Dan mag ik haar wel want dat zou ik ook doen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef hugecooll het volgende:
SG is het type dat dan voorbij loopt en foto's maakt
Ah verkoopt nu dagkaartjes voor 17,00 euroquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:01 schreef o.us2.0 het volgende:
hallo jonges kan ik geld lenen voor de trein dan krijg je t morge trug ech waar
Utrecht ligt centraler, ik woon zelf ook in Eindhoven dus niet zeurenquote:
Voor mij welquote:
En jij dacht dat dat toeval was?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef BMTH182 het volgende:
maar 29 augustus is ook de emo meeting op utrecht CS
Ja ik moet heul uit zuid limburg komenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Utrecht ligt centraler, ik woon zelf ook in Eindhoven dus niet zeuren
Bovendien heb je in Utrecht meer keus qua uitgaan ook
Verschil zit hem in de locatie, waar de KLB meet in een cafe is, is de emo meet op de spoorrails.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef BMTH182 het volgende:
No offence, maar de meet is wel 18+ ivm met clubs binnenkomen lijkt mequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef BMTH182 het volgende:
Tik 'm aan broederquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Utrecht ligt centraler, ik woon zelf ook in Eindhoven dus niet zeuren
Daarvoor ga ik toch niet naar Utrecht manquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kom dat maar in het echt doen man
Ik neem trouwens sws een fles wodka mee
Meld je de volgende dag ziek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:36 schreef Timmie85 het volgende:
Zet mij maar onder het kopje misschien, ik overweeg nog eventjes of ik komen wil.
Het is voor mij een gewone werkdag, dus ik kan sowieso niet eerder dan 20:45 in Utrecht zijn, en dan sla ik avondeten over.En aangezien ik dan al sinds vroeg op ben is all-nighter misschien iets teveel van het goeie. Maar om nou voor anderhalf uur whisky drinken helemaal naar Utrecht af te zakken is ook weer zoiets.
ja alsof het niemand op gaat vallen wanneer er een groepje 20+ mensen bij elkaar zit, niets zegt en alleen op hun smartfeun zit te kijken, en 10 meter verderop een klein mager jongetje in het zwart naar ze staart en elke 5 minuten een voetje naar voren zet, oppassend of iemand het opvalt en dan het andere voetje aansluit..quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:36 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
miss loop ik als niemand het door heeft nog heel even naar jullie toe![]()
Prima, dat doet SG zo wel dan, maar denk dat er sws wel meer mensen komen hoor, hopelijk Piye en Hughquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:36 schreef Timmie85 het volgende:
Zet mij maar onder het kopje misschien, ik overweeg nog eventjes of ik komen wil.
Het is voor mij een gewone werkdag, dus ik kan sowieso niet eerder dan 20:45 in Utrecht zijn, en dan sla ik avondeten over.En aangezien ik dan al sinds vroeg op ben is all-nighter misschien iets teveel van het goeie. Maar om nou voor anderhalf uur whisky drinken helemaal naar Utrecht af te zakken is ook weer zoiets.
Het viel vorige keer allemaal wel mee hoor, maar dan nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb slechte verhalen gehoord over de vorige meet. Laat deze dus liever schieten.
Ik denk dat ik me zelfs dan nog wel zou vermakenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als ik de 29ste thuis ben, hop ik uiteraard wel even langs, maar dan moeten er wel nog een paar KLB-bazen en bazinnen bij gaan komen, anders zit onze piraat daar straks alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |