Ik maak momenteel nauwelijks lastige of tijdrovende dingen, dus wat let je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
WowIk ben wel eens jaloers op al het lekkers dat jij maakt hoor!
En? Hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met Peking eend a-la Robin
http://kokrobin.wordpress.com/2008/06/23/peking-duck-for-dummies/
foto's van het resultaat volgen!
Zelfde hier (alleen wél saus en samen met kipfilet, ui en lente-ui) en de aardappeltjes gebakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:35 schreef Geerd het volgende:
Vandaag bloemkool(zonder saus natuurlijk) kipfilet der bij en aardappeltjes.
Werken in de groenvoorziening, wij gaan gewoon door met dit weer buiten + 8 uur per dag. Ik kook bijna niets momenteelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:55 schreef minilot het volgende:
Laat ontbijt met een broodje manchego. Zojuist op kantoor een salade gemaakt van kikkererwten, abrikozen, chilipeper, ui en veel peterselie.
Ik heb voor vanmiddag ook nog een mango en een kwart galiameloen.![]()
Ik weet nog niet wat ik vanavond eet, mijn lief kookt.
[..]
Ik maak momenteel nauwelijks lastige of tijdrovende dingen, dus wat let je?
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Zomaar ineens een spontane bbq, mijn eerste dit jaar.
Noem mij maar een barbaar maar van alle vleessoorten was gewoon de ontdooide picanto op de bbq het lekkerst en ik schaam mij er gewoon voor ...
De kipfilet, shasliks, zelfs de pepersteak... bleeeh.
Met veel drank, heel veel drank, trusten
Volgende keer bij de Kiosk halen, broodjes van de broodzaak ondanks dat er een eind tijd opzitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Nog laat onderweg, dus wilde een broodje gezond halen bij de broodzaak op het station. De kaas liep bijna vanzelf van t broodje...![]()
Dus door naar de appie voor stokbrood, ei, ham, kaas, tomaat en komkommer. Lekker zelf een broodje in elkaar geflanst en er was genoeg voor manlief![]()
Aha! Dat is dan wel begrijpelijk ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Werken in de groenvoorziening, wij gaan gewoon door met dit weer buiten + 8 uur per dag. Ik kook bijna niets momenteel
Zoiets had ik gister ook. Gingen uit eten. Turks brood met aioli of kruidenboter of gezouten boter. Droop er binnen enkele seconden gewoon vanaf. Plop, plop. Twee vlekken op mijn shirt!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Nog laat onderweg, dus wilde een broodje gezond halen bij de broodzaak op het station. De kaas liep bijna vanzelf van t broodje...![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Zodadelijk maar een prei-ovenschotel in de oven schuiven, eerst afwassen en een biertje!
Succes! Ik vind recepten uit de Allerhande meestal wel een beetje niksig smaken. Kruiden, specerijen en andere smaakmakers dus minstens in dubbele hoeveelheden!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:55 schreef abruzzese het volgende:
Ik ga vandaag voor de eerste keer couscous met aubergine maken uit een recept van AH .
Ongelooflijk hoeveel recepten je daar kunt vinden en soms wil je wel eens recepten uitproberen en zo leer je ook producten te combineren .
http://www.ah.nl/allerhan(...)bergine/?rq=couscous
Ik laat wel weten na 20:00 hoe het is gegaan .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |