Hahahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
V&A / [TK] Sexy dolfijn + Schoenen voor sexy meiden
Das een dolfijn topic!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Moccababies raken nooit uit de mode denk ik hoor!
Heb ik wel es verteld dat mijn zusje en ik altijd riepen PAK DAT ZAAD als we een lekkere neger zagen vroeger? En dat mijn vader dan altijd bijna dood bleef?
Gomi, wat vind jij van Ed?quote:
Weer 1,5 kilometer weggezwommen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:17 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens!
Vaduz, ga je weer zwemmen?![]()
Luchtvochtigheid 96%, het is te merken, voor het eerst is de wandeling in de ochtend klam en vies.
Nice!quote:
Oh tof je vakantie!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog wat werken, tennisballen kopen, dan inpakken en rond het middaguur richting Drenthe!
Nice! Veel plezier in Drenthequote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weer 1,5 kilometer weggezwommen!
Geen hooikoortsperikelen.
Zo te zien gaat het hier juist elk moment losbarstenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Gestopt met regenen, net op tijd voor de fiets, mazzeltje hier
Ik denk dat het hier ook blijft komen en gaan, gister wel iets van 6 buien gehad. Lekker broeierig ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het hier juist elk moment losbarsten
quote:
Oh wow, wat awesome, je haar! en bril!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:53 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik was op zoek naar een oude foto van mij met Ziggy Marley voor een vriendin, kwam ik ook deze tegen
![]()
Met de toetsenist van Prince in 1992 bij Ahoy![]()
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |