Ik heb ook nog wat kluswerk over, mocht je je tijd willen opvullenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
Heel impulsief aan het klussen geslagen in huis vanavond, heerlijke buien zijn dat. Goed dus
Nog genoeg te doen hier de komende tijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat kluswerk over, mocht je je tijd willen opvullen![]()
Tis niet veel en niet zwaar werk, maar schiet er telkens bij in
![]()
Krekel gevondenHij zit buiten, en blijft buiten
Hoeft ook niet komende weekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog genoeg te doen hier de komende tijd
Krekels maken dat geluid met hun achterpoten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:07 schreef theKiD het volgende:
Er zit hier een krekelEn hij/zij kan zijn bek niet houden
En ik kan hem/haar niet vinden
![]()
Dat wist ik.. Maar toch, dit was makkelijkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Krekels maken dat geluid met hun achterpoten.
OT: kotszat van die grafhitte
Ik voel me echt kut nu :- (quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waren van die voorverpakte dingen. Ik haal nogal eens wat uit het groenteburgervak voor als ik snel wat in de magnetron wil gooien (als ik zit te gamen of skypen bijvoorbeeld)
Stond er in dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver de godver heb gewoon een 2 pagina's zijnde a4 aan mijn ex verstuurd. Kneus dat ik ben. :- (
Moet je ook niet doehoen!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver de godver heb gewoon een 2 pagina's zijnde a4 aan mijn ex verstuurd. Kneus dat ik ben. :- (
Je doet je naam eer aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:03 schreef Insomnium het volgende:
Wakker! NOG steeds.
Half goed half slecht denk ik dan.
Maar vooral wakker en loop over van de energie.
Oh damn.. Erase and rewind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja maar ik ben nu al twee nachten wakkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 04:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat helpt niks![]()
Ik wil niet slapen maar ik moet![]()
Verder best ok
Oh jij bent een kloontjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 04:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu al twee nachten wakker
Heb er geen zin meer in!
En niets moet!
Had even een zwak momentje :- (, ben nu wakker en durf mijn mail niet te bekijkenquote:
Heb mail terugquote:
Weggegooid zonder te lezen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heb mail terugAngstige peenhaas dat ik ben zeg
Hup lezen! Je hebt in ieder geval antwoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 04:46 schreef theKiD het volgende:
Wat kunnen sommige mensen toch aanstellenZiekmelding met keiharde muziek op de achtergrond, kroegmuziek, en maar zielig klinken
Gozer, pas op dat je jezelf er niet in verliest hč!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tweelingenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zwaar moe maar zo trots en blij! Woensdag tante geworden van 2 kleine stoere meiden!!
Wat heb jij nou weer voor een vage dag vandaag, beetje rollercoaster idee. Wat is er met je familie?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:33 schreef _Dido_ het volgende:
Teleurgesteld. Van je familie moet je t maar hebben
Probeer het je niet zo aan te trekkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat een rollercoaster vandaag...![]()
Van... continu ondergeknuffeld worden door mijn ouders pup![]()
tot.... herinneringen ophalen met mijn vader in/bij het huis waar ik ben geboren en opgegroeid ben (dat nu zo half afgebroken wordten door mijn huidige situatie ook wel andere vragen opriep)
tot... aan de schijnheilige, niet-sensitieve familie die net voor mijn vaders verjaardag is gearriveerd. Echt...mijn tante...wat is dat eigenlijk een ongevoelloze heks(sorry voor de bewoordingen, maar echt...
!!!).
Nu enorme koppijn, stress en moe,. Dat er maar snel weer een nieuwe dag mag komen.
fijn is datquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:10 schreef _Dido_ het volgende:
Mooi gesprek met zusenigszins opgemonterd dus.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
fijn is dat![]()
OT: wel goed, lekker slapen zo
Vond die ook erg heftig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef Wolken het volgende:
Net The Cove gekeken. Wat blijft dat een hefige documentaire! Stemming is nu dan ook een beetjeen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hup lezen! Je hebt in ieder geval antwoord.
OT: ik voel me weer hevig geirriteerd door alles.
Haha, dat klopt.quote:
This made me smilequote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, dat klopt.Was weer een erg dubbele mail waar ze me weer iets zou terugsturen en heb uiteraard daar niks op ontvangen.
Voeg daaran toe dat het regent, het warm is, en alles nog steeds icky en sticky is, schiet het niet op
quote:
jij blijkbaar, anders postte je dit niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Al 7 ijsjes binnen gewerkt vandaag, voel me dik, maar who cares
Mag ik wat van je hebben...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Al 7 ijsjes binnen gewerkt vandaag, voel me dik, maar who cares
Haha hier ook 1.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ik wat van je hebben...![]()
Wat ik ook doe, ik kom maar niet aan.
1.91, 63 kilo...quote:
ik heb wel 10 kg voor je die ik kwijt wilquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Graagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik heb wel 10 kg voor je die ik kwijt wil
Na een lange dag, weer in bed en weer glij ik naar beneden. Meer en meer en meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef Insomnium het volgende:
Na een lange dag even heerlijk onderuit!
Oordopjes in en Amon Amarth knalt.
Biertje erbij
Meh dat is echt klote om te horen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Na een lange dag, weer in bed en weer glij ik naar beneden. Meer en meer en meer.Straks moet ik verdomme echt nog een keer aan de bel trekken.
Ik trek al aan bellen links en rechts. Dus blijf op dit moment met name veel communicatie houden met een aantalquote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh dat is echt klote om te horen.
Niemand waar jij je ei bij kwijt kan?
Of even op kan leunen?
Als je ooit eens met een vreemde wilt kletsen mijn DM en dergelijke staan altijd open.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik trek al aan bellen links en rechts. Dus blijf op dit moment met name veel communicatie houden met een aantal. Beetje hengels uit mijn bootje gooien zodat ik wel 'wakker' blijf.
Oprecht dank, maar ik denk dat ik maar eens een belletje ga doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je ooit eens met een vreemde wilt kletsen mijn DM en dergelijke staan altijd open.
En sinds ik toch amper slaap ben ik er vaak
Doe dat!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oprecht dank, maar ik denk dat ik maar eens een belletje ga doen.
mag ik vragen wat het precies is waar je de druk van voelt?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oprecht dank, maar ik denk dat ik maar eens een belletje ga doen.
Ik ben nog niet dikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De druk van het niet kunnen omgaan met traumatische ervaringen. Ik krijg het, totaal niet, welke weg dan ook, niet uit mijn hoofd. Het zuigt elke cent van levens energie uit me. En wat ik ook doe, vakantie, werk, sport, sociaal leven, het doet er allemaal geen fuck toe. Elke dag, elk uur, is het een trappetje naar beneden doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
mag ik vragen wat het precies is waar je de druk van voelt?
heftig.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De druk van het niet kunnen omgaan met traumatische ervaringen. Ik krijg het, totaal niet, welke weg dan ook, niet uit mijn hoofd. Het zuigt elke cent van levens energie uit me. En wat ik ook doe, vakantie, werk, sport, sociaal leven, het doet er allemaal geen fuck toe. Elke dag, elk uur, is het een trappetje naar beneden doen.
Watskeburt?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
heftig.
tevens ontopic: ik voel me nogal kut.
Laten we het houden op een slechte dag, kan de beste overkomen tochquote:Op zondag 28 juli 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet echt goed benoembaar.
Brak en gewoon een slecht gevoel ofzo. nare vibe.
Waarom neem je niet eerst een biertje voor je gaat sporten dan? Werkt echt prima hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wezen sporten met een katerals iemand het ooit al van plan was te doen, kan ik bij deze gelijk afraden
Is het een combinatie van koorzang en orgel?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:09 schreef pietkanarie het volgende:
Ik erger me aan de harde muziek die ik hoor. Weet niet precies waar het vandaan komt en het is altijd alleen op zondagochtend. Slecht voor mijn toch al slechte concentratie.
?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
moest een leuke dag worden, maar mislukt weer door mij, of door wederzijds onbegrip ofzo weet ik veel
Probleem ook nog is. Kan ze nog tegenkomen ook omdat ze bij mij op het werk(winkel) komen, naar het schijnt. Gezellig dus.. Zucht.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dubbel. Enerzijds goed en lekker gevoel door van alles positiefs, andere kant een grote smet door een ruzie afgelopen nacht waarin ik ben bedreigd met de dood, paar klapjes gehad en politie met een auto of vijf/zes aanwezig was. Gaat je dan echt niet in de koude kleren zitten, zeker omdat je er totaal niks mee te maken had.
Misschien ga je niet te laat naar bed, maar moet je er te vroeg uitquote:Op zondag 28 juli 2013 23:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Weer veel te laat naar bed, totaal geen discipline heb ik, zal ook nooit komen ben ik bang
Dat zeker! Ben ik niet voor gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2013 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien ga je niet te laat naar bed, maar moet je er te vroeg uit
Ik ook nie, wat ben ik blij met mijn 10.15 uur beginnenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat zeker! Ben ik niet voor gemaakt
Ik ben wel om 14.00 klaarquote:Op zondag 28 juli 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook nie, wat ben ik blij met mijn 10.15 uur beginnen
Als ik enorm vroeg wakker zou moeten zijn dan ben ik toch te brak om iets met dat gegeven te kunnen doen.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Het gaat hier weer rap de verkeerde kant op![]()
Ik vreet de pammetjes bijna als snoepjes op dit moment
Ik ben er toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 04:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Meh, weer klote geslapen.
Vanavond zie ik mijn pa weer, weet niet hoe ik ga reageren.
Wil op dit moment ook maar een iemand zien, helaas gaat dat niet gebeuren..
2 weken of langer aaneengesloten het grootste deel van de tijd somberheidsklachten ja?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:04 schreef Mishu het volgende:
Kut, alcohol en veel mensen = altijd depressie bij thuiskomst. En dan bedoel ik echt depressie
wat?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:51 schreef Fera het volgende:
alleen nu zijn vrouwen ineens niet meer welkom.
Ja, die boot is van een vriend van D. Maar het is nu ineens een mannenweekend geworden.quote:
Super irritant dat soort dingen idd.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die boot is van een vriend van D. Maar het is nu ineens een mannenweekend geworden.
Veel klotenieuws idd.. *schuift roos vice naar je toe*quote:Op maandag 29 juli 2013 08:51 schreef Fera het volgende:
Kut. Ten eerste zou ik eind augustus een weekend op n boot zitten met vrienden, alleen nu zijn vrouwen ineens niet meer welkom. Ten tweede had ik het gevoel dat ik een baan had, er werd al gepraat over wanneer ik kon beginnen en ik zou gebeld worden om dat af te spreken. Maar nu hebben ze toch weer een beter iemand gevonden.
Het is ook altijd hetzelfde.
Dankquote:
Wil je wel even bijles geven.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:49 schreef pietkanarie het volgende:
Best frustrerend om een tekst te lezen waar je gewoon echt niet uitkomt, tenzij je heel lang over één pagina doet. Niet omdat de tekst moeilijk, maar omdat ik gewoon totaal geen Engels kan. En Engelse woorden laten zich ook niet zomaar even snel vertalen. Ik ben die tekst al helemaal zat en nog twintig pagina's te gaan.
hoelang niet gezien?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Verdrietig, vandaag mijn pa weer gezien, heb gewoon weinig te zeggen, weet ook niet hoe ik me moet gedragen..
Moet je krabben!!quote:Op maandag 29 juli 2013 17:56 schreef Meloewa het volgende:
Klote btw. Ontzettend jeuk aan mijn poot!
Ik heb alleen een vertaling nodig van de volgende zin: one's interpretation of success of faillure on a task, along with perceptions about de difficulty of the task and the emount of effort expended, mediate the effect of enactive experience on self-efficacy beliefs.quote:
Wat is der dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Kut verveling. Ben blij als het weer september is.
Dan kan ik eindelijk weer wat werken. Heb nu 2 maanden verplicht vrij van werk omdat ze aan het verbouwen zijn. Klinkt lekker hoor ik je denken, maar als je geen inkomen heb en ander werk vinden is op dit moment ook al een hele opgave. Dus nu verlang ik wel weer een beetje naar september.quote:
Ja dat is niet echt vakantie idd.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk weer wat werken. Heb nu 2 maanden verplicht vrij van werk omdat ze aan het verbouwen zijn. Klinkt lekker hoor ik je denken, maar als je geen inkomen heb en ander werk vinden is op dit moment ook al een hele opgave. Dus nu verlang ik wel weer een beetje naar september.
http://en.wikipedia.org/wiki/Enactionquote:Op maandag 29 juli 2013 18:02 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik heb alleen een vertaling nodig van de volgende zin: one's interpretation of success of faillure on a task, along with perceptions about de difficulty of the task and the emount of effort expended, mediate the effect of enactive experience on self-efficacy beliefs.
Ja, ik weet dat het topic hier niet voor bedoeld is... maar ik kom er totaal niet uit. Als iemand me kan redden?! Het eerste deel snap ik wel, maar het laatste stukje vanaf enactive experience (geen idee wat dat is... enact = uitvoeren ofzo)
What's up SV?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo, dat was weer een meisje. Gaat goedOok fijn dat ze altijd zo eerlijk zijn, zonder dat je het uit te ze hoeft te trekken
Vrouwen
![]()
Ach, ik ben niet eens verdrietig. Eigenlijk wel opgelucht. Weet ik weer waar ik aan toe ben
7.5 jaarquote:
Oh, dank je....! Heb ik zeker wat in. Maakt het meteen wat duidelijkerquote:Op maandag 29 juli 2013 18:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Enaction
Misschien heb je hier wat aan.
Ga je ook naar een psych?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nergens om of om alles. Wist ik het maar.
Depri?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nergens om of om alles. Wist ik het maar.
Ohw geen plezier in het werk?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat vind ik zo een zwaar woord. Maar ja, zo voelt het wel.
Nee niet bepaald. Maar in het weekend heb ik het ook vaak. Dan is het misschien weer door verveling of zo.quote:
Ohw,quote:Op maandag 29 juli 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Maar in het weekend heb ik het ook vaak. Dan is het misschien weer door verveling of zo.
Nou ja wat moet ik dan zeggen? Ik weet niet eens hoe het komt. En ik ben niet zo praterig.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef _Dido_ het volgende:
Klinkt toch wel als iets waar je eens met een pro over zou kunnen gaan pratenLijkt me niet fijn om daar al te lang mee rond te lopen...
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja wat moet ik dan zeggen? Ik weet niet eens hoe het komt. En ik ben niet zo praterig.
Dat is toch iets om daar uit te vinden?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja wat moet ik dan zeggen? Ik weet niet eens hoe het komt. En ik ben niet zo praterig.
Dit is wel heel herkenbaar, ik erger me de laatste tijd OVERAL aan, de kleinste dingetjes. Maar ja, ik hoop maar dat het over gaat. Eind augustus vakantie, hopelijk gaat het dan wat beter.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:57 schreef _Dido_ het volgende:
Weet wel dat alle oppervlakkige dingen die me frustreren niet de daadwerkelijke oorzaken zijn van mijn frustratie
Waar ga je heen?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is wel heel herkenbaar, ik erger me de laatste tijd OVERAL aan, de kleinste dingetjes. Maar ja, ik hoop maar dat het over gaat. Eind augustus vakantie, hopelijk gaat het dan wat beter.
Ik blijf gewoon thuisquote:
Heb je geen man/vriend kinderen?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuisIk ben wel van plan wat te gaan doen en niet de hele dag thuis te zitten.
Oke had ik niet gedachtquote:Op maandag 29 juli 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben al een paar jaar weer alleen. Geen kinderen.
What's up?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben al een paar jaar weer alleen. Geen kinderen.
Aw. Ik wilde je versieruh, magoed. Hier alles best, ook al zit er een onmogelijke deadline aan te komenquote:
Dat is geen gevoel, Meloewa, dat is een practische situatie (die niet al te veel invloed op je emotionele welbevinden zou moeten hebben)quote:
Je bent gewoon een puber dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Gefrustreerd, weet gewoon niet hoe ik mij moet gedragen bij mijn vader, dus kat ik hem af met alle fouten die hij heeft gemaakt
Hoe zou jij reageren als jouw vader er nooit voor je was en na 7.5 jaar weer zie en spreek?quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als jouw vader er nooit voor je was en na 7.5 jaar weer zie en spreek?
Rot toch op met vooroordelen en ga lekker drugs snuiven.
[..]
Hoe zou jij reageren als jouw vader er nooit voor je was en na 7.5 jaar weer zie en spreek?
Puber dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inderdaad een puber, maar ik denk dat alle mensen wel moeite zou hebben in 't begin met contact als ze hun ouder zo lang niet meer hebben gezien of gesproken. Opmerking 'puber' slaat dus nergens op.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Puber dus![]()
OT, Goed! Was een goed weekend!
Niks mis met puber zijn, hoort er nou eenmaal bij. En gewoon niet zo happen op de opmerkingen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een puber, maar ik denk dat alle mensen wel moeite zou hebben in 't begin met contact als ze hun ouder zo lang niet meer hebben gezien of gesproken. Opmerking 'puber' slaat dus nergens op.
Pas je wel een beetje op jezelf geen rare dingen doen hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Intens verdrietig. Ik snap niks meer van mijn leven... De laatste dagen heb ik -als conflictvermijdend persoon - ineens ruzie met allerlei dierbaren, terwijl ik alles met goede intentie doe en zeg, alle problemen bij mezelf zoek, maar blijkbaar komt alles verkeerd over op anderenWeet gewoon niet meer waar ik goed aan doe en waar niet... I've lost it, I've lost it all..
Je hebt het over vooroordelen en vervolgens zeg je ga lekker drugs snuiven? Nee je bent inderdaad geen puber, dat zie ik zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ontken ik ergens dat ik een puber ben?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt het over vooroordelen en vervolgens zeg je ga lekker drugs snuiven? Nee je bent inderdaad geen puber, dat zie ik zo.
Niet zo happenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een puber, maar ik denk dat alle mensen wel moeite zou hebben in 't begin met contact als ze hun ouder zo lang niet meer hebben gezien of gesproken. Opmerking 'puber' slaat dus nergens op.
Klinkt als een drukke tijd. Ik denk dat je gewoon rustig moet blijven. Komt wel goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:38 schreef Andromache het volgende:
in mijn wiek geschoten doordat ik besproken ben in de R&P SC met commentaar dat deels waar is en deels totaal niet waar. ik trek het me aan. en dat moet ik helemaal niet doen want de mensen die me in het echt kennen,vinden me allemaal een ontzettend leuke vrouw. dus waarom doe ik dit nou?
verder voel ik me een beetje weemoedig en gek over mijn verhuizing. maar ik ga naar een ontzettend leuk plekje toe
Oorbeschermers?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:09 schreef pietkanarie het volgende:
Goed! Gisteren leuk/goed telefoongesprek gehad... + het vooruitzicht op een dagje Efteling! En vanmiddag klimbos.
Enige minpuntje is t.a.v. mijn plan voor een skydive... was er al helemaal klaar voor. Totdat ik me bedacht dat je in zo'n vrije val waarschijnlijk te maken krijgt met veel drukverschil en dus pijnlijke oren.
Nou ben ik 'vroeger' geopereerd aan mijn trommelvlies en mag om die reden niet duiken. Vliegen mag wel maar doet vaak wel veel pijn. Toch maar even navragen of skydiven wel mag. Ik hoop het, want het lijkt me geweldig en had er al helemaal naar uitgekeken.
Will Schuester <3quote:
Ja, vroeg ik me ook al af... of dat zou helpen. In het vliegtuig gebruik ik earplanes... dat werkt wel op zich. maar ik vraag me af of het met die snelheid nog zin heeft. Want het drukverschil verandert niet zo geleidelijk als in een vliegtuig.quote:
Nee, maar als die oorbeschermers X druk kunnen weerstaan, dan maakt het toch niet uit hoe snel de druk verandert, als het daar maar onder blijft? Een beetje zoals het met gehoorbescherming niet uitmaakt of je binnen 1 sec van 0 naar 80dB gaat, of dat je daar een halve minuut over doet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook al af... of dat zou helpen. In het vliegtuig gebruik ik earplanes... dat werkt wel op zich. maar ik vraag me af of het met die snelheid nog zin heeft. Want het drukverschil verandert niet zo geleidelijk als in een vliegtuig.
Klinkt ook wel weer aannemelijk ja. Ik weet ook niet goed hoe earplanes werken. Google zegt: De oorpluggen zijn gemaakt van siliconen en bevatten een ingebouwd luchtdruk filtertje. Het systeempje in de Earplanes voert de lucht geleidelijk af, waardoor het vervelende plotselinge dichtklappen (en ploppen) van het trommelvlies in de oren, wordt voorkomen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, maar als die oorbeschermers X druk kunnen weerstaan, dan maakt het toch niet uit hoe snel de druk verandert, als het daar maar onder blijft? Een beetje zoals het met gehoorbescherming niet uitmaakt of je binnen 1 sec van 0 naar 80dB gaat, of dat je daar een halve minuut over doet.
Althans, dat klinkt logisch. Ik heb verder geen ervaring met oorbescherming
Wat kijk je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu aan het janken![]()
Waarom kijk ik het dan ook![]()
![]()
![]()
Sterktequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef zlotka het volgende:
Kut, net een relatie van bijna 3,5 jaar stop gezet
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef zlotka het volgende:
Kut, net een relatie van bijna 3,5 jaar stop gezet
Wel enigszins herkenbaar. Heb dan niet gehuild, maar was wel even pittig toen vrienden allemaal vrij negatief reageerden toen ik naar het westen trok ("ooh wat kut!"quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
aaah Yuki 't is zo leuk voor je!
hier tranen met tuiten huilen. voel me zo emotioneel over mijn verhuizing, na twaalf jaar weg uit de stad waar ik volwassen ben geworden en zo veel heb meegemaakt...
Thanks!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
aaah Yuki 't is zo leuk voor je!
hier tranen met tuiten huilen. voel me zo emotioneel over mijn verhuizing, na twaalf jaar weg uit de stad waar ik volwassen ben geworden en zo veel heb meegemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |