quote:Op zondag 28 juli 2013 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
Slaap verwekkend zo.. ga main niet eens kijken, duik lekker mijn bed in
Je bent me aan het inhalen zie ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:54 schreef Broempoe het volgende:
Johnson heerst... Ik voel een 4/4 aankomen
Nog een behoorlijke weg te gaan tot het kampioenschap niet?quote:
Duurt inderdaad nog evenquote:Op zondag 28 juli 2013 04:11 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Nog een behoorlijke weg te gaan tot het kampioenschap niet?
Behoorlijk stil hier in dit topic trouwens...
Dat is best knap, aangezien de maincard 4 gevechten teldequote:Op zondag 28 juli 2013 10:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fuck, picks niet gepost. Had 5/5 gehad
Vergeet niet naar de laatste kolom te kijken, Danzig wordt echt niet gecut na gisteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef slashdotter3 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_Danzig
Met weer een loss op z'n record lijkt er een cut aan te komen...
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat is er trouwens gebeurd @ tracker![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik logde in met mijn oude password en het lukte gewoon ook nog! Alleen is mn ratio naar de *****, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik nog maar zelden een event van de tracker plukte.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]Vreemd, bij mij lukte dat niet. Ik heb me opnieuw moeten aanmelden.. maar komt op hetzelfde neer geloogf ik want ik heb gewon mijn oude username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik logde in met mijn oude password en het lukte gewoon ook nog! Alleen is mn ratio naar de *****, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik nog maar zelden een event van de tracker plukte.
Robbie Lawler... OMG
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 28-07-2013 12:13:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Feno, sneaky bastard!quote:
En gelijk heeft hij, wat een kutpartijquote:Op zondag 28 juli 2013 12:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Hier kon je op wachten: Dana White Blasts Rory MacDonald for Lackluster Win
Normaal zou ik zeggen dit is een must-win als je een title shot wil. Maakt niet uit hoe, zorgen dat je niet tegen die bombs aan loopt en de win pakken.. Maarja, Rory gaat toch niet tegen GSP vechtenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij, wat een kutpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |