Krav is echt onmogelijk toe te passen binnen een ring.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef darkmond het volgende:
MMA vs Systema vs Krav Maga...................Systema!!!!!!!!!! al zijn die mma gappies wel heel sterk (en eng)
Weet...binnen de ring wint MMA sws.......Systema en Krav Maga zijn meer voor het leger achtige gebeuren (logischquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:27 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Krav is echt onmogelijk toe te passen binnen een ring.
Siyar is trouwens geblesseerd, is nog een oude poster.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef Disorder het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Bahadurzada deze wint. Hij krijgt ook wel een paar flinke tegenstanders meteen hoor.
Nou. Dan wint ie het al helemaal nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Siyar is trouwens geblesseerd, is nog een oude poster.
Je had toch gelijk, inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:35 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou. Dan wint ie het al helemaal niet
Ben ook erg benieuwdquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:26 schreef Broempoe het volgende:
Topictitel![]()
Ik kijk uit naar Rory vs the Burger
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef THEFXR het volgende:
euhhh... wie woont er ook alweer in Miami [ afbeelding ]
quote:
Details?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan jullie trouwens uit ervaring vertellen dat Kuiper ook in het echt een gigantische tokkie is
Het is een beetje de kerel die je net liever iets harder slaat dan nodig is op de training omdat hij gigantisch opschept over zijn skills en zijn fights in de UFC. Het is in ieder geval geen sympathieke gastquote:
Letterlijk 5 reacties laterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar de neuk gaan die eerste posts over in dit topic?
quote:En die Feyenoord shirts en vaantjes in zijn auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar waarschijnlijk slaat hij jou met iets harder?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een beetje de kerel die je net liever iets harder slaat dan nodig is op de training omdat hij gigantisch opschept over zijn skills en zijn fights in de UFC. Het is in ieder geval geen sympathieke gast
Wanneer er geld wordt verdiend met top fysieke prestaties of met een top fysiek opzich, zal er altijd worden gecheat. Je bent PED gebruiker of net die ene genetic freak die het tegen ze op kan nemen. En die zijn zeer dun gezaaid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef THEFXR het volgende:
Unnamed MMA fighters linked to PED-provision Biogenisis scandal in Miami
http://espn.go.com/espn/o(...)ic-mlb-investigation
euhhh... wie woont er ook alweer in Miami [ afbeelding ]
Thiago Silva lijkt me ook wel een goede klantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:50 schreef n00cL30n het volgende:
Miami, zitten er niet wat meer (Blackzillian)gasten in Miami dan alleen maar Cees?
Oh best prima tijdenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:39 schreef THEFXR het volgende:
TIMETABLE;
UFC ON FOX 8: JOHNSON VS MORAGA
22.00 uur facebook
23.00 uur prelims
02.00 uur main card
quote:
Siyar doet niet mee, mensen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Grappig dat de meeste gesprekken tot nu toe nog niet eens over het main event gaan
Johnson
Ellenberger
Bahadurzada
Carmuts
Nee.quote:
OMG ik zie nu pas dat kopje koffiequote:
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:40 schreef Beach het volgende:
Johnson
Rory McDonald's
Robbie Lawler
Liz Carmouche
nah er waren er ook die precies goed zatenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:25 schreef Fenomeno het volgende:
Veel mensen problemen met weight vandaag zeg, zou de weegschaal niet goed geijkt zijn?
Falcao zeker omdat hij een wifebeater is?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Bellator MMA Releases Paul Daley and Maiquel Falcao
twitter:MMASupremacy twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 20:02:53Vitor Belfort refuses Kennedy fight.. says he'll only fight at MW if it is for the title... via @IvanRaupp http://t.co/i84VKLgs5r #mma #ufc reageer retweet
Belfortquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:23 schreef THEFXR het volgende:
twitter:MMASupremacy twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 20:02:53Vitor Belfort refuses Kennedy fight.. says he'll only fight at MW if it is for the title... via @IvanRaupp http://t.co/i84VKLgs5r #mma #ufc reageer retweet
maar ze heeft geen assquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:33 schreef Fyodor het volgende:
Mmmm wat een lekkere chick is het toch ook!
Jouw vriendin wel?quote:
Haar kont zou nog platter zijn als ze gewoon rechtop zou staan i.p.v een geforceerde houding aan te nemen waarbij ze haar kont naar achter duwt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind het overigens wel meevallen.. dat ass is niet verkeerd imo
22:00 uurquote:
Jepquote:
zijn we het daar iig over eensquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Haar kont zou nog platter zijn als ze ewoon rechtop zou staan i.p.v een geforceerde houding aan te nemen waarbij ze haar kont naar achter duwt.
Is dit bij Mikes Gym in Oostzaan of is Mike bij naar Blackzilla langsgegaan?quote:
mike bij de brazilliansquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is dit bij Mikes Gym in Oostzaan of is Mike bij naar Blackzilla langsgegaan?
Mike is bijna even lang als Reem (193).
Ze is zijn halfzusje, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Die Liz Carmouch lijkt wel de vrouwelijke versie van California Kid
Als je bij google eerst urijah faber en daarna erachteraan liz carmouche intikt krijg je als suggestion: "urijah faber looks like liz carmouche"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ze is zijn halfzusje, wist je dat niet?
youtube loopt voorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Best wel vette partij, ze blijven elkaar domineren, van triangle naar backmount
nopequote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Als dit maar geen slaapverwekkende partij wordt..
zeker wel, vrouwen jaloezie is diepe haat,manquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik volg TUF al een tijdje niet meer (booooring) maar ik ga toch ff kijken of deze women season wat is
quote:
Wat een doorzetter ben je toch, tot 1 uur 's nachts in de gym zitten zweten terwijl het event allang begonnen is.quote:
Ik was gewoon me vol stouwen met een BBQ hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat een doorzetter ben je toch, tot 1 uur 's nachts in de gym zitten zweten terwijl het event allang begonnen is.
dat klinkt bekend, hahaquote:Op zondag 28 juli 2013 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was gewoon me vol stouwen met een BBQ hoor
helemaal vol, net vandaag boodschappen gedaanquote:Op zondag 28 juli 2013 01:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu we het toch over eten hebben heeft er iemand nog wat lekkers in huis?
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Chiesa is echt zo'n vieze bum die ze ergens in een steegje hebben gevonden
Win over Hometown favorite in de laatste seconde van een ronde natuurlijk zijn die pipo's dan boosquote:Op zondag 28 juli 2013 01:51 schreef Broempoe het volgende:
Kutyanks. Zitten ze Masvidal een beetje te boo´en terwijl hij net een bazengevecht heeft gevochten...
beetje risico nemen om in te lopenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij hebt Andrade gepickt.
ik had natuurlijk weer tegen die oude gepickedquote:Op zondag 28 juli 2013 02:50 schreef Hooidraad het volgende:
Niet meteen op de hypetrain springen mensen, heel mooi afgemaakt door Lawler maar Voelker was wel een late replacement zonder UFC-overwinningen
Jij hebt best vaak pech met je picksquote:Op zondag 28 juli 2013 02:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had natuurlijk weer tegen die oude gepicked
quote:Op zondag 28 juli 2013 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
Slaap verwekkend zo.. ga main niet eens kijken, duik lekker mijn bed in
Je bent me aan het inhalen zie ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:54 schreef Broempoe het volgende:
Johnson heerst... Ik voel een 4/4 aankomen
Nog een behoorlijke weg te gaan tot het kampioenschap niet?quote:
Duurt inderdaad nog evenquote:Op zondag 28 juli 2013 04:11 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Nog een behoorlijke weg te gaan tot het kampioenschap niet?
Behoorlijk stil hier in dit topic trouwens...
Dat is best knap, aangezien de maincard 4 gevechten teldequote:Op zondag 28 juli 2013 10:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fuck, picks niet gepost. Had 5/5 gehad
Vergeet niet naar de laatste kolom te kijken, Danzig wordt echt niet gecut na gisteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef slashdotter3 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_Danzig
Met weer een loss op z'n record lijkt er een cut aan te komen...
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat is er trouwens gebeurd @ tracker![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik logde in met mijn oude password en het lukte gewoon ook nog! Alleen is mn ratio naar de *****, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik nog maar zelden een event van de tracker plukte.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]Vreemd, bij mij lukte dat niet. Ik heb me opnieuw moeten aanmelden.. maar komt op hetzelfde neer geloogf ik want ik heb gewon mijn oude username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik logde in met mijn oude password en het lukte gewoon ook nog! Alleen is mn ratio naar de *****, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik nog maar zelden een event van de tracker plukte.
Robbie Lawler... OMG
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 28-07-2013 12:13:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Feno, sneaky bastard!quote:
En gelijk heeft hij, wat een kutpartijquote:Op zondag 28 juli 2013 12:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Hier kon je op wachten: Dana White Blasts Rory MacDonald for Lackluster Win
Normaal zou ik zeggen dit is een must-win als je een title shot wil. Maakt niet uit hoe, zorgen dat je niet tegen die bombs aan loopt en de win pakken.. Maarja, Rory gaat toch niet tegen GSP vechtenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij, wat een kutpartij
Dana zei dat Rory bij lange na geen #1 contender is maar mocht het in de toekomst zover komen en GSP is nog altijd de champ, zal hij moeten!quote:Op zondag 28 juli 2013 14:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nu met Rory gaat gebeuren idd, de nr1 title contender die niet tegen de champ wil knokken (dat kan niet eens, ze hebben dezelfde coach en trainingskamp).
Rory kan wel een weightclass omhoog gaan maar gaat daar tegen een loss aan lopen (geen reach advantage meer, fysiek sterkere zwaardere tegenstanders)
Ah, ik zie het:quote:Op zondag 28 juli 2013 19:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana zei dat Rory bij lange na geen #1 contender is maar mocht het in de toekomst zover komen en GSP is nog altijd de champ, zal hij moeten!
Naja, zolang Johny Hendricks nog een partij tegoed heeft tegen Sjors...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Fenomeno het volgende:
Rory was toch #3 in de rankings voor gisteren, hoezo is hij nu dan geen #1 contender
Silva got knocked the fuck outquote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het:
http://www.ufc.com/rankings
====================
POUND-FOR-POUND
1 Jon Jones
2 Georges St-Pierre
3 Anderson Silva
GSP hoger dan Silva, GTFO![]()
Omdat title shots niet worden gegeven op basis van ranking.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Fenomeno het volgende:
Rory was toch #3 in de rankings voor gisteren, hoezo is hij nu dan geen #1 contender
Zaten leuke partijen tussen maar het event was geen hoogvlieger.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:19 schreef Beach het volgende:
Is dit event het waard om te downloaden? Of was het niet zo spectaculair?
Heb weleens betere events gezien.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Omdat title shots niet worden gegeven op basis van ranking.
[..]
Zaten leuke partijen tussen maar het event was geen hoogvlieger.
Ellenberger vs. MacDonald kun je overslaan, de rest kun je wel kijken.
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]Ik had trouwens een oud emailadres waar ik niet meer bijkon. Even een admin gemaild met username + emailadres en waar ik het in moest veranderen en toen was het in notime geregeld. Wel jammer van mijn ratio van 1.9 met 1.3tb downloadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik logde in met mijn oude password en het lukte gewoon ook nog! Alleen is mn ratio naar de *****, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik nog maar zelden een event van de tracker plukte.
Verder, wat een kutevent
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Tja wat moet je hier nou van zeggen....?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Korean Zombie, want 2 inch reach advantage. Dat ziet iedereen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja wat moet je hier nou van zeggen....?
Ik denk dat we allemaal wel weten wie dit gevecht zonder al te veel problemen gaat winnen.
Dat is toch helemaal niet relevant? Hij heeft 3x verloren.. so fucking what?!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Korean Zombie, die gast die met een headkick KO verloor van George Roop. Die korean zombie?
Frank Mir vs. Josh Barnettquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:13 schreef THEFXR het volgende:
Komende maanden is er maar 1 HW fight, dat van THE REEM, best we lame van de UFC!
Veraquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Frank Mir vs. Josh Barnett
Ben Rothwell vs. Brandon Vera
Brendan Schaub vs. Matt Mitrione
Vooral Mir vs Barnett kan nog best interessant worden
Ach, zo boeiend vind ik de HW-divisie niet op het moment.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:13 schreef THEFXR het volgende:
Komende maanden is er maar 1 HW fight, dat van THE REEM, best we lame van de UFC!
Is het niet op 2 novemberquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wanneer was de eerste dan?
UFC 164 31 aug, is idd een stacked card met ook nog guida, hoop dat mendes hem kapot trapt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Frank Mir vs. Josh Barnett
Ben Rothwell vs. Brandon Vera
Brendan Schaub vs. Matt Mitrione
Vooral Mir vs Barnett kan nog best interessant worden
Pfff kan niet zeggen dat ik daar blij van wordtquote:
Of een herhaling van Maia vs Fitch? Dat zou dan wel funny zijn!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
Demian Maia vs. Jake Shields planned for fall UFC event
Ik voorspel een snoozefest.
Kan ook, ik zat aan Maia vs. Weidman te denkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Of een herhaling van Maia vs Fitch? Dat zou dan wel funny zijn!
Neuh, die heeft het geld te hard nodig.quote:
wat is dat ufc world tour eigenlijk?quote:
Even wat leuks voor de fans; persconferenties, handtekeningetjes uitdelen, open workouts...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is dat ufc world tour eigenlijk?
Shields die iemand staande domineert?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan ook, ik zat aan Maia vs. Weidman te denken
Je kunt je die partij niet meer herinneren. Geeft niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Shields die iemand staande domineert?
Morgen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef THEFXR het volgende:
TIMETABLE UFC 163:
00.45 uur facebooks
02.00 uur prelims
04.00 uur main card
Omdat jij het bent, luie meneer.quote:
Ik ga met jou meequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:23 schreef Beach het volgende:
Dank je Hooidraadje
Dan zal ik maar eens het goede voorbeeld geven wat 5/5 wordt![]()
Tevens zal ik weer eens live kijken die nacht
Korean Zombie
Machida
Ferreira
Watson
Lineker
Davis?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:31 schreef THEFXR het volgende:
Jose Aldo (c) vs. Jung Chan-Sung
Lyoto Machida vs. Phil Davis
Cezar Ferreira vs. Thiago Santos
Thales Leites vs. Tom Watson
John Lineker vs. Jose Tome
quote:“I won’t fight Vitor,” said Evans, who trains with Belfort at Jaco Hybrid Training Center in Boca Raton, Fla. “I won’t fight Thiago Silva. I won’t fight Cezar “Mutante” Ferreira. I won’t fight anybody who I train with!”
“I made that mistake before, and I won’t do that again. I lost a lot of relationships because I did that before.”
Begrijpelijk in zijn situatie. Volgensmij botert het nog steeds niet echt met Greg Jackson bijv.quote:
Wat is dat voor een mannengezicht? lolquote:
#dragqueenfacequote:
Jhenny Andrade, zijn ook nog andere foto's vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat is dat voor een mannengezicht? lol
quote:Jose Aldo vs. Jung Chan-Sung
Zombie Nation!!
Lyoto Machida vs. Phil Davis
Machida ain't got shit on Phillius Davis!
Cezar Ferreira vs. Thiago Santos
Geen fucking idee.. decision dan maar?
Thales Leites vs. Tom Watson
Ik heb het volste vertrouwen in Thales Leites, dat hij geleerd heeft van zijn zwakke punten
en ons allemaal gaat verbazen nu hij terug is. Watson vind ik sowieso weird, zag er wel
sharp en focused uit tijdens de weigh-ins btw. FotN?
John Lineker vs. Jose Tome
Weinig zinnigs over te zeggen, Lineker is een beest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |