten, alleen was ik zijn naam even kwijt,quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Een welgemeend excuus aan de mensen die ik vergeten ben, maar als 40 plusser heb ik het beste excuus....alzheimer light. Er loopt bijvoorbeeld ook nog een aardige gozer rond met een avatar van een Braziliaanse oudvoetballer
Ik had mijn teammaatje dan ook direct herkend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was Tarado niet helemaal vergeten, alleen was ik zijn naam even kwijt,![]()
Hij is de user met de Braziliaaanse oud-voetballer (Socrates?) in zijn avatar.
[..]
Is het idd Socrates? De avatar is net iets te klein voor mij om het goed te kunnen zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik had mijn teammaatje dan ook direct herkend.
Of het Socrates is, weet ik niet. Ik doelde er meer op dat ik Tarado herkende in de beschrijving.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het idd Socrates? De avatar is net iets te klein voor mij om het goed te kunnen zien.
Ook hier slaat de kippigheid toe.
Ah....jullie zijn dus bekenden van elkaar? Spelen samen in een team?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of het Socrates is, weet ik niet. Ik doelde er meer op dat ik Tarado herkende in de beschrijving.
Bekend van het Fok! F1 forum en spelen sinds kort samen in de Fok! F1 predictions.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah....jullie zijn dus bekenden van elkaar? Spelen samen in een team?
Verstandig, doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neu.. ik hou het bij af en toe een bezoekje
Dan ken je vosss vast ook wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bekend van het Fok! F1 forum en spelen sinds kort samen in de Fok! F1 predictions.
quote:
Hij post heel af en toe ook weleens in 40+ topics.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is aardig fanatiek, gaat inmiddels ook al aardig richting 40+.
Zit nog voor een groot deel in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij post heel af en toe ook weleens in 40+ topics.
Och....daar heb ik al een jaartje of 20 last van.....ik ben al een tijdje 28.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit nog voor een groot deel in de ontkenningsfase.
Nooit last van gehad. Ik voel me dan ook nog jong.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit nog voor een groot deel in de ontkenningsfase.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....daar heb ik al een jaartje of 20 last van.....ik ben al een tijdje 28.
De speciale dansversie nog wel.....moeten we nu allemaal onze looprekken en rollators aan de kant gooien om te gaan (groeps)dansen?quote:
Sorry opa, maar voor de originele versie moest je eerst een reclame met Isa Hoes bekijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De speciale dansversie nog wel.....moeten we nu allemaal onze looprekken en rollators aan de kant gooien om te gaan (groeps)dansen?
Ik stel voor om nog iets voorzichtiger te beginnen.quote:
Deze opa heeft addblocker en daardoor geen last van wat voor reclame dan ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry opa, maar voor de originele versie moest je eerst een reclame met Isa Hoes bekijken.
Ik wil ook zo'n addblocker, nu ik je opa heb genoemd wil je me zeker niet uitleggen hoe ik daaraan kom?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze opa heeft addblocker en daardoor geen last van wat voor reclame dan ook.
Beetje meegaan met je tijd.
Addblockers zijn toch verboden op Fok! ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze opa heeft addblocker en daardoor geen last van wat voor reclame dan ook.
Beetje meegaan met je tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was Tarado niet helemaal vergeten, alleen was ik zijn naam even kwijt,![]()
Hij is de user met de Braziliaaanse oud-voetballer (Socrates?) in zijn avatar.
[..]
Ik ben heel behulpzaam....vooral tegen mensen die me opa noemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n addblocker, nu ik je opa heb genoemd wil je me zeker niet uitleggen hoe ik daaraan kom?
Op deze plek IEquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben heel behulpzaam....vooral tegen mensen die me opa noemen.![]()
Wat gebruik je Firefox, chrome, Mozilla?
Dank voor het besparen daar van, van Isa krijg ik zelfmoordneigingen...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry opa, maar voor de originele versie moest je eerst een reclame met Isa Hoes bekijken.
Keine Ahnung. Ik lees de regels nooit. Daar ben ik te oud voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Addblockers zijn toch verboden op Fok! ?
Ajb:quote:
Vroeger vond ik haar wel een vrolijke spring in het veld, toen ze nog in GTST speelde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het besparen daar van, van Isa krijg ik zelfmoordneigingen...
Dan ben je niet de enigequote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het besparen daar van, van Isa krijg ik zelfmoordneigingen...
Idem, vond haar zelfs opwindend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger vond ik haar wel een vrolijke spring in het veld, toen ze nog in GTST speelde.
Ik was haar helemaal uit het oog verloren maar zag haar laatst bij toeval in 1 of andere vervelende spelshow en werd daar idd niet al te vrolijk van.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, vond haar zelfs opwindend.
Maar ook zij is inmiddels een 40+'er en dan weet je het wel...
Mijn dank is groot, daar ga ik straks even mee bezigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb:
http://adblock-ie.nl.softonic.com/
Er zal een wereld voor je open gaan als je het hebt geinstalleerd.....surfen wordt een heel stuk prettiger.![]()
Note: Gratis, betrouwbaar en geen enkele ellende verder als je het installeert.
Yw. Zijn hele kleine bestandjes, dus zijn erg snel geinstalleerd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, daar ga ik straks even mee bezig
Idem, met die gordijnen voor haar ogen...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was haar helemaal uit het oog verloren maar zag haar laatst bij toeval in 1 of andere vervelende spelshow en werd daar idd niet al te vrolijk van.
Je kan toch wel een schifting maken obv je eigen geheugen?quote:Nog bedankt trouwens dat je me een stuk of 1000 nummers uit de jaren 80 hebt laten doorscrollen.
Een hele ruwe schifting ja, maar een decade is wel heel erg lang. Heb vrij willekeurig een paar nummers gekozen die me zo te binnen schoten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Je kan toch wel een schifting maken obv je eigen geheugen?
Je moet die podcasts daar downloaden, werelds!
Bij gebrek aan goede radio ben ik overstag gegaan en ik kan het iedere 40+'er aanraden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk leest Deissy nu even niet mee, nadat ik haar vertelde dat ze met haar tijd mee moest gaan, maar aan modernismen zoals podcasten doe ik niet.
Ik heb iets van 15.000 nummers op een playlist staan die ik random afspeel op m'n pc. Die 10.000 andere leuke nummers die ik ongetwijfeld mis, kan ik wel mee leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij gebrek aan goede radio ben ik overstag gegaan en ik kan het iedere 40+'er aanraden.
De top huppeldepup van de 70's hebben ze ook in de aanbieding en het zgn. basispakket, songs die je minstens één keer in je leven gehoord moet hebben (staat nu op hier)...
Ow ja....die heb ik ook nog. Het staat al een tijdje op de planning om ze over te zetten naar de pc, maar zoals bij wel meer zaken blijft het bij denken ipv doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:32 schreef sig000 het volgende:
15.000 nummers heb ik al op mijn LP's staan.
Ik heb in mijn internet jaren inmiddels alles wel zo'n beetje gedownload, gaat stuk sneller dan vanaf LP rippen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....die heb ik ook nog. Het staat al een tijdje op de planning om ze over te zetten naar de pc, maar zoals bij wel meer zaken blijft het bij denken ipv doen.
Overigens draai ik ze met een zekere regelmaat nog wel steeds.
Idem, op mijn iPod staan 14.000 tracks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb iets van 15.000 nummers op een playlist staan die ik random afspeel op m'n pc. Die 10.000 andere leuke nummers die ik ongetwijfeld mis, kan ik wel mee leven.
Napster heb ik wel gebruikt...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:47 schreef Margo37 het volgende:
Kent 1 van jullie audio-galaxy nog? Daar begon ik met downloaden, daarna had je Napster gloof ik
Sneller is niet altijd leuker sig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn internet jaren inmiddels alles wel zo'n beetje gedownload, gaat stuk sneller dan vanaf LP rippen.
Mooie tijd vond ik dat, Napster was ook wel goed maar bij audio galaxy was werkelijk alles te vinden, brandde allemaal cd's voor de hele familiequote:
Wie brandt er tegenwoordig nog cd's/dvd's ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mooie tijd vond ik dat, Napster was ook wel goed maar bij audio galaxy was werkelijk alles te vinden, brandde allemaal cd's voor de hele familie
Ikke iig niet, me vriend wel, die moet/wil alles compleet hebben, een lijstjes tic, net als MM denkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie brandt er tegenwoordig nog cd's/dvd's ?
Ja ik voor op mn werk, maar daar duurt het downloaden eeuwen ...
waarom ben je gestopt? Of is het een medisch probleem dan hoef ik het niet te wetenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toen ik nog aan seks deed (ergens in de oudheid) waren mijn vriendinnen het niet met je eens.
Seks moet je ook lang doen, alleen weer niet zo lang als de uren durende Tantra sex van Sting.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toen ik nog aan seks deed (ergens in de oudheid) waren mijn vriendinnen het niet met je eens.
Seks is voor jongeren. Na je veertigste is het tijd om te gaan rummikubben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom ben je gestopt? Of is het een medisch probleem dan hoef ik het niet te weten
OK, moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seks is voor jongeren. Na je veertigste is het tijd om te gaan rummikubben.
Nooit een vluggertje op de centrifugerende wasmachine gedaan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan begint het echte leven pasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seks is voor jongeren. Na je veertigste is het tijd om te gaan rummikubben.
Ik heb een tijdje alle muziek die op de newsserver stond gedownload, met hoge snelheden en dat zette ik thuis weer over op mn NAS-server.. En die music/videos kan ik weer van uit everywhere afspelen op allerlei devices... Ik heb volgens mij nog geen 10% geluisterd van wat ik heb gedownload..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ikke iig niet, me vriend wel, die moet/wil alles compleet hebben, een lijstjes tic, net als MM denk
Ow ja....dat wel idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nooit een vluggertje op de centrifugerende wasmachine gedaan?
True....met een grote sigaar op m'n schommelstoel zitten en bedenken hoe blij ik ben dat ik niets meer moet en van alles mag.quote:
Op een verandaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True....met een grote sigaar op m'n schommelstoel zitten en bedenken hoe blij ik ben dat ik niets meer moet en van alles mag.
Precies....en met een dubbelloopsjachtgeweer in de aanslag om elke hond neer te schieten die mijn rust dreigt te verstoren.quote:
Kippen en honden kunnen heel goed samenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Precies....en met een dubbelloopsjachtgeweer in de aanslag om elke hond neer te schieten die mijn rust dreigt te verstoren.Kippen zijn wel welkom.
Je verstoort weer een idyllisch plaatjequote:
Van de week in een ander topic nog mijn kekke sandalen met sokken gepost en de reacties waren laaiend enthousiast.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je verstoort weer een idyllisch plaatje
hahahaa, waar?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van de week in een ander topic nog mijn kekke sandalen met sokken gepost en de reacties waren laaiend enthousiast.
Uhm....een beroep doen op mijn geheugen is geen al te goed idee.quote:
quote:
KLB / Viva forum kapotquote:
Das echt ergquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KLB / Viva forum kapot
Halverwege de pagina onder een spoiler.
Ik mis mijn nieuwe Viva vriendinnetje.
Dit jaar nog niet naar gezocht.... Maar de laatste zie je steeds meer met hetzelfde type en die vind ik nietsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:52 schreef Margo37 het volgende:
Zijn der eigenlijk wel leuke mannenschoenen voor in de zomer? Teenslippers voor mannen vind ik ook gruwelijk trouwens.
De laatste?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit jaar nog niet naar gezocht.... Maar de laatste zie je steeds meer met hetzelfde type en die vind ik niets
Ow zo, ja me jongens lopen met van die lage gympen, de beste optie denk ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
tijd sorry
Ik denk sneller dan ik type...
Ja zoiets...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow zo, ja me jongens lopen met van die lage gympen, de beste optie denk ik
Eet lekkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets...
Goed...
Ik ga me klaarmaken voor een etentje ... Fijne avond nog alhier ... Meld me wel weer wanneer de meesten alweer naar bed gaan
Jibbaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KLB / Viva forum kapot
Halverwege de pagina onder een spoiler.
Ik mis mijn nieuwe Viva vriendinnetje.
Italo remixquote:
Hier ook zo'n oude doos op zolder.quote:
In mijn vriendenkring was dit niet populair, reggae en ska was het toen meer voor velen. Ik schaamde me (toen nog) nergens voor.. .quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk kennen de meeste 40+-ers Koto, ik vooral van Visitors, maar ik krijg het Youtube-linkje nuet geplaatst.
Mijn toenmalig vriendje, huidig echtgenoot speelde er graag mee met zijn mengpaneel
Da's Silver Pozzoli met Around My Dream...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook zo'n oude doos op zolder.
Dream, dream, dream, dream my dream tonight.
Ik sta nog ergens op YouTube als DJ.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Mijn toenmalig vriendje, huidig echtgenoot speelde er graag mee met zijn mengpaneel
Meestal is het andersom en ga je, hoe ouder je wordt, je steeds minder ergens voor schamenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring was dit niet populair, reggae en ska was het toen meer voor velen. Ik schaamde me (toen nog) nergens voor.. .
Reggae en Dub heb ik wel meer dan 1 bak van.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring was dit niet populair, reggae en ska was het toen meer voor velen. Ik schaamde me (toen nog) nergens voor.. .
Ik was absoluut geen disco pikkie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal is het andersom en ga je, hoe ouder je wordt, je steeds minder ergens voor schamen![]()
In mijn vriendengroep luisterde en draaide iedereen dit soort muziek, lekker disco.
Inderdaad, ik zou het liedje zo weer mee kunnen zingen. Lekkere vrolijke muziek wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Silver Pozzoli met Around My Dream...
* MadMaster duikt zo de Italo hoek weer eens in...
Maar dan hou je ook van Vangelis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was absoluut geen disco pikkie.
Maar ik ben wel gek op synthpop/synthesizers...
Daar heb ik een haat/liefde relatie mee.quote:
Met vinylquote:
Wat triestquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik een haat/liefde relatie mee.
Sinds hij in r'dam live zat te playbacken ben ik klaar met hem...
Mwoah, ik ben meer van de uptempo synths. Vangelis vind ik wat gezapig, hoewel ik Spiral wel goed vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat triest![]()
Maar de muziek vind ik wel heel goed.
Depeche Mode en Yazoo heb ik een paar weken geleden maar eens op een cd gezet voor in de auto. Upstairs at Eric's met Situationquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben meer van de uptempo synths. Vangelis vind ik wat gezapig, hoewel ik Spiral wel goed vind.
Jean Michel Jarre vind ik geweldig, maar ook Tubeway Army, Visage, Human League, Ultravox, A Flog Of Seagulls, Yazoo, Depeche Mode, noem maar op...
Synths moeten krijsen en snerpen, hoe meer des te beter.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Depeche Mode en Yazoo heb ik een paar weken geleden maar eens op een cd gezet voor in de auto. Upstairs at Eric's met Situation
Herkenbaar, maar ook CD's waren niet echt licht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteraard, het is alleen wel een gesjouw.
De enkele keer dat ik nog draai neem ik alleen vinyl mee en ben dan na afloop een maand bezig om alles weer in de goede hoes te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ook CD's waren niet echt licht.
Heb 2 koffers met zo'n 1000 CD singles en dat is loodzwaar.
Heb bijna alles als MP3 nu, een knie operatie is dan best wel handig...
Die was zijn tijd ver vooruit.quote:
Ik neem nu alleen nog 2 hardisks mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
De enkele keer dat ik nog draai neem ik alleen vinyl mee en ben dan na afloop een maand bezig om alles weer in de goede hoes te krijgen.
Bij I feel love denk ik toch echt aan dezequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I Feel Love blijft eeuwig aan hem te danken...![]()
Dat klopt, let maar op de sound.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij I feel love denk ik toch echt aan deze
Ik heb er maar even Wikipedia op nageslagen. De sound is dus van Giorgio Moroder. Dat wist ik niet.quote:
Ik doe nu nog geluid en licht in een theater op freelance basis, draaien deed ik 2x per jaar met publiek sinds begin 2005 tot 2011, daarvoor werkte ik als papiermaker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem nu alleen nog 2 hardisks mee.
Maar het 'draaien' voor publiek is wel een beetje over helaas.
Maak thuis nog wel live-mixen voor de fun...
Ik ook niet. Inmiddels is Giorgio al een krasse knar van 73, maar hij is nog steeds bezig met muziek maken, dit jaar nog met Daft Punk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb er maar even Wikipedia op nageslagen. De sound is dus van Giorgio Moroder. Dat wist ik niet.
Dat is ook goede muziek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Inmiddels is Giorgio al een krasse knar van 73, maar hij is nog steeds bezig met muziek maken, dit jaar nog met Daft Punk.
Maar als je een rel wilt kan je er één krijgen.quote:
Kom maar langs Deesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je een rel wilt kan je er één krijgen.
*btw, heb je lekker gegeten?quote:
Ja wij ook Oosterse gerechtjes Niet te groot niet te klein... 3 gangen plus een extra ronde Umanumi of zo iets ... Zitten op meerdere plaatsen in het landquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw, heb je lekker gegeten?
Ik wel, moest wat ophalen in Hilversum centrum en kwam op de terugweg zo'n echte Indische Toko tegen met van die afhaal gerechten.
Ik ben meer een afhaler, wanneer ik in beetje stad ben dan zoek ik altijd restaurantje waar ik weer eens wat anders kan halen dan op de plek waar ik woon.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wij ook Oosterse gerechtjes Niet te groot niet te klein... 3 gangen plus een extra ronde Umanumi of zo iets ... Zitten op meerdere plaatsen in het land
Ik ben gisteren om een uur of 5 naar Rockanje gegaan en heb daar lekker op het strand gegeten, lekker in de zon totdat hij onder ging.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na 2 uurtjes in een restaurant heb ik het meestal wel gezien.
Ik zat naast een apetijtelijke dame in een iets te kort jurkje, maar daar hoor je mij niet over klagen en dat op een soort zachte lounge bank ...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na 2 uurtjes in een restaurant heb ik het meestal wel gezien.
Als ik te lang op zo'n plek blijf zitten, krijg ik ruzie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat naast een apetijtelijke dame in een iets te kort jurkje, maar daar hoor je mij niet over klagen en dat op een soort zachte lounge bank ...
Met je vrouw ... Er waren hier geen partners aan tafelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik te lang op zo'n plek blijf zitten, krijg ik ruzie.
En heeft het nog iets opgeleverd?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even een kleine 2 uur aan de knoppen gezeten.
Nostalgie...
Ik was iig nog te vroeg ...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
Ben ik op tijd voor een gesjellige reldeldel
oke, nou wie wilt er rellen anders gaan we slapenquote:
beide kanten op vakantie hier.....wel de huissleutels voor de post en de plantjes.....quote:
Feestje bouwen dan maar ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beide kanten op vakantie hier.....wel de huissleutels voor de post en de plantjes.....
ja met een koptelefoon bij ieder op zijn oren. zullen leuke gesprekken worden dan,,,,,,,,,,huh IK HOOR JE NIET, schudden met het hoofd van nee en ja, bied je drankje aan en maakt drink gebaar, dan noem je alles op wat er in huis is, terwijl ik maar nee schud en jij gaat maar door, ik schud weer steeds door om jou kenbaar te maken dan ik je niet versta, en zo zijn we al anderhalf uur verder, ik zeg gesjelligquote:
Doen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja met een koptelefoon bij ieder op zijn oren. zullen leuke gesprekken worden dan,,,,,,,,,,huh IK HOOR JE NIET, schudden met het hoofd van nee en ja, bied je drankje aan en maakt drink gebaar, dan noem je alles op wat er in huis is, terwijl ik maar nee schud en jij gaat maar door, ik schud weer steeds door om jou kenbaar te maken dan ik je niet versta, en zo zijn we al anderhalf uur verder, ik zeg gesjellig
In de tram ja echt 9 van de 10 .... De heelft ook nog eens met oortjes of headsetsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef sig000 het volgende:
Als soort van demonstratie wanneer iedereen op zijn smartfoon zit te pielen.
Te laat, het is al Zaterdag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent een kutkloon.
Tldr:
Neuken?
In de tram gewoon deze opzetten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
In de tram ja echt 9 van de 10 .... De heelft ook nog eens met oortjes of headsets
Ik dacht even dat je wilde rellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is het te laat voor op zaterdag?
Je zit nog met die Viva muts in je hoofd?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was een aan het vorige SC gerelateerde opmerking.
Zo groot is mijn hoofd nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je zit nog met die Viva muts in je hoofd?
Ik zoek gewoon alles op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo groot is mijn hoofd nou ook weer niet.
Ja dat wel maar de rest zoek ik op wanneer ik zin heb en 't me boeit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij net als ik een uitstekend selectief geheugen had voor nutteloze feitjes?
Als ik het niet kan onthouden, dan is het niet de moeite waard om het op te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de rest zoek ik op wanneer ik zin heb en 't me boeit.
Ik heb een klein autistisch probleem dat ik teveel opsla.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik het niet kan onthouden, dan is het niet de moeite waard om het op te gaan zoeken.
Dat is het voordeel van hoogbegaafden, ze kunnen zelfs lui nog middelmatig zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:44 schreef sig000 het volgende:
Een luie hoogbegaafde met afbrekende hersencellen en langzaam maar zeker afnemende lichamelijke conditie is wel een goede omschrijving van de staat waarin ik mij bevind.
Oh ja, bijna iedereen is tegenwoordig hoogbegaafdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van hoogbegaafden, ze kunnen zelfs lui nog middelmatig zijn.
Nee, maar degenen die lui zijn en waarbij het niet opvalt (dat ze lui zijn) hebben wel een grotere kansquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, bijna iedereen is tegenwoordig hoogbegaafd
Wat is lui? Ik denk graag na voordat ik wat doe.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar degenen die lui zijn en waarbij het niet opvalt (dat ze lui zijn) hebben wel een grotere kans
Wat uiteraard een teken van intelligentie isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is lui? Ik denk graag na voordat ik wat doe.
Ow, ga ik even in dat topic kijken, altijd weer boeiend om te zien hoe het dan toch weer anders gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:19 schreef APK het volgende:
Morgen bijna 100% kans op een tornado volgens de 'weerfans', helmpje op en niet naar buiten
Ik ga nu naast mijn sandalen lopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat uiteraard een teken van intelligentie is
Ik plaats het maar even hier, want anders is het trollen ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow, ga ik even in dat topic kijken, altijd weer boeiend om te zien hoe het dan toch weer anders gaat.![]()
Dat heb je met het weer.
Op spelende kindertjes in die vijver want exto level whatever is supercool!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:26 schreef sig000 het volgende:
Vliegende Caravans die in de vijver landen.
Ooit in mijn jeugd was ik aan het zwemmen in het putven bij Chaam toen daar windhoos langskwam, dat was een absurde ervaring.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:30 schreef APK het volgende:
Op spelende kindertjes in die vijver want exto level whatever is supercool!
Ik weet zeker dat het jou gevormd heeft tot de persoon die jij nu bentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ooit in mijn jeugd was ik aan het zwemmen in het putven bij Chaam toen daar windhoos langskwam, dat was een absurde ervaring.
Zag er zo uit toen die voorbij was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het jou gevormd heeft tot de persoon die jij nu bent
ik heb ergens nog een Fok! Zd van het cd project jaaaaaaaaaaaren geleden waar nog mixjes van jou opstaan geloof ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem nu alleen nog 2 hardisks mee.
Maar het 'draaien' voor publiek is wel een beetje over helaas.
Maak thuis nog wel live-mixen voor de fun...
Allemachtig!! Daar heb ik als kleine ER heel wat zomervakanties doorgebracht!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ooit in mijn jeugd was ik aan het zwemmen in het putven bij Chaam toen daar windhoos langskwam, dat was een absurde ervaring.
Dat lijkt me stug, want ik heb daar geen bijdrage aan geleverd...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ik heb ergens nog een Fok! Zd van het cd project jaaaaaaaaaaaren geleden waar nog mixjes van jou opstaan geloof ik.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De poorten van de Hemel staan al wijd open.
Laat maar komen die ellende....ik zit goed volgens het KNMI.quote:Code oranje geldt nu overal, behalve in de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en Overijssel
Garage in met beetje grauwe lucht, boodschapen doen en weer naar buiten gaan met een hoosbui. Eindelijk de ruitenwissers van de nieuwe auto kunnen testen: goedgekeurd...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:27 schreef chufi het volgende:
Tis hier gewoon donkergrijs, niks geen code oranje
Kijk! Waar zo'n buitje al niet goed voor isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Garage in met beetje grauwe lucht, boodschapen doen en weer naar buiten gaan met een hoosbui. Eindelijk de ruitenwissers van de nieuwe auto kunnen testen: goedgekeurd...
Je hebt gelijk, dat was Juan Zeco. Van jou heb ik CDs gekregen met musical songsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, want ik heb daar geen bijdrage aan geleverd...
Het is vies klef weer hier, stroomt het al ergens over?
Ja, van die voorstelling met musicalsongs.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat was Juan Zeco. Van jou heb ik CDs gekregen met musical songs
Als kind een mooie in Drenthe gezien, en 2 jaar terug 1 in Xanten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zag er zo uit toen die voorbij was.
[ afbeelding ]
http://www.knmi.nl/cms/co(...)zen_van_25_juni_1967
8 jaar was ik en zal het nooit vergeten.
Heb wel respect gekregen voor de natuur daardoor.
En hij hoort toevallig bij die 20 procentquote:
Braafquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:52 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Ben al jaren niet meer vreemd gegaan...
Nah....die 20% zijn onze ouders, die nooit seks hebben gehad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En hij hoort toevallig bij die 20 procent
En mijn sexloze buurmanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nah....die 20% zijn onze ouders, die nooit seks hebben gehad.
Incl. seksloze uitstraling?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet naast jou.![]()
Werkt je addblocker al?
Op je eigen pc kun je het ook installeren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incl. seksloze uitstraling?
Daar kom ik over 2 weken pas, want ik heb vakantie en mijn IE pc staat op mijn werk
Dat dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op je eigen pc kun je het ook installeren.Ga er voor het gemak vanuit dat je nu achter je eigen pc/laptop zit.
Uitstraling? was da?
Ohh dat is lekker, al kan ik er ook behoorlijk ziek van worden. Ik maak ze het liefst zelf ipv in een restaurant (of gerechten waar ze in zitten)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
Vandaag de eerste mosselen eten, heb ik echt zin in
Ik eet ze ook thuisquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat is lekker, al kan ik er ook behoorlijk ziek van worden. Ik maak ze het liefst zelf ipv in een restaurant (of gerechten waar ze in zitten)
Deze week maar eens op zoek
Ik zal ze nooit maken, ook nooit bestellen.. Als ze toevallig door een gerecht zitten,,, eet ik er miscchien 1 of 2 ... Niet echt mn dingquote:
Ik beken ook , wel belazerd ooit (in een lange relatie)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
Ik beken, ik heb het ooit gedaan, maar nu lukt dat niet meer
Ik moet zeggen dat ik ze één keer per jaar eet. Dat is wel genoeg. Dan smul ik er wel van.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal ze nooit maken, ook nooit bestellen.. Als ze toevallig door een gerecht zitten,,, eet ik er miscchien 1 of 2 ... Niet echt mn ding
Ik eet ze wel regelmatig maar bijna nooit in een restaurant, of het moet in België zijn, die weten er wel mee om te gaan, hier in NL niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal ze nooit maken, ook nooit bestellen.. Als ze toevallig door een gerecht zitten,,, eet ik er miscchien 1 of 2 ... Niet echt mn ding
Mijn dochter die zou je er volgens mij zelfs voor wakker kunnen maken ... Vreemd die smaakverschillen, zal dan wel weer het Spaanse gen in haar zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ze één keer per jaar eet. Dat is wel genoeg. Dan smul ik er wel van.
Oh ja dat is waar, daar heb ik ze ook gegeten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eet ze wel regelmatig maar bijna nooit in een restaurant, of het moet in België zijn, die weten er wel mee om te gaan, hier in NL niet.
Ik ook, moeten we niet te moeilijk over doen, is maar een uitvinding van de kerk dat trouw zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik beken ook , wel belazerd ooit (in een lange relatie)
Klopt liegen ook blijkbaar, trek dan je mond open en kap met de relatie, dat achterbakse gedoe en er zelf op een pijnlijke manier achter komen is best kut. Maar ja daar hebben we karma voorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, moeten we niet te moeilijk over doen, is maar een uitvinding van de kerk dat trouw zijn.
Echt een parallelle relatie erop na houden vind ik wel wat anders dan een keertje vreemdgaan, dan moet je wel een keuze maken, maar dat laatste vertellen doet vaak veel meer schade dan het verzwijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt liegen ook blijkbaar, trek dan je mond open en kap met de relatie, dat achterbakse gedoe en er zelf op een pijnlijke manier achter komen is best kut. Maar ja daar hebben we karma voor
Dat is zeker een groot verschil, en dat was in mijn geval ook zo. De dame in questie was net twee maanden getrouwd. Ohh dear wat een ellende heeft hij gehad, en ik hield mijn dierbare huisjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt een parallelle relatie erop na houden vind ik wel wat anders dan een keertje vreemdgaan, dan moet je wel een keuze maken, maar dat laatste vertellen doet vaak veel meer schade dan het verzwijgen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:46 schreef Deisyy het volgende:
O jullie hebben het inmiddels over vreemde mosselen
Het moet maar net je smaak zijn natuurlijk en dan nio kan je er een verkeerde tussen hebben zitten waar je goed beroerd van kan wordenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moet maar net je smaak zijn natuurlijk en dan nio kan je er een verkeerde tussen hebben zitten waar je goed beroerd van kan worden
Precies daarom koop en kook ik mijn eigen mossels welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moet maar net je smaak zijn natuurlijk en dan nio kan je er een verkeerde tussen hebben zitten waar je goed beroerd van kan worden
Misschien heb je de dubbelklik vandaag geactiveerd op je muisquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:14 schreef Soury het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb de hele tijd al dubbele quotes, lijkt wel als ik een preview doe
Dat scheelt een hoop gedoequote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies
[..]
Precies daarom koop en kook ik mijn eigen mossels wel
Nee bij de buren had ik het ook al een paar keerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heb je de dubbelklik vandaag geactiveerd op je muis
Das mijn wieltjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heb je de dubbelklik vandaag geactiveerd op je muis
Misschien trilt je vinger te veel ...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bij de buren had ik het ook al een paar keer
Ja dat zal het wel zijn.quote:
Als ik het kon verklaren had ik het wel gezegd.quote:
Dan houden we het op een mysterie van de Pupquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik het kon verklaren had ik het wel gezegd.
Nee een preview doen en dan enteren lijkt het welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan houden we het op een mysterie van de Pup
Ik lig daar echt wakker vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Je hebt er nu geen last meer van iig.. Niet meer over nadenken
Nee want je doet dat expres, die van mij stonden boven elkaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh Holy shit, nu heb ik het ..... Is het een virus?
[..]
Niet consequent... Ik heb beide gezien ... Maar goed je hebt dus een virus ....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee want je doet dat expres, die van mij stonden boven elkaar
Mehehehequote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet consequent... Ik heb beide gezien ... Maar goed je hebt dus een virus ....
Waarvoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een Appje voor.. Is alleen niet gratis ... Kopen? 3.49 !
Uh ja maar waarvoor ? Wat doet dat appjequote:
appje ... Ik bedoel aapje ... Doubleklicken en je krijgt een rugtasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja maar waarvoor ? Wat doet dat appje
Die heb ik net afgesmeten maar bedanktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
appje ... Ik bedoel aapje ... Doubleklicken en je krijgt een rugtas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |